"Oisko mahdollisuutta kotiinkuljetukseen?" ym. idiootit Huutonetissä ja nettipalstoilla
Mikä helvetti niitä/teitä lukutaidottomia lähiojurpoja vaivaa kun ette tajua, että EI KOTIINKULJETUSTA. Jos sellanen olisi, kai se nyt olisi ilmoituksessa mainittu. Etenkin ilmaisen tavaran perään hinkuavat ja kotiinkuljetusta pyytävät pistävät sapettamaan. Hae se saatanan ilmainen roinasi, en kuskaa sitä sinulle mihinkään enkä varsinkaan toiseen kaupunkiin. Äly hoi.
Viimeksi tänään joku halusi iänikuista ja kulunutta pikkupöytää ostaa 200 km:n päästä. Annoin siis pöytää ilmaiseksi. 20 € olisi maksanut kotiinkuljetuksesta.
Siedän tässä maailmassa aika paljon, mutta voi hallelujaa näitä yksinkertaisia ihmisolioita, joiden ajatuksen juoksua normi-ihmisenä on äärimmäisen vaikeaa ymmärtää.
Kommentit (109)
Kolme idioottia alapeukuttanut. No niin, kommentoikaa jo mikä ongelmanne on. Yhteiskunnan varoilla loisiminen elämäntapana? Elämänhallinnan puute, jota alkkisvanhemmat eivät opettaneet? Kymmenen kakaraa ja jokainen eri miehen kanssa? Rahat ei riitä röökiin? Ahdistaa kun sais jotain ilmaista mutta ei ole autoa ja kaikki on niin vaikeaa? Onko se syy jokin suurikin salaisuus kun sitä ei ikinä voi kertoa?
Itse kirjoitan aina että "vain nouto" jo suoraan ilmoitukseen niin säästyy siltäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kolme idioottia alapeukuttanut. No niin, kommentoikaa jo mikä ongelmanne on. Yhteiskunnan varoilla loisiminen elämäntapana? Elämänhallinnan puute, jota alkkisvanhemmat eivät opettaneet? Kymmenen kakaraa ja jokainen eri miehen kanssa? Rahat ei riitä röökiin? Ahdistaa kun sais jotain ilmaista mutta ei ole autoa ja kaikki on niin vaikeaa? Onko se syy jokin suurikin salaisuus kun sitä ei ikinä voi kertoa?
No, itse olen kyllä ihan töissäkäyvä kahden lapsen äiti, jolla on ihan normaalit vanhemmat ja elämänhallintakin kunnossa. Mutta en näe tuota kyselyä kotiinkuljetuksesta suurena ongelmana. Jos ei onnistu, niin vastaan vaan että ei onnistu. Mutta ei mulle yleensä ole mikään ongelma viedä sitä tavaraa jonnekin. 200 km:n päähän en lähtisi kuskaamaan, mutta esim. työ- tai kauppamatkan varrelle sopii oikein hyvin.
Tosiaan itsekin siihen törmännyt, että euron ostoksia ostavat sekä varsinkin ilmaisjuttujen haalijat kyselevät kotiinkuljetusta. Kerran esim. 5 euron tuotteen ostaja oletti minun ilmaiseksi kuskaavan hänelle tuotteen. Reissu olisi ollut yli 100 km.
"Mutta en näe tuota kyselyä kotiinkuljetuksesta suurena ongelmana."
Mikäpä siinä - mutta katsos kun ilmoituksessa voi lukea, että "vain nouto" ja silti tulee kyselyä, että yhyy etkö voi kotiinkuljettaa". Tästä marmatin: mikä on kun ei osata lukea?
Unohtui olen köyhä ja saanko ilmaiseksi pyynnöt ja samalla kysytään voitko tuoda soffan.
Kun googlaa henkilön niin löytyy kuvia feikkiluxus-laukuista, jne.
olin lahjottamassa useamman kassillisen lasten vaatteita tori.fi:ssä ja kirjoitin "vain nouto".
sitten tuli yksi viesti :"Onko vaatteet vielä vapaana? Olen huomenna kotona kello 9-21, osoite: xxxx Voit tuoda mihin aikaan vain.
SIIS TÄH????? En vastannut.
Myin joskus akvaariokalat torissa pois. Joku kysyi, olisiko mahdollista postittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse olen kyllä ihan töissäkäyvä kahden lapsen äiti, jolla on ihan normaalit vanhemmat ja elämänhallintakin kunnossa. Mutta en näe tuota kyselyä kotiinkuljetuksesta suurena ongelmana. Jos ei onnistu, niin vastaan vaan että ei onnistu. Mutta ei mulle yleensä ole mikään ongelma viedä sitä tavaraa jonnekin. 200 km:n päähän en lähtisi kuskaamaan, mutta esim. työ- tai kauppamatkan varrelle sopii oikein hyvin.
Ymmärsitkö kenen elämänhallinnan perään kyseltiin?
Juu samoja kokemuksia on!! Mua ärsyttää myös ne tyypit, jotka on tulossa hakemaan tavaraa, mutta sitten heistä ei kuulukaan enää mitään ja saa turhaan odotella. Paljon on myös näitä kyselijöitä, jotka tinkaa hinnasta, tai muuten vaan kyselevät onko vielä vapaana tms. ja sitten kun heille vastaa, niin heistä ei kuulukaan enää mitään.
Joiltain ihmisiltä puuttuu ihan perus käytöstavat!!! ja nämä ihmiset päivystävät tori.fi.llä!! aargh!
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjoitan aina että "vain nouto" jo suoraan ilmoitukseen niin säästyy siltäkin.
Niin teen minäkin mutta siltikin saan kyselyjä, että voinko lähettää, tuoda tai dropata johonkin.
Itse olen ilmoitukseen monesti laittanut, että lähialueille voin tuoda. Jos on sellaista tavaraa, joka on mulle ihan roskaa ja se sorttiasemalle vieminenkin maksaa. Saapahan joku autoton opiskelija vielä ihan käyttökelpoisen hyllyn/maton/patjan jne. Mutta en lähde tosiaankaan näkemään vaivaa ja tuhlaamaan aikaa noiden viemisten kanssa yhtään enempää kuin on pakko.
mä taas en ymmärrä miks ei voida tuoda ostajalle kotiin tavaraa jos siitä oikeesti haluu päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta en näe tuota kyselyä kotiinkuljetuksesta suurena ongelmana."
Mikäpä siinä - mutta katsos kun ilmoituksessa voi lukea, että "vain nouto" ja silti tulee kyselyä, että yhyy etkö voi kotiinkuljettaa". Tästä marmatin: mikä on kun ei osata lukea?
No ap:llahan ei nimenomaan lues, koska hän olettaa että ei-kotiinkuljetusta on se oletus. Ostajat ehkä olettavat toisin, joten siksi ap:nkin olisi fiksua lisätä tuo "vain nouto" ilmoituksiinsa, niin ei jää epäselvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
mä taas en ymmärrä miks ei voida tuoda ostajalle kotiin tavaraa jos siitä oikeesti haluu päästä eroon.
Elämämkoululainen?
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Itselleni koituvan vaivan kannalta ei ole väliä että kuskaanko tavaran Sortti-asemalle vai jonkun kotiin (siedettävän matkan päähän). Sorttiasemalle vienti maksaa, toisen kotiin ei vaan päinvastoin olen aina saanut iihan hyvän maksun tuosta vaivannäöstä.
Sellaset ilmotukset on kanssa huvittavia, joissa kerjätään ilmaiseksi tavaraa ja sitten vielä vaaditaan, ettei saa olla liian vanhaa ja oltava sitä ja tätä. Kaiken huippuna tietenkin kotiinkuljetuksella.
Ainoa mihin voit itse vaikuttaa, on oma suhtautumisesi.
Kannattaako ärsyyntyä ihmisistä noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsitkö kenen elämänhallinnan perään kyseltiin?
Ymmärrätkö itse ja -rinnastuskonjunktion merkityksen?
Yksi "lähiöjurpo" alapeukuttaa. Täällä on aina paljon vastaajia näissä ketjuissa, jotka ovat samaa mieltä kuin aloittaja, mutta voisiko joku näistä tätä toimintaa harrastavista ameeboista tulla oikeasti kaapista esiin kertomaan, MIKSI olette niin yksinkertaisia ja ärsytätte muita myyntipalstoilla? Olen oikeasti utelias.