Vierailija

Nainen numero 1: ”Löysin lattialta käytetyn kondomin”

IS:N HAASTATTELEMA parikymppinen nainen numero 1 (N1) kertoo tavanneensa Axl Smithin ensi kerran viime kesänä eräällä kesäfestivaalilla.

– Lähdimme sieltä viettämään yhteistä hotelliyötä, ja sen jälkeen, seuraavan puolen vuoden aikana kävin muutaman kerran hänen luonaan täällä Helsingissä yökylässä. Se oli sellaista kevyttä tapailua. Minulla ei ollut siitä missään vaiheessa mitään odotuksia, pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva N1 sanoo.

– Axl oli kaikin puolin mukava ja hän sai tuntemaan oloni erityiseksi, ja siksi halusin kuitenkin tavata häntä uudestaan.

Viime syksynä N1:lle heräsi kuitenkin epäilys, että Smithillä saattaisi olla muita naisia, kun hän vieraili Smithin luona.

– Löysin lattialta käytetyn kondomin, ja ajattelin, että hänen luonaan on käynyt muitakin.

Viimeisen kerran N1 tapasi Smithin syksyllä.

– Hän laittoi mulle kyllä useita viestejä myöhemminkin, että tule käymään kylässä, mutta aina hänellä oli jotain muuta, kun olin Helsingissä käymässä.

Nainen numero 2: ”Hän ilmoitti minulle, ettei tapaile ketään muita”

NAINEN numero 2 (N2) tapasi Axl Smithin viime heinäkuussa Tinder-deittipalvelun kautta.

– Ensimmäisten treffien jälkeen näimme seuraavat neljä kuukautta vähintään kerran viikossa. Yritin olla hänelle mahdollisimman viileä, mutta Axl osasi olla tosi lämmin. Huomasin, että hän otti minut kuin haasteena, koska en ollut hänelle kovinkaan helppo ja kohtelin häntä välillä melko törkeästikin.

Kaksikon tapailu jatkui lopulta aina aivan viime viikkoihin saakka.

– Loppusyksystä hän ilmoitti minulle, että hän ei muuten tapaile ketään muita ja hän kysyi, tapailenko minä ketään muita. Se sai minut ajattelemaan, että onko tästä kehittymässä jotain vakavampaa.

– Nyt myöhemmin olen tajunnut nähneeni Axlin jääkaapissa muiden naisten edellisenä päivänä tekemiä ruokia ja puoliksi juotuja viinipulloja.

Nainen numero 3: ”Hänellä oli aina puhelin jossain lähellä”

AXL SMITHIN epäillyn salakuvaamisen uhriksi joutunut nainen numero 3 (N3) ehti tapailla Smithiä peräti 2,5 vuoden ajan ennen kuin suhde päättyi puolitoista vuotta sitten. Smithin Facebook-yhteydenotoista alkanut suhde päättyi, koska N3 alkoi seurustella toisen miehen kanssa.

N3 sanoo tajunneensa jälkikäteen mahdollisia merkkejä siitä, miten Smith salakuvaamisen toteutti.

– Axlillä oli usein tapana tarttua yhtäkkiä kännykkään ja teki sillä äkkiä jotain samaan aikaan, kun olimme jo miltei harrastamassa seksiä ja vähissä vaatteissa. Hän selitti keskeytystä esimerkiksi herätyksen laittamisella tai tärkeällä viestillä, joka hänen piti juuri sillä hetkellä laittaa.

– Myöhemmin tajusin, että se saattoi liittyä mahdollisesti siihen kuvaamiseen. Hänellä oli aina puhelin jossain lähellä, kun olimme alkamassa harrastaa seksiä.

Nainen numero 4: ”Koin meidät sielunkumppaneiksi”

NAINEN numero neljä 4 (N4) alkoi tapailla Smithiä puolitoista vuotta sitten Tinderin kautta.

– Olin juuri eronnut entisestä poikaystävästäni, ja halusin nähdä, onko hän samanlainen kuin minkälaisen kuvan hän itsestään antaa. Ja jo toisella kerralla menin hänen luokseen yöksi, N4 kertoo.

– Näimme ainakin kerran viikossa ja aluksi pidin sitä vain kevyenä tapailuna, mutta hän oli niin hurmaava, että koin meidät tosi nopeasti sielunkumppaneiksi. Hän kehui minua ja lähetteli toistuvasti viestejä, joissa kehui minua aina huikeaksi. Sen takia tunteet tulivat mulla aika nopeasti peliin.

Pari tapaili ensin reilut puoli vuotta varsin intensiivisesti, jonka jälkeen N4 tapaili hetken toista miestä, kunnes jatkoi uudestaan Smithin tapailua. Viimeisen kerran pari tapasi parisen viikkoa sitten.

– Olin jossain vaiheessa todella ihastunut häneen, N4 muistelee.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001138093.html

• ylös 10
  • alas 4

Kommentit (19)

Vierailija

Mitä pysäyttävää tuossa oli? Aikuisia ihmisiä. Ehkä oppivat asiasta jotakin ja eivät ole niin idiootteja vastaisuudessa, ehkä...

• ylös 24
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oijoi, olipa oikein nyyhkymateriaalia! Sielunkumppanuus, mutta silti nai toista miestä siinä välissä. Pitäisikö naisen kirjoittaa paljastuskirja ja päästä hetkeksi julkisuuteen? Riittäisikö tarinaa?

• ylös 15
  • alas 6
Vierailija

Miten Axl on ehtinyt käydä töissä lainkaan, kun kalenteri täynnä "tyttöystävien" tapaamisia"?

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Siis noihan vaikuttaa tommosilta perus bimbojakorasioilta, jotka olettaa että näin kun mä jaan persettä pitkin kaupunkia, äxl varmasti rakastaa mua hirrrveesti ja haluu seukata. Ja toi ruokaa jääkaapissa juttu... Mitä siellä olis pitänyt olla? paskaa? Eiköhän äxl osaa itsekin tehdä ruokaa. Ja jospa äxl tosiaan ei tapaillut muita, nussi vaan;) Kyllä pitää olla aikamoinen huomiohuora että antaa iltapäivälehdille näitä pysäyttäviä perseenjakotarinoitaan. Kuinkahan moni näistäkään on äxöliä edes tavannut.

• ylös 24
  • alas 14
Vierailija

Toisten salaakuvaaminen on ehdottoman törkeää ja tuomittavaa, mutta täytyy kyllä ihmetellä, että näin vietävissäkö naiset todella ovat? Vai että oikein sielunkumppani. Mies vähän lepertelee ja kehuu, niin ollaan jo jotain h*lvetin sielunkumppaneita olevinaan. Kuka aikuinen edes uskoo mihinkään sielunkumppanuusroskaan? Naurattaa aina täältäkin lukea näitä hölynpöly-sielunkummpani-juttuja, millä yritetään oikeuttaa milloin pettäminen ja milloin mikäkin sekoilu:D

t. 20-vuotta naimisissa ja ei tosiaan olla mieheni kanssa mitään sielunkumppaneita:D:D

• ylös 19
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis noihan vaikuttaa tommosilta perus bimbojakorasioilta, jotka olettaa että näin kun mä jaan persettä pitkin kaupunkia, äxl varmasti rakastaa mua hirrrveesti ja haluu seukata. Ja toi ruokaa jääkaapissa juttu... Mitä siellä olis pitänyt olla? paskaa? Eiköhän äxl osaa itsekin tehdä ruokaa. Ja jospa äxl tosiaan ei tapaillut muita, nussi vaan;) Kyllä pitää olla aikamoinen huomiohuora että antaa iltapäivälehdille näitä pysäyttäviä perseenjakotarinoitaan. Kuinkahan moni näistäkään on äxöliä edes tavannut.

Minusta on normaalia olettaa, että jos toinen osoittaa kiinnostusta ja haluaa sänkyyn, ettei hänellä ole muita. Minusta on käsittämätöntä, kylmäävää ja surullista, että nimenomaanhan nämä naiset eivät yhtä lukuunottamatta odottaneet mitään sellaista. Sinusta taas paistaa pelkkä kateus näitä naisia kohtaan ja se kertoo sinusta sen, ettet sinäkään mikään pullantuoksuinen äitihahmo ole joka haluaa miehen, jota uskollisena odottaa kotona pullapelti kourassa. Vaan sinusta olisi mageeta jos joku semimahtava julkkismies kellistäisi sinut sänkyynsä. Toki kuvittelisit kelpaavan sellaiselle ainoaksi.

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisten salaakuvaaminen on ehdottoman törkeää ja tuomittavaa, mutta täytyy kyllä ihmetellä, että näin vietävissäkö naiset todella ovat? Vai että oikein sielunkumppani. Mies vähän lepertelee ja kehuu, niin ollaan jo jotain h*lvetin sielunkumppaneita olevinaan. Kuka aikuinen edes uskoo mihinkään sielunkumppanuusroskaan? Naurattaa aina täältäkin lukea näitä hölynpöly-sielunkummpani-juttuja, millä yritetään oikeuttaa milloin pettäminen ja milloin mikäkin sekoilu:D

t. 20-vuotta naimisissa ja ei tosiaan olla mieheni kanssa mitään sielunkumppaneita:D:D

Kyllä mä ainakin tunnen sielunkumppani-jutun enkä ole oikeastaan edes kiinnostunut miehistä, joiden kanssa kyseistä tunnetta ei synny.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minusta on normaalia olettaa, että jos toinen osoittaa kiinnostusta ja haluaa sänkyyn, ettei hänellä ole muita. Minusta on käsittämätöntä, kylmäävää ja surullista, että nimenomaanhan nämä naiset eivät yhtä lukuunottamatta odottaneet mitään sellaista. Sinusta taas paistaa pelkkä kateus näitä naisia kohtaan ja se kertoo sinusta sen, ettet sinäkään mikään pullantuoksuinen äitihahmo ole joka haluaa miehen, jota uskollisena odottaa kotona pullapelti kourassa. Vaan sinusta olisi mageeta jos joku semimahtava julkkismies kellistäisi sinut sänkyynsä. Toki kuvittelisit kelpaavan sellaiselle ainoaksi.
Elätkö 1800-luvulla? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tunnen sielunkumppani-jutun enkä ole oikeastaan edes kiinnostunut miehistä, joiden kanssa kyseistä tunnetta ei synny.

No kerropa miltä se "sielunkumppani-juttu" sitten tuntuu, kun sen tunnet? Vai onko niin, että tuon mystisen sielunkumppanuuden tuntee esim. paremmin silloin, jos mies on hyvännäköinen ja muutenkin puolisoedellytykset kohdillaan? Itse olen onnistunut olemaan hyvässä avioliitossa jo vuosikymmenet ilman tuollaista roskaa. Kiinnostumiseen miehestä on vaikuttanut esim. se, kuinka samanlaiset arvot meillä on, kuinka samankaltainen huumorintaju ja kuinka juttu luistaa. Ei siinä ole mistään sielunkumppanuudesta kyse silti. Miksi naiset aina pyrkivät keksimään tällaista romanttista huuhaata ihan tavallisista asioista ja ihmisten samankaltaisuuksista? Samaa sarjaa kuin indigolapset ym. höpinät.

Vierailija

Miksi nämä tapaukset olisivat sen pysäyttävämpiä, kuin muutkaan vastaavat tarinat. Joo salakuvaus joo, mutta tässä nostetaan suurimmaksi ongelmaksi se, ettei Axl halunnutkaan seurustella ja hänellä oli muitakin naisia. Tuohan on ihan arkipäivää monille naisille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on käsittämättömän surullista, että aikuiset naiset odottavat seksin tarkoittavan automaattisesti seurustelua, etenkin jos sitä harrastetaan jo ensimmäisen tai toisen tapaamisen aikana. Lähes jokaisessahan noista luki että pitivät sitä kevyenä tapailuna, ja olivat aika helposti olleet kellistettävissä sänkyyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Törkeätä kielenkäyttöä. Etkö yhtään häpeä?

Vierailija

Olipa tosi PYSÄYTTÄVÄT tarinat. Oikeen henki salpautui ja itku kuristi kurkkua. Sielussani on haava.

Joo. Ämmät käyny bylsimässä ja tullu kuvatuiksi, so what?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

en

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

en
Oikein!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.