Missä voisin tavata sokean miehen?
Olen äärimmäisen epävarma ulkonäöstäni ja epäilen, että suhteenalkuni kaatuvat rumaan ulkonäkööni. Haluaisinkin tavata sokean miehen. Mistä näitä voisi löytää?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kuurosokea ois vielä parempi, koska mun jututkin on vähän tyhmiä eikä mulla oikein koskaan ole mitään mielenkiintoista sanottavaa.
Tuo suhdehan olisi ihanteellinen.Komea ja rikas kuurosokea mies jolla vielä hyvät sänkytaidot.
Vois ehkä olla myös mykkä? Ei tulisi riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Sokeiden ja rumien deittipalvelu! :) Nyt pitää vielä keksiä sille nimi.
Sokeru- deitti. Sokeille ja rumille. Sokeat eivät yleensä tykkää laihoista ja lihaksikasta kun pehmeä löllöys tuntuu käsissä paremmalle. Myös hajut ovat heille tärkeitä mutta pitävät luonnollisista ja voimakkaista hajuista joiden perusteella voi suunnistaa. Luonnollinen oma haju on heille kumppanissa tärkeintä koska yleisemmät hajusteet voivat aiheuttaa sekaannuksia ja kiusallisia tilanteita joten huono tai nykykäsitystä heikompi hygienia on plussaa sokeiden kanssa deittailussa. Lisäksi sokeat ei roiku koko päivää vauvalla. Sokea ei myöskään helposti huomaa pettämistä, vrt fritsut, vääränvärisiä vauvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kuurosokea ois vielä parempi, koska mun jututkin on vähän tyhmiä eikä mulla oikein koskaan ole mitään mielenkiintoista sanottavaa.
Tuo suhdehan olisi ihanteellinen.Komea ja rikas kuurosokea mies jolla vielä hyvät sänkytaidot.
Kuurosokeiden on usein mykkiä tai ainakin aika vähäpukeisia, vaikea omaksua vaikka pakkoruotsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkö- ja ulkonäkövammaisten deitit.
Kauneus ei ole katsojan silmässä. Täältä löydät kumppanin, joka ei koskaan arvostele ulkonäköäsi. Rekisteröidy ja löydä oma vammaisesi!
Tälle olisi varmasti kysyntää! Samassa palvelussa voisi olla myös kuuroja ihmisiä ja sitten niitä tylsiä ja ärsyttäviä. Ja kuuromykät sokeat sitten niille, jotka on rumia, tyhmiä eikä oikein siedä kenenkään juttuja.
Mä haluaisin sokean aseksuaalin, koska olen etova niin ulkoisesti kuin alakerrastakin.
Aika pelottava ketju! Toivotaan kuuromykkäsokeaa miestä, kohta varmaan pitää olla vielä raajatonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei ole katsojan silmässä. Täältä löydät kumppanin, joka ei koskaan arvostele ulkonäköäsi. Rekisteröidy ja löydä oma vammaisesi!
Tälle olisi varmasti kysyntää! Samassa palvelussa voisi olla myös kuuroja ihmisiä ja sitten niitä tylsiä ja ärsyttäviä. Ja kuuromykät sokeat sitten niille, jotka on rumia, tyhmiä eikä oikein siedä kenenkään juttuja.
Mä haluaisin sokean aseksuaalin, koska olen etova niin ulkoisesti kuin alakerrastakin.
Semmoista voi olla hankala löytää, sillä monilla sokoilla muut aistit korostuvat ja se ilmenee ehkä siten, että seksuaalista nautintoa saa kehon kaikista osista, erilaisista kosketuksista, hajuista ja mauista, ja niitähän ihmisessä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttöähän tuo olisi.
Jos ei ole moraalia eikä tunne omantunnon tuskia, kaipa se noinkin käy. Vähän kuin ne miehet jotka kävivät hässimässä cp-vammaista naista. Ei sinänsä laitonta jos omatunto antaa myöden. Ja ainahan joillain antaa.Yllä olevan kaltaiset näkemykset ovat mielestäni äärimmäisen vastenmielisiä ja suorastaan typeriä. Eikä tässä ketjussa olevaa, kieli poskessa heitettyä läppää, josta ihan oikeasti voisi joskus joissakin olosuhteissa jopa seurata jotain hyvää, voi verrata siihen Tiikeriä etsimässä -tapaukseen, vai mikä sen dokumentin nimi nyt olikaan.
Sokeat ja heikkonäköiset ovat tavallisia ihmisiä, joita kiinnostavat samat asiat kuin muitakin ihmisiä, jopa turkulaisia! En ole milloinkaan tajunnut, enkä tajua, näitä toisten puolesta loukkaantuvia, moralisoivia lässyttäjiä. He luulevat olevansa jotenkin muiden yläpuolella ja muita parempia, mutta todellisuudessa ovat vain jonkinlaisia hölmöläisiä, jotka herättävät hieman hilpeyttä tai joskus ärtymystä, riippuu tilanteista.
Mitä hyväksikäyttöön tulee, jos sellaisesta on kyse, sitä voi esiintyä molempiin suuntiin ja mitä moninaisimmissa olosuhteissa, aivan kuten ihmisten välillä tapahtuu.
Amen. Ja oikeasti tää oli vähän tällainen kieli poskessa heitetty aloitus, mutta mä olen vaan todella kyllästynyt siihen, että aina kun tapaan jonkun kivan miehen ja aletaan tapailla, se dumppaa mut kuukauden kuluttua ilman selityksiä. Enkä enää keksi muuta selitystä kuin ulkonäön, koska mulla on kuitenkin ystäviä, joiden mielestä mä olen ihan mukava, fiksu ja hauska nainen. ap
Mulle on jäänyt mieleen, kun joku sanoi minulle kerran, että miehet hyvin harvoin alkavat deittailemaan naista, jota eivät koe myös ulkoisesti riittävän viehättäväksi. Jos suhde on edennyt jonkin aikaa, syy suheen lopettamiselle on todennäköisesti joku muu. Yleistykset on aina yleistyksiä, mutta jotenkin uskon tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoista voi olla hankala löytää, sillä monilla sokoilla muut aistit korostuvat ja se ilmenee ehkä siten, että seksuaalista nautintoa saa kehon kaikista osista, erilaisista kosketuksista, hajuista ja mauista, ja niitähän ihmisessä riittää.
Joo, enpä mä oikeasti usko että tuollaista löytyisikään vaikka läppää heitinkin. Yhtä realistiset kriteerit, kuin toivoisin miehellä olevan keltaiset silmät ja olisi lännenratsastuksen sm-kultamitalisti.
Ja en kuitenkaan laske "kriteereitäni", oikeastaan ne on vaatimukset että mies EHKÄ voisi kelpuuttaa minut. Ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Seukkaako sokeat vain toisten sokeiden kanssa?
Ei todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuurosokeiden on usein mykkiä tai ainakin aika vähäpukeisia, vaikea omaksua vaikka pakkoruotsia
Vähäpukeisia😂
Koiran kanssa lenkillä