Lihavana pysyminen ON valinta!!!!!
"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."
Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!
Kommentit (211)
Saa vihaiseksi?! Hitto sä oot outo. Sä kiehut siellä itsekses toisten ihmisten painon takia. Tajuatko että se sun vihastumises ei hetkauta ketään lihavaa yhtään, sä pilaat vaan oman päiväs. Keksisit itselles jotain muuta mielenkiintoa.
ssss kirjoitti:
Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!
Ei, se ei ole todellakaan aina valinta. Paraskin puhumaan sokeudesta....et sinäkään näytä tiedostavan omaa tietämättmyyttäsi ja peruskäytöstapojesikin puutetta.
Oon lihonut paljon. Kerrotko miten saan itsehillinnnän kuntoon, jotta oikeasti onnistun herkkutelun vähentämisessä?
Kylläpäs suklaa 🍫 ON hyvää. Mulla on tässä tätä Fazerin uutta mudcake eli mutaKAKKUsuklaata. Nammmm mmmmm kahvin kanssa hyvää. Aion syödä KOKO levyn.
Väitin pitkään, että ei ole koska masennus sitä ja tunnesyöminen tätä. Sitten otin itseäni niskasta kiinni ja laihdutin kymmeniä kiloja ja olo mitä mainioin. Nyt BMI 20-21 ja ei edes tuota vaikeuksia ylläpitää. Aion laihduttaa vielä ainakin muutaman kilon, kunhan hetken ylläpidän tätä ja kasvatan lihasta
Oletko ajatellut, että voisit hieman köykäisemmin kirjoitella kuin sadalla huuto- ja kysymysmerkillä ja isoilla kirjaimilla? Olet kai ihan kiva tytskä, mutta olisi mukavaa jos voisit keskustella asiallisesti, menisi ehkä paremmin perillekin.
Jos jotain ihmistä pitää paheksua, niin mielummin paheksun esim. ap:n kaltaisia ilkeitä ja inhottavia ihmisiä...
Ei muuten ole, itse lihoin aloitettuani psyykelääkkeet n. 3 vuotta sitten, painoa on tullut ainakin 40 kiloa eikä johdu ylensyönnistä. Hiljattain lopetin lääkityksen eikä paino ole lähtenyt putoamaan lainkaan, kyllä tuollaiset saatanan myrkyt sotkee elimistön pitkäksi aikaa. Kaikki mielialalääkkeitä syövät ovat valittaneet hillitöntä painonnousua, eli tämä on yksi selitys sille miksi katukuvassa on niin paljon lihavia ihmisiä. Ja Suomessa syödään masennuslääkkeitä kuin karkkia, niitä määrätään melkeinpä vaivaan kuin vaivaan, aivan uskomatonta touhua. Jos olisin tiennyt mitä nuo hermomyrkyt aiheuttavat en olisi niihin koskenut pitkällä tikullakaan.
ssss kirjoitti:
Voi paheksua, mutta mitään hyötyä siitä ei ole. Pikemminkin vain haittaa.
Lakatkaa vastaamasta tuolle pelletrollille. Sillä ei ole uutta sanottavaa, eikä se osaa kuin riehua (!?!????!?!?!??).
ssss kirjoitti:
4: Miten PERUSTELET "ei ole oma valinta" -mantran???? JOKAINEN voi syödä vähemmän! Vittu mitä läskidenialismia!
5: Tekemällä päätöksen lopettaa herkuttelu. Älä osta, älä syö!
Sinulle on sanottu kymmeniä perusteita. Sinä et kuuntele ja ymmärrä, hoet vain typerää läskidenialismiasi, kiroilet ja haukut tuntemattomia ihmisiä. Säälittävää käytöstä.
Niin onkin. Jotkut eivät vaan viitsi riehua kiloistaan palstoilla. Eikä meitä muitakaan toisten kilot juuri hetkauta. Mutta sössö se jaksaa poksauttaa päästään verisuonen joka päivä tuntemattomien ihmisten läskien vuoksi... :D
ssss kirjoitti:
4: Miten PERUSTELET "ei ole oma valinta" -mantran???? JOKAINEN voi syödä vähemmän! Vittu mitä läskidenialismia!
5: Tekemällä päätöksen lopettaa herkuttelu. Älä osta, älä syö!
Ei se mitään takaa. Voihan heroiininarkki kuule päättää lopettaa ja ryhtyä presidentiksi, mutta ei päättäminen auta jos ei ole itsehillintää tai kärsii addiktiosta.
Kortisolilääke on valinta?
ssss Valitse laihuus tai kävelykyky.
Vierailija kirjoitti:
Lakatkaa vastaamasta tuolle pelletrollille. Sillä ei ole uutta sanottavaa, eikä se osaa kuin riehua (!?!????!?!?!??).
Unohdit vitun ja läskidenialistin hokemisen.
Voi vitun sössö, vaihda jo levyä.
Se laihduttanut jatkaa, että vaikka lihavuus ei sinänsä ole täysin oma valinta koska geenit ja mieliala vaikuttavat, niin silti ihan JOKAINEN voi tehdä asialle jotain. Sairaudet ja pakolliset lääkkeet ovat asia erikseen, opiskelujenikin puolesta tiedän mitä myrkkyä psyykelääkkeet ovat ja en koskisi pitkällä tikullakaan ellei olisi ihan pakko. Kyllä lihominen on silloin se pienin murhe, kun niitä joutuu syömään.
No kuule nii on ja rakastan mun valintaa!!! Se on paras valinta minkä kukaa voi tehä! Oon lihava ja en ymmärrä niit jotka on vastentahtosesti lihavii, ne on vajaita! Mut mä haluun olla ja oon toiminu nii et oon. Osaisin toimii myös nii et laihtuisin jos haluisin!
Hoikkuus vaan on niin kivaa, vaatteet näyttää paremmalta ja voi hyvin kun ei raahaa mukanaan kiloja.. No en tiedä miltä tuntuu olla paksu koska en ole ikinä ollutkaan.. en halua.
Niinhän se on, mutta miksi tämä menee sinulla noin tunteisiin?