Kyllä platoninen avioliitto on hyvä
Kommentit (12)
Minulle tehtiin platoninen nenäsurgeria
Hyvä se nyt on sanoa, kun vaihdevuodet on vieneet himot. Aiemmin olit kuin kissa kuumalla katolla.
Jos on niin hyvä, niin miksi sä olet jo vuosia halunnut erota ja muuttaa yksin asumaan? Viiraako sulla nupissa vai oletko sä taas siiderikännissä?
Jaa. Meinaatko valis, et mynää tekis mieli? No, kaupat on vielä auki, ostat koko kennon. Ja eikun tursuttelemaan.
Sä olet sitten ihme "keskustelija". Teet aloituksen, vastaat korkeintaan pari kertaa ja sitten onkin seuraavan diibadaaba-aloituksen aika.
Ahaa...Eli tämä vaihe nyt tällä hetkellä menossa. Mies sitten taas päättää, milloin on jälleen aviosuhde. "Siinä mielessä".
Kuka sitä haukkuu? Miksi kenenkään suhde edes kuuluisi yhtään kenellekään muille? Ainakaan intiimielämä, oli sitä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin hyvä, niin miksi sä olet jo vuosia halunnut erota ja muuttaa yksin asumaan? Viiraako sulla nupissa vai oletko sä taas siiderikännissä?
Mä tykkään elää yksin. Ihan muista syistä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät elää yksin, mutta suurin onnesi on ydinperhe ja platoninen avioliitto. Sä oot kyllä omituinen hyypiö 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät elää yksin, mutta suurin onnesi on ydinperhe ja platoninen avioliitto. Sä oot kyllä omituinen hyypiö 🙄
No joo. Aluksi rakastuin nykyiseen mieheeni ja perustettiin perhe. Sitten tilanteet muuttui ja nyt kyllä tykkäisin elää yksin.ap
Mulla monta platonista suhdetta, mutta miksi pitäisi niistä tehdä avioliitto. Kimppa kämppä riittää.