Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hullu? Jälleensyntymisestä...

Vierailija
08.04.2016 |

Olen nelikymppinen nainen, korkeasti koulutettu, testatusti keskitasoa älykkäämpi. Olen kaikkien hihhulijuttujen ulkopuolella, en usko jumaliin ja vielä vähemmän uskontoihin.

Nyt kysyn av-raadilta, olenko kaikesta huolimatta myös hullu. Minulla on todella vahva tunne siitä, että minulla on ollut aikaisempi elämä, joka on vielä todella vahvasti läsnä tässä elämässäni. Jo pienenä minulla oli tunne siitä, että oikeasti olin intiaani ja poika. Olen jotenkin (harhaisesti) tullut siihen käsitykseen, että olen ollut intiaani jossakin Pohjois-Amerikassa ja saanut nuorena miehenä surmani jossakin taistelu- tai kaaostilanteessa.

En osaa millään lailla selittää, mistä tämä johtuu, mutta tunne on ollut minussa aina. Myös näkemykseni ja käsitykseni maailmasta on hyvin samankaltainen kuin hatarilla tiedoillani intiaaneilla kuvittelen olleen.

Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?

Kommentit (911)

Vierailija
901/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä nähnyt pienenä jonkun inkkarileffan? Siis, liian pienenä:)

Tuo minullekin tuli mieleen. Jostain syystä nämä jälleensyntyneet ovat aina asuneet edellisen elämänsä jossain paikassa, jossa ainakin nykyään puhutaan englantia, tai joka muuten vain on viihde- ja kulttuuritarjonnassa (yli)edustettuna.

Luulisi, että näissä tarinoissa olisi tolkuttomasti kiinalaisia, vaan eipä tunnu olevan.  Brittejä sen sijaan on varmaan puolet.

Vierailija
902/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi "uudestisyntyneet" usein kuvittelevat olleensa intiaaneja?

Villi länsi on legendaarinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tietoisuus voisi jatkaa matkaansa vaikka keho delaa?

Samasta syystä kuin miksi tietokone lakkaa ajamasta ohjelmia, kun siitä katkaistaan sähköt.

Mistä sinä tiedät ettei tietoisuus jatka elämistä kuoleman jälkeen? 

Testattu ja todettu. Siitä.

Kuinka tuota asiaa voi testata?

Vierailija
904/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleensyntyminen on luonnon kiertokulkua, mutta entisistä elämistään ei ole mahdollista muistaa mitään. Uudelleensyntyminen ihmiseksi on äärimmäisen epätodennäköistä. Maailmassa on valtavasti eliöitä ja todennäköisemmin uudelleensynnyt bakteeriksi.

Vierailija
905/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tietoisuus voisi jatkaa matkaansa vaikka keho delaa?

Samasta syystä kuin miksi tietokone lakkaa ajamasta ohjelmia, kun siitä katkaistaan sähköt.

Mistä sinä tiedät ettei tietoisuus jatka elämistä kuoleman jälkeen? 

Testattu ja todettu. Siitä.

Olet väärässä ja tiedän sen koska pystyn kuulemaan meille näkymättömiä energioita, minua et siis voi huijata. Se mitä emme näe on meitä viisaampaa ja todellista, älyllistä energiaa joka voi antaa meille sitä tietoa jota emme muuten voi saada.

Kyllä sinua voi huijata. Olet tehnyt sen itsellesi.

Vierailija
906/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiden syntyvyys on laskenut vuosikymmeniä ja nykyään muuallakin. Jälleensyntyvät sijoittuisivat nykyään Saharan eteläpuolisiin maihin tai Kauko-Itään. Ainoastaan siellä väestö kasvaa syntyvyyden takia. Eikä kukaan muista olleensa intialainen kastiton tai kiinalainen hukattu nimetön tytär. Mutta olen myös eri mieltä itseni kanssa. Mahdollisesti olen elänyt ennenkin samalla paikkakunnalla ja kuollut viime sodassa. Lapsena olin käyttäytynyt täysin poikkeavasti tuon perheen jäsenen tultua meille. Ja olin kertonut etunimet, itselleni ja veljelleni, jotka todellakin mätsäävät...

Vierailija
907/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaiden syntyvyys on laskenut vuosikymmeniä ja nykyään muuallakin. Jälleensyntyvät sijoittuisivat nykyään Saharan eteläpuolisiin maihin tai Kauko-Itään. Ainoastaan siellä väestö kasvaa syntyvyyden takia. Eikä kukaan muista olleensa intialainen kastiton tai kiinalainen hukattu nimetön tytär. Mutta olen myös eri mieltä itseni kanssa. Mahdollisesti olen elänyt ennenkin samalla paikkakunnalla ja kuollut viime sodassa. Lapsena olin käyttäytynyt täysin poikkeavasti tuon perheen jäsenen tultua meille. Ja olin kertonut etunimet, itselleni ja veljelleni, jotka todellakin mätsäävät...

Minkä ikäinen olit, kun tuollaisia puhuit?

Vierailija
908/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin akateeminen, ja mulla on parikin eri kokemusta joistakin entisistä elämistä.

Toisessa vaikuttaisi, että oon ollut lyhyt ja vanttera nainen, joka on ollut hyvä metsästäjä jossakin lämpimällä alueella.

Toinen vielä vahvempi kokemus on se, että olisin joskus ollut joku ehkä nepalilainen tms erakkomies, siis tyyliin munkki, joka vaan rukoilee ja meditoi ja hortoilee. Tähän tuntemukseen liittyy jostain syystä lähes itkettävän liikuttava "muisto", että oon ollut tosi läheinen elävän tiikerin kanssa :D

Vierailija
909/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt viitsikö, aikuiset ihmiset.

Jälleensyntyminen on huomattavasti todennäköisempää kuin se, että tälläkään pallolla koskaan syntyi sellaista elämää minä sen nykyään ymmärrämme. Se ensimmäinen ja ainoa jakautuminen oli aivan yhtä epätodennäköinen kun jokin luomiskertomus. Eli elämä tässä muodossa on aika ainutlaatunen ihme, josta emme ymmärrä vielä juuri mitään. Kaksostutkimus esimerkiksi avaa asioita, joihin nykyihmisen ei pitäisinedes uskoa.

Mitä asioita?

Munkin aina ihmetyttää, kun puhutaan näistä kaksistutkimuksista, että mitä niillä on sitten saatu selville.  Missään en ole nähnyt tai kuullut niistä tuloksista.

Jälleensyntymisjutuissa puolestaan tuntuisi olevan yksi yhteinen piirre ; kaikki nämä ihmiset sanovat kuolleensa jollain lailla väkivaltaisesti.

Kukaan ei muista kuolleensa ihan vaan luonnollisen vanhuuden tai jonkun sairauden seurauksena.  

Pitäisikö siitä päätellä, että vain silloin, kun elämä katkeaa ikään kuin ennenaikaisesti ja äkillisesti, ihminen syntyy tänne uudestaan?

En sulje mitään mahdollisuuksia pois, koska olen esim. todistanut kummittelua ja nähnyt monta kertaa aivan selkeitä enneunia.  Kerran näin unessa olevani jossain vanhassa talossa sen yläkerrassa huoneessa, jossa oli sänkyjä seinustalla ja ikkunan edessä iso puinen pöytä, mutta ei yhtään tuolia. Huoneessa oli vielä vanhanaikainen uuni oven vieressä.  Katosta roikkui sähkölamppu vailla varjostinta.  Ikkuna oli iso neliön muotoinen ja moniruutuinen.

Muutaman vuoden päästä matkustin Venäjälle yhden porukan mukana, ja meidät ohjattiin yöpymään vanhaan taloon, jota sanoivat vierastaloksi.  Heti ovelta näin, että se oli se täsmälleen se huone, jonka olin nähnyt unessa.

Mitään merkitystä en tälle unelle kuitenkaan löytänyt, siis että mitä tarkoitusta palveli näyttää se minulle etukäteen unessa.  Mitään kohtalokasta siihen ei liittynyt.

Vierailija
910/911 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin ennen jatkosotaa Viipurissa aiemmassa elämässäni, kuolin vissiin pommituksissa. Kävin Viipurissa ennen rajan sulkua ja niin oli kotoisa olo.

Vierailija
911/911 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asuin ennen jatkosotaa Viipurissa aiemmassa elämässäni, kuolin vissiin pommituksissa. Kävin Viipurissa ennen rajan sulkua ja niin oli kotoisa olo.

Uskotko tosiaan tuohon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan