Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Oisko mahdollisuutta kotiinkuljetukseen?" ym. idiootit Huutonetissä ja nettipalstoilla

Vinkuvonku
12.04.2016 |

Mikä helvetti niitä/teitä lukutaidottomia lähiojurpoja vaivaa kun ette tajua, että EI KOTIINKULJETUSTA. Jos sellanen olisi, kai se nyt olisi ilmoituksessa mainittu. Etenkin ilmaisen tavaran perään hinkuavat ja kotiinkuljetusta pyytävät pistävät sapettamaan. Hae se saatanan ilmainen roinasi, en kuskaa sitä sinulle mihinkään enkä varsinkaan toiseen kaupunkiin. Äly hoi.
Viimeksi tänään joku halusi iänikuista ja kulunutta pikkupöytää ostaa 200 km:n päästä. Annoin siis pöytää ilmaiseksi. 20 € olisi maksanut kotiinkuljetuksesta.

Siedän tässä maailmassa aika paljon, mutta voi hallelujaa näitä yksinkertaisia ihmisolioita, joiden ajatuksen juoksua normi-ihmisenä on äärimmäisen vaikeaa ymmärtää.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, palveluasennetta oli tasan nolla ja minä-minä-minä. Voisiko joskus tehdä jotain toisille ilman että odottaa saavansa mitään vastinetta? Suomessa on paljon autottomia ja köyhiä.

Niin, että sinun mielestä toisen pitäisi tehdä 200 kilometrin reissu 5€ tuotteen takia? Miksi nämä autottomat ja köyhät kuvittelevat, että toisten pitää palvella heitä ilmaiseksi?

Itsekkäät ja ahneet eivät palvelekaan. Hyvä antaa vähästään, paha ei paljostaankaan.

Meneekö sulla nyt sekaisin Anttilan myyjä, jonka työtä on palvella palkkansa eteen, ja tavallinen ihminen, joka omalla vapaa-ajallaan haluaa eroon tavaroistaan? Palvelu kuuluu asiakaspalvelutyöhön, ei kirppismyyntiin.

Ihan mielenkiinnosta; palveletko sinä tuntemattomia ihmisiä vapaa-ajallasi ilman korvausta? Kuskailet sinne tänne, annat rahaa ja tavaraa ja aikaasi? Epäilen, että et.

Kyllä, olen tehnyt paljonkin vapaaehtoistyötä. Lähimmäisen palvelu kuuluu jokaiselle.

Vierailija
62/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kotiinkuljetuksen ainakin 3 kertaa kysymällä kuljetus mahdollisuutta korvausta vastaan. Silloin kun ilmoituksessa ei ole ollut mainintaa, että vain nouto. Ehkä olen aiheuttanut toiminnallani suurta kärsimystä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mihin voit itse vaikuttaa, on oma suhtautumisesi.

Kannattaako ärsyyntyä ihmisistä noin paljon?

Ainoa mihin sinä voit vaikuttaa on se, että pysyt poissa nettipalstoilta jos antisi niille on tuota tasoa.

Ok, jatka rauhassa ärsyyntymistäsi :). Sitä varten ilmeisesti itse täällä olet.

Vierailija
64/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kotiinkuljetuksen ainakin 3 kertaa kysymällä kuljetus mahdollisuutta korvausta vastaan. Silloin kun ilmoituksessa ei ole ollut mainintaa, että vain nouto. Ehkä olen aiheuttanut toiminnallani suurta kärsimystä :/

Tuskinpa, kun niissä ilmoituksissa ei ole ollut sitä "vain nouto". Siitähän tässä alun perin oli kysekin.

Vierailija
65/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin vien kaatopaikalle roinan juuri näiden köyhien jahkaajien kanssa. Paljon helpommalla pääsee.

Tosin homma onnistuu kuulemma yleensä kivutomasti kun pistää ilmoitukseen "Ensimmäinen hakija saa tuotteen" eikä mitään varaus-pelleilyjä mitä naiset harrastavat. 

Vierailija
66/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto:

Suomalainen peruskoulu ei ole pyrkimyksessään onnistunut. Lukutaidottomia on iso osa kansasta.

Jos jossakin lukee "vain nouto/ei kotiinkuljetusta", lukutaidoton white trash -kansanosa ei tätä tajua ja kehtaa vielä päälle vängätä asiasta nettipalstalla. Oman tyhmyyden tunnistaminen ja myöntäminen on kova pala. Nämä typerykset häiritsevät kunnon myyjien elämää typerillä kyselyillään ja oletuksillaan, turhanpäiväisellä vaivaamisellaan. Tätäkään ei voi myöntää, vika on aina muissa. Vaikka ilmoitus olisi laadittu kaikkien kielioppisääntöjen mukaisesti, ei kelpaa.

Jos myyjä kirjoittaa "myynnissä työpöytä, hinta 5 €, osta heti, vain nouto, mitat 55x85x150, kunto hyvä, käytetty kaksi vuotta, sijainti Mikkeli" niin ei kelpaa. White trash -moskaväki lukee että jaa, ILMAINEN PÖYTÄ JA VIELÄ KOTIINKULJETUS AI ETTÄ, MITKÄS NE MITAT OLIKAAN JA VOITKO TUODA ROVANIEMELLE?

Vakionollaus palstalla jottei tarvitse käsitellä itse ongelmaa: voi kylläpä sinua harmittaa, mitä siinä raivoat, kannattaisiko sitä ja tätä, yhy yhy, hukun omaan nokkeluuteeni jonka opin Kummelista.

Jos ei ole sanottavaa aiheeseen, voi olla hiljaa tai mennä toisiin ketjuihin trollaamaan.

Tai hankkikaa itsellenne edes alkeellisen tason sivistys.

Vierailija
67/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin vien kaatopaikalle roinan juuri näiden köyhien jahkaajien kanssa. Paljon helpommalla pääsee.

Tosin homma onnistuu kuulemma yleensä kivutomasti kun pistää ilmoitukseen "Ensimmäinen hakija saa tuotteen" eikä mitään varaus-pelleilyjä mitä naiset harrastavat. 

Samaa mieltä, annan kavereille ilmaiseksi tai vien kaatopaikalle. Myin turvakaukaloa, niin siitä alkoi joku ihmeen varaaminen, kunnes älysin myydä ensimmäiselle joka haki. Varaajille sanoin, että meni jo.

Vierailija
68/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Suurin piirten ainoaa järkevää ehdotusta alapeukutetaan oikein urakalla. Surullista.

Kiitos asiallisesta kommentistasi.

Vierailija
69/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto:

Suomalainen peruskoulu ei ole pyrkimyksessään onnistunut. Lukutaidottomia on iso osa kansasta.

Jos jossakin lukee "vain nouto/ei kotiinkuljetusta", lukutaidoton white trash -kansanosa ei tätä tajua ja kehtaa vielä päälle vängätä asiasta nettipalstalla. Oman tyhmyyden tunnistaminen ja myöntäminen on kova pala. Nämä typerykset häiritsevät kunnon myyjien elämää typerillä kyselyillään ja oletuksillaan, turhanpäiväisellä vaivaamisellaan. Tätäkään ei voi myöntää, vika on aina muissa. Vaikka ilmoitus olisi laadittu kaikkien kielioppisääntöjen mukaisesti, ei kelpaa.

Jos myyjä kirjoittaa "myynnissä työpöytä, hinta 5 €, osta heti, vain nouto, mitat 55x85x150, kunto hyvä, käytetty kaksi vuotta, sijainti Mikkeli" niin ei kelpaa. White trash -moskaväki lukee että jaa, ILMAINEN PÖYTÄ JA VIELÄ KOTIINKULJETUS AI ETTÄ, MITKÄS NE MITAT OLIKAAN JA VOITKO TUODA ROVANIEMELLE?

Vakionollaus palstalla jottei tarvitse käsitellä itse ongelmaa: voi kylläpä sinua harmittaa, mitä siinä raivoat, kannattaisiko sitä ja tätä, yhy yhy, hukun omaan nokkeluuteeni jonka opin Kummelista.

Jos ei ole sanottavaa aiheeseen, voi olla hiljaa tai mennä toisiin ketjuihin trollaamaan.

Sorry nyt , mutta kenelleköhän se on täällä vaikea paikka myöntää että on itse väärässä. Tosiaan, jos ap saa jatkuvasti noita kyselyjä kotiinkuljetuksesta, niin se tosiaan kielii siitä että sitä "ei kotiinkuljetusta/ vain nouto" ei ole ilmaistu siinä ilmoituksessa tarpeeksi selkeästi.

Vierailija
70/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on netissä myydä. Vähän sama kun että tuotteen hinta on 20e niin silti kiinnostuneet heittää omia tarjouksia. Enkä mä niistä kyllä hernettä nenään vedä. Aina kannattaa kokeilla.

Vierailija
71/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Suurin piirten ainoaa järkevää ehdotusta alapeukutetaan oikein urakalla. Surullista.

Wt:t kiistelevät, päivän kohokohta, juhuu... aika väsynyttä tuo teidän jankutus.

Vierailija
72/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin joskus akvaariokalat torissa pois. Joku kysyi, olisiko mahdollista postittaa.

Tästä tuli päivän piristys, kiitos.

Eh... Akvaariokaloja voi kyllä ostaa postimyyntinä. Ei ne ihan kirjekuoressa toki tule.

Paitsi lehtikalat.

Vierailija
73/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elämänfilosofia on tuo, niin arvaa mitä?

Koko tätä palstaa ei tarvita! Kukaan ei saa enää koskaan sanoa mistään mitään, koska jokainenhan voi vaikuttaa omalla suhtautumisellaan, iih <3 <3 <3 sehän se muuttaakin muiden elämää haittaavat ihmiset vähemmän haitallisiksi jos vain katsoo muualle? Pitääpä muistaa levittää tuota jeesustelevaa ilosanomaa vaikka väkivallan uhreille tai niille harmistuneille myyjille, jotka kuskaavat sitä kahden euron paitaa 20 km:n päähän todetakseen, ettei Jorma-Annelia kiinnostakaan.

Vierailija
74/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö teidän raivoajien lopettaa se tavaran myynti noilla kirppiksillä, jos se kerran aiheuttaa teissä tuollaisia aggressioita?

Tuollainen neuvottelu ja tinkiminen on kuulunut kaupankäyntiin aina.

Vierailija
75/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto:

Sorry nyt , mutta kenelleköhän se on täällä vaikea paikka myöntää että on itse väärässä. Tosiaan, jos ap saa jatkuvasti noita kyselyjä kotiinkuljetuksesta, niin se tosiaan kielii siitä että sitä "ei kotiinkuljetusta/ vain nouto" ei ole ilmaistu siinä ilmoituksessa tarpeeksi selkeästi.

Ja siinä ties kuinka mones yksinkertainen olkiukko. ILMOITUS ON KIRJOITETTU SELVÄSTI. sEEEEEELVÄÄÄÄÄÄSTTTIIII, kaikki oleelliset speksit mainittuina! Onko jotenkin vaikea uskoa siis, että siitä huolimatta tulee lukutaidottomia urpoja säätämään? Et vissiin ole myyntipalstojen suurkuluttaja. Minä olen, useiden vuosien kokemus. Ja tällä kokemuksella voin siis todellakin todeta, että huolimatta huipputason tuotekuvauksista, idioottikyselijöitä riittää aina. Sehän tässä ihmetyttääkin ja siksi täällä ihmettelenkin!

Vierailija
76/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elämänfilosofia on tuo, niin arvaa mitä?

Koko tätä palstaa ei tarvita! Kukaan ei saa enää koskaan sanoa mistään mitään, koska jokainenhan voi vaikuttaa omalla suhtautumisellaan, iih <3 <3 <3 sehän se muuttaakin muiden elämää haittaavat ihmiset vähemmän haitallisiksi jos vain katsoo muualle? Pitääpä muistaa levittää tuota jeesustelevaa ilosanomaa vaikka väkivallan uhreille tai niille harmistuneille myyjille, jotka kuskaavat sitä kahden euron paitaa 20 km:n päähän todetakseen, ettei Jorma-Annelia kiinnostakaan.

En ole kumpikaan jankkaaja, mutta aika suuri osa ihmisistä on aika ärsyttäviä. Ellei ole vara-jeesus.

Vierailija
77/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto:

Ja siinä ties kuinka mones yksinkertainen olkiukko. ILMOITUS ON KIRJOITETTU SELVÄSTI. sEEEEEELVÄÄÄÄÄÄSTTTIIII, kaikki oleelliset speksit mainittuina! Onko jotenkin vaikea uskoa siis, että siitä huolimatta tulee lukutaidottomia urpoja säätämään? Et vissiin ole myyntipalstojen suurkuluttaja. Minä olen, useiden vuosien kokemus. Ja tällä kokemuksella voin siis todellakin todeta, että huolimatta huipputason tuotekuvauksista, idioottikyselijöitä riittää aina. Sehän tässä ihmetyttääkin ja siksi täällä ihmettelenkin!

Niin, ap:n mielestä selvästi, mutta entäs muiden? Muiden tulkintahan siinä ratkaisee eikä ap:n. Noita huonosti kirjoitettuja myynti-ilmoituksia näkee nimittäin niin paljon. Turha on syytellä muita lukutaidottomiksi, jos itse ei osaa kirjoittaa.

Vierailija
78/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina ilmoitukseen "vain nouto". Jos joku kyselee silti kuljetusta, en vain vastaa. Simple as that ;)

Vierailija
79/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa kysyä myös kotiinkuljetuksesta, mistä sitä tietää jos tilanne onkin muuttunut ja joku Reiska sattuu olemaan just lähdössä siihen suuntaan. Tämä on silkkaa arkipäivän luovuutta eikä mitään tyhmää lukutaidottomuutta.

Jos tästä joku näin tajuttomat pultit vetää niin entäs sitten vakavammat asiat? Fyysistä väkivaltaako? Nyt kipin kapin vihanhallintaa opiskelemaan!

Vierailija
80/109 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah mikä keskustelu :DD kiva kun kotiinkuljetus kerjääjät on tullu rutisemaan eikä lue viestejä kunnolla.

Siis eikö ilmoituksessa riitä "vain nouto" tai "ei kotiinkuljetusta"? Kuinka hätäisesti teksti luetaan läpi? Pitääkö sihen kirjoitaa "EI KOTIINKUJETUSTA!!!", "VAIN NOUTO!!!" et ihmiset ymmärtää :D Ja sit martyyrit kommentoi kuinka "voi ei pilasinkohan jonkun päivän kun ilmotuksessa ei lukenut vain nouto ja kysyin kuljetusta :(:(: )".

Pointti kai näissä keskusteluissa on se että jotkut eivät ymmärrä lukemaansa JOS on kirjoitettu ettei kuskata niin kysellään silti.