Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavana pysyminen ON valinta!!!!!

13.04.2016 |

"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."

Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!

Kommentit (211)

Vierailija
81/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se hullu, joka suolsi aloituksia hulluna ennen nykyistä *aktiivista* moderointia?

Vierailija
82/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

84: Niitä tutkimuksia ei tehtäisi, jos ihmiset eivät olisi lihavia! He aiheuttavat niiden tekemisen omalla tominnallaan.

86: Tiedät kohtaamistani vaikeuksista yhtä paljon kuin minä tiedän sinun vaikeuksistadi.

Eikö ongelmaa saisi tutkia? Paljon hedelmällisempää se on kuin sinun raivoamisesi ja haukkumisesi.

Ai ihanko totta? Miten sitten olet tietäväsi kaiken. Jätä sinäkin siis ne tekosyyt. Sillä jos sinä voit sanoa muiden oikeita ongelmia tekosyiksi, niin sitten voin minäkin.

p.s. Se, ettet onnistu pudottamaan kilojasi tarpeeksi nopeasti ei ole mikään oikea ongelma.

En ymmärrä tätä? Lihavuus on valtava ongelma MUTTA sille keksitään jatkuvasti tekosyitö!

p.s. On se. Haluan olla laiha ja käyttää kesävaatteita!!!

Et ymmärrä! Kuule, ollaan huomattu.

p.s. Miksi et ole? Mikä on tekosyysi? Toivottavasti et saavuta tavoitettasi ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

"Ap ei sitten ymmärrä että tupakointi on valinta toisin kuin lihavuus."

Näin ^tämän "miksi lihavuutta ei saa paheksua?" -ketjussa. Siis millä helvetin perusteella lihavuus EI aikuisella ihmisellä olisi valinta????? On täysin tietoinen valinta olla laihduttamatta!!! En tiedä miksi, mutta tuollaiset kommentit saavat kyllä vihaiseksi! Ihmisten sokeus omalle toiminnalle ja KYVYILLE on TODELLISTA!!!

Skitso taas meuhkaa :)

Tupakkaa EI tarvitse elääkseen, mutta ruokaa tarvitsee. Pohdippa sitä, jos vähäinen mielesi siihen kykenee.

Vierailija
84/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää se hullu, joka suolsi aloituksia hulluna ennen nykyistä *aktiivista* moderointia?

Tämä on se skitsofreenikko, joka kuvittelee välillä olevansa itse missi, välillä tytär on missi jne. Kirjoittelee aika usein suljetulta.

Vierailija
85/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössö hei, saataisko sun kommentit siitä kortisolilääkityksestä, kiitos.

Vierailija
86/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se skitsofreenikko, joka kuvittelee välillä olevansa itse missi, välillä tytär on missi jne. Kirjoittelee aika usein suljetulta.

Wtffff... Harhanne vain pahenevat...

Missit ovat white trash.

Mikä persoonistasi nyt on kirjoittelemassa?

Vierailija
87/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

79: Olen syönyt Kirjoitamiseni ei takkua enkä ole psykoottinen. Mene itse hoitoon harhojesi kanssa!

81: Tiedätkö, monet asiat elämässä ovat vaikeita. Se, että "joku on vaikeaa" ON tekosyy! Kaikesta selviää tahdonvoimalla!

Sulta jäi välimerkit uupumaan ja näyttääpä tuo kirjoittaminen takkuavan. Selkeä merkki siitä ettei sun ajatus enää kulje kunnolla. En usko, että olet syönyt. Heräiletkö yöllä? Kuuletko ääniä tai näetkö jo harhoja? Saatko raivareita? Paleleeko? Kasvaako jo valkoista karvaa? Ahdistaako? Haluaisitko ehkä kuolla? Vaihtelevatko mielialasi nopeasti? Oksentaa taisitkin, joten siitä en tenttaa. Joko oot saanu rytmihäiriöitä?

Listaapa nyt vaan kiltisti kaikki mitä olet tänään syönyt.

Kirjoitan nopeasti siksi ne jäi. En heräile enkä kuule harhoja. Saan joskus raivareita. Kaikki saa niitä! Palelee vähän, mutta kaikkia palelee! Ei todellakaan ole lanugoa enkä aio hankkia sitä, hyi helvetti. Kaikkia ahdistaa joskus ja saattaa haluta kuolla. Vaihtelee joskus. Ei todellakaan ole rytmihäiriöitä. En aio listata syömisiäni.

Tai sitten et vain osaa kielioppisääntöjäkään. Sinä tunnut saavan niitä koko ajan. Ei normaali -ihmisestä tunnu tuolta. Eikä varsinkaan niin pienen asian kuin painon vuoksi. Vaikka olisi, et myöntäisi, vaan valehtelisit.

Vierailija
88/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä!!1! On kiva kirjoitella NÄÄÄIIIN TAJUUKSTE!!!??????

Vierailija
89/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missit ovat white trash.

Mikä persoonistasi nyt on kirjoittelemassa?

The one and only Sössönne ✌🏻️

Olen 234 kiloinen mies, iso muna, paljon rahaa. Saanko panna sinua?

Vierailija
90/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se kerran on valinta, niin amen! Antakaa meidän olla lihavia!

Vierailija
91/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missit ovat white trash.

Taidat itse olla sellainen.

Vierailija
92/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssss. Painan reilu 100kg ja tällä hetkellä mulla on pillifarkut ja löysä hilfigerin toppi. Kun lähden liikenteeseen laitan vielä kiilakorkotennarit jalkaan. Mitä mieltä?

Vierailija
93/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon edelleen sitä mieltä, että jos Ass-Ass-Ass-Ass söisi muutakin kuin vihreää salaattia, hän ei ehkä olisi aina niin kiukkuinen :)))

Terveisin läski, jolle lihavuus ei ole oma valinta vaan seurausta inhasta lääkityksestä ;)

Vierailija
94/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa on vääntö.

Raskasta se on maailman murheita kantaa.

Tilan antaminen on myös tärkeää 😄

Vierailija
95/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran yhden anorektikon. Herra jumala se oli vaikea ihminen! Aina niin kiukkuinen ja rypemässä pohjamudissa.

Mutta semmosia ne on, anorektikot. Liika ruoka sairastuttaa, liian vähän ruokaa sairastuttaa. Ruoka on myrkky ja ruoka on lääke.

Taidan nyt syödä pullan ja juoda ison lasin kaakaota, buhahahahahahaa...

Vierailija
96/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

107: Odotan mielenkiinnolla perusteluita. Mielestäni erotan hyvän maun trashista mitä muotiin tulee.

108: Valitsemasi vaatteet ovat tarkoitettu laihoille.

109: SYÖN muutakin kuin vihreää salaattia!

Mitä mun sitten pitäis laittaa päälleni? Nuo vaatteet ainakin istuu hyvin.

Vierailija
97/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

107: Odotan mielenkiinnolla perusteluita. Mielestäni erotan hyvän maun trashista mitä muotiin tulee.

Sun kirjoitukset on ihan riittävä peruste.

Kukas sen määrää sinäkö? Enpä usko.

Vierailija
98/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssss. Painan reilu 100kg ja tällä hetkellä mulla on pillifarkut ja löysä hilfigerin toppi. Kun lähden liikenteeseen laitan vielä kiilakorkotennarit jalkaan. Mitä mieltä?

Vaihda toppi tiukkaan. Tiukat topit on tarkoitettu lihaville! Laihojen pitää peittää muodottomuutensa, ei lantiokaarre tai selkäluukuoppa ole muotoja 😝

Vierailija
99/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miks kukaan vastaa näihin sssssss:n ketjuihin, niin turhaa

Vierailija
100/211 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Sun kirjoitukset on ihan riittävä peruste.

Kukas sen määrää sinäkö? Enpä usko.

Sitten voit varmasti osoittaa muotiaiheisen kommenttini, joka huutaa valkoroskaa.

Suurin osa kommenteistasi on epäasiallisia ja ilkeitä. Siinä ei muutama muotiaiheinen kommentti paljoa paina.