Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.
Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.
Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.
... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.
Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.
Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.
Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.
Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.
Ihan hirveä olo.
Kommentit (315)
Sanon nyt vielä minäkin, että ap, et todellakaan ylireagoi. Poikaystäväsi käyttäytyi törkeästi, oli sitten kyseessä avaimesi luovuttaminen vieraille tai sinun pettämisesi jonkun baarihoidon kanssa. Minä en pystyisi jatkamaan suhdetta tuollaisen elukan kanssa. Sinä et pysty enää luottamaan häneen eikä hän selvästikään kunnioita sinua.
En viitsi tämän enempää toistaa, mitä muut ovat täällä jo fiksusti sanoneet, mutta sen vielä sanon, että mikäli poikaystäväsi kehittää jostain omatunnontapaista, alkaa tuntea syyllisyyttä hieman ja kenties vetoaa humalatilaansa, niin älä kuuntele. Jollei poikaystävääsi ole huumattu vastoin hänen tahtoaan, niin hän on aivan itse vastuussa omasta humalatilastaan, arvostelykykynsä pettämisestä ja kaikesta muustakin mitä hän on tehnyt kännissä toikkaroidessaan. Kyllä tuonikäiset ihmiset jo tietävät, miten alkoholi heihin vaikuttaa.
Tsemppiä sinulle, ap! Maailmassa on ihan oikeasti myös fiksuja, mukavia, tyttöystävänsä huomioivia ja heitä kunnioittavia miehiä. Älä haaskaa aikaasi nykyisen poikaystäväsi kaltaisen tunnevammaisen urpon kanssa.
Pakko sanoa että väkisinkin tulee mieleen että kotonasi on ollut poikaystäväsi jonkun baarihoidon kanssa. Sitten baarihoito ilmoittanut myöhemmin "unohtaneensa" joitakin tavaroitaan kotiisi, jolloin poikaystävällesi tullut paniikki ja kaveri on sännännyt apuun kertomalla olleensa siellä baarihoitonsa kanssa.
Omituista tuo ettei kaveri muista naisesta mitään, vaikka ovat vielä sunnuntain viettäneet asunnollasi jääkaappia tyhjentäen, niin ei muka muista miltä nainen näyttää, eivätkä ole muka edes etunimiään kertoneet. Todella epäuskottavaa. Ja se ettei kaverisi ole nähnyt tätä miestä kenenkään naisen seurassa. Joka puolellahan otetaan kuvia joita julkaistaan somessa, kai nyt jonkun kameraan olisi osunut tuo baarihoito miehen kanssa.
Jos asia on todella tärkeä itsellesi, niin sen saa varmistettua vaikka ottamalla DNA kortsusta. Kalliiksihan se tosin tulisi, ja luultavasti veit jo roskatkin.
Hyi hemmetti, alkoi ahdistaa pelkkä ajatuskin. Voin myöntää, että kun asuin itsekseni omassa asunnossani, niin en todellakaan siivonnut ja kuurannut joka päivä. Töiden tai koulun jälkeen koti oli se paikka, jossa sai rentoutua ja ottaa lunkisti, jättää vaatteet tuolille ja kahvimukin pöydälle. En alkanut puunata koko kämppää, jos joku ystävä oli tulossa kylään, mutta siivosin kyllä aika huolellisestikin, jos tiesin, että joku tuntemattomampi on tulossa vierailulle.
Joskus huoltoyhtiön työntekijä oli käynyt asunnossa ilman ennakkovaroitusta yleisavaimella työpäiväni aikana ja sekin ahdisti jo jonkun verran. Mulla on sitten varmaan jotain käsittelemättömiä traumoja ja pidän liikaa kiinni yksityisyydestäni, mutta en mä halua jonkun vieraan ihmisen näkevän mun kotia siivoamattomana tai henkilökohtaisia tavaroita lojumassa, puhelimessa olevia viestejä tai sähköposteja.
Kuka edes menee jossain sattumalta yöpaikaksi valikoituneessa asunnossa avaamaan toisen ihmisen tietokoneen, syömään ruokaa kaapista ja jälkikäteen ilmoittelee, että olin muuten minä, kiitti moi! Mua ärsytti jo se, että kun muutin nyt jo entisen poikaystäväni kanssa yhteen, niin sen kaverit saattoivat kyläillessään alkaa lukea mulle lähetettyjä postikortteja tai selailemaan koulupapereita. Ja olin sentään paikalla eikä niissä ollut mitään ihmeempiä.
Mutta ihmiset on erilaisia. Joidenkin mielestä täällä tossa ei ole mitään outoa, mä taas tuollaisen teon jälkeen varmaan raivopäissäni uhkaisin poliisilla ja sen jälkeen poistaisin entiseksi muuttuneen poikaystävän puhelinnumeron enkä lähettäisi yhtäkään viestiä enää. Jotkut ihmiset myös pyrkii ja haluaa mennä Big Brotheriin vapaaehtoisesti, mulle se olis pahimman painajaisen toteutuminen :D
Provohan tämä on... Vai että vibraattorikin oli jätetty eri asentoon pöydälle? :) Eikö sulla koskaan käy ystäviä tai vaikka perheenjäseniä kylässä, jos vibra on aina yöpöydällä ja heidän edessään sitä kuitenkin kehtaat esillä pitää? Ei silloin luulis enää nolottavan, että joku tuntematon ukko sen näkee.
Provo tai ei, mutta kyllä mullakin saattaa olla liukuvoidepurkki yöpöydällä. Kuvittelisin, että aika monellakin, ihan normaalia kai. Mutta jos äiti on tulossa kylään, niin kyllä mä laitan sen kaappiin. Jos anoppi ilmestyy meille yllättäen, niin laitan sen makkarin oven vaan kiinni. Mutta se liukuvoide saattaisi kyllä olla yöpöydällä, jos joku tekisi yllättäen ja ennalta varoittamatta kotietsinnän meidän makuuhuoneeseen.
Juulis kirjoitti:
Hyi hemmetti, alkoi ahdistaa pelkkä ajatuskin. Voin myöntää, että kun asuin itsekseni omassa asunnossani, niin en todellakaan siivonnut ja kuurannut joka päivä. Töiden tai koulun jälkeen koti oli se paikka, jossa sai rentoutua ja ottaa lunkisti, jättää vaatteet tuolille ja kahvimukin pöydälle. En alkanut puunata koko kämppää, jos joku ystävä oli tulossa kylään, mutta siivosin kyllä aika huolellisestikin, jos tiesin, että joku tuntemattomampi on tulossa vierailulle.
Joskus huoltoyhtiön työntekijä oli käynyt asunnossa ilman ennakkovaroitusta yleisavaimella työpäiväni aikana ja sekin ahdisti jo jonkun verran. Mulla on sitten varmaan jotain käsittelemättömiä traumoja ja pidän liikaa kiinni yksityisyydestäni, mutta en mä halua jonkun vieraan ihmisen näkevän mun kotia siivoamattomana tai henkilökohtaisia tavaroita lojumassa, puhelimessa olevia viestejä tai sähköposteja.
Kuka edes menee jossain sattumalta yöpaikaksi valikoituneessa asunnossa avaamaan toisen ihmisen tietokoneen, syömään ruokaa kaapista ja jälkikäteen ilmoittelee, että olin muuten minä, kiitti moi! Mua ärsytti jo se, että kun muutin nyt jo entisen poikaystäväni kanssa yhteen, niin sen kaverit saattoivat kyläillessään alkaa lukea mulle lähetettyjä postikortteja tai selailemaan koulupapereita. Ja olin sentään paikalla eikä niissä ollut mitään ihmeempiä.
Mutta ihmiset on erilaisia. Joidenkin mielestä täällä tossa ei ole mitään outoa, mä taas tuollaisen teon jälkeen varmaan raivopäissäni uhkaisin poliisilla ja sen jälkeen poistaisin entiseksi muuttuneen poikaystävän puhelinnumeron enkä lähettäisi yhtäkään viestiä enää. Jotkut ihmiset myös pyrkii ja haluaa mennä Big Brotheriin vapaaehtoisesti, mulle se olis pahimman painajaisen toteutuminen :D
Mikä hätätilanne asunnossasi oli? Huoltoyhtiön työntekijäkään ei saa mennä ennalta ilmoittamatta ihmisten asuntoihin kuin hätätilanteessa, ja silloinkin pitäisi edes soittaa ja ilmoittaa, että nyt ovat menossa, koska <lisää pakottava tilanne tähän>.
Kertoo miehestä paljon. On täysin kakara eikä tuollaista vaan tehdä! Kannattaa dumpata tuollainen keskenkasvuinen jos ei ole tuon enempää tunneälyä..
Hyi en kestäis sitä ajatusta, että ventovieraat on ensinnäkin lääppiny kaikkia mun tavaroita, pannu ties missä osassa mun kämppää, yrjönny ympäriinsä... niin ahistavaa, etten tiedä haluisinko asuu siinä enää.
Mut mua myös järkytti sun läppärin salasanattomuus, ihan hillitön tietoturvariski. Joku varas voi ihan hyvin murtautua sun kotiin ja toi läppäri on kyllä semmonen kultakaivos, jos se ei oo ees lukittuna.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aloituksen mukaan paskaista himassas. Mitä sitten jos joku näkee sun sotkun? Yöpyjä on kai ajatellut että täällä eletään kuin pellossa ja eli sen mukaan. Mitään sulta ei ole siis varastettu/tuhottu?
Tietenkin poikaystävä teki väärin antaessaan avaimen jollekin ulkopuoliselle. Se ei sua näköjään kuitenkaan haittaa niin paljon kuin paskanen kämppä, kuivumassa olevat alusvaatteet ja dildo:D.
Ovatko jotkut oikeasti sitä mieltä, että ruoan syöminen toisen jääkaapista ei ole varastamista? Siitä on aika kauan kun itse opiskelin, mutta kyllä n. 20 euron ruokien menetys olisi ollut aika kova isku taloudelleni silloin. Tosin mulla ei opiskeluaikoina ikinä ollut 20 euron edestä ruokaa jääkaapissa, varsinkaan jos olin useamman päivän poissa.
En tiedä onko tämä kirjoitus provo ja en jaksanut lukea kuin osan viesteistä, mutta varmaan moni on ollut tätä mieltä: jätä mies välittömästi! En käsitä miksi naiset aina jäävät ruikuttamaan, vaatimaan selityksiä ja syytävät miehelle kymmenittäin viestejä tällaisten käsittämättömän törkeiden temppujen jälkeen:o Itselleni olisi tämäkin ihan kerrasta poikki tapaus. Eli sällille viesti, että suhde oli tässä, käsky palauttaa avaimet ja toteaisin vielä, että selvitän, että voiko tällaisesta tehdä rikosilmon. Jos voisi, niin tekisin sen. Itselläni ainakin kuolisivat kaikki tunteet tällaisen tempun jälkeen välittömästi. Kyseessä on ihan täysin pettämistä vastaava teko. Tässä on petetty luottamus pahoin ja seuraukset olisivat voineet olla tosi huonot (esim. joku vesivahinko tai tulipalo kämppään). Ei tällainen mies välitä ap:sta pätkääkään. Ihan pilkkanaan pitää. Ei mitään armoa eikä selittämisen mahdollisuuttakaan tällaiselle miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko asunnossa tai läppärissä salasanoja, verkkopankkitunnareita, luottokorttien tietoja tai sosturvatunnusta joita vieras olisi voinut saada käsiinsä? Kannattaa vaihtaa kaikki mahd. tunnukset ja salasanat, soturvatunnusta ei voi ikäväkyllä vaihtaa, joten se on ihan herran haltuun käytetäänkö sitä väärin.
Lukot vaihtoon kanssa, asutko kerrostaloyhtiössä? Sinun pitää ilmoittaa ulkoavaimen kopiointimahdollisuudesta asuntoyhtiölle sillä nyt kaikkien asuntojen turvallisuus on uhattuna.
Huoh!
Älkää nyt levittäkö öljyä laineille. Eiköhän nyt kyseessä ollut ihan tavalliset ihmiset. Ja jos jotain väärinkäytöksiä ilmenisi, niin henkilöt ovat tiedossa.
Turha lähteä tuollaiseen rumbaan, kun mitään viitteitä ei ole, että kyseessä olisivat rikolliset. Sitä tässä ihmettelen, että miksi ap ei yksinkertaisesti kysy, kuka tämä nainen oli. Vieraileva mieshän on ap:n miehen kaveri, joten selviäähän se varmaan helposti. Ellei nyt ollut kyseessä joku kadulta poimittu pano, mutta ei kai nyt sentään... Eli kannattaa kysyä.
Tiedätkö mitä tarkoittaa sanonta "levittää öljyä laineille"?
Hyvä havainto!
Olen tosiaan aina luullut, että se tarkoittaa asian paisuttelua. Mutta onkin päinvastoin. Kiitoksia!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä kirjoitus provo ja en jaksanut lukea kuin osan viesteistä, mutta varmaan moni on ollut tätä mieltä: jätä mies välittömästi! En käsitä miksi naiset aina jäävät ruikuttamaan, vaatimaan selityksiä ja syytävät miehelle kymmenittäin viestejä tällaisten käsittämättömän törkeiden temppujen jälkeen.
Itse olen kärsinyt läheisriippuvaisuudesta (kiitos paskojen vanhempien), joten minä kyllä ymmärrän. Tällaisessa tilanteessa ihmisellä on 2 vaihtoehtoa: a) hyväksyä se, että kumppani on välinpitämätön mulkku joka ei rakasta, tai b) yrittää epätoivoisesti löytää jokin selitys toisen käytökselle, joka todistaisi että a-kohta ei ole totta.
Kun ihminen on läheisriippuvainen, on hänen hyvin vaikea myöntää että toinen ei rakasta eikä välitä, joten hän tekee kaikkensa jotta käytökselle löytyisi selitys. Ja se sisältää luonnollisesti myös sen, että väärintekijälle pedataan valmiiksi polku jota seuraamalla hän löytää oikeat sanat ja teot - ne, jotka saavat uhrin hylkäämään a-kohdan totuuden. Eli sille väärintekijälle väännetään rautalangasta mitä hän on tehnyt väärin, usein jopa kerrotaan mitä hänen pitää sanoa "voisit edes pyytää anteeksi että x,y,z" ja mitä hänen pitää tuntea (kertoa tuntevansa) "sun pitää olla pahoillasi ja katua tätä tekoa". Hänelle soitellaan ja viestitellään ja vaaditaan tapaamista, jotta hän hoksaisi käydä läpi tämän hyvittelyriitin niin, että se hiljentäisi läheisriippuvaisen pelon a-kohdan toteutumisesta. Pahimmillaan uhri antaa suorat repliikit: "Jos sä olet todella pahoillasi että teit näin, ja vannot että rakastat, niin voin antaa anteeksi.. Sanotko että näin on?!?" ja toisen ei tarvitse enää kuin sanoa "joo" ja asia on sillä selvä.
Itsepetoksen voima on suuri, kun läheisriippuvaisen pelko hylkäämisestä ja totuuden hyväksymisestä tuntuu lähinnä kuolemalta. Juuri siksi kehotin viestissä 100 ap:ta lopettamaan tuon polun petaamisen, ja antamaan itselleen pari päivää rauhaa. Hänen pitää saada miettiä mitä hän oikeasti haluaa ja tuntee, eikä vain paniikinomaisesti yrittää tuuppia miestä sille valmiille "saa minut unohtamaan tämän ja kaikki on taas hyvin" -polulle. Ehkä hetken rauhan jälkeen ap voisi myöntää itselleen että suhde ja mies ei ollut sitä mitä hän luuli. Ja sitten voi rauhassa miettiä myös mitä suhteelle haluaa tehdä. Ilman sitä paniikkia ja alkukantaista reaktiota.
HYI HELVETTI!!!
En kattois tollasta päivääkään enää.
Tiedä mikä porukka sinne joskus änkee, kun olet himassa...
Noo, tultiin vähän etuajassa tänne, kun poikakaverisi jäi vielä heittelemään voltteja...
Karvat nousee pystyyn sun puolesta.
Ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä kirjoitus provo ja en jaksanut lukea kuin osan viesteistä, mutta varmaan moni on ollut tätä mieltä: jätä mies välittömästi! En käsitä miksi naiset aina jäävät ruikuttamaan, vaatimaan selityksiä ja syytävät miehelle kymmenittäin viestejä tällaisten käsittämättömän törkeiden temppujen jälkeen.
Itse olen kärsinyt läheisriippuvaisuudesta (kiitos paskojen vanhempien), joten minä kyllä ymmärrän. Tällaisessa tilanteessa ihmisellä on 2 vaihtoehtoa: a) hyväksyä se, että kumppani on välinpitämätön mulkku joka ei rakasta, tai b) yrittää epätoivoisesti löytää jokin selitys toisen käytökselle, joka todistaisi että a-kohta ei ole totta.
Kun ihminen on läheisriippuvainen, on hänen hyvin vaikea myöntää että toinen ei rakasta eikä välitä, joten hän tekee kaikkensa jotta käytökselle löytyisi selitys. Ja se sisältää luonnollisesti myös sen, että väärintekijälle pedataan valmiiksi polku jota seuraamalla hän löytää oikeat sanat ja teot - ne, jotka saavat uhrin hylkäämään a-kohdan totuuden. Eli sille väärintekijälle väännetään rautalangasta mitä hän on tehnyt väärin, usein jopa kerrotaan mitä hänen pitää sanoa "voisit edes pyytää anteeksi että x,y,z" ja mitä hänen pitää tuntea (kertoa tuntevansa) "sun pitää olla pahoillasi ja katua tätä tekoa". Hänelle soitellaan ja viestitellään ja vaaditaan tapaamista, jotta hän hoksaisi käydä läpi tämän hyvittelyriitin niin, että se hiljentäisi läheisriippuvaisen pelon a-kohdan toteutumisesta. Pahimmillaan uhri antaa suorat repliikit: "Jos sä olet todella pahoillasi että teit näin, ja vannot että rakastat, niin voin antaa anteeksi.. Sanotko että näin on?!?" ja toisen ei tarvitse enää kuin sanoa "joo" ja asia on sillä selvä.
Itsepetoksen voima on suuri, kun läheisriippuvaisen pelko hylkäämisestä ja totuuden hyväksymisestä tuntuu lähinnä kuolemalta. Juuri siksi kehotin viestissä 100 ap:ta lopettamaan tuon polun petaamisen, ja antamaan itselleen pari päivää rauhaa. Hänen pitää saada miettiä mitä hän oikeasti haluaa ja tuntee, eikä vain paniikinomaisesti yrittää tuuppia miestä sille valmiille "saa minut unohtamaan tämän ja kaikki on taas hyvin" -polulle. Ehkä hetken rauhan jälkeen ap voisi myöntää itselleen että suhde ja mies ei ollut sitä mitä hän luuli. Ja sitten voi rauhassa miettiä myös mitä suhteelle haluaa tehdä. Ilman sitä paniikkia ja alkukantaista reaktiota.
Joo, totta tämäkin kyllä. Itsekin käyttäydyin varsinkin nuorena naisena tämän läheisriippuvaismallin mukaisesti ja hyvittelin riidan päätteeksi väärin tehnyttä miestä. Onneksi elämä on nyt kovettanut niin, että sellainen on historiaa ja äijälle tulisi potku persiiseen välittömästi. Toivon vaan, että useampi nainen tajuaisi oman arvonsa jo nuorempana, eikä antaisi kodella itseään huonosti. Koska silloin sitä huonoa kohtelua saa sietää pahimmillaan ko. mieheltä lopun ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä kirjoitus provo ja en jaksanut lukea kuin osan viesteistä, mutta varmaan moni on ollut tätä mieltä: jätä mies välittömästi! En käsitä miksi naiset aina jäävät ruikuttamaan, vaatimaan selityksiä ja syytävät miehelle kymmenittäin viestejä tällaisten käsittämättömän törkeiden temppujen jälkeen:o Itselleni olisi tämäkin ihan kerrasta poikki tapaus. Eli sällille viesti, että suhde oli tässä, käsky palauttaa avaimet ja toteaisin vielä, että selvitän, että voiko tällaisesta tehdä rikosilmon. Jos voisi, niin tekisin sen. Itselläni ainakin kuolisivat kaikki tunteet tällaisen tempun jälkeen välittömästi. Kyseessä on ihan täysin pettämistä vastaava teko. Tässä on petetty luottamus pahoin ja seuraukset olisivat voineet olla tosi huonot (esim. joku vesivahinko tai tulipalo kämppään). Ei tällainen mies välitä ap:sta pätkääkään. Ihan pilkkanaan pitää. Ei mitään armoa eikä selittämisen mahdollisuuttakaan tällaiselle miehelle!
Täsmälleen näin! En käsitä miten joku edes miettii enää oliko tuo oikein ja miten pitäisi suhtautua.
Minua ei asiassa todellakaan potuttaisi se että joku näkisi miten sotkuista kodissani mahdollisesti on tai jotain intiimirasvojani pöydällä (ihan sama mitä tuollainen tyyppi siitä olisi mieltä!!) vaan se että joku vieras tyyppi ylipäätään tunkeutuu kotiini joka on MINUN REVIIRIÄNI, prkl. Ja että miesystävä ikinä on voinut kuvitella että on ok tehdä noin - siinä on kyllä niin yksinkertainen kaveri että mitään tulevaisuutta ei kyllä sellaisen kanssa olisi.
Kieltämättä tuo ettei se kaveri osaa tai halua kuvailla panokaveriaan on huolestuttavaa ( joko sitä ei ollut tai se oli joku apn tuttu ja siksi ei voi sanoa kuka)Ja se ettei miehen mielestä ollut mitään pahaa lainata avainta. Ja jos mies humalassa olisikin lainannut avaimen niin olis luullut että kiirehtii selvittyään hakemaan avainta ja tarkistamaan asunnon ja siivoamaan jäljet. Ja se että miten kaveri osasi sinne selittyy joko sillä että siellä ei ollutkaan kaveri vaan apn mies tai sitten kaveri on aikaisemminkin käynyt apn kämpillä joko miehen kanssa tai panemassa muuten.
Oikeastaan selityksiä on monia mutta niistä mikään ei ole mielestäni apn kannalta kovin hyvä.
Itselle olisi vieras ajatus että itse nukkuisin poikaystävän asunnolla ja tämä ei jaksaisi/kerkeäisi luokseni yöksi ravintolasta vaan menisi asunnolleni ennemmin mitä huolehtisi itsensä luokseni. Meillä kun kumpikaan ei halua olla toisesta yötä erillään jos ei ole "pakko". Siis toki työmatkat ja toinen voi käydä vaikka sukulaisilla yön yli kylässä kauempana mutta jos ollaan samassa kaupungissa niin nukutaan vierekkäin.
Tsemppiä ap, kerrotaan miten kävi
Mies kävi itse hoitonsa kanssa siellä.
Tuskin la yönä tai oksennuskrapulassa on mitään avaimia käyty kopioimassa.
Tämäkin asia on hyvä huomioida. Jos poikaystävä on sikaillut aikasemminkin niin suurempi todennäköisyys on se, että sikailee myöhemminkin. Ja jos poikakaveri on aikasemminkin vähät välittäny ap:n tunteista.