Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.

Vierailija
07.04.2016 |

Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.

Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.

... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.

Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.

Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.

Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.

Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.

Ihan hirveä olo.

Kommentit (315)

Vierailija
141/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jo ihan alussa mieleen että mies itse on siellä asunnolla jonkun kanssa touhunnut ja kaveri nyt vaan jeesii. Toivon kyllä että olen väärässä!

Vierailija
142/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi aiemmin ketjussa tarkistaneensa että mies oli niillä jatkoilla, joissa sanoikin olleensa. Musta on ihan turha spekuloida että mies olisi pettänyt. Se ettei miehen kaveri vastaa ei sinänsä ole ihme - hän oli siinä käsityksessä että järjestely oli ap:lle täysin ok, menisin itsekin lukkoon tuossa tilanteessa. Lisäksi tyyppi on varmaan ollut töissä eikä siksikään ole voinut vastata.

Mutta ap, joko mies on ilmaantunut paikalle?

Ymmärrät kai että mies on voinut sieltä jatkoilta lähteä sen naisen kanssa ap:n asunnolle?

Miksi se lähdön ajankohdan pitäisi olla yhtä aikainen kuin ilmeisesti valheellisessa (?) versiossa miehen kaverista?

Niinpä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoinut, ihan törkeetä.

Vierailija
144/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vieraissakäynti selittäisi oikeastaan sen, että asuntoon jääty ja sinne osattu mennä ilman ongelmia.

Ja jos ap sai tietää tästä vasta tiistaina? Niin hyvin on mies voinut mennä ap:n asunnolle panon kanssa jatkojen jälkeen.

Vierailija
145/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi pettänyt, niin luulisi olleen sen verran älliä päässä että olisi edes siivonnut jälkensä, eikä jättänyt likaisia lakanoita ja käytettyjä kortsuja sängyn alle.

Muutenkin miksi olisi pyytänyt kaveriaan kiittämään aloittajalle yöpaikasta? Ilman tätä kaveria ap ei olisi välttämättä edes saanut tietää että siellä on joku majaillut, ellei mies olisi itse kertonut olleensa siellä.

Niin tai näin, ap:n mies on kyllä yksi älyvapaa idiootti.

Vierailija
146/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi pettänyt, niin luulisi olleen sen verran älliä päässä että olisi edes siivonnut jälkensä, eikä jättänyt likaisia lakanoita ja käytettyjä kortsuja sängyn alle.

Muutenkin miksi olisi pyytänyt kaveriaan kiittämään aloittajalle yöpaikasta? Ilman tätä kaveria ap ei olisi välttämättä edes saanut tietää että siellä on joku majaillut, ellei mies olisi itse kertonut olleensa siellä.

Niin tai näin, ap:n mies on kyllä yksi älyvapaa idiootti.

No jos ap:n mies on miettinyt vasta jälkeenpäin, että ei hemmetti, jäiköhän sinne se kortsu sängyn alle ja sitten on pyytänyt äkkiä kaveria kiittämään yöpaikasta, koska ei enää ehdi siivoamaan paikkoja. Yksi mahdollisuus siis tämä. Mutta tosiaan, ihan järkyttävä tyyppi! :(

Vierailija
147/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitystä AP

Vierailija
148/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun hirveetä luettavaa. Ap, oon tosi pahoillani, en voi muutasanoa. Yksityisyys on jotain niin tärkeää, samoin luottamus. Jo se, että joku random on nukkunut (ja majaillut kauemkinkin?!) luonasi tietämättäsi on tosi paha. Mutta sitten vielä kehtaa jättää paikan sellaiseen kuntoon ja hyväksikäyttää toisen omaisuutta... vaikea tilanne. En tiedä mitä tekisin poikaystävälle tuossa tilanteessa. Riippuu kuinka syvä parisuhde teillä on ja miten paha luottamuksen pettäminen tämä tapaus oli suhteessa parisuhteenne yleiseen luottamuksen tasoon. Joiltain ihmisiltä voi tuollaista käytöstä odottaa, mutta kuulostat itse niin järkyttyneeltä, että selvästi et ole osannut odottaa mitään tällaista mieheltäsi eikä tämä ole hänen tapaistaan. Toivottavasti on vain aprillipila :/

Vierailija
149/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ehditty kuksia monta sessiota pitkäksi venähtäneen oleskelun aikana, niin äkkiäkös sitä yksi kortsu unohtuu sängyn alle. Ehkä peitetarinan oli tarkoitus vaan selittää kadonneet ruoat ja muut mahdolliset oleskelun merkit? Sitten kun kortsu ja merkkejä naisesta löytyi niin tarinaan tuli mukaan tää mystinen blondi? Vai kävikö naisen läsnäolo vierasmiehen jutuista ilmi jo ennen kuin ap kysyi niistä löydettyään ne?

Vierailija
150/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko asunnossa tai läppärissä salasanoja, verkkopankkitunnareita, luottokorttien tietoja tai sosturvatunnusta joita vieras olisi voinut saada käsiinsä? Kannattaa vaihtaa kaikki mahd. tunnukset ja salasanat, soturvatunnusta ei voi ikäväkyllä vaihtaa, joten se on ihan herran haltuun käytetäänkö sitä väärin.

Lukot vaihtoon kanssa, asutko kerrostaloyhtiössä? Sinun pitää ilmoittaa ulkoavaimen kopiointimahdollisuudesta asuntoyhtiölle sillä nyt kaikkien asuntojen turvallisuus on uhattuna.

Huoh!

Älkää nyt levittäkö öljyä laineille. Eiköhän nyt kyseessä ollut ihan tavalliset ihmiset. Ja jos jotain väärinkäytöksiä ilmenisi, niin henkilöt ovat tiedossa. 

Turha lähteä tuollaiseen rumbaan, kun mitään viitteitä ei ole, että kyseessä olisivat rikolliset. Sitä tässä ihmettelen, että miksi ap ei yksinkertaisesti kysy, kuka tämä nainen oli. Vieraileva mieshän on ap:n miehen kaveri, joten selviäähän se varmaan helposti. Ellei nyt ollut kyseessä joku kadulta poimittu pano, mutta ei kai nyt sentään... Eli kannattaa kysyä. 

Sä taida ymmärtää mitä toi tarkoittaa...

Älkää heittäkö bensaa liekkeihin, oli varmaan se mitä ajoit takaa.

Vierailija
151/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aloituksen mukaan paskaista himassas. Mitä sitten jos joku näkee sun sotkun? Yöpyjä on kai ajatellut  että täällä eletään kuin pellossa ja eli sen mukaan. Mitään sulta ei ole siis varastettu/tuhottu?  

Tietenkin poikaystävä teki väärin antaessaan avaimen jollekin ulkopuoliselle. Se ei sua näköjään kuitenkaan haittaa niin paljon kuin paskanen kämppä, kuivumassa olevat alusvaatteet ja dildo:D.

Vierailija
152/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Oksettaa ja päätä särkee kun joku on käynyt asunnossa yöpymässä? Oottehan te ihan tosissanne,tiedän.

Vierailija
153/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä jättäisin tuollaisen tyypin. Tuo teko kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, tyyppi ei arvosta eikä kunnioita sinua ollenkaan. Millainen ihminen päästää rakkaansa asuntoon toisen tietämättä tälle rakkaalle tuntemattomia ihmisiä panemaan ja oksentamaan yksityisten tavaroiden keskelle ja antaa vielä avaimen mukaan? Tuo mies ei ihan oikeasti arvosta sinua pätkääkään, teko kertoo kaiken.

No kun pahinta on se, että mies ei vaivautunut EDES saattamaan. Vaan siis antoi räkäkännissä olevalle kaverilleen avaimen, neuvoi mun osoitteen ja antoi mennä. Asun kävelymatkan päässä tästä baarista. Ihan mitä tahansa ois voinu sattua. Vaikka avain kadota. Siinä ois kiva ollu soittaa vuokranantajalle.

Eli jättäisin sen. Mulle on muutenkin oma koti niin pyhä ja tärkeä paikka, että en voisi antaa anteeksi tuollaista sikailua millään. Tuiki tuntemattomalle räkäkänniläiselle avaimet käteen (toki miehen kaveri mutta sinä et häntä tunne) ja sinne vaan sinne yksityisten tavaroidesi keskelle tonkimaan ja ihmettelemään :/.

Just tolta musta tuntuu.

En oo varma antaisinko edes ystävilleni avaintani. Korkeintaan kahdelle antaisin, koska ovat kuin siskoja ja luotan ja tunnen heidän arvostelukykynsä täysin. Muutenkin tietävät musta kaiken tietämisen arvoisen.

Mutta ihan vaan kaverille? En. Eikä tää kaveri miehelle niiiiin läheinen ole.

Mua jäi vaivaamaan toi, että miten se kaveri oli osannut meille vaikka oli niin tuiskeessa, koska se ei välttämättä oo ihan helpoin asia. Mies sanoi vaan antaneensa avaimet baarissa.

Laitoin viestiä et miten osas meille. Voinkohan kysyä et voisko tää tyyppi maksaa mulle sen ~20 edestä safkoja mitä ovat napaansa vetäneet?

Mies on tulossa illalla käymään ja tietty otan avaimen pois sillon. Ja puhutaan kunnolla.

Mulla on jotenkin outo tunne, että mies ei oo puhunut musta kovin kauniisti tälle kaverilleen. Saatan olla vainoharhanen kyllä. Mut jotenkin epäkunnioittava oli.

Jos olisin itse nainen joka lähtisi tuntenattoman mukaan baarista, niin ihmettelisin kyllä kämppää kun selkeästi asuu nainen. Tää tyttö oli viel jättäny pinnejään ja huulikiiltonsa meille. Ehkä oli mukana kun avaimia anneettiin tai sitten luuli jätkän seurustelevan ja jätti tahalleen"viestin".

Mikä on toisaalta ihan ystävällisesti tehty. Musta olis mukava jos yhdenillanjuttu kertoisi itsestään jos mieheni pettäisi.

Nyt on vähän sekavaa mut on sekava olokin.

Jos sulla on sellainen olo että kundikaverisi ei puhu sinusta "kovin kauniisti". kannattaisi ehkä vaihtaa lukot ja etsiä uusia  kavereita. 

Kuuntele omaa vaistoasi. Taidat olla jo jäljillä.

Vierailija
154/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on yöpynyt nuoripari kiimassaan tuskin heitä on kiinnostanut vähääkään sun paskainen kämppäsi tai hiivasienesi . Dildon heität roskiin ja ostat uuden. Poikaystävällle kunnon ripitys. Toisen avaimia  ei koskaan  anneta eteenpäin.  Toisaalta itsekin teit tämän virheen. 

Anteeksi, mutta en tajua miten tyhmää porukkaa voi olla olemassa, meidän nuoriso:D.

Vierailija
155/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko varma, että se oli todella poikaystäväsi kaveri vai olisiko ollut ihan hän itse jonkun uuden hoidon kanssa? Nuo hiuspinnit ja huulikiilto ja asuntoosi helppo osaaminen yms...

Vierailija
156/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko hetkeäkään että asunnossa olisi ollut miehen kaveri naisineen yötä.

Jos kaveri tosiaan olisi siellä ollut ja jopa jälkeenpäin kiittänyt yöpaikasta, vaikuttaisi hän olevan käytöstavat omaava ihminen. Hyvät käytöstavat omaava tyyppi ei todellakaan söisi toisen jääkaappia tyhjäksi tai jättäisi kortsuja sängyn alle.

Ap:n mies sen sijaan on aiemminkin esimerkiksi ottanut käyttöönsä luvatta ap:n viinipullon. Joten miksi eivät sitten voisi hoitonsa kanssa tyhjentää myös ap:n jääkaappia ja sikailla muutenkin?

Eli eiköhän tää ole ihan selvä tapaus.

Vierailija
157/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että olette aika nuoria vielä? Ajattelematonta toki poikaystävältäsi mutta tuskin ilkeyttään sitä teki. Ajattelemattomuus, nuoruuden humalainen into jne. 

Rauhoitu nyt. Mieti se päivä tai kaksi.

Rauhallinen keskusteluhetki poikaystävän kanssa, hän varmasti ymmärtää pointin kun ilman hysteriaa selität. Hän teki väärin antaessaan avaimesi muille, se on fakta. Mutta maltti on valttia. Täältä et saa oikeaa vastausta. 

Vierailija
158/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kämpällä on sikailleet sekä mies että sen muikkis että kaveri toisessa huoneessa. Krapuloissaan eivät ole jaksaneet siivota, joten keksivät tuollaisen hätäselityksen.

En kyllä pyytäisi miestä ostamaan uutta dildoa vaan maksamaan lukon sarjoituksen. Ja sen jälkeen kenkää. Älä tuollaisen kanssa ainakaan seksiä harrasta, saat tauteja.

Vierailija
159/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mulla on tunne siitä, että tuo kaveri on nyt täysin "viaton" osapuoli koko sotkussa? Kiitellyt ohimennen kämpän lainasta, vaikkei ole edes ollut siellä.

Epäilen, että ap:n mies on ollut kännipanolla ap:n asunnolla ja hätäpäissään sitten kysynyt kaveria valehtelemaan puolestaan. Näin selittyisi miehen välinpitämätön asenne myös, kun todellisuudessa asunnon avaimia ei ole kelleen luovutettu ja yksityisyyttä ei ole varsinaisesti loukattu. Mies ei myöskään voi olla pahoillaan aidosti asiasta mitä ei ole tapahtunut..

Kaverikaan ei enää sopivasti vastaa - kun loppuu valheet kesken ja yhdenmukaista stooria ei ole mietitty loppuun?

Ne pinnit ja huulikiilto olivat varoituksia.

Ap voi helposti selvittää tän. Hänen pitäisi kasvotusten pyytää miehen kaveria kuvailemaan kämppäänsä. Ja nimenomaan kasvotusten, jotta kaveri ei voi kysyä vastauksia ap:n mieheltä.

Mulle kävi kerran vähän samoin. Olin viikonloppua viettämässä Helsingissä. Kun tulin kotiin mun tietokoneelle oli jäänyt auki seksikkäät jonkun naisen kanssa. Kysyin exältäni että mitäs tämä meinaa. Exällä oli siis avaimet kämppääni. Exä väitti että olivat kaverinsa kanssa käyneet luonani hengailemassa ja tuo kaveri oli chattäillyt koneellani. Valheeksihan tuo osoittautui ja exä oli ihan itse ollut asialla.

Ei oo totta. Ihan oikeasti:D. Voi tätä typeryyden määrää. Vai eksyinkö vahingossa Demi??

Vierailija
160/315 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava mies. Tossa on oikeesti syytä päättää suhde.

Jos sulla on windows koneessa, niin kun avaa tiedostot-kansion, niin siellä pitäisi olla sellainen kansio kuin viimeisimmät sijainnit. Sieltä näkee mitä kansioita on viimeksi avattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi