Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavana pysyminen ON valinta!!!!!

13.04.2016 |

"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."

Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!

Kommentit (211)

Vierailija
21/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään lääkkeellä ei paino nouse itsestään ellei siinä lääkkeessä ole tsiljardia kaloria tai ellei se aiheuta järkyttävää ummetusta ja uloste jää elimistöön.

Vierailija
22/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain ihmistä pitää paheksua, niin mielummin paheksun esim. ap:n kaltaisia ilkeitä ja inhottavia ihmisiä...

Lihavien herättely ajattelemaan = ilkeyttä ja inhottavuutta, SELVÄ.

13: Don't feed the troll babe 😘

Kunhan oppisit itse ensin ajattelemaan ja sivistyisit vähän. Sinä et oikeasti halua herätellä ja auttaa ketään. Haluat vain haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole, itse lihoin aloitettuani psyykelääkkeet n. 3 vuotta sitten, painoa on tullut ainakin 40 kiloa eikä johdu ylensyönnistä. Hiljattain lopetin lääkityksen eikä paino ole lähtenyt putoamaan lainkaan, kyllä tuollaiset saatanan myrkyt sotkee elimistön pitkäksi aikaa. Kaikki mielialalääkkeitä syövät ovat valittaneet hillitöntä painonnousua, eli tämä on yksi selitys sille miksi katukuvassa on niin paljon lihavia ihmisiä. Ja Suomessa syödään masennuslääkkeitä kuin karkkia, niitä määrätään melkeinpä vaivaan kuin vaivaan, aivan uskomatonta touhua. Jos olisin tiennyt mitä nuo hermomyrkyt aiheuttavat en olisi niihin koskenut pitkällä tikullakaan.

Täyttä paskaa tuo että lääkkeet lihotti. Yleisimpiä lihavien tekosyitä.

Vierailija
24/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marly kirjoitti:

Hoikkuus vaan on niin kivaa, vaatteet näyttää paremmalta ja voi hyvin kun ei raahaa mukanaan kiloja.. No en tiedä miltä tuntuu olla paksu koska en ole ikinä ollutkaan.. en halua.

Jollakin ihmisellä voi olla vähän suurempiakin murheita kuin että "istuuko mun vaatteet hyvin hei".

Vierailija
25/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun sössö, vaihda jo levyä.

Sinä voisit keksiä uuden nimityksen minulle, alan olemaan kyllästynyt sössöön. Levyni vaihtuu, kun lihavuus katoaa.

Mitä sinä välität tuntemattomien ihmisten painosta? Keskittyisit omiin kiloihisi.

Vierailija
26/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voisit keksiä uuden nimityksen minulle, alan olemaan kyllästynyt sössöön. Levyni vaihtuu, kun lihavuus katoaa.

Ei liikuta meitä, sössö. Me ollaan kyllästytty sinuun.

Vierailija
27/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain ihmistä pitää paheksua, niin mielummin paheksun esim. ap:n kaltaisia ilkeitä ja inhottavia ihmisiä...

Lihavien herättely ajattelemaan = ilkeyttä ja inhottavuutta, SELVÄ.

13: Don't feed the troll babe 😘

Sä vauhkoot. Mikset perusta järjestöä, jonka tarkoitus on edistää terveitä elämäntapoja? Blogi, tapahtumia,

ryhmäkeskustelutapaamisia, konsultointia.

Tai yritys, myyt apupalveluita laihduttamiseen.

Tai ota yhteyttä päättäjiin ja koita kannustaa heitä panostamaan valistukseen.

Vierailija
28/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen johonkin pisteeseen asti samaa mieltä ssss:n kanssa, mutta minusta on vähän omituista ajatella noin mustavalkoisesti. Alkoholismi on sairaus eikä siitä niin vain pääse irti, prosessoidun rasvaisen ruuan syöminen tutkitusti muuttaa aivoja samoin kuin pitkä alkoholin käyttä ja aiheuttaa samankaltaista riippuvuutta. Molemmissa syy on sinänsä oma, mutta kun tilanne on tuo niin aivot OVAT MUUTTUNEET. Itselläni se on jatkuvaa kamppailua syömisen kanssa ja ei ole minusta mikään ihme, että moni ei jaksa sitä samalla tavalla. Ja entä sitten se, kun jotkut ovat lapsesta asti tottuneet sellaiseen paskaruokaan? Minulle syötettiin sitä lapsesta asti ja aivot muokkautuivat sen mukaan. 

http://www.scientificamerican.com/article/addicted-to-fat-eating/

Vierailija
29/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten ole, itse lihoin aloitettuani psyykelääkkeet n. 3 vuotta sitten, painoa on tullut ainakin 40 kiloa eikä johdu ylensyönnistä. Hiljattain lopetin lääkityksen eikä paino ole lähtenyt putoamaan lainkaan, kyllä tuollaiset saatanan myrkyt sotkee elimistön pitkäksi aikaa. Kaikki mielialalääkkeitä syövät ovat valittaneet hillitöntä painonnousua, eli tämä on yksi selitys sille miksi katukuvassa on niin paljon lihavia ihmisiä. Ja Suomessa syödään masennuslääkkeitä kuin karkkia, niitä määrätään melkeinpä vaivaan kuin vaivaan, aivan uskomatonta touhua. Jos olisin tiennyt mitä nuo hermomyrkyt aiheuttavat en olisi niihin koskenut pitkällä tikullakaan.

Alapeukkuja satelee kun kalikka kalahtaa, itsellä samanlaisia kokemuksia. Lihoin ihan muodottomaksi lääkkeitä syötyäni, olin pyöreä kuin ilmapallo, en meinannut tunnistaa itseäni peiliin katsoessani. Muutuin ihan eri ihmiseksi en ainoastaan ulkoisesti mutta myös sisäisesti, lääkkeet tekivät minusta elottoman ja innottoman ihmisen, mikään ei tuntunut miltään eikä kiinnostanut tippaakaan, elin kuin sumussa.

Vierailija
30/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä paskaa tuo että lääkkeet lihotti. Yleisimpiä lihavien tekosyitä.

Oletko kuullut kortisolista?

Vierailija
31/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."

Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!

Sinun kohdallasi ainakin typeränä ja ilkeänä pysyminen on valinta. Ne on paljon suurempia ongelmia kuin lihavuus.

Vierailija
32/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa, että monelle ruoka on siis kuin mielialalääke ja huume. Ei se ole silloin niin yksinkertainen asia lopettaa, kun aivot ovat tottuneet ja siitä saa nopeaa mielihyvää. 

Vierailija
33/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.Sinä lihava sika selittelet.Onko niitä lääkkeitä pakko syödä vitun urpo??

Vierailija
34/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marly kirjoitti:

Hoikkuus vaan on niin kivaa, vaatteet näyttää paremmalta ja voi hyvin kun ei raahaa mukanaan kiloja.. No en tiedä miltä tuntuu olla paksu koska en ole ikinä ollutkaan.. en halua.

Jollakin ihmisellä voi olla vähän suurempiakin murheita kuin että "istuuko mun vaatteet hyvin hei".

Vaatteiden kaunis istuvuus ei ole murhe vaan osa hyvää ensivaikutelmaa. Tämä on tosin täysin tuntematonta lihaville.

Sinä et onnistu tekemään hyvää ensivaikutelmaa, vaikka olisit pukeutunut miten. Viimeistään mahdollisuudet tähän katoavat, kun avaat suusi ja lauot "viisauksiasi".

Vierailija
35/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marly kirjoitti:

Hoikkuus vaan on niin kivaa, vaatteet näyttää paremmalta ja voi hyvin kun ei raahaa mukanaan kiloja.. No en tiedä miltä tuntuu olla paksu koska en ole ikinä ollutkaan.. en halua.[/quote

Vaatteet ei näytä paremmalta laihoil vaa rumilta! Ku vaa litteetä alla! Ku läskimakkarat ja rasvapoimut kumpuilee vaatteiden alla nii tiukat vaatteet korostaa niit ihanasti 😊😍 ja tulee ryppyi ku kangas venyy...

Vierailija
36/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti vähän surullinen siitä, että miten lihavia ihmisiä katsotaan alaspäin kun monilla se on alkanut jo lapsuudesta. Toisaalta ketjureaktio jatkuu, kun samaa syötetään omille lapsille mihin itse on tottunut. Sekin on tutkittu, että epäterveellinen rasvainen prosessoitu ruoka oikeasti tyhmentää ihmistä mikä vaikuttaa jo lapsuudesta ihan koko tulevaisuuteen. 

Vierailija
37/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se hoikkuus ei vain ole niin tärkeää. Jos olisi niin kaipa lihavat laihduttaisivat.

Vierailija
38/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liikuta meitä, sössö. Me ollaan kyllästytty sinuun.

Sano suhinaattori, se on kivoin kohtaamani nimitys! ❤️

Mitä helvettiä teet ketjuni toisella sivulla, jos olet kyllästynyt minuun?! Haluan vastauksen!!!

Sönkkö-Sössö on parempi. Sinua voi millään kivalla nimityksellä kutsua. No vaikka ärsytän sinua.

Vierailija
39/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marly kirjoitti:

Joo onkin, mutta puhuinkin vain omasta puolestani. Isot ongelmat jos on, niin sama miltä näyttää.. Jotkut syö liikaa syystä tai toisesta, jotkut lihoo lääkkeiden/sairauden vuoksi. Muuta syytä tuskin on.

Vierailija
40/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marly kirjoitti:

Vaatteiden kaunis istuvuus ei ole murhe vaan osa hyvää ensivaikutelmaa. Tämä on tosin täysin tuntematonta lihaville.

Joillakin ihmisellä voi olla vähän suurempiakin murheita kuin että "teenkö mä vaatteillanni varmasti hyvän ensivaikutelman hei".