Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemisia tabuja? (Muita kuin nuo aikuisopiskelijat)

Vierailija
06.04.2016 |

Avautukaa toki.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että yliopisto-opiskelu vaatii enemmän istumalihaksia kuin suoranaista älyä. Ja paskanjauhannalla voi päästä aika pitkälle.

Vierailija
82/83 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että yliopisto-opiskelu vaatii enemmän istumalihaksia kuin suoranaista älyä. Ja paskanjauhannalla voi päästä aika pitkälle.

Paskanjauhannasta en tiedä, mutta tuon "ahkeruus voittaa älyn" -mantran olen kuullut luennolla proffankin suusta. Että tabuksi en sanoisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskanjauhannasta en tiedä, mutta tuon "ahkeruus voittaa älyn" -mantran olen kuullut luennolla proffankin suusta. Että tabuksi en sanoisi. 

Äly tai oikeastaan soveltuvuus testataan pääsykokeessa, joten opiskelemaan pääseminen osoittaa, että kyvyt ainakin periaatteessa riittävät. Sitten vain pitää jaksaa puurtaa. Sitkeyden puute eli puurtamiskyvyttömyys eli istumalihasten laihuus tuottaa ns. gradua vaille maistereita. Minä olin juuri tällainen muutaman vuoden ajan, mutta sain sitten itsestäni niskaotteen ja palasin graduntekoon.

Ahkeruus yksinään ei riitä. Moni hirmuisen ahkera lukija jää ilman opiskelupaikkaa, kun ei vain ole alalle soveltuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi