Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi heterot änkeävät homobaareihin?

Vierailija
10.04.2016 |

Kävin pitkästä aikaa DTM:ssä ja se oli täynnä kikattelevia heterotyttölaumoja. Hirveän loukkaantuneita ollaan jos yritän iskeä. Miksi heterot ovat valloittaneet seksuaalivähemmistöjen paikat?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homot menevät heterobaariin?

Vierailija
2/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli käydä mutta en kehtaa.

Bi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siihen oli selkeä syy: miehet olivat käsittämättömän hyvännäköisiä - ja itse sai olla rauhassa. 

Kiitos kaikille söpöille, komeille ja treenatuille homomiehille! 

Vierailija
4/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on suhteellisesti enemmän kuin homobaareja. Homobaareja löytyy Suomessa vain 4 kaupungista.

Vierailija
5/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla siihen oli selkeä syy: miehet olivat käsittämättömän hyvännäköisiä - ja itse sai olla rauhassa. 

Senkun vaan mutta ei sitten pidä ruveta nakkelemaan niskojaan kun nainen tulee tarjomaaan seuraa. Yritä pitää mielessäsi missä olet ja että tulit sinne ihan itse. 

Vierailija
6/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on suhteellisesti enemmän kuin homobaareja. Homobaareja löytyy Suomessa vain 4 kaupungista.

Vastasit kysymykseen?

Vierailija
7/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit kysymykseen?

Homotkin haluavat baariin ja joka kaupungissa homobaarivaihtoehtoa ei ole.

Vierailija
8/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet änkeävät naistentansseihin?

Vierailija
9/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi argumentoit että baarista haetaan vain panoseuraa/suhdetta. Itse käyn juuri siinä baarissa kuin mieli tekee. Miksi homona syrjit heteroita? Ei nekään ole suuntautumustaan valinneet

Vierailija
10/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun vaan mutta ei sitten pidä ruveta nakkelemaan niskojaan kun nainen tulee tarjomaaan seuraa. Yritä pitää mielessäsi missä olet ja että tulit sinne ihan itse. 

Minulla oli naispuolinen ystävä eli seuraa mukana. Saimme olla ihan rauhassa, koska emme tuijottaneet naisia.

Vierailija
11/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään siitä, että homobaareissa voi olla rauhassa miesten iskuyrityksiltä, joten siellä on helpompi pitää hauskaa ja tanssia ilman ei-toivottuja likistelyjä. Koskaan ei kuitenkaan ole kukaan nainen yrittänyt iskeä minua, mutta jos joskus käy niin, niin toki pyrin kieltäytymään kohteliaasti :) Itsehän annan vääriä signaaleja, kun menen sinne.

Vierailija
12/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä baariin, jos haluaa olla rauhassa? Ne ei yleensä ole mitään rauhan tyyssijoja, paitsi ehkä jokin Esson baari syrjäseudulla.

Vierailija
13/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi argumentoit että baarista haetaan vain panoseuraa/suhdetta. Itse käyn juuri siinä baarissa kuin mieli tekee. Miksi homona syrjit heteroita? Ei nekään ole suuntautumustaan valinneet

No, homobaareissa aika usein haetaan panoseuraa/suhdetta. Syrjin heteroita vain jos ne änkeävät homoille tarkoitettuun baariin. En muuten.

Vierailija
14/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli naispuolinen ystävä eli seuraa mukana. Saimme olla ihan rauhassa, koska emme tuijottaneet naisia.

Kyllä naiset kuten miehet menevät usein seurassa baariin, vaikka hakisivatkin parittelu- tai muuta kumppania.

Vierailija
15/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lesbot änkevät homobaareihin? Homobaarien alkuaikoina kaikki oli paremmin, kuin naisilla ei ollut asiaa sisälle eikä heteromiehet sinne eksy - naisten mukana niihin sitten saapuivat heterotkin.

Vierailija
16/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet änkeävät naistentansseihin?

:D

Vierailija
17/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, homobaareissa aika usein haetaan panoseuraa/suhdetta. Syrjin heteroita vain jos ne änkeävät homoille tarkoitettuun baariin. En muuten.

Syrjin homoja vain, jos ne änkeävät heteroille tarkoitettuun baariin. En muuten.

Vierailija
18/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lesbot änkevät homobaareihin? Homobaarien alkuaikoina kaikki oli paremmin, kuin naisilla ei ollut asiaa sisälle eikä heteromiehet sinne eksy - naisten mukana niihin sitten saapuivat heterotkin.

Jep. Tätäkään asiaa naiset eivät homomiehille voineet jättää. Kaikki pitää omia.

Vierailija
19/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjin homoja vain, jos ne änkeävät heteroille tarkoitettuun baariin. En muuten.

Logiikkasi nyt ei vaan toimi, koska homobaareja on Suomessa vain n. kymmenen.

Vierailija
20/72 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikkasi nyt ei vaan toimi, koska homobaareja on Suomessa vain n. kymmenen.

Miten se määrä siihen logiikkaan vaikuttaa?