Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.

Vierailija
07.04.2016 |

Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.

Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.

... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.

Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.

Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.

Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.

Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.

Ihan hirveä olo.

Kommentit (315)

Vierailija
121/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pysytte yhdessä, niin sinun on aivan pakko tehdä testi. Oletan että sinullakin on miehesi kämpän avaimet? Joskus kun hän on poissa järjestät pienet bileet siellä ja jätät kaiken sotkun sinne. Asia on hänen mielestään varmaan ok.

Vierailija
122/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla on tunne siitä, että tuo kaveri on nyt täysin "viaton" osapuoli koko sotkussa? Kiitellyt ohimennen kämpän lainasta, vaikkei ole edes ollut siellä.

Epäilen, että ap:n mies on ollut kännipanolla ap:n asunnolla ja hätäpäissään sitten kysynyt kaveria valehtelemaan puolestaan. Näin selittyisi miehen välinpitämätön asenne myös, kun todellisuudessa asunnon avaimia ei ole kelleen luovutettu ja yksityisyyttä ei ole varsinaisesti loukattu. Mies ei myöskään voi olla pahoillaan aidosti asiasta mitä ei ole tapahtunut..

Kaverikaan ei enää sopivasti vastaa - kun loppuu valheet kesken ja yhdenmukaista stooria ei ole mietitty loppuun?

Ne pinnit ja huulikiilto olivat varoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, että miten voit muistaa tai tiedostaa missä asennossa vibraattorisi on ollut?

Ihmiset ovat tapojensa orjia, monet tekee asiat aina samoin. Lasken avainnipun pöydälle tiettyyn kohtaan, tietyllä tavalla ja huomaan heti jos joku on siihen koskenut. Ihan hyvin vibran voi samallalailla laittaa, aina tiedostamatta samoin päin.

Vierailija
124/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli sama mieleen, että mies ehkä pyytänyt kaveria turvaamaan oman selustansa kun on tajunnut tai pelännyt, että kortsu tai muuta epäilyttävää jäi ja alat ihmetellä palattuasi. Mutta yhtä hyvin voi olla oikeasti vain ajattelemattomuuttaan tai mulkkuuttaan tarjoamassa kaverille paikkaa jossa muhinoida, ja kerätä siten hyvä tyyppi-pisteitä.

Vierailija
125/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se viestien lähettely heti. Et pidä mitään yhteyttä enää. Kusipää saa itse ottaa yhteyttä ja pyytää anteeksi jos osaa ja tajuaa tehneensä väärin. Onhan tuo nyt ihan sairasta, että aikuiselle(?) ihmiselle pitää olla kädestä pitäen selittämässä mitä hän on tehnyt väärin, tällaisessa tilanteessa. Ei ole ap sinun tehtäväsi olla nyhtämässä anteeksipyyntöä mieheltä. Teko oli todella törkeä kaikkinensa. Voimia!

Vierailija
126/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää se sama joka toisessa keskustelussa eksytti tahallaan?

Vierailija
127/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi miehen tuntevan ap: n noin pitkän ajan jälkeen ja että koti on ap: lle tärkeä. Kaverin ja random-ämmän olisi pitänyt mennä ap: n poikaystävälle. Piste. Ihan sama vaikka ap asuukin baarin vieressä. Se, että ei myönnä totaalisesti mokanneensa, kertoo että ei tajua mitä on tehnyt vaikka rautalangasta vääntää. Ja kun ei tajua, mikään ei estä tekemästä vastaavaa myöhemminkin (loukkaamasta jotenkin muuten esim. henk.koht asioita levittelemällä), kun ei tajua mitkä oman tyttöystävän rajat on. Tai sitten tajuaa mutte ei vaan kiinnosta. Huh mikä horror-kotiinpaluu..

Vierailija
128/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

100: asiaa!

Vierailija
129/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on tunne siitä, että tuo kaveri on nyt täysin "viaton" osapuoli koko sotkussa? Kiitellyt ohimennen kämpän lainasta, vaikkei ole edes ollut siellä.

Epäilen, että ap:n mies on ollut kännipanolla ap:n asunnolla ja hätäpäissään sitten kysynyt kaveria valehtelemaan puolestaan. Näin selittyisi miehen välinpitämätön asenne myös, kun todellisuudessa asunnon avaimia ei ole kelleen luovutettu ja yksityisyyttä ei ole varsinaisesti loukattu. Mies ei myöskään voi olla pahoillaan aidosti asiasta mitä ei ole tapahtunut..

Kaverikaan ei enää sopivasti vastaa - kun loppuu valheet kesken ja yhdenmukaista stooria ei ole mietitty loppuun?

Ap voi helposti selvittää tän. Hänen pitäisi kasvotusten pyytää miehen kaveria kuvailemaan kämppäänsä. Ja nimenomaan kasvotusten, jotta kaveri ei voi kysyä vastauksia ap:n mieheltä.

Mulle kävi kerran vähän samoin. Olin viikonloppua viettämässä Helsingissä. Kun tulin kotiin mun tietokoneelle oli jäänyt auki seksikkäät jonkun naisen kanssa. Kysyin exältäni että mitäs tämä meinaa. Exällä oli siis avaimet kämppääni. Exä väitti että olivat kaverinsa kanssa käyneet luonani hengailemassa ja tuo kaveri oli chattäillyt koneellani. Valheeksihan tuo osoittautui ja exä oli ihan itse ollut asialla.

Vierailija
130/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap raportoi tässä pikaseen (en kerkeä lukemaan viestejä enkä vastaamaan vielä), että mies näkee kaikki viestit, mutta ei vieläkään ole vastannut. Lopetin sen viestittelyn jo ajat sitten, mutta niihin vanhoihin. 

Piti tulla meille kuudelta. On ollut jo tunnin poissa töistä.

Miehen kaveri vastasi vaan, että jotenkin osasi ja ei ole "mitään hajua" kuka se nainen oli. Viettivät siis sunnuntain yhdessä eivätkä kertoneet toisilleen edes etunimiään. 

Kysyin kaveriltani, joka oli aikasemmin ollut samassa baarissa minkä näköisen tytön kanssa miehen kaveri pyöri ja tämä kertoi, ettei muista/kiinnittäneensä huomiota tällä olleen ketään naista. Sanoi kyllä, että lähti huomattavasti aikaisemmin eikä katsonut miehen seuruetta aktiviisesti.

Vierailija
131/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi helposti selvittää tän. Hänen pitäisi kasvotusten pyytää miehen kaveria kuvailemaan kämppäänsä. Ja nimenomaan kasvotusten, jotta kaveri ei voi kysyä vastauksia ap:n mieheltä.

Mulle kävi kerran vähän samoin. Olin viikonloppua viettämässä Helsingissä. Kun tulin kotiin mun tietokoneelle oli jäänyt auki seksikkäät jonkun naisen kanssa. Kysyin exältäni että mitäs tämä meinaa. Exällä oli siis avaimet kämppääni. Exä väitti että olivat kaverinsa kanssa käyneet luonani hengailemassa ja tuo kaveri oli chattäillyt koneellani. Valheeksihan tuo osoittautui ja exä oli ihan itse ollut asialla.

Seksikkäät=seksichat

Vierailija
132/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, että miten voit muistaa tai tiedostaa missä asennossa vibraattorisi on ollut?

Ihmiset ovat tapojensa orjia, monet tekee asiat aina samoin. Lasken avainnipun pöydälle tiettyyn kohtaan, tietyllä tavalla ja huomaan heti jos joku on siihen koskenut. Ihan hyvin vibran voi samallalailla laittaa, aina tiedostamatta samoin päin.

Tää saattaa olla tmi, mutta laitan vibraattorin aina yöpöydällä olevan koristeen taakse. Siitä on tullut jonkinlainen tapa. Oikeastaan siksi, etten jaksa nousta ja kävellä laatikolle kun nukuttaa, ja siellä se ei välittämästi pomppaa silmään jos joku nyt jostain syystä tulisi sisään, vaikka kyllähän se näkyy kuitenkin.

Nyt vibraattori oli yöpöydän uloimmalla reunalla. 

Kyllä, olen saattanut jättää sen siihen ihan itse kiireessä. Se on kuitenkin varmaa, että nähneet sen he ovat. 

Sitä en jaksa lähteä arvuuttelemaan, käyttivätkö vai eivät. Heitän roskiin ja mies saa antaa rahat uuteen.

Vierailija
133/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle tää olis ihan selvä juttu, itse jättäisin saman tien. Ei kahta sanaa. Oikeesti. Toi on tosi järkyttävä luottamuksen pettäminen ja muutenkin todella törkeästi tehty. Tiedä mitä muuta tuollainen ihminen voi tehdä? Mua suututtaa sun puolesta. 

Vierailija
134/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap raportoi tässä pikaseen (en kerkeä lukemaan viestejä enkä vastaamaan vielä), että mies näkee kaikki viestit, mutta ei vieläkään ole vastannut. Lopetin sen viestittelyn jo ajat sitten, mutta niihin vanhoihin. 

Miehen kaveri vastasi vaan, että jotenkin osasi ja ei ole "mitään hajua" kuka se nainen oli. Viettivät siis sunnuntain yhdessä eivätkä kertoneet toisilleen edes etunimiään. 

Kysyin kaveriltani, joka oli aikasemmin ollut samassa baarissa minkä näköisen tytön kanssa miehen kaveri pyöri ja tämä kertoi, ettei muista/kiinnittäneensä huomiota tällä olleen ketään naista. Sanoi kyllä, että lähti huomattavasti aikaisemmin eikä katsonut miehen seuruetta aktiviisesti.

Ei myöskään osannut kertoa, oliko meidän kanssa samasta yliopistosta, minkä ikäinen oli tai mitään mistä voisin päätellä ehkä jotenkin kuka on kyseessä. Kysy multa, että miks sulle kuulu ketä panen? ja heitti jotain typerää herrasmiehet ei pussaa ja kerro-juttua.

Vaaleat hiukset oli. Jännä juttu, mies ei muista naisesta yhtään mitään, ei muista oliko tyttö siinä kun antoi avaimen, ei muista ulkonäköä, tää kaveri ei muista nimeä tai mistä on repäissyt tämän neidin. 

Vierailija
135/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikaan ei osaa yhtään kuvailla likkaa, niin kyllä tää juttu valitettavasti haisee. Olin ensin valmis uskomaan, että ukko halusi olla vain hyvä jätkä kaveriporukkansa silmissä, mutta kyllä siinä tapauksessa naisen pitäis olla edes etunimellä muistissa ainakin tällä panomiehellä.

Vierailija
136/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä sille likalle nopeasti tuntomerkit löytyy, jahka pojat ensin hetken keskenään juttelee. Älä ap ole noin sinisilmäinen.

Vierailija
137/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aika varma että tuo joidenkin kommentoijien esittämä ajatus siitä että mies olisi vaan saanut kaverinsa esittämään että oli kämpälläsi oli peittelyä sille että mies oli siellä itse vieraan naisen kanssa oli väärä ja perusteeton.

Muutin mieltäni tämän viestin luettuani. Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että mies on pettänyt sinua huipputörkeästi, omassa kodissasi sikaillen.

(Toki hyvä puoli siinä kauheudessa olisi se, ettei avaimia tarvitsisi sarjoittaa ja olla huolissaan tietoturvastasi - ehkä? Paitsi jos mies on noin täydellisen epäluotettava paskiainen olisi hän voinut kopioida ne avaimet jo aiemmin ja jopa jaella niitä kavereilleenkin käytettäväksi poissaollessasi...)

Vierailija
138/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi aiemmin ketjussa tarkistaneensa että mies oli niillä jatkoilla, joissa sanoikin olleensa. Musta on ihan turha spekuloida että mies olisi pettänyt. Se ettei miehen kaveri vastaa ei sinänsä ole ihme - hän oli siinä käsityksessä että järjestely oli ap:lle täysin ok, menisin itsekin lukkoon tuossa tilanteessa. Lisäksi tyyppi on varmaan ollut töissä eikä siksikään ole voinut vastata.

Mutta ap, joko mies on ilmaantunut paikalle?

Vierailija
139/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjusta kuin ensimmäisen sivun...

AP, sympatiani ovat puolellasi! Minulle tuli ihan fyysisesti huono olo, kun luin kuvauksesi tapahtuneesta. Itselleni kotini on äärimmäisen yksityinen ja henkilökohtainen paikka, "pyhä", ja ajatus siitä, että henkilökohtaista omaa tilaani ja läheisessä ihmissuhteessa luottamustani loukattaisiin tuolla tavalla, on pöyristyttävä! :(

Jos miesystäväsi ei ymmärrä tätä, niin en valitettavasti usko, että teidän suhteellani on muutenkaan edellytyksiä pitemmän päälle. Jos haluat vielä yrittää purkaa tilannetta, niin ehkä voisit kirjoittaa hänelle kirjeen, jossa kerrot millaisia tunteita tapahtunut sinussa herätti. Voi olla, että miehen defenssit menevät päälle ja hän on kuuro sanomisillesi, jos olet yrittänyt hänelle vihaisena puhua asiasta.

Kiitti paljon tsempeistä. Teillä on ollut kyllä tosi oivaltavia, neuvovia ja hyviä viestejä. Iso kiitos kaikille näistä! 

Saat sympatiani täysin ap! Minulle kanssa kotini on "pyhä" ja sinne ei ole kenellä tahansa asiaa, eli reagoit täysin oikein. Hyvä, että sait sovittua vuokranantajan kanssa lukkoasiat ja uskon, ettei hän ajattele sinusta mitenkään huonosti tämän jälkeen.

Oletko puhunut vangemmillesi poikaystäväsi teosta? Hekin voisivat olla tukenasi tässä, jos teillä läheiset välit. Ainakin minä rientäisin tyttäreni tueksi jos hän kokisi, että yksin nukkuminen esim. ahdistaa ja kaipaa juttukaveria.

Mulla on täsmälleen sama, koti on se yksi ja ainoa paikka, missä olen täysin "haavoittuva", rento ja tasan niin levällään kuin haluan. 

Mulla on oikeasti ollut fyysisiä oireita, nyt viimeisenä aivan järkyttävä päänsärky. Oksettanut on koko päivän. 

Koska olin niin raivoissani kun sain vihdoin langan päähän, uskon, että just noi defenssit selittävät vähän miehen käytöstä. Kivaa se silti ei olisi ollut. Itse olisin ollut aika nöyrää tyttöä kun tietäisin mokanneeni isosti, saati en lähtisi väittämään, ettei mitään mokaa ole tapahtunutkaan.

Vierailija
140/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi aiemmin ketjussa tarkistaneensa että mies oli niillä jatkoilla, joissa sanoikin olleensa. Musta on ihan turha spekuloida että mies olisi pettänyt. Se ettei miehen kaveri vastaa ei sinänsä ole ihme - hän oli siinä käsityksessä että järjestely oli ap:lle täysin ok, menisin itsekin lukkoon tuossa tilanteessa. Lisäksi tyyppi on varmaan ollut töissä eikä siksikään ole voinut vastata.

Mutta ap, joko mies on ilmaantunut paikalle?

Ymmärrät kai että mies on voinut sieltä jatkoilta lähteä sen naisen kanssa ap:n asunnolle?

Miksi se lähdön ajankohdan pitäisi olla yhtä aikainen kuin ilmeisesti valheellisessa (?) versiossa miehen kaverista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi