Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavana pysyminen ON valinta!!!!!

13.04.2016 |

"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."

Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on valinta, ja usein järkevä sellainen. Eli esim, kun 'lihavuus' on tätä aloittajan vainoamaa terveydelle sopivaa pyöreyttä, ja laihuus olisi mielenterveyttä ja henkeäkin uhkaavaa anoreksiaa.

Aloittaja on varmaan paras todiste siitä, ettei laihduttaminen kannata, koska se näyttää tekevän ihmisestä aggressiivisen, pakkomielteisen ja onnettoman.

Vierailija
202/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduta ainakaan siksi, että mun painoni jotakuta häiritsee. Itseppä kiloni kannan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuret luut. Laihana oli kamalan näköinen luusoppa, nyt 40 kiloa painavampana on parempi.

Vierailija
204/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana pysyminen tosiaan on valinta. Jokainen lihava tietää tämän. Jokainen lihava tietää myös, että laihtuminen on mahdollista. Jokainen lihava tietää, että on olemassa monia laihdutusvalmisteita kuten Nutrilett, joissa on kaikki elimistön tarvitsemat ravintoaineet, mutta vain vähän kaloreita. Jokainen lihava tietää, että laihtuminen onnistuu, kun on riittävästi motivaatiota. Sössö ei kuitenkaan tunnu tietävän, että lihavat tietävät nämä, vaan tekee jatkuvasti aloituksia itsestäänselvästä aiheesta. Lihavana pysyminen todellakin on valinta, mutta sen lihavan valinta eikä Sössön valinta.

Vierailija
205/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössöstä tulee mieleen mun entinen kaveri. Tutustuessamme oli 130-140kg ja kun onnistui laihduttamaan 60 kiloa, niin muuttui kauheeksi natsiksi.

Ennen niin mukava poika alkoi räyhätä mun ja mun poikaystävän syömisistä ja tekemisistä. Emme olisi saaneet käydä edes vuosipäivänämme ulkona syömässä hänen mielestään, kun kaikki ravintolat tarjoaa vain lihottavaa paskaa ja lässynlää.

Vierailija
206/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan jollain kierolla tavalla lisää tsemppiä mun laihdutukseen ssss:n ketjuista/viesteistä. Tarttisin hänen kaltaisen ihmisen huutamaan mulle läskeistäni jos en meinaa jaksaa lähtee lenkille tai jos en tee tosissani töitä salilla.

T. Vielä ois 8kg tiputettavaa :)

Vierailija
207/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku joskus väittänyt että laihtuminen olisi kenellekään mahdotonta? Kaikille se on mahdollista, mutta vaikeusaste vaihtelee juurikin mielenkiinnon, itsekurin tason, sairauksien/lääkkeiden, elämäntilanteen ja omien voimavarojen vuoksi merkittävästi. Mahdotonta laihdutus ei ole, mutta joskus toisille niin vaikeaa että se jää prioriteettilistan häntäpäille.

Niin ... jos 90% epäonnistuu ja loput 10% jotka onnistuvat, sairastuvat mieleltään, niin mitä pointtia siinä laihduttamisessa edes on?

Vierailija
208/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkoostumusmittaustulosten mukaan keho täysin rasvattomana BMI:ni olisi 17. Ap:n mukaan varmaan ihan jees, mutta eihän tuo ole tervettä millään mittapuulla. Jos rasvat olisivat suunnilleen terveellä tasolla (10 kg) , olisi BMI:ni yli 20. Maailmassa on paljon muitakin asioita kuin se, kuinka hyvin jotkut vaatteet näyttävät päällä.

Vierailija
209/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
210/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon läski (150/89) valitettavasti nää vauvakilot jumittaa vielä, tästä kun saan unirytmin takas kuntoon niin teen asialle jotain nyt ei vielä jaksa kun ei vauva nuku vielä.

Mitäs sössö on tästä mieltä??? Kun toinen ei vielä jaksa laihduttaa kun vauva ei nuku täysiä öitä?  Saako olla lieventävä asianhaara??

Vierailija
211/211 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon läski (150/89) valitettavasti nää vauvakilot jumittaa vielä, tästä kun saan unirytmin takas kuntoon niin teen asialle jotain nyt ei vielä jaksa kun ei vauva nuku vielä.

Mitäs sössö on tästä mieltä??? Kun toinen ei vielä jaksa laihduttaa kun vauva ei nuku täysiä öitä?  Saako olla lieventävä asianhaara??

Edes neliraajahalvaus ei ole lieventävä asianhaara sönköttäjälle. Mutta kuka hänen mielipiteestään välittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi