Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hullu? Jälleensyntymisestä...

Vierailija
08.04.2016 |

Olen nelikymppinen nainen, korkeasti koulutettu, testatusti keskitasoa älykkäämpi. Olen kaikkien hihhulijuttujen ulkopuolella, en usko jumaliin ja vielä vähemmän uskontoihin.

Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu. Minulla on todella vahva tunne siitä, että minulla on ollut aikaisempi elämä, joka on vielä todella vahvasti läsnä tässä elämässäni. Jo pienenä minulla oli tunne siitä, että oikeasti olin intiaani ja poika. Olen jotenkin (harhaisesti) tullut siihen käsitykseen, että olen ollut intiaani jossakin Pohjois-Amerikassa ja saanut nuorena miehenä surmani jossakin taistelu- tai kaaostilanteessa.

En osaa millään lailla selittää, mistä tämä johtuu, mutta tunne on ollut minussa aina. Myös näkemykseni ja käsitykseni maailmasta on hyvin samankaltainen kuin hatarilla tiedoillani intiaaneilla kuvittelen olleen.

Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (880)

Vierailija
201/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi vaikutus hienojakoiseen psyykeemme, hienojakoiseen kehoon, tulee luonnollisesti toiselta puolelta. Se ei tapahdu joidenkin fyysisten komponenttien tai kemiallisten elementtien kautta, vaan itse sieluun kohdistuvan vaikutuksen kautta: henkisen tiedon ja henkisen harjoituksen kautta tietoisuudessa, rakenteen syvyydessä, tapahtuu tiettyjä korjauksia. Ja sen seurauksena tämän psyyken alueella tapahtuu pintatasolla myönteisiä muutoksia.

Vierailija
202/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho on sielun harhojen biologinen ilmentymä.

Sielu (élan vital - "elämän impulssi") etsii onnellisuutta, halujen täyttymistä. Tässä etsinnässä se ruumiillistuu eri kehoihin ja elämänmuotoihin, kunnes se syntyy ihmiskehossa. Jos tarkastelemme elämänmuotojen moninaisuutta, huomaamme tietoisuuden asteittaisen kehittymisen, tunteiden ja havaintojen kehittymisen sekä vapaan tahdon ilmaisemisen. Mikä ajaa evoluutiota? Tietoisuus. Kaikki kumpuaa tietoisuudesta. Elämän olosuhteiden ja itse kehon havaitseminen on mahdollista tietoisuuden ansiosta.

Kuun heijastuminen vesistön pinnasta auttaa meitä ymmärtämään tämän. Kun vesi aaltoilee, heijastus värähtelee ja heiluu aaltojen mukana. Kuu itse loistaa taivaalla vakaasti ja liikkumattomana. Myös sielu loistaa hengellisestä sijainnistaan (ajan ja avaruuden tuolla puolen), joka heijastuu aineen vääristämän tietoisuuden kautta ruumiillisen olemassaolon vaihtelevissa olosuhteissa. Ruumis on sielun harhojen biologinen ilmentymä. Kehon synnyttää itseilmaisu, joka perustuu väärään käsitykseen itsestä, hienovaraisesta karkeaan, kerros kerrokselta: ego, mieli, mieli ja aistit. Sielu itsessään on hienovarainen, tietoinen tarkkailija, joka valaisee ja elävöittää tietoisuudella ruumiin aineellisia kuoria kokemalla ruumiillisen olemassaolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielua verrataan toisinaan tulesta lentävään kipinään. Tietoisuuden atomaarinen luonne liittyy läheisesti sielun muuttumattomuuteen. Atomi on sanan alkuperäisessä merkityksessä hajoamaton ja siksi tuhoutumaton ja muuttumaton. Lisäksi sielun atomisuus eli paikallisuus selittää yksilöllisen tietoisuuden rajallisen ilmenemismahdollisuuden. Intiassa on filosofeja, jotka kieltävät sielujen moninaisuuden, mutta uskovat, että me kaikki olemme yhden kaikkialla läsnä olevan tietoisuuden ilmentymiä. Kokemuksesta tiedämme kuitenkin, että yksilöllinen tietoisuutemme läpäisee vain kehomme eikä ulotu muihin kehoihin. Edes äidin kohdussa oleva lapsi ei koe kaikkea sitä, mitä äiti kokee, eikä äiti tiedä tarkalleen, mitä lapsi kokee.

Vierailija
204/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa näkyvä todellisuus paljastuu eri ihmisille eri määrin. Vaikka todellisuus on yksi, jakamaton ja käsittää kaiken olemisen monimuotoisuuden, jokainen havaitsee vain sen kerroksen todellisuudesta, joka on hänen aistiensa ja tietoisuutensa ulottuvilla. ...Toisin sanoen jokainen arvioi todellisuutta tietoisuuden tasonsa mukaan.

...

Esimerkiksi nykyaikainen tiede on jättänyt elämän henkisen ja moraalisen ulottuvuuden huomiotta ja siirtänyt maailman fysikaaliseksi todellisuudeksi, joka noudattaa vain fysikaalisia lakeja ja jota kuvataan matematiikan kielellä. Tätä elämän ilmiön yksinkertaistamisen periaatetta kutsutaan reduktionismiksi.

Vierailija
205/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ruumiini kuolee, minä en kuole, koska en ole tämä kehoni. Kehoni ei ole sama kuin minä. Minä olen tietoisuus, minä olen sielu kehossani. Sieluni elävöitti ruumiini, koska sielu on myös energiaa. Kehoni on annettu minulle sen tuloksena, miten elin edellisessä elämässä. Kun minusta aika jättää, seuraava ruumis annetaan minulle: miten olen elänyt tämän elämäni, mikä on tietoisuuteni taso kuolinhetkellä.

Vierailija
206/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoitumalla ulkoiseen maailmaan sielun tietoisuus luo hienojakoisen kehon, psyykemme, joka toimii sielun väliaikaisena kaksoisolentona tai varjona. Tämä hienojakoinen keho varastoi aiemmat kokemuksemme, tietomme, vaikutelmamme ja rakentaa maailmankuvamme sinne. Aineellisen kasvatuksen ja koulutuksen myötä tämä ohut keho menettää tiedon siitä sielusta, josta se on syntynyt, ja voi jopa kieltää sielun ja Jumalan. Tällöin hienojakoinen keho toimii vanhempien ja koulun opettajien määräämän ulkoisen kehitysohjelman mukaisesti ja jättää sielun edut huomiotta. Näin ihminen ajautuu väistämättä arvomaailman kriisiin, jolloin ruumiillinen onnellisuus tuhoutuu vanhuuden ja lähestyvän kuoleman vuoksi, ja henkisellä tasolla hän jää täysin vararikkoon

Vierailija
207/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee sivusta nyt, mutta tietoisuuksia on ilmeisesti olemassa ääretön määrä. Va voiko ihminen kokea olevansa kahdessa kehossa samanaikaisesti, eli olla minä. Vai jaettaisiinko tietoisuuksia hamaan tulevaisuuteen ääretön määrä.

Fyysinen keho ja hienojakoinen keho toimivat yhdessä eräänlaisena vääränä olemuksena tai koneena, jossa TODELLINEN OLEMUS – SIELU – MATKUSTAA MATKUSTAJANA.

Menneisyyden toimiensa kautta ihminen muodostaa tietyn mentaliteetin (oleminen määrittää tietoisuuden), ja tästä nykyisestä mentaliteetista tulee tulevan toiminnan perusta (tietoisuus määrittää olemisen). Tämä on jälleensyntymisen perusta.

Menneisyydestä tulevaisuuteen.

Olennaista on, että menneisyyden toimien kautta ihminen muodostaa tietyn mentaliteetin (oleminen määrittää tietoisuuden), ja tästä nykyisestä mentaliteetista tulee tulevan toiminnan perusta (tietoisuus määrittää olemisen).

Aivan kuten me vaihdamme yhdessä elämässä kuluneita pukuja monta kertaa, samalla tavalla ikuinen sielu vaihtaa kuluneita ruumiita monta kertaa aineellisessa maailmassa ollessaan. On yhtä naurettavaa ajatella, että yksi sielu on ikuisesti sidottu kehoon ja että "venäläiset sielut" asuvat venäläisissä kehoissa, kuin ajatella, että japanilaisissa autoissa on välttämättä japanilaisia. "Venäjällä tehdyissä" ruumiissa voi olla sieluja, jotka ovat eläneet muissa maissa ja jopa muissa elämänmuodoissa menneisyydessä.

Hyvä vertaus tuo puku. Tuli mieleen tuosta, kun sanotaan, että rumathan ne vaatteilla koreilee, että voisiko kehittyneimmät sielut tarkoituksella ottaa itselleen vaatimattoman puvun.

Tästä saa selityksiä:

Vierailija
208/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä jälleensyntymistä ei olisi olemassa, miten on mahdollista, että jotkut ihmiset ovat lahjakkaita jo lapsena. Mozart jne.

Vierailija
209/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeastikoulutetut ateistit ovat pahempia hihhuleita koska eivät usko mihinkään eivätkä tiedosta että ympärillä on muutakinkuin itselleen hyviä ja sopivia asioita.

Vierailija
210/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jälleensyntyminen olisi totta, niin silloinhan syntyessään jo osaisi puhua- ja kaikki muutkin edellisissä elämissä opitut asiat.  Enpä oo vielä nähnyr vastasyntynyttä, joka ei käyttäytyisi kuin vastasyntynyt. Se siitä siis. (seuraavaksi tähän tukitaan tietenkin jotain aivojen resetointi-sekoilua)

Jokainen elämä alkaa alusta. Kaikki alkaa alusta - syntymä, lapsuus, nuoruus, vanheneminen, kuolema.

Vierailija
212/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tietoisuus voisi jatkaa matkaansa vaikka keho delaa?

Missä olet nähnyt kehosta irrallaan olevia tietoisuuksia?

Vierailija
213/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jälleensyntyminen olisi totta, niin silloinhan syntyessään jo osaisi puhua- ja kaikki muutkin edellisissä elämissä opitut asiat.  Enpä oo vielä nähnyr vastasyntynyttä, joka ei käyttäytyisi kuin vastasyntynyt. Se siitä siis. (seuraavaksi tähän tukitaan tietenkin jotain aivojen resetointi-sekoilua)

Ajattele nyt, millainen painajainen elämämme olisi, jos me kaikki muistaisimme menneet elämämme. Jos muistaisit kaikki ne ihmiset, jotka loukkasivat sinua tai satuttivat sinua. Yksikään ihminen ei kestäisi sitä. Kun jopa tässäkin ainoassa elämässä on monia asioita, joita ei edes haluaisi muistaa.

Vierailija
214/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu, ei usko jumaliin eikä yliluonnolliseen. Silti luulee olevansa elänyt ennen, vieläpä intiaanina. Eikös tuo nyt kuulosta hieman ristiriitaiselta?

Vierailija
215/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeastikoulutetut ateistit ovat pahempia hihhuleita koska eivät usko mihinkään eivätkä tiedosta että ympärillä on muutakinkuin itselleen hyviä ja sopivia asioita.

Äärikristityt on pahimpia. Itse piruja.

Vierailija
216/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "uudestisyntyneet" usein kuvittelevat olleensa intiaaneja?

Moni "uudestisyntynyt" on myös ollut Egyptiläinen prinsessa

joten paljon on siellä ollut prinsessoja.

Asianmukaisessa regressiossa lähes kaikki olivat tavallisia ihmisiä. Melkein kaikki.

Vierailija
217/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asianmukaisessa regressiossa lähes kaikki olivat tavallisia ihmisiä. Melkein kaikki.

Myös tohtori Stevensonin tutkimuksissa lähes kaikki heistä olivat tavallisia ihmisiä.

Vierailija
218/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös tohtori Stevensonin tutkimuksissa lähes kaikki heistä olivat tavallisia ihmisiä.

Reinkarnaatio tutkimus Ian Stevenson yliopistossa Virginian ja lasten Past Life Memories

Ennakot jälleensyntymiseen Tutkimus: Kunnianosoitus Ian Stevenson

https://www.reincarnationresearch.com/reinkarnaatio-tutkimus-ian-stevens...

Vierailija
219/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viddu että akat ovat sekaisin. Vai jälleensyntyminen. Ja kaikki ovat tottakai olleet edellisessä elämässään Nefertiti tai Kleopatra 😂😂😂

Juurihan sanottiin, että asianmukaisessa regressiossa lähes kaikki olivat tavallisia ihmisiä. Melkein kaikki.

Vierailija
220/880 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viddu että akat ovat sekaisin. Vai jälleensyntyminen. Ja kaikki ovat tottakai olleet edellisessä elämässään Nefertiti tai Kleopatra 😂😂😂

Kas, uskovainenkin on herännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän