Olenko hullu? Jälleensyntymisestä...
Olen nelikymppinen nainen, korkeasti koulutettu, testatusti keskitasoa älykkäämpi. Olen kaikkien hihhulijuttujen ulkopuolella, en usko jumaliin ja vielä vähemmän uskontoihin.
Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu. Minulla on todella vahva tunne siitä, että minulla on ollut aikaisempi elämä, joka on vielä todella vahvasti läsnä tässä elämässäni. Jo pienenä minulla oli tunne siitä, että oikeasti olin intiaani ja poika. Olen jotenkin (harhaisesti) tullut siihen käsitykseen, että olen ollut intiaani jossakin Pohjois-Amerikassa ja saanut nuorena miehenä surmani jossakin taistelu- tai kaaostilanteessa.
En osaa millään lailla selittää, mistä tämä johtuu, mutta tunne on ollut minussa aina. Myös näkemykseni ja käsitykseni maailmasta on hyvin samankaltainen kuin hatarilla tiedoillani intiaaneilla kuvittelen olleen.
Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Kommentit (880)
. persoonallisuuden piirteet, henkilökohtaisten mieltymysten, ja tottumukset jatkuvat usein yhdestä inkarnaation toiseen .
5. Sukupuolten yleensä pysyy samana . 90 prosenttia tohtori Stevenson tapauksissa lapsi palautetaan olettaen samaa sukupuolta kuin aiemmin elinaikanaan. Näin ollen kymmenen prosenttia tapauksista, sukupuoli käännetään yhdestä eliniän toiseen. Havainto, että sukupuolten vaihtaa ainoastaan 10 prosenttia reinkarnaatio tapauksissa voi tuoda oivalluksia homoseksuaalisuudesta, transsexuallism ja sukupuoli-identiteetin ongelmia.
6. Fyysinen ulkonäkö voi olla samanlainen yhdestä elämästä toiseen
Stevenson tapaukset osoittavat, että fyysinen ulkonäkö voi pysyä samana yhden inkarnaation toiseen. Kaksi tapausta erityisesti dramaattisesti osoittavat, miten kasvonpiirteitä voi jäädä johdonmukainen yhdestä elämästä toiseen. Ian Stevenson tutkittu Suzanne Ghanem ja Daniel Jurdi vuonna 1960-luvun lopulla, kun he olivat pieniä lapsia. Valokuvia näistä yksilöistä niiden ennalta inkarnaatioihin oli saatavilla. Stevenson uudelleen Suzanne Daniel vuonna 1998 ja totesi, että nämä kaksi ihmistä, nyt täysikasvuinen aikuisia, oli sama kasvonpiirteitä kuin menneisyytensä inkarnaatioissa. Nämä tapaukset julkaistiin Tom Shroder kirjan, vanhoja sieluja. Kaksi muuta Ian Stevenson reinkarnaatio tapauksissa joissa valokuvavertailutilan ovat saatavissa (ja edellyttäen oikealla), jotka osoittavat samanlaisia kasvonpiirteitä kuuluu: Burman Twins
Kirjassaan Missä Jälleensyntymään ja biologian leikkauspiste , tohtori Stevenson ilmoitti, että tutkijat systemaattisesti tutkia ”kasvojen muistuttavat toisiaan aiheita ja aiempien persoonallisuuksia.”
7. Suhteet uusitaan uudelleensyntymisen kautta
Burman Sisters jälleensyntyä kaksoset
Kuten edellä todettiin, Stevenson jotka havainnollistavat fyysinen yhtäläisyys liittyy Burman kaksoset , jotka olivat sisaret menneisyydestään elämissä. He olivat osa tutkimuksessa, johon osallistui 31 sarjaa kaksoset , joiden menneitä elämiä objektiivisesti validoitu. 100% näistä tapauksista, kaksoset oli merkittäviä menneen elämän suhteita, konkreettisesti osoittaa, että sielut aikovat elämiä ollakseen jälleen rakkaansa kautta reinkarnaatio.
Society for Scientific Exploration
Minäkin haluan jakaa, että minulla oli tilaisuus käydä tohtori Stevenson on korkeakoulu Virginia Charlottesville vuonna 2001. Hän oli hyvin ystävällinen isäntä ja hän vietti koko päivän kanssani. Olin hyvin kunnia, että päätteeksi vierailuni, hän tarjoutui sponsoroimaan minulle jäsenyyttä Society for Scientific Exploration , akateeminen järjestö, joka hän oli mukana perustamassa. En liittyä SSE ja olen suuresti tätä organisaatiota.
Maailma on suuressa velassa tohtori Stevenson merkittävästä työstä hän teki hänen pitkän uransa. Sivuston kautta, Jälleensyntymään Research, ja organisaatiomme, Institute for yksi tieteen, Intuition ja henki, toivomme rakentaa hänen maksujen ja eleenä kunnioitusta ja kuittaus, kuoleman jälkeen Jälleensyntymään Research Award on annettu Dr . Stevenson. Reinkarnaatio tutkimus jatkuu Virginian yliopistossa ohjauksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jälleensyntyminen olisi totta, niin silloinhan syntyessään jo osaisi puhua- ja kaikki muutkin edellisissä elämissä opitut asiat. Enpä oo vielä nähnyr vastasyntynyttä, joka ei käyttäytyisi kuin vastasyntynyt. Se siitä siis. (seuraavaksi tähän tukitaan tietenkin jotain aivojen resetointi-sekoilua)
Ajattele nyt, millainen painajainen elämämme olisi, jos me kaikki muistaisimme menneet elämämme. Jos muistaisit kaikki ne ihmiset, jotka loukkasivat sinua tai satuttivat sinua. Yksikään ihminen ei kestäisi sitä. Kun jopa tässäkin ainoassa elämässä on monia asioita, joita ei edes haluaisi muistaa.
Koko jälleensyntymän idea menee pilalle siinä, jos ihminen muistaisi kaikki edelliset elämät tarkasti.
Ihminenhän syntyy kokemaan ja oppimaan. Jos olet jossain edellisessä elämässä vaikka tehnyt jonkun tietyn pahan teon toiselle, niin sinä et voi ottaa opiksi teostasi, jos et sitä ensin unohda reinkarnaation välillä, ja sitten koe yhtä yllättävänä asiana omallla kohdallasi, kuin sille uhrisikin koki asian ennen.
Jos vaikka petit miestäsi/naistasi, niin et voi tasapainottaa sitä vääryyttä, siten, että tietoisesti annat toisen pettää sinua. Sen täytyy tulla yllätyksenä, niin että aidosti saat kokea miltä se tuntuu, kun matto vedetään jalkojen alta yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jälleensyntyminen olisi totta, niin silloinhan syntyessään jo osaisi puhua- ja kaikki muutkin edellisissä elämissä opitut asiat. Enpä oo vielä nähnyr vastasyntynyttä, joka ei käyttäytyisi kuin vastasyntynyt. Se siitä siis. (seuraavaksi tähän tukitaan tietenkin jotain aivojen resetointi-sekoilua)
Ajattele nyt, millainen painajainen elämämme olisi, jos me kaikki muistaisimme menneet elämämme. Jos muistaisit kaikki ne ihmiset, jotka loukkasivat sinua tai satuttivat sinua. Yksikään ihminen ei kestäisi sitä. Kun jopa tässäkin ainoassa elämässä on monia asioita, joita ei edes haluaisi muistaa.
Koko jälleensyntymän idea menee pilalle siinä, jos ihminen muistaisi kaikki edelliset elämät tarkasti.
Ihminenhän syntyy kokemaan ja oppimaan. Jos olet jossain edellisessä elämässä vaikka tehnyt jonkun tietyn pahan teon toiselle, niin sinä et voi ottaa opiksi teostasi, jos et sitä ensin unohda reinkarnaation välillä, ja sitten koe yhtä yllättävänä asiana omallla kohdallasi, kuin sille uhrisikin koki asian ennen.
Jos vaikka petit miestäsi/naistasi, niin et voi tasapainottaa sitä vääryyttä, siten, että tietoisesti annat toisen pettää sinua. Sen täytyy tulla yllätyksenä, niin että aidosti saat kokea miltä se tuntuu, kun matto vedetään jalkojen alta yllättäen.
Ihmisen on koettava sama vääryys, jonka hän on aiheuttanut jollekin toiselle. Silloin tietää, miltä toisesta ihmisestä tuntui. Miten muuten saat selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen on koettava sama vääryys, jonka hän on aiheuttanut jollekin toiselle. Silloin tietää, miltä toisesta ihmisestä tuntui. Miten muuten saat selville.
Karma.
On olemassa kuolema ja syntymä. Ja sana "jälleensyntyminen" liittyy juuri syntymään ja kuolemaan. Tavallinen inkarnaatio, tämä ruumiillinen ruumiillistuminen, inkarnaatio, lasketaan syntymähetkestä kuolinhetkeen. Ja sitten henkilölle tapahtuu jälleensyntyminen.
Kuten sanotaan, siemen kypsyy puussa. Ja siemenestä syntyy uusi puu. Aivan kuten ihminen elää, ja tässä ruumiin puussa tapahtuu jotakin toimintaa, jonkinlainen toiminta kypsyy, joka määrittää tulevaisuutemme. Jos esimerkiksi seison yhdellä jalalla ja otan askeleen. Tämä vaihe on toimintaa inkarnaatiossani. Nyt olen aktiivinen. Jokin toiminta tulee kulkemaan mukanani koko elämäni ajan. Ja tämä määrittää tulevan olemassaoloni. Se on sitä karmaa, toimintaa, joka kertyy koko elämäni aikana, ja se ilmenee uudessa inkarnaatiossa. Tämä vaihe tehdään näin. Jos seison yhdellä jalalla, tämä seuraava askel on minun toimintani. Sitten nojaan tuohon jalkaan, ja toinen jalka irtoaa.
Kun minä synnyn, missä tämä tieto on asetettu minuun? Käytän siis jotain syytä menneisyydessä. Minulle on jo annettu jonkin verran tietoa, jonka avulla voin aloittaa toimintani. Tämä todistaa, että elämä on jatkuvaa. Se ei ole minun syntymäni ja kuolemani, tämä kulku, että olen ollut olemassa jo ennen tätä hetkeä, koska käytän jo jotain tietoa. Olemassaoloni ihmisenä on jatkuvaa. Mutta se tieto, joka minulla oli edellisessä elämässä, on pyyhitty pois. Se pysyy minussa intuition muodossa. Muisti intuition muodossa. Se ei ole edes itse muisto, vaan pikemminkin muistutus.
Miksi minun on vaikea nähdä mennyttä ja tulevaa inkarnaatiotani? Koska olen jo inkarnoitunut tähän kehoon, enkä näe mitään tämän kehon lisäksi, en ymmärrä mitään. Ajattelen kehon kautta, katson kehon kautta, kuuntelen kehon kautta. Käsitykseni määrittyy vain tämäntyyppisen ruumiin kautta, enkä voi mennä tämäntyyppisen ruumiin ulkopuolelle.
Sanotaan, että tiedemies lentää kuuhun ja toteaa: "siellä ei ole elämää". Koska sellaista elämää kuin hänellä on, ei ole olemassa. Hän ei näe siellä täsmälleen samoja kehoja, samaa ruohoa, samoja eläimiä, samoja ihmisiä. Hän ymmärtää elämän kehotyyppinä. Mutta voi olla olemassa muunkinlaisia ruumiita, joita ihminen ei havaitse. Jos siis minä tiedemiehenä vertaan kaikkea kehotyyppiini, se on hyvin, hyvin rajallista tiedettä, tietämätöntä.
Minä ruumiillistun tiettyyn kehoon, ja tämän kehon ulkopuolella tietoni ei ulotu tuon kehon ulkopuolelle. Olen rajoittunut. Siksi tarvitsen apua, käännyn Vedojen puoleen, tiedon puoleen. Tieto on jo olemassa tässä maailmassa, se on jo olemassa. Ja jos käytän sitä oikein, voin saada suurta hyötyä. Tieto on siis tarkoitettu tuomaan ihmisille hyvää, kehitystä, heidän kehitystään varten.
On myös ihmisiä, jotka ovat kokeneet kehon ulkopuolisia kokemuksia, minkä jälkeen he kiinnostuivat tästä tieteestä ja opiskelivat sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä jälleensyntymistä ei olisi olemassa, miten on mahdollista, että jotkut ihmiset ovat lahjakkaita jo lapsena. Mozart jne.
Geenit. DNA.
Olen kotoisin suvusta jossa on paljon huippumusikaalisia ihmisiä. Ammattimuusikoita. Soittajia, säveltäjiä, opettajia.
Nuorena en uskonut, että huippumusikaalisuus periytyy, mutta nyt olen eri mieltä.
Tutkin lahjakkaiden ihmisten sukupuita ja perinnöllisyys näyttää olevan kylmä tosiasia. Huippumusikaalisuus ja suuri taiteellinen lahjakkuus periytyy sukupolvelta toiselle.
Jos täällä on joku joka tietää geeneistä, hän osaisi kertoa asiasta enemmän.
Karmasi takia synnyit juuri tällaiseen perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista. Jälleensyntyminen on todellisuutta ja jotkut ihmiset ovat joillekin menneiden elämien kokemuksille avoimia. Sanoisin, että tuo tunteesi on annettu sinulle, jotta sinussa olisi edes jotakin, joka vetäisi sinua henkisyyttä kohti jossain vaiheessa elämääsi. Tutustu kuolemanrajakirjallisuuteen tai menneitä elämiä käsittelevään kirjallisuuteen. Etsi aiheesta kirjoja vaikka kirjaston hakukoneesta sanalla jälleensyntymä ja jos lähikirjastossa ei ole, etsi pääkaupunkiseudun helmet.fi sivustolta ja sitten tilaat kaukolainana. Kannattaahan sitä lähteä tutkimaan, niin löydät elämällesi syvemmän merkityksen.
Itse tein lapsena jotain kummaa leikissäni (ei sentään pahaa), jonka muistankin, vaikka olin alle kouluikäinen. Ymmärsin sen sitten aikuisena jonkinlaiseksi menneen elämän muistoksi, koska ei niin pieni olisi voinut semmoisia kuvitella.
Ja tälläiseen uskotaan ja kristinuskoa haukutaan...
He myös haukuvat muita. Muuten olisi liian yksipuolista haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tietoisuus voisi jatkaa matkaansa vaikka keho delaa?
Jos uskot näin ymmärtänet myös transihmisiä silloin. Tietoisuuden kokemus itsestään ei ole välttämättä sidottu kehoon ja ulkonäköön.
Uskon, että sielu tai henki, voi syntyä eri kehoon mitä muistaa olevansa. Eri sukupuolta tai eri ulkonäköä. Mutta sitten taas pohdin, että haastaako siinä tämän elämän oppiläksyä, kun lähtee muuttamaan kehoa johon on syntynyt? Koska joku tarkoitushan kyseiseen kehoon syntymisellä on ollut.
Eikö meidän pitäisi vain hyväksyä se ja olla kärsivällisiä. Ainakin yhden elämän ajan. Sitten siirrymme eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tietoisuus voisi jatkaa matkaansa vaikka keho delaa?
Missä olet nähnyt kehosta irrallaan olevia tietoisuuksia?
Sielu ei ole pelkkää energiaa tai persoonatonta valoa tai tyhjyyttä, kuten jotkut ihmiset virheellisesti luulevat. Sielu on kaunis persoonallisuus, joka kuuluu Jumalan valtakuntaan, ja sillä on henkinen keho, joka on sat-chit-ananda (sanskrit) - ikuisuus, tieto ja autuus. Kun sielu kuitenkin joutuu halun valtaan nauttia Jumalasta riippumatta, se laskeutuu välittömästi aineelliseen maailmaan, jossa se jää loukkuun aineelliseen kehoon. Miksi me kärsimme? Koska sielu, joka on sat-chit-ananda, on vangittuna aineelliseen kehoon, jonka luonto on asat-achit-nirananda, eli se on väliaikainen, tietämätön ja kärsimyksen alainen.
Sielu=elävä olento=tietoisuushiukkanen=energia.
Sielu on käsittämätön.
Sielu on niin pieni, ettei sitä voi nähdä edes elektronimikroskoopilla. Vaikka keksittäisiinkin väline, jonka avulla voitaisiin nähdä niin pieni koko, sielua olisi silti mahdotonta havaita, sillä sielu on aineeton. Edes ajatusta, aineen hienovaraista muotoa, ei voida havaita. Määritelmän mukaan sielu on materian tuolla puolen. Se on näkymätön ja käsittämätön.
"Sielu on näkymätön, käsittämätön ja muuttumaton...".
Koska sielu on erillään aineesta, sitä ei voida ymmärtää kokeellisilla menetelmillä, joissa käytetään aineellisia välineitä.
Sielu on pelkkää höpöhöpöä. Mitään sellaista ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
On myös ihmisiä, jotka ovat kokeneet kehon ulkopuolisia kokemuksia, minkä jälkeen he kiinnostuivat tästä tieteestä ja opiskelivat sitä.
Subjektiiviset kokemukset ovat täysin yhtä tyhjän kanssa. Kuka tahansa voi väittää kokeneensa mitä tahansa ilman minkäänlaista mahdollisuutta vahvistaa onko niin oikeasti tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Maapallon väkiluku on kasvanut aika huimasti tässä, sanotaan nyt vaikka, että muutaman sadan vuoden aikana. Mistä niitä uusia sieluja tänne pukkaa? Ja poistuuko sitten lopulta yksikään (ja jos, niin miten ja mihin?) vai kiertääkö ne ikuisesti?
Ei jälleensyntyminen mitenkään välttämättä tarkoita samaa asiaa kuin ns. sielun kuolemattomuus. Entä jos vain pieni osa ihmisistä jälleensyntyy, ja hekin vain kerran tai korkeintaan muutaman kerran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maapallon väkiluku on kasvanut aika huimasti tässä, sanotaan nyt vaikka, että muutaman sadan vuoden aikana. Mistä niitä uusia sieluja tänne pukkaa? Ja poistuuko sitten lopulta yksikään (ja jos, niin miten ja mihin?) vai kiertääkö ne ikuisesti?
Ei jälleensyntyminen mitenkään välttämättä tarkoita samaa asiaa kuin ns. sielun kuolemattomuus. Entä jos vain pieni osa ihmisistä jälleensyntyy, ja hekin vain kerran tai korkeintaan muutaman kerran?
Unelma-ajattelua. Pakko jälleensyntymä jopa vastoin tahtoamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koskee kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lainkaan. Sielu on kuolematon, ja se syntyy uudelleen uudelleen. Jos sielu olisi kuolevainen, jälleensyntymistä ei olisi olemassa. Silloin olisi vain syntymä ja lopullinen kuolema.
https://www.reincarnationresearch.com/reinkarnaatio-tutkimus-ian-steven…
Dr. Ian Stevenson, MD, joka kuoli vuonna 2007, toimi puheenjohtajana psykiatrian yliopiston Virginia, School of Medicine. Hän oli myös kunnia kuin Carlson psykiatrian professori kyseiselle laitokselle. Neljäkymmentä vuotta, Dr. Stevenson tutkittu lapsilla, jotka spontaanisti muistaa menneitä elämiä, joita voitaisiin asiallisesti validoitu. Hän valitsi vain tutkia lasten hän päätteli, että lapset olivat todennäköisesti valmistaa menneen elämän muistoja. Kaikkiaan tohtori Stevenson tutkittu lähes 2500 lasta, jotka on raportoitu viime elämän muistoja. Noin 1200 näistä tapauksista, tohtori Stevenson pystyi objektiivisesti vahvistaa lapsen menneen elämän muistoja.
Useimmat Stevensonin tapauksista peräisin Aasiasta, Intiasta tai muilla alueilla, joissa oppi reinkarnaatio hyväksytään. Paikoissa, joissa reinkarnaatio ei ole hyväksytty uskomusjärjestelmä, ajatellaan, että vanhemmat estävät lapsen ilmaus menneen elämän muistoja. Lapsuuden tapaukset tutkitaan Ian Stevenson on yhteinen malli, leimaavat seuraavat ominaisuudet:
1 . Heti kun lapsi voi kommunikoida, lapsi alkaa kuvaamaan aiemman eliniän . Usein lapsi vakuuttaa, että hänen nimensä on eri nimi annetaan lapselle sen biologisen vanhempansa. Lapsi vaatii, että nykyinen perhe ei ole sen todellinen perhe, mutta hänen todellinen perhe asuu eri kylän tai kaupungin. Lapsi muistaa nimiä eri perheenjäsenten ja maantieteellisen sijainnin menneisyydestä eliniän. Fyysiset ominaisuudet menneen elämän talon ja naapuruston syytä muistaa.
2. Lapsi muistaa yksityiskohtia sen kuoleman ennen elinaikanaan . Noin 50 prosenttia tohtori Stevenson lapsuuden reinkarnaatio tapauksissa väkivaltainen tai ennenaikaisen kuoleman tapahtunut edellisen elinaikanaan. Dr. Stevenson on todennut, että henkilöt, jotka kuoli traumaattiset haavat, kuten luodin tai veitsen haavat, usein syntyvät myöhemmin inkarnaatio kanssa Syntymämerkkien tai arpia, jotka peilaavat haavat aiheutunut aiemmin elinaikanaan . Nykyajan eliniän, lapsi voi olla fobia liittyvä kuolinsyy aiemmin elämässä.
3. tarjoamien tietojen perusteella, joita lapsen biologinen perhe, lapsen perheen tekniikasta inkarnaatio lopulta tunnistettu . Kun lapsi täyttää tämän perheen ensimmäistä kertaa, lapsi pystyy tunnistamaan perheenjäsenten nimen tai suhteeseen. Lapsi usein tietää perheen salaisuuksia, että vain jäsenet ennen perheen tietäisi. Tämän seurauksena perheen menneisyydestä eliniän usein hyväksyy lapsen reinkarnaatio heidän kuolleen suhteellista.
Biologinen lapsen vanhemmat nykyisen inkarnaation pelkäävät usein, että lapsi jättää niille perheen tekniikasta inkarnaatio, koska keskinäinen sidos lapsen ja menneen elämän perheestä tulee niin vahva. Tämä pelko osoittautuu perusteettomaksi, koska sidos lapsen ja nykyajan vanhemmat kestää. Pitkän aikavälin suhde, vaikka tyypillisesti arvoihin, lapsen ja perheen tekniikan käyttöikää.