Miksi heterot änkeävät homobaareihin?
Kävin pitkästä aikaa DTM:ssä ja se oli täynnä kikattelevia heterotyttölaumoja. Hirveän loukkaantuneita ollaan jos yritän iskeä. Miksi heterot ovat valloittaneet seksuaalivähemmistöjen paikat?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi homot menevät heterobaariin?
ei ole olemassa sellaisia paikkoja kuin heterobaari :D itse olen homo ja ei mua haittaa jos heteroita on homobaarissa mutta heidän pitäisi muistaa että se on homobaari ja siellä voi nähdä kuinka kaks jätkää suutelee ihan huoletta ja joku voi jopa tulla iskemään koska olettaa sun olevan homo ku kerta oot homobaarissa ^^
Kaikki muut kuin homobaarit ovat heterobaareja. Heteroita on valtaosa väestöstä, eikä ole tarpeen erikseen kutsua näitä baareja heterobaareiksi, varsinkin kun homot ja kaikki muutkin ovat tervetulleita, kuten mm. DTM:ään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi argumentoit että baarista haetaan vain panoseuraa/suhdetta. Itse käyn juuri siinä baarissa kuin mieli tekee. Miksi homona syrjit heteroita? Ei nekään ole suuntautumustaan valinneet
No, homobaareissa aika usein haetaan panoseuraa/suhdetta. Syrjin heteroita vain jos ne änkeävät homoille tarkoitettuun baariin. En muuten.
Syrjin homoja vain, jos ne änkeävät heteroille tarkoitettuun baariin. En muuten.
Logiikkasi nyt ei vaan toimi, koska homobaareja on Suomessa vain n. kymmenen.
Logiikka on siinä, että jos heteroita aletaan blokata homobaareista, voidaan yhtä hyvin homoja alkaa blokata heterobaareista. Eivätkö homot olekaan suvaitsevia?
Missä on sanottu homojen olevan suvaitsevaisia? Miksi pitäisi olla?
Jos haluat, että sinua suvaitaan on välttämätöntä myös itse suvaita muita. Muuten ollaan nopeasti takaisin siinä, että homostelusta pistetään vankilaan tai mielisairaalaan.
En minä odota, että kenenkään pitäisi "suvaita" minua. En minäkään kaikkea suvaitse.
Kyllä odotat. Vai kysytkö kenties aina erikseen, että sopiiko tähän ravintolaan/bussiin/mihin ikinä tämmöisen homon tulla? Ja homon voi toki korvata monella muullakin piirteellä, kaikki tässä maassa olettavat toisten suvaitsevan itseään.
Ei tuossa ollut kyllä nyt järjen hiventäkään :D Jos menen johonkin Kontulan pahamaineiseen kuppilaan niin en kyllä tasan odota, että minua suvaitaan.
Eiköhän seksualisuus ja homous ole muutakin kuin perseeseen panemista. Ei kai nyt ihmisen menemistä ja tulemista saa seksuaalisella suuntautumisella estää tai rajoittaa. Ne naiset oli varmaan kyrpätyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole olemassa sellaisia paikkoja kuin heterobaari :D itse olen homo ja ei mua haittaa jos heteroita on homobaarissa mutta heidän pitäisi muistaa että se on homobaari ja siellä voi nähdä kuinka kaks jätkää suutelee ihan huoletta ja joku voi jopa tulla iskemään koska olettaa sun olevan homo ku kerta oot homobaarissa ^^
Kaikki muut kuin homobaarit ovat heterobaareja. Heteroita on valtaosa väestöstä, eikä ole tarpeen erikseen kutsua näitä baareja heterobaareiksi, varsinkin kun homot ja kaikki muutkin ovat tervetulleita, kuten mm. DTM:ään.
Homobaarin yksi suuri idea on se, että löydät sieltä toisia homoja. Heitä on vaikea tunnistaa kadulla ja jos lähdet iskemään tuntematonta ihmistä, niin oikeasti vielä tänäkin päivänä pahoinpitelyn vaara on suuri. Homobaarissa saat olla oma itsesi ja antaa pusun kumppanillesi ilman, että shokeeraantuvat kanssaeläjät yökkivät puistatuksesta tai alkavat uhkailemaan.
On olemassa myös homokahviloita. Sanotko siis, että kaikki muut kahvilat ovat heterokahviloita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla siihen oli selkeä syy: miehet olivat käsittämättömän hyvännäköisiä - ja itse sai olla rauhassa.
Kiitos kaikille söpöille, komeille ja treenatuille homomiehille!
Miksi mennä baariin, jos haluaa olla rauhassa? Ne ei yleensä ole mitään rauhan tyyssijoja, paitsi ehkä jokin Esson baari syrjäseudulla.
Menimme tanssimaan, juttelemaan keskenämme ja ihailemaan upeita miehiä.
Eivät kaikki mene baariin etsimään panoseuraa.
Sinulla ja minulla taitaa olla erilainen käsitys moraalista.
Just äskettäin menin kun toiset halus käydä. Yleensä menen ihan vaan siksi kun siellä on hyvä tunnelma ja saa rauhassa tutustua ihmisiin ilman iskemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi jotenkin "muistaa"? Kai nyt ihminen muistaa missä baarissa on.
monta kertaa olen nähnyt kuinka muijaporukka yökkii kun näkee kahden naisen suutelevan toisiansa.. eivät ilmeisesti muistaneet tulleensa homobaariin, siksi on tärkeää muistaa missä on jos moinen näky aiheuttaa tuollaisen reaktion
Mua ei todellakaan kiinnosta keneen kukakin käy kuumana, sanottakoon heti alkuun, MUTTA
Eiiii jumalauta tässä keskustelussa on muutama niin idiootti homo että ihan suututtaa
Olen hetero ja voin sanoa että olen nähnyt tanssilattialla niin ällöttävää "hellyydenosoitusta" välillä että ei oo kakominen ollut kaukana. Ainiin, ja ihan heteroiden toimesta. Tai bi, mistä minä tiedän mutta miehen ja naisen siis. Toki on olemassa idiootteja jotka yökkii saman sukupuolen hellyydelle mutta on niitä idiootteja homoissakin.
Kyllä odotat. Vai kysytkö kenties aina erikseen, että sopiiko tähän ravintolaan/bussiin/mihin ikinä tämmöisen homon tulla? Ja homon voi toki korvata monella muullakin piirteellä, kaikki tässä maassa olettavat toisten suvaitsevan itseään.