Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisin tavata sokean miehen?

Vierailija
12.04.2016 |

Olen äärimmäisen epävarma ulkonäöstäni ja epäilen, että suhteenalkuni kaatuvat rumaan ulkonäkööni. Haluaisinkin tavata sokean miehen. Mistä näitä voisi löytää?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi prkl, jos tääkään strategia ei toimi! Mistä mä sitten löydän miehen!?

Vierailija
42/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris helsingin itäkeskuksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiris helsingin itäkeskuksessa

http://www.nkl.fi/fi/etusivu/iiris

Vierailija
44/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttöähän tuo olisi.

Jos ei ole moraalia eikä tunne omantunnon tuskia, kaipa se noinkin käy. Vähän kuin ne miehet jotka kävivät hässimässä cp-vammaista naista. Ei sinänsä laitonta jos omatunto antaa myöden. Ja ainahan joillain antaa.

Yllä olevan kaltaiset näkemykset ovat mielestäni äärimmäisen vastenmielisiä ja suorastaan typeriä. Eikä tässä ketjussa olevaa, kieli poskessa heitettyä läppää, josta ihan oikeasti voisi joskus joissakin olosuhteissa jopa seurata jotain hyvää, voi verrata siihen Tiikeriä etsimässä -tapaukseen, vai mikä sen dokumentin nimi nyt olikaan.

Sokeat ja heikkonäköiset ovat tavallisia ihmisiä, joita kiinnostavat samat asiat kuin muitakin ihmisiä, jopa turkulaisia! En ole milloinkaan tajunnut, enkä tajua, näitä toisten puolesta loukkaantuvia, moralisoivia lässyttäjiä. He luulevat olevansa jotenkin muiden yläpuolella ja muita parempia, mutta todellisuudessa ovat vain jonkinlaisia hölmöläisiä, jotka herättävät hieman hilpeyttä tai joskus ärtymystä, riippuu tilanteista.

Mitä hyväksikäyttöön tulee, jos sellaisesta on kyse, sitä voi esiintyä molempiin suuntiin ja mitä moninaisimmissa olosuhteissa, aivan kuten ihmisten välillä tapahtuu.

Amen. Ja oikeasti tää oli vähän tällainen kieli poskessa heitetty aloitus, mutta mä olen vaan todella kyllästynyt siihen, että aina kun tapaan jonkun kivan miehen ja aletaan tapailla, se dumppaa mut kuukauden kuluttua ilman selityksiä. Enkä enää keksi muuta selitystä kuin ulkonäön, koska mulla on kuitenkin ystäviä, joiden mielestä mä olen ihan mukava, fiksu ja hauska nainen. ap

Vierailija
45/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi prkl, jos tääkään strategia ei toimi! Mistä mä sitten löydän miehen!?

Jos löytyisi sellainen, joka ei ole käynyt Specsaversilla ?

Vierailija
46/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole moraalia eikä tunne omantunnon tuskia, kaipa se noinkin käy. Vähän kuin ne miehet jotka kävivät hässimässä cp-vammaista naista. Ei sinänsä laitonta jos omatunto antaa myöden. Ja ainahan joillain antaa.

Yllä olevan kaltaiset näkemykset ovat mielestäni äärimmäisen vastenmielisiä ja suorastaan typeriä. Eikä tässä ketjussa olevaa, kieli poskessa heitettyä läppää, josta ihan oikeasti voisi joskus joissakin olosuhteissa jopa seurata jotain hyvää, voi verrata siihen Tiikeriä etsimässä -tapaukseen, vai mikä sen dokumentin nimi nyt olikaan.

Sokeat ja heikkonäköiset ovat tavallisia ihmisiä, joita kiinnostavat samat asiat kuin muitakin ihmisiä, jopa turkulaisia! En ole milloinkaan tajunnut, enkä tajua, näitä toisten puolesta loukkaantuvia, moralisoivia lässyttäjiä. He luulevat olevansa jotenkin muiden yläpuolella ja muita parempia, mutta todellisuudessa ovat vain jonkinlaisia hölmöläisiä, jotka herättävät hieman hilpeyttä tai joskus ärtymystä, riippuu tilanteista.

Mitä hyväksikäyttöön tulee, jos sellaisesta on kyse, sitä voi esiintyä molempiin suuntiin ja mitä moninaisimmissa olosuhteissa, aivan kuten ihmisten välillä tapahtuu.

Amen. Ja oikeasti tää oli vähän tällainen kieli poskessa heitetty aloitus, mutta mä olen vaan todella kyllästynyt siihen, että aina kun tapaan jonkun kivan miehen ja aletaan tapailla, se dumppaa mut kuukauden kuluttua ilman selityksiä. Enkä enää keksi muuta selitystä kuin ulkonäön, koska mulla on kuitenkin ystäviä, joiden mielestä mä olen ihan mukava, fiksu ja hauska nainen. ap

Mutta hyvä läppä sinänsä, koska joissakin olosuhteissa se voisi toimia ihan oikeastikin ja – mikä parasta – se aiheuttaa hihhuloijissa närkästystä.

Vierailija
47/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden huononäköisen kanssa olen joskus seurustellut ja se olikin aika mukavaa, kun tiesi että kun se ottaa rillit pois illalla, ei näe minkä näköisen naisen kanssa rakastelee. Voi sitten kuvitella siihen vaikka jonkun nätimmän typyn.

Vierailija
48/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti. Jos sokea on täysi-ikäinen ja täysijärkinen, niin missä sä näet hyväksikäyttöä? Sokeus ei tee holhouksenalaiseksi.

Vierailija
49/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retardi. Jos olisit niin helvetin ruma, tuskin ne miehet sinua alkaisivat tapailla lainkaan.

Kokeilepa työntää peukku perseeseen ja toinen suuhun, sitten vaihdat.

Vierailija
50/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kyllä naurattanut tämä ketju ja jo ihan ajatuksena se, että joku etsii sokeaa miestä ihan vaan siksi, että kokee olevansa niin ruma. :)

Vierailija
51/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa huomionkerjäystä ap:lta.

"Olen tapaillut vain useita miehiä.. olen niin ruma uliuliuli"

Vierailija
52/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa huomionkerjäystä ap:lta.

"Olen tapaillut vain useita miehiä.. olen niin ruma uliuliuli"

Näin. Koitapa miehenä päästä tapailemaan useita naisia niin tiedät mitä on rumuus :D

Vierailija
53/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauska keskustelu, oikeesti:) hengaan työkseni kuurojen, sokeiden ja kuurosokeiden kanssa ja ei onnistuis vedätys. Viimeistään joku opas, tulkki tai ihan vaan kaveri kuvailisi sen ruman ja lihavan naisystävän sille sokealle. Parhaiten potentiaalisen sokean kanssa pärjää kun itse sanoo suoraan, että

näyttää petolinnulta ja massaa on vallan runsaasti.

Mutta miksi sitä sokeaa pitäisi kiinnostaa, että kumppani on ruma? En tarkoita nyt lihavuutta tms. Eihän se itse siitä kärsi.

Vierailija
54/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset kuitenkin tapailuvaiheeseen saakka, olet varmasti ihan siedettävän näköinen, mutta sitten myöhemmin paljastuu, että olet jotenkin tyhmä, ärsyttävä ja tylsä?

Vierailija
55/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. tiedättekö te, että sokeat surffaa netissä ihan kuten me muutkin ja saattaa parhaillaan lukea tätä ketjua?

Niin, mitä sitten....? Hyvähän se vain olisi :D

Vierailija
56/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskoisin että sokea on jopa herkempi havaitsemaan, jos jotain on vialla sosiaalisissa suhteissa.

Eli jos ihmisestä on tullut arka koulukiusaamisen takia, sokea havaitsee tämän ja toteaa mielessään "tuolla ihmisellä on jotain vialla sosiaalisissa suhteissa. Vian täytyy olla tässä arassa ihmisessä enkä minä halua kenenkään hylkiön kanssa seurustella". Näinkö?

Vierailija
57/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskoisin että sokea on jopa herkempi havaitsemaan, jos jotain on vialla sosiaalisissa suhteissa.

Eli jos ihmisestä on tullut arka koulukiusaamisen takia, sokea havaitsee tämän ja toteaa mielessään "tuolla ihmisellä on jotain vialla sosiaalisissa suhteissa. Vian täytyy olla tässä arassa ihmisessä enkä minä halua kenenkään hylkiön kanssa seurustella". Näinkö?

Juuri näin, ainakin jos se olisi nainen.

Vierailija
58/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauska keskustelu, oikeesti:) hengaan työkseni kuurojen, sokeiden ja kuurosokeiden kanssa ja ei onnistuis vedätys. Viimeistään joku opas, tulkki tai ihan vaan kaveri kuvailisi sen ruman ja lihavan naisystävän sille sokealle. Parhaiten potentiaalisen sokean kanssa pärjää kun itse sanoo suoraan, että

näyttää petolinnulta ja massaa on vallan runsaasti.

Mutta miksi sitä sokeaa pitäisi kiinnostaa, että kumppani on ruma? En tarkoita nyt lihavuutta tms. Eihän se itse siitä kärsi.

Olennaisinta on, millainen ihminen on persoonaltaan, millainen ääni hänellä on, millaiset jutut, voiko hänen kanssaan keskustella mistään mielenkiintoisesta jne.

Totta kai ulkonäöstä voi kysellä niiltä osin, joita ei itse havaitse, mutta ei se niin kauhean merkittävä asia ole.

Jos esim. tapaisin naisen, jolle on tehty ihonsiirtoja palovammojen vuoksi ja hänestä sanotaan, että naama on aika rujon oloinen, niin saattaisin todeta että vai sillä lailla ja olla silti kiinnostunut hänestä, koska hän on muuten aivan mainio persoona. Tietysti itsekin huomaisin ihon omituisuudet, koska palovammat ovat sen verran rankkoja asioita, mutta vaakakupissa painaa eniten hänen muu olemuksensa.

Niin ei voisi käydä, että lakkaisin olemasta hänen kanssaan vain sen vuoksi, että kuulisin hänestä sanottavan, että hän on aivan järkyttävän näköinen. Jonkun ulkopuolisen kertoma visuaalinen kuvaus ei saisi minua muuttamaan mielipidettäni hänestä, jos itse havaitsen muiden ominaisuuksien olevan niin vallitsevia.

Vierailija
59/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkö- ja ulkonäkövammaisten deitit.

Kauneus ei ole katsojan silmässä. Täältä löydät kumppanin, joka ei koskaan arvostele ulkonäköäsi. Rekisteröidy ja löydä oma vammaisesi!

Vierailija
60/72 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkö- ja ulkonäkövammaisten deitit.

Kauneus ei ole katsojan silmässä. Täältä löydät kumppanin, joka ei koskaan arvostele ulkonäköäsi. Rekisteröidy ja löydä oma vammaisesi!

Tälle olisi varmasti kysyntää! Samassa palvelussa  voisi olla myös kuuroja ihmisiä ja sitten niitä tylsiä ja ärsyttäviä. Ja kuuromykät sokeat sitten niille, jotka on rumia, tyhmiä eikä oikein siedä kenenkään juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä