Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.

Vierailija
07.04.2016 |

Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.

Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.

... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.

Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.

Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.

Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.

Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.

Ihan hirveä olo.

Kommentit (315)

Vierailija
201/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietokone on kytketty internettiin on salasana aina tietoturvakysymys. Suojaamaton kone on huomattavasti helpompi kaapata.

Vierailija
202/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Ei siellä mikään mies ole ollut vaan miehen seuralainen (nainen).

Ja pojuyde pannut sängyllä toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko asunnossa tai läppärissä salasanoja, verkkopankkitunnareita, luottokorttien tietoja tai sosturvatunnusta joita vieras olisi voinut saada käsiinsä? Kannattaa vaihtaa kaikki mahd. tunnukset ja salasanat, soturvatunnusta ei voi ikäväkyllä vaihtaa, joten se on ihan herran haltuun käytetäänkö sitä väärin.

Lukot vaihtoon kanssa, asutko kerrostaloyhtiössä? Sinun pitää ilmoittaa ulkoavaimen kopiointimahdollisuudesta asuntoyhtiölle sillä nyt kaikkien asuntojen turvallisuus on uhattuna.

Vitsi mua tärisyttää kun miettii kaikkia näitä vaihtoehtoja.. :( Asunnossa oli avainlukulista, mutta ei tunnareita (muistan ne ja en halua kirjoittaa mihinkään ylös, liian riskialtista), jos vaivautuivat kaivamaan mun papereita niin on mun sosturvatunnus todella useassa paperissa, samoin mun todella henkilökohtaisia tietoja ihan lääkäristä pankkiasioihin. Mun vanhempien avaimet/mökinavainnippu olivat jumalan kiitos mun mukana, yleensä säilytän tietyssä kohdassa (heidän kämppänsä olisikin sitten jo vähän isompi jackpot kun mun opiskelijasunto), mutta näin tiivistettynä, kyllä täältä ihan kaikkea löytyy jos on viitisinyt tutkia.

Niin, jopa mun sähköpostiin ovat päässeet jos ovat halunneet (salasana ja tunnus valmiina), mutta historiassa oli pelkkää youtubea. Kuvakansioiden selailusta en voit tietää mitenkään, mutta kyllä sielläkin oli sellaisia kuvia mitä en ikinä haluaisi näyttää vieraille silmille. 

Yritän vastailla kännykällä niin nopeasti ja moneen kuin voin, ja jo tuota ensimmäistä lukkojen vaihtamisen ehdottajaa haluaisin kiittää. Jostain syystä en ole edes tajunnut sitä mahdollisuutta. 

Ei helvetti mikä soppa, itkettää. Ihan järjettömän noloa alkaa ilmottamaan isännöitsijälle kopiointimahdollisuudesta, mutta on pakko. Mulla on yksityinen vuokrantaja joka on aivan ihana ja tuntuu kamalalta vaivata häntäkin näin. Tuntuu hirveän typerältä kertoa tota tarinaa hänelle, koska kuullostaa selittelyltä. Mietin, että sanoisin vaan hukanneeni avaimen, mutta sekin tuntuu todella typerältä. En ole eläissäni hukannut avaimiani, ja kyllä se viestii tietynlaisesta holtittomuudesta jos ei nyt olla vaikka varastettu laukkua tms. minkä takia avaimet meni. Myöskin jos sanon isännöitsijälle kopiointimahdollisuudesta ja vuokrantajalle toista, olen valehtelija ja siitä kiinni jääminen olisi hirveän noloa ja antaisi huonon kuvan. Itse antaisin kenkää jos tuollaista tulisi ilmi.

Mä en myöskään tiedä, miten ovat möykänneet täällä. Itse olen oikeasti aika hyvä vuokralainen (vaikka typerältä kuullostaa sanoa) koska haluan tulevaisuudessakin hyvät suositukset ja on mukava kun vuokranataja voi luottaa minuun. Valituksia ei ole tullut.

Osaako joku fiksumpi kertoa, miten tuon lukonvaihdon kanssa voi toimia? Pitääkö vuokrantajalle edes ilmoittaa? Onko minulla vapaus tehdä niin? Tai kyllä ilmottaisin kuitenkin.

Voi itku, ihan sairas koulustressi ja muutenkin vaikeaa, ja nyt tälläistä turhaa paskaa joka kaatuu minun kontolleni.

Oon aivan käsittämättömän vihainen miehelle. Ymmärrän sen, että jos joku huutaa haloosta lähtien, suuttuu itsekin. Mutta oikeasti... Tekstasin äsken lukkojen vaihdosta ja kaikesta muustakin ja toivon kyllä, että tulis edes viestillä anteeksipyyntöä ennen kuin tulee illalla tapaamaan.

Mä en kestä :(

Ukon toiminta oli sikamaista, mutta kyllä säkin vaikutat melkoiselta kontrollifriikiltä, jos avainten hukkaaminen vaatii mielestäsi holtittomuutta. Kyselepä joskus niiltä erinomaisen säntillisinä pitämiltäsi ihmisiltä, onko niiltä koskaan kadonnut mitään tärkeää. Saatat yllättyä.

Nyt on todellakin kysymys kännisestä ventovieraasta ihmisestä ja ap:n avaimesta! Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että joltakin ap:n kaverilta olisi joskus OMA avain mennyt hukkaan.

Kommentoit, vaikket näytä edes tajuavan, mitä kommentoin.

Vierailija
204/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukkojen vaihtamienn on jo kyllä melkoista hysteriaa, ainakin näillä taustatiedoilla.

_

Ap:n kannattaisi käydä juttelemassa sen yötä olleen kaverin kanssa niin saisi (toivottavasti) mielenrauhan. Entä jos siellä onkin yöpynyt hyvätapainen, fiksu, korkeasti koulutettu ja selväpäinen nuori pari, juoneet rauhallisesti viiniä ja kuunnelleet vain musiikkia.

Saattaisi olo helpottaa, kun kuulee kasvokkain ne pahoittelut siltä yöpyjältä ja samalla selviää, ettei siellä mitään prätkäjengiläisiä tai oodineita ole yöpynyt.

Vierailija
205/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukkojen vaihtamienn on jo kyllä melkoista hysteriaa, ainakin näillä taustatiedoilla.

_

Ap:n kannattaisi käydä juttelemassa sen yötä olleen kaverin kanssa niin saisi (toivottavasti) mielenrauhan. Entä jos siellä onkin yöpynyt hyvätapainen, fiksu, korkeasti koulutettu ja selväpäinen nuori pari, juoneet rauhallisesti viiniä ja kuunnelleet vain musiikkia.

Saattaisi olo helpottaa, kun kuulee kasvokkain ne pahoittelut siltä yöpyjältä ja samalla selviää, ettei siellä mitään prätkäjengiläisiä tai oodineita ole yöpynyt.

Juoneet rauhallisesti AP:n viiniä, syöneet AP:n ruokia, naineet AP:n sängyssä, hyvätapaisesti heittäneet käytetyn kondomin AP:n lattialle, testanneet AP:n vibraattoria ja oksentaneet rauhallisesti vessaan...

Vierailija
206/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

_

Juoneet rauhallisesti AP:n viiniä, syöneet AP:n ruokia, naineet AP:n sängyssä, hyvätapaisesti heittäneet käytetyn kondomin AP:n lattialle, testanneet AP:n vibraattoria ja oksentaneet rauhallisesti vessaan...

Joo, kyllä heistä suorastaan huokuu rauhallisuus ja järki. Kuka korkeasti kouluttautunut ihminen ei jäisi täysin tuntemattoman ihmisen asuntoon loisimaan pariksi päiväksi?

Vierailija
207/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Tässä ap.

Joudun valitettavasti tekemään pikapäivityksen, mutta kun pääsen kotiin niin voin avata paremmin.

Tiivistettynä: Mies ei ole pettänyt, erottiin, mies on muuten pettänyt mun luottamuksen vielä pahemmin kuin luulin.

En pysty kännykällä selittämään (kun en kehtaa julkisella paikalla :D). Mies on vetänyt sairaat draamat, koko viime ilta/yö oli aivan järkyttävä ja tää päivä on ollut hirveä.

Kiitti tosi paljon teidän tsempeistä!! Ne on mulle oikeasti arvokkaita. Oikeasti.

Vierailija
208/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!!

Ja pisteet että uskallat toimia ja pitää puolesi!!

Odotan päivitystä.

Vierailija
209/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia ap! <3 Hyvä tosiaan että pidät puolesi, ketjun perusteella hän on kohdellut sinua todella huonosti. Niinkuin jo moneen kertaan on todettu, pahinta ei ole känninen päähänpisto antaa kaverille avain vaan asian pimitys, täysi välinpitämättömyys sinun tunteistasi sekä valehtelu.

Kumppanin arvostus on kuitenkin ihan parisuhteen perusasioita, jota ilman ei kyllä mikään suhde voi ainakaan tasapainoisesti toimia.. Ja tuolta ex-mieheltäsi se kyllä puuttui täysin. Ansaitset parempaa <3 Nyt on varmasti todella vaikeaa, mutta voin luvata, että aika ihan oikeasti parantaa ja joskus tulet olemaan tyytyväinen että pääsit tuosta jätkästä eroon!

Vierailija
210/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka. Tässä ap.

Joudun valitettavasti tekemään pikapäivityksen, mutta kun pääsen kotiin niin voin avata paremmin.

Tiivistettynä: Mies ei ole pettänyt, erottiin, mies on muuten pettänyt mun luottamuksen vielä pahemmin kuin luulin.

En pysty kännykällä selittämään (kun en kehtaa julkisella paikalla :D). Mies on vetänyt sairaat draamat, koko viime ilta/yö oli aivan järkyttävä ja tää päivä on ollut hirveä.

Kiitti tosi paljon teidän tsempeistä!! Ne on mulle oikeasti arvokkaita. Oikeasti.

Teit oikean ratkaisun, ap! Hyvä että löysit voimaa itsestäsi jatkaa eteenpäin ja jättää ex-poikaystäväsi kaltaisen heittiön taaksesi. Sinun on varmasti nyt vaikea olla eivätkä kuluneet latteudet luultavasti voi paljoakaan piristää, mutta aika ihan oikeasti parantaa haavat. Tulevaisuutesi tulee olemaan niin paljon parempi, kun et joudu enää tuhlaamaan aikaasi sellaisen kanssa, jolta on aivan hukassa, kuinka rakastettua tulisi kohdella. Ei kenenkään itseään kunnioittavan pidä tyytyä valehtelevaan ja salakähmäiseen hyväksikäyttäjään.

Jaksamisia sinulle! Vaikkemme ole koskaan tavanneet, niin me täällä ihan oikeasti välitämme ja toivomme sinulle kaikkea hyvää <3

Vierailija
211/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap sinua täysin! Meillä on sentään yhteinen kämppä, mutta on pari kertaa käynyt niin, että kun olen tullut joltain reissultani kotiin, niin miehen kavereita on nukkunut sohvalla ja jopa meidän sängyssä viinan hajuisena. Miehen koti tämäkin on, mutta minusta aika inhottavaa, että antaa jonkun paskassa kontanneen kännikalan tulla nukkumaan meidän sänkyyn, juuri vaihdettuihin petivaatteisiin, pizzalaatikoita ja tyhjiä tölkkejä/pulloja ympäri kämppää ym. Onneksi mies siivoaa jälkensä, mutta tulee itselle vähän epämukava olo.

Vierailija
212/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n päivitystä odotellessa!

Vierailija
213/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulis kirjoitti:

Hyi hemmetti, alkoi ahdistaa pelkkä ajatuskin. Voin myöntää, että kun asuin itsekseni omassa asunnossani, niin en todellakaan siivonnut ja kuurannut joka päivä. Töiden tai koulun jälkeen koti oli se paikka, jossa sai rentoutua ja ottaa lunkisti, jättää vaatteet tuolille ja kahvimukin pöydälle. En alkanut puunata koko kämppää, jos joku ystävä oli tulossa kylään, mutta siivosin kyllä aika huolellisestikin, jos tiesin, että joku tuntemattomampi on tulossa vierailulle.

Joskus huoltoyhtiön työntekijä oli käynyt asunnossa ilman ennakkovaroitusta yleisavaimella työpäiväni aikana ja sekin ahdisti jo jonkun verran. Mulla on sitten varmaan jotain käsittelemättömiä traumoja ja pidän liikaa kiinni yksityisyydestäni, mutta en mä halua jonkun vieraan ihmisen näkevän mun kotia siivoamattomana tai henkilökohtaisia tavaroita lojumassa, puhelimessa olevia viestejä tai sähköposteja.

Kuka edes menee jossain sattumalta yöpaikaksi valikoituneessa asunnossa avaamaan toisen ihmisen tietokoneen, syömään ruokaa kaapista ja jälkikäteen ilmoittelee, että olin muuten minä, kiitti moi! Mua ärsytti jo se, että kun muutin nyt jo entisen poikaystäväni kanssa yhteen, niin sen kaverit saattoivat kyläillessään alkaa lukea mulle lähetettyjä postikortteja tai selailemaan koulupapereita. Ja olin sentään paikalla eikä niissä ollut mitään ihmeempiä.

Mutta ihmiset on erilaisia. Joidenkin mielestä täällä tossa ei ole mitään outoa, mä taas tuollaisen teon jälkeen varmaan raivopäissäni uhkaisin poliisilla ja sen jälkeen poistaisin entiseksi muuttuneen poikaystävän puhelinnumeron enkä lähettäisi yhtäkään viestiä enää. Jotkut ihmiset myös pyrkii ja haluaa mennä Big Brotheriin vapaaehtoisesti, mulle se olis pahimman painajaisen toteutuminen :D

- Hanki sinäkin vain turvalukko oveen ja pidä kaikki avaimet itselläsi. Noita tyyppejä riittää runsaasti huoltomiehissä ym. Se on se suomalaisten rajattomuus (paitsi omat asiat kumminkin salataan, ja jos heillä käytäisiin, niin saisivat slaagin). Hämätään ja draamaillaan epäloogisesti, kun kiinni jäädään, ei ne muutakaan keksi.

Vierailija
214/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, kun alkoi karmia ap:n puolesta! Meillä yhteinen asunto, mutta menisin varmasti järjiltäni, jos mies lupaisi jollekin kaverilleen ja tämän kännipanolle yösijan minulta kysymättä ja niin, ettei oltaisi itse kotona. Meillä saa sovitusti kyllä hyvät ystävät yöpyä enkä ole mikään tiukkapipo asian suhteen. Enkä halua, että ihmiset näkisivät minun vibrojani, liukuvoiteita, likaisia alusvaatteita, tärkeitä papereita ym. henkilökohtaista. En edes ymmärrä millainen ihminen menee toisen ihmisen läppärille ilman lupaa!? Meilläkin miehen kanssa omat tabletit ja en välttämättä haluaisi edes mieheni näkevän mitä hiivasieniä ym. olen googlannut. Miehesi kaveri kuullostaa kyllä ERITTÄIN ajattelemattomalta kusipäältä, kiittääkin vielä!? Miehestäsi en nyt edes viitsi sanoa, kuinka välinpitämätön ja loukkaava idiootti hän onkaan.

Vierailija
215/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n päivitystä odotellessa!

Vierailija
216/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot vahva nainen <3

Vierailija
217/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap tulee päivittämään ennen yhtätoista.

Vierailija
218/315 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman tsempit aplle! Voin vain kuvitella sen tunnemyrskyn, jota käyt nyt läpi. Ainakin kotisi on edespäin linnasi ja vain yksin sinä voit päättää, kuka siellä käy. Olet vahva ja rohkea nainen. Tuollaisen miehen sietääkin huomata, että kenenkään ei tarvitse sietää moista käytöstä. Kaikkea hyvää!

Vierailija
219/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juulis kirjoitti:

Hyi hemmetti, alkoi ahdistaa pelkkä ajatuskin. Voin myöntää, että kun asuin itsekseni omassa asunnossani, niin en todellakaan siivonnut ja kuurannut joka päivä. Töiden tai koulun jälkeen koti oli se paikka, jossa sai rentoutua ja ottaa lunkisti, jättää vaatteet tuolille ja kahvimukin pöydälle. En alkanut puunata koko kämppää, jos joku ystävä oli tulossa kylään, mutta siivosin kyllä aika huolellisestikin, jos tiesin, että joku tuntemattomampi on tulossa vierailulle.

Joskus huoltoyhtiön työntekijä oli käynyt asunnossa ilman ennakkovaroitusta yleisavaimella työpäiväni aikana ja sekin ahdisti jo jonkun verran. Mulla on sitten varmaan jotain käsittelemättömiä traumoja ja pidän liikaa kiinni yksityisyydestäni, mutta en mä halua jonkun vieraan ihmisen näkevän mun kotia siivoamattomana tai henkilökohtaisia tavaroita lojumassa, puhelimessa olevia viestejä tai sähköposteja.

Kuka edes menee jossain sattumalta yöpaikaksi valikoituneessa asunnossa avaamaan toisen ihmisen tietokoneen, syömään ruokaa kaapista ja jälkikäteen ilmoittelee, että olin muuten minä, kiitti moi! Mua ärsytti jo se, että kun muutin nyt jo entisen poikaystäväni kanssa yhteen, niin sen kaverit saattoivat kyläillessään alkaa lukea mulle lähetettyjä postikortteja tai selailemaan koulupapereita. Ja olin sentään paikalla eikä niissä ollut mitään ihmeempiä.

Mutta ihmiset on erilaisia. Joidenkin mielestä täällä tossa ei ole mitään outoa, mä taas tuollaisen teon jälkeen varmaan raivopäissäni uhkaisin poliisilla ja sen jälkeen poistaisin entiseksi muuttuneen poikaystävän puhelinnumeron enkä lähettäisi yhtäkään viestiä enää. Jotkut ihmiset myös pyrkii ja haluaa mennä Big Brotheriin vapaaehtoisesti, mulle se olis pahimman painajaisen toteutuminen :D

Mikä hätätilanne asunnossasi oli? Huoltoyhtiön työntekijäkään ei saa mennä ennalta ilmoittamatta ihmisten asuntoihin kuin hätätilanteessa, ja silloinkin pitäisi edes soittaa ja ilmoittaa, että nyt ovat menossa, koska <lisää pakottava tilanne tähän>.

Säätiedotus oli luvannut kovaa ukkosmyräkkää ja naapuri oli soittanut huoltoyhtiölle, että mun asunnon ikkuna on auki ja mä luultavasti töissä.

Vierailija
220/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tätä ketjua lukenut unta odotellessa parina yönä.. 

Ahdistavaa. Miten voi olla noin julmia tyyppejä, etteivät tajua kuinka yksityiselle alueelle tässä on menty. Etenkin kun sanoo, ettei ole ollut hyvä asia, niin vaan lässytetään ja vähätellään.

Mä olen suht avoin ihmisille, meille saa aina tulla. Ei meillä kämppä ole niin justiinsa, mutta jos sietää, niin tervetuloa.

Lasten kavereille ovi on aina auki (osa tietääkin, että kellä käydä pissalla tai juomassa kesken kirkonrotan, jos oven saa kahvasta auki, tervetuloa! vaikka omat muksut olisivatkin muualla. Kun ovi on lukossa, se on syystä - en avaa pimpotteluun)

Miehen kavereita käy yökylässä etelä-suomen duunireissuilla. Joskus tuovat perheenkin. Jos on yöllä esim Mallorcan lento ja asutaan suht lähellä lentokenttää, niin tervetuloa mennessä ja tullessa. Ei niin nököä.

Tuo, että toisen kämppää käytetään vaan hostellina kysymättä. Ei niin tehdä! Törkeetä välinpitämättömyyttä kumppanilta ja kaverilta.

Tältä päivältä en lukenut, jos uusia käänteitä on tullut.

Mulla on parin kaverin vara-avaimet, tarkoittaako se, että heidän poissaollessaan saan majottaa heille sukulaisiani vaikkapa?