Luetelkaa julkkiksia, jotka eivät ole lähes kenenkään mielestä ärsyttäviä. Tuli tuosta Marianne Heikkilästä mieleen
Hänet mainittiin viikonloppuna palstalla ja ihmiset vain kehuivat häntä. Muita?
Kommentit (258)
Muistan pitäneeni Marianne Heikkilää ärsyttävänä 90-luvulla. Hän juonsi silloin jotain myöhäisillan ohjelmaa.
Tämä tämä, mikä hänen nimensä nyt on... Maria Ylipää!
Vierailija kirjoitti:
Katri helena
Tavallaan varmaan totta, mutta ihan varmasti joiltain tulee hänen musiikkinsa korvista ulos. Mutta hyväksytään.
Vierailija kirjoitti:
Katri helena
Mun isä on aina inhonnut sen persoonaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torppa
Älkääs nyt pelleilkö.
Vierailija kirjoitti:
Muistan pitäneeni Marianne Heikkilää ärsyttävänä 90-luvulla. Hän juonsi silloin jotain myöhäisillan ohjelmaa.
En tiedä, millainen hän nykyisin on, mutta silloin nuorena hän oli tosi ärsyttävä, äitinsä siivellä jokaisessa postimyyntikatalogissa sama leveä ilme naamalla. Hän kuuluu ryhtyneen papiksi, ja siihen hommaanhan se lässyttävä puhetyyli on ihan paikallaan.
Arto Nyberg, Peter Nyman, Anna-Liisa Tilus, monet uutisankkurit. Ehkä se ammatti sopii matalan profiilin ihmisille, jotka eivät ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millainen hän nykyisin on, mutta silloin nuorena hän oli tosi ärsyttävä, äitinsä siivellä jokaisessa postimyyntikatalogissa sama leveä ilme naamalla. Hän kuuluu ryhtyneen papiksi, ja siihen hommaanhan se lässyttävä puhetyyli on ihan paikallaan.
Heh, joo. Mielestäni hän oli silloin vähän sellainen paasaava ja teennäinen. Myös jotenkin pikkuvanha (voiko aikuisesta sanoa noin?). En ymmärtänyt hänen ulkonäkönsä hehkutusta.
- ap
Susanna Laine. Kaunis, lahjakas ja ystävällisen oloinen persoona eikä tunnu herättävän ihmisissä raivoa.
Vierailija kirjoitti:
Arto Nyberg, Peter Nyman, Anna-Liisa Tilus, monet uutisankkurit. Ehkä se ammatti sopii matalan profiilin ihmisille, jotka eivät ärsytä.
Mitä teennäinen Tilus tekee tässä seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ymmärtävät, että ovat päivittäin, viikottain jokaisen olohuoneessa esillä, että eivät halua mediassa enempää muikistella. Ovat vain yksi osa uutisia ja julkista viestintää, eivät sen enempää julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, joo. Mielestäni hän oli silloin vähän sellainen paasaava ja teennäinen. Myös jotenkin pikkuvanha (voiko aikuisesta sanoa noin?). En ymmärtänyt hänen ulkonäkönsä hehkutusta.
- ap
Kirjoititko vahingossa ap? Et ole ap, minä olen ap.
terveisin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Kirjoititko vahingossa ap? Et ole ap, minä olen ap.
terveisin ap
Oijoi, pahoittelen! Tuli vahingossa vanhasta tottumuksesta... :)
En ole kuullut kenenkään puhuvan Miika Nousiaisesta pahaa.