Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavana pysyminen ON valinta!!!!!

13.04.2016 |

"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."

Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!

Kommentit (211)

Vierailija
41/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti vähän surullinen siitä, että miten lihavia ihmisiä katsotaan alaspäin kun monilla se on alkanut jo lapsuudesta. Toisaalta ketjureaktio jatkuu, kun samaa syötetään omille lapsille mihin itse on tottunut. Sekin on tutkittu, että epäterveellinen rasvainen prosessoitu ruoka oikeasti tyhmentää ihmistä mikä vaikuttaa jo lapsuudesta ihan koko tulevaisuuteen. 

Sekin tyhmentää ihmistä jos aivot ei saa ravintoa. Ja siitä on tässä ketjussa parikin esimerkkiä.

Vierailija
42/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marly kirjoitti:

Hoikkuus vaan on niin kivaa, vaatteet näyttää paremmalta ja voi hyvin kun ei raahaa mukanaan kiloja.. No en tiedä miltä tuntuu olla paksu koska en ole ikinä ollutkaan.. en halua.[/quote

Vaatteet ei näytä paremmalta laihoil vaa rumilta! Ku vaa litteetä alla! Ku läskimakkarat ja rasvapoimut kumpuilee vaatteiden alla nii tiukat vaatteet korostaa niit ihanasti 😊😍 ja tulee ryppyi ku kangas venyy...

Hahaa!! Hyvä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."

Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!

Useimmiten tupakoijat haluaisivat lopettaa mutta ovat jo niin koukussa. Sama pätee usein myös lihavuuteen.

Vierailija
44/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on ihanuus!!!

Vierailija
45/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti vähän surullinen siitä, että miten lihavia ihmisiä katsotaan alaspäin kun monilla se on alkanut jo lapsuudesta. Toisaalta ketjureaktio jatkuu, kun samaa syötetään omille lapsille mihin itse on tottunut. Sekin on tutkittu, että epäterveellinen rasvainen prosessoitu ruoka oikeasti tyhmentää ihmistä mikä vaikuttaa jo lapsuudesta ihan koko tulevaisuuteen. 

Sekin tyhmentää ihmistä jos aivot ei saa ravintoa. Ja siitä on tässä ketjussa parikin esimerkkiä.

Joo, meinasin asiasta mainita. : ) Ihmettelen, että miksi täällä ei voida käydä oikeaa keskustelua. Ssssn ainoa motiivi on haukkua läskejä ja ohittaa järkevät argumentit ja muiden haukkua ssssää ja vittuilla sen oletettavasta syömishäiriöstä. 

Vierailija
46/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta ketju varmaan poistuu hih

Vierailija
47/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam ruokaa 

Vierailija
48/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakatkaa vastaamasta tuolle pelletrollille. Sillä ei ole uutta sanottavaa, eikä se osaa kuin riehua (!?!????!?!?!??).

miksi? ja asiaa se puhuu

Vierailija
49/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssssn kohdalla typeränä, tietämättömänä ja ilkeänä pysyminen on valinta.

Vierailija
50/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa jos voitaisiin olla erimieltä asioista olematta lapsellisia <3

Vierailija
51/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss on vielä nuori, koettakaa ymmärtää pienen ymmärtämättömyys, kaikesta ja elämästä yleensä.

Vierailija
52/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, meinasin asiasta mainita. : ) Ihmettelen, että miksi täällä ei voida käydä oikeaa keskustelua. Ssssn ainoa motiivi on haukkua läskejä ja ohittaa järkevät argumentit ja muiden haukkua ssssää ja vittuilla sen oletettavasta syömishäiriöstä. 

Millä tavalla haukuin läskejä??? Tai ohitin hyvät kommentit?!

No esim sen, että miten syöminen muuttaa aivoja ihan lapsesta lähtien? Onko silloinkin lihavuus "vain oma valinta" ? 

Vierailija
53/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vastatko tälle pipipäälle. Sillä on taas kohta osastohoito vetämässä.

Vierailija
54/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, pizza on hyvää.

Vierailija
55/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olen tällainen onnellinen läski kuin raivohullu laihuusfanaatikko. ;)

Vierailija
56/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei todellakaan ole aina oma valinta, mutta vittumaisuus on.

Vierailija
57/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marly kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marly kirjoitti:

Hoikkuus vaan on niin kivaa, vaatteet näyttää paremmalta ja voi hyvin kun ei raahaa mukanaan kiloja.. No en tiedä miltä tuntuu olla paksu koska en ole ikinä ollutkaan.. en halua.[/quote

Vaatteet ei näytä paremmalta laihoil vaa rumilta! Ku vaa litteetä alla! Ku läskimakkarat ja rasvapoimut kumpuilee vaatteiden alla nii tiukat vaatteet korostaa niit ihanasti 😊😍 ja tulee ryppyi ku kangas venyy...

Hahaa!! Hyvä juttu!

Ei ollu sarkasmii oon tosissani!!! Inhoon laihoi ja sitä miltä tiukat vaatteet näyttää niide yllä, ällöttää!!! Laihas naisvartalos ei oo mtn nähtävää se on vaa luuta ja nahkaa joka näyttää hirveelt! Naisten lihavuus on elämä ja Jumalan siunaus ja tahto!!!

Vierailija
58/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla haukuin läskejä??? Tai ohitin hyvät kommentit?!

Läski itsessään on haukkumasana. Hylkäät kaikki argumentit ja hoet läskidenialismiasi.

59/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

57: Tsiisus, en ole lapsi enää. Ymmärrän lihavuutta itseasiassa teitä enemmän. Näen teidän tekosyyt.

58: Lasten lihavuus on valitettava ilmiö eikä tässä ollut kyse siitä.

59: Voisitko tuodan ketjuun jotain sisältörikkaampaa tuon paskanjauhamisen sijasta???

Kirjauduin välissä, että näkee minkä olen laittanut. Mutta onhan tässä kyse lasten lihavuudesta, luitko aiemman linkkini ja kommenttini? Monilla lihominen alkaa jo lapsena ja useiden tutkimusten mukaan sen jälkeen takaisin kääntyminen on todella vaikeaa. Aivot muuttuvat. 

Vierailija
60/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun sössö, vaihda jo levyä.

Sinä voisit keksiä uuden nimityksen minulle, alan olemaan kyllästynyt sössöön. Levyni vaihtuu, kun lihavuus katoaa.

Ei liikuta meitä, sössö. Me ollaan kyllästytty sinuun.

Sano suhinaattori, se on kivoin kohtaamani nimitys! ❤️

Mitä helvettiä teet ketjuni toisella sivulla, jos olet kyllästynyt minuun?! Haluan vastauksen!!!

Mutta kun tämä ei ole sinun ketjusi. Palsta on tietyn lehden, ja kaikki ketjut ovat sen vallan alla. Valitettavasti modet, jotka muuten ovat *kiitettävän* aktiivisia, eivät ole vielä puuttuneet provoiluusi. Sinusta on kirjoitettu palstalla ja pidin sitä outona, mutta nyt tiedän, että aiheesta sinua arvostellaan. Egosi on ylipainoinen. Mitä voisit sille tehdä? Tuollaisena se ei ole kaunis.