Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnellinen ja iloinen, ärsyttää ihmisten tuijotus

Vierailija
08.04.2016 |

Ymmärrän kyllä että Suomessa pitäisi perusilmeen olla kuin kivestä veistetty, jos ei halua tulla huomatuksi. En kuitenkaan pysty piilottelemaan sitä, että olen iloinen ja voin mahtavasti. Tämä kuitenkin johtaa siihen, että ihmiset jäävät vähän liiankin pitkäksi aikaa tuijottamaan minua ihmeissään. Ja siitä minä en pidä. En halua enää huomiota, en tarvitse sitä. Juuri se on syynä hymyyni ja ilooni, kun en enää tarvitse muiden ihmisten ihailua ja huomiota. Niiltä osin tunnen itseni vapaaksi, mutta siltä osin en, että minua tuijotetaan kuin olisin kyklooppi. En sano tai väitä, että minua koko ajan ja jatkuvasti tuijotettaisiin, mutta usein kuitenkin. Ja se on minulle liikaa. En ole huomionhakuinen persoona, joten minua ahdistaa nämä tilanteet. En ole millään sivustoilla, missä minulla olisi kuvia ja missä juttelisin tai kirjoittaisin, ainoastaan täällä AV:lla, mutta en täälläkään olisi, ellei tämä olisi anonyymipalsta.

Miksi ihmiset tuijottavat iloista ja onnellisen näköistä ihmistä? Mikä siinä on, että pitää jäädä TUIJOTTAMAAN?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska TUIJOTTAMINEN ON MIELELTÄÄN KÖYHIEN IHMISTEN PARASTA VIIHDETTÄ

Vierailija
2/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen, iloinen ja ärsyyntynyt. Kas siinä sellainen yhdistelmä että saatan hetken tuijottaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täällä ei missään nimessä ole normaalia olla iloinen, saati nyt että nauraisi ja näyttäisi onnelliselta. Ties mikä huumeidenkäyttäjä. 

Vierailija
4/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen, iloinen ja ärsyyntynyt. Kas siinä sellainen yhdistelmä että saatan hetken tuijottaakin.

Olen ärsyyntynyt vasta sitten kun huomaan jonkun tuijottavan! NI!

Ap

Vierailija
5/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistä tuijottajalle!

Vierailija
6/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ärsyyntynyt vasta sitten kun huomaan jonkun tuijottavan! NI!

Ap

Tuijottaako sua joku just nyt?

Vierailija
7/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikamoiselta valittajaltahan sä kuulostat, etkä niinkään onnelliselta.

Vierailija
8/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tuollainen luontainen iloisuus kääntää pään siksi, että henkilöstä lähtee silloin eräänlainen itsevarma ja elämään tyytyväinen aura. Mikä on Suomessa hyvin harvinaista. Itsekin saatan katsoa tuolloin pitkään, mutta en pahasti, vaan tulen paremmalle tuulelle, kun näen ihmisen, joka on noin sinut itsensä kanssa. Niin se vain menee, että itsevarma olemus kerää katseita. Usein ihailevia sellaisia. Kehotan sinua tarraamaan logiikkaan, jota veljeni soveltaa aktiivisesti, koska on hyvin itsevarma ja pukeutuu välillä hyvin normista poikkeavasti, mitä tietenkin ihmiset tuijottavat: hänen lempilauseensa on "ihmisiä on hauska hämmentää". :D

Vierailija
9/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen musta-valkoisiakin kommentteja tullut.

Eli, jos sä olet pääsääntöisesti onnellinen, sua ei voi koskaan ärsyttää tai olet valittaja?

Juuri noin matalan äo:n omaavien kanssa mä en jaksa olla tekemisissä, huoh..

Vierailija
10/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minäkin olen huomannut että ihmiset hyväntahtoisesti katsovat silloin kun tunnen olevani erityinen onnellinen ja energinen, mutta minua ei kyllä siinä tilassa ärsytä yhtään mikään. Hymyilen onnellisena katsojille vaan ja olen iloinen jos minun onnellinen olemukseni piristi jonkun muunkin päivää.

Vierailija
11/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä. Miten tämä onnellisuus ja iloisuus näkyy sun ilmeessä? Tuli vain mieleen että minäkin saatan tuijottaa yksinäistä ihmistä joka ei puhu kellekään ja  jolla on hymy korvissa ja joka saattaa naureskella itsekseen. Se on tietenkin eri juttu jos ihmisellä on seuraa.

Vierailija
12/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden nuoren naisen, joka on juurikin tuollainen aina iloinen ja nauravainen.

Itse katson häntä vain koska hän on mielestäni tosi kaunis ja ilo katsella. Kauniita iloisia ihmisiä katsellessa tulee hyvä mieli.

Vierailija
13/13 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aidosti iloinen ihminen harvemmin huomaa että häntä tuijotettaisiin erityisesti saati sitten ärsyyntyisi siitä. Taitaakin kyseessä olla teennäinen esittäminen, jossa sen ylileveän hymyn takaa tarkkaillaan huomaavatko muut kuinka "iloinen" olen. Sellainen luonnollisesti ärsyttää ihmisiä enemmän kuin aito iloisuus ja nauravaisuus, sillä useimmilla Bull shit -tutka värähtää jo ensi vilkaisulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan