Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä platoninen avioliitto on hyvä

Vierailija
09.10.2026 |

Turhaan sitä haukutaan.  T.valis 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monta platonista suhdetta, mutta miksi pitäisi niistä tehdä avioliitto. Kimppa kämppä riittää.

Vierailija
2/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin platoninen nenäsurgeria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se nyt on sanoa, kun vaihdevuodet on vieneet himot. Aiemmin olit kuin kissa kuumalla katolla.

Vierailija
4/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin hyvä, niin miksi sä olet jo vuosia halunnut erota ja muuttaa yksin asumaan? Viiraako sulla nupissa vai oletko sä taas siiderikännissä?

Vierailija
5/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meinaatko valis, et mynää tekis mieli? No, kaupat on vielä auki, ostat koko kennon. Ja eikun tursuttelemaan.

Vierailija
6/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sitten ihme "keskustelija". Teet aloituksen, vastaat korkeintaan pari kertaa ja sitten onkin seuraavan diibadaaba-aloituksen aika.

Vierailija
7/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa...Eli tämä vaihe nyt tällä hetkellä menossa. Mies sitten taas päättää, milloin on jälleen aviosuhde. "Siinä mielessä".

Vierailija
8/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä haukkuu? Miksi kenenkään suhde edes kuuluisi yhtään kenellekään muille? Ainakaan intiimielämä, oli sitä tai ei.

Vierailija
9/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin hyvä, niin miksi sä olet jo vuosia halunnut erota ja muuttaa yksin asumaan? Viiraako sulla nupissa vai oletko sä taas siiderikännissä?

Mä tykkään elää yksin. Ihan muista syistä.ap

Vierailija
10/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Vai niin.

Vierailija
11/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät elää yksin, mutta suurin onnesi on ydinperhe ja platoninen avioliitto. Sä oot kyllä omituinen hyypiö 🙄

Vierailija
12/12 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät elää yksin, mutta suurin onnesi on ydinperhe ja platoninen avioliitto. Sä oot kyllä omituinen hyypiö 🙄

No joo. Aluksi rakastuin nykyiseen mieheeni ja perustettiin perhe. Sitten tilanteet muuttui ja nyt kyllä tykkäisin elää yksin.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän