Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
1801/1863 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, taas joku surullinen ihmiskohtalo, jolla ei ole muuta tekemistä kuin trollata elämäänsä virtuaalitodellisuuteen.

Miten olisi oikea elämä? Sellaisen hankkiminen?

Vierailija
1802/1863 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hassua, kun Helnykki kirjoitteli ristiriitaisia juttuja sisarustensa lukumäärästä ja muistakin asioista. Kun joku huomautti tästä, Heluna väitti muuntelevansa elämänsä yksityiskohtia, jottei häntä tunnistettaisi. (Miksi täällä pitäisi ylipäätänsä kertoa yhtään mitään sellaista, josta joku voisi tunnistaa? Sitäpaitsi sisarusten lukumäärä tuskin on sellainen asia, josta joku tunnistaisi vedenpitävästi jonkun.) Mutta sitten jossain toisaalla Hellu sanoikin, ettei häntä tunne Suomessa enää kukaan, koska hän on vaihtanut nimensä ja ulkonäkökin on muuttunut. Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/1863 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hel-Nyc katosi palstalta? Minulla on ikävä niitä mielikuvituksellisia juttuja.

Sehän kävi täällä satuilemassa viikko-pari sitten. On eronnut miehestään mutta mies silti lentää sieltä Amerikasta joka viikonloppu vähän hieromaan Hel-Nyciä jättimelallaan. Mies anelee että Hel-Nyc huolisi hänet takaisin mutta Hellu ei voi antaa uusinta pettämistä anteeksi.

löytyskö toi ketju?

Vierailija
1804/1863 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1805/1863 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1806/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi väitit että jos menisit amerikkalaiselle keskustelufoorumille, sinut tunnistettaisiin välittömästi. Kerroit että isoisäsi asuu pikkukylässä, jossa naiset tälläytyvät kauppaan, ja teillä on käytössänne päivystävä anestesiologi. Kerroit myös että olet muuttanut nimesi, eikä Suomessa uutta nimeäsi tiedä kuin läheisin perheesi, koska olet täällä vaarassa, mutta haluat asettua tänne pysyvästi. Mieluitein muuttaa syvälle maaseudulle, ja koska sinulla on aselupa tunnet olevasi turvassa.

Ihanko oikeasti nämä kaikki jutut pitäisi ottaa tosissaan?

Ai hyvä jumala sentään. Näköjään huumorini ei välity kovin hyvin unilääkkeissä. 

Ensinnäkin, minulle on ihan sama otatko minut tosissasi vai et. Nikin näet tekstin yläosassa, jotta osaat skipata yli, jos ei tekstini kiinnosta. 

Ja toisekseen, en ole nähnyt kenenkään siellä pikkukylässä oikeasti tälläytyvän kauppaan, vaikka hyvännäköinen sinkkulääkäri onkin :) Itse ehkä sinkkuna olisinkin saattanut. Anestesiologi on saatavilla puhelimenpäässä lääkärillemme. Tuskin tulee siis henkilökohtaisesti paikan päälle ihmettelemään. 

Olen muuttanut nimeni, en oikeasti tiedä olenko missään vaarassa näin pitkän ajan jälkeen, mutta en ota riskejä. Maaseudulle muuttaisin monestakin syystä. Minulla on aseenkantolupa, mutta en osaa ampua kunnolla, eikä meillä ole aseita kotona. Koen ne vaarallisemmaksi kuin turvalliseksi.

En usko, koska muuttelet sanomaasi taas todella kovalla kädellä. Entinen ketjuhan on siis poistettu. Poistun, jatkakaa.

No sääli kun poistut, koska olisin halunnut tietää mitä muuttelin? 

Sanoit esim. että olisit halunnuta geriatrin (saattohoitoon?) mutta saitte tavislääkärin, mutta onneksi kuitenkin saatte anestesiologin tarvittaessa. Tämä on siis melkein suora lainaus. Tämän puhelinjutun keksit vasta, kun sinulle kerrottiin että hoitava lääkäri tekee kipulääkityspäätökset, ja saattaa korkeintaan konsultoida anestesiologia puhelimitse. Puuh. Nyt oikeasti poistun, näitä esimerkkejä olisi valtavasti. En ole tarpeeksi investoitunut tähän asiaan, uskokoon ken tahtoo.

Niin, onneksi saadaan anestesiologi tarvittaessa (tekemään päätöksiä!). Mikä tässä nyt on ongelmana? En halua, että tavislääkäri tekee esim. morfiinipäätökset, vaan haluan ne päätökset anestesiologilta. Se, tuleeko anestesiologi henkilökohtaisesti sängyn vierelle tuijottamaan potilasta, vai saa tiedot puhelimitse tai vaikka sähköpostitse, on minulle yksi hiton hailee. Olet oikeassa, lisäsin tuon puhelinkohdan selvennykseksi sen jälkeen, kun joku oli ilmeisesti kuvitellut, että anestesiologi ajaisi paikan päälle antamaan lääkemääräyksiä.

Olen jo yhden isovanhemman "saattohoitanut", tosin sairaalassa ja nähnyt kuinka hommat pyörivät. 

Epäilen vahvasti että olet pelkästään googlesta keksinyt, että anestesiologi on aina kivunlievityksen asiantuntija - myös palliatiivisessa hoidossa.

Epäile rauhassa. Anestesiologi meillä viimeksi hälytettiin sairaalaan keskellä yötä tekemään päätös ns. lopullisesta kivunlievityksestä mummolleni. Häntä piti odottaa monta tuntia ja mummo oli huonossa kunnossa.

Ketju on vanha, lueskelin aikani kuluksi, kun tuli esiin eniten kommentoitujen ketjujen top10:ssa.

Tässä helnycin oma vastaus todistaa sen, mikä tarinassa puhelimitse konsultoitavasta anestesialääkäristä on pielessä.  Lääkäri ei voi määrätä oikeastaan mitään tujumpia kipulääkkeitä saati jotain morfiinia näkemättä potilasta. Siksi siellä sairaalassa piti odottaa anestesiologia paikalle. Tarina siitä, kuinka anestesiologia mummoa varten tuntikausia odoteltiin, perustunee tositapahtumiin, liekö sitten tapahtunut helnycille itselleen, tai jollekin muulle.

Olisi kannattanut selvittää, miksi jouduttiin odottamaan, ennen kuin kehittää juonenkäänteen, jossa rahalla moinen joutava hankaluus pyyhitään pois. Kun se ei ole rahasta, vaan laista kiinni.

Vierailija
1807/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on ilmeisesti jo kuollut (ihan HEL-NYCin itsensäkin puolelta), mutta lisäänpä nyt yhden seikan joka itseäni on kummastuttanut hänen jutuissaan. Oman kokemukseni mukaan Jenkeissä ollaan suht vanhoillisia seksistä keskusteltaessa, etenkin jos ei olla ihan parhaiden ystävien keskuudessa (ja mitä varakkaammista piireistä on kyse sen pidättäytyväisempiä ollaan, etenkin jos on kyse asiakkaista/kollegoista yms.). Kuitenkin HEL-NYCille on useakin hänen aviomiehensä kanssa joskus aiemmin seksiä harrastanut nainen tuosta vain tullut kehumaan miten fantastinen hra. Mela sängyssä on. Ja se Melan peniksen koon ihmettely suurin piirtein vieraiden ihmisten puolelta. En voisi kuvitellakaan, että tämä olisi mitenkään yleinen ja yleisesti hyväksytty puheenaihe amerikkalaisissa seurapiireissä. (Menisittekö edes itse kertomaan jonkun aiemman hoitonne VAIMOLLE, että olipas tuo miehesi aika peto sängyssä, kun hänet itse joskus kaadoin??)

Tässä tosin saattaa olla joku old money vs. new money-välinen ero, mutta niissä piireissä jotka itse tunnen olisi tuonkaltainen käytös täysin pöyristyttävää.

Muuten HEL-NYC vaikuttaa mielestäni suht uskottavalta ja moni täälläkin muka löydetty 'virhe' hänen sanomisissaan on sellaisia, että niissä on vääntämällä väännetty HEL-NYCin aikaisempia sanomisia jolla muka sitten todistellaan henkilöä provoksi.

Ottamatta kantaa koko HEL-NYCiin niin kummasti teitä provoa huutelevia sherlockeja ei yhtään kanssaihmistenne tarinat epäilytä. Mistähän tämäkin kirjoittaja tuntee laajasti Jenkeistä nk. Old money -porukkaa?

Ei sellaiset tarinat epäilytä, joissa on faktat kohdillaan. Ei ole oikeastaan olennaista edes,  tunteeko vai eikö. Helnycin jutut sisältävät sen verran epäuskottavia ja osin paikkaansa pitämättömiäkin aineksia, että sitä kautta lukija alkaa pohtia, että mikäs tyyppi tämä oikein on ja alkaa kiinnittää huomiota muihin saman kirjoittajan kömmähdyksiin.

Vierailija
1808/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mene niin päin, että laskut viedään kirjanpitäjälle, eikä  toisinpäin, keissi kaasulaskuun viitaten. (mahtaako helnyc aktivoitua huomenna, jännän äärellä ollaan)

Vierailija
1809/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivat sitten tämänkin hahmosi esiin?

Vierailija
1810/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä hel-nyciä :D.

Mitä se kertoo minusta? Voi hyvänen aika :D.

1811/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä hel-nyciä :D.

Mitä se kertoo minusta? Voi hyvänen aika :D.

Samoin, ehkä hän on pelastamassa miekkavalaita Alaskassa.

Vierailija
1812/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija(mahtaako helnyc aktivoitua huomenna, jännän äärellä ollaan)[/quote kirjoitti:

On aktivoitunut jo toisaalla, ei nimimerkillä kuitenkaan. Joku hoitojakso tai lääkitys ehkä päättynyt tai jotain?

Vierailija
1813/1863 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa tällaiset spekulaatiot. HEL-Nyc tietää paljon jenkkilästä ja sen kulttuurista. Minusta ihan mielenkiintoinen juttuseura kun itsellänikin in mies New Yorkista.

Vierailija
1814/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa tällaiset spekulaatiot. HEL-Nyc tietää paljon jenkkilästä ja sen kulttuurista. Minusta ihan mielenkiintoinen juttuseura kun itsellänikin in mies New Yorkista.

Turhaa ja turhaa, monille on mielenkiintoista ainoastaan spekulaatiomielessä.

Missä muuten juttelette?

Vierailija
1815/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tapaa hyvin samanlaisia olette, jos unohdetaan helnyccin perhefantasia. Ehkä siinä olisi sinulle nainen. Jos nyt palaa enää takaisin tänne.

Vierailija
1816/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
1817/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat muita hahmoja?

Joistakin anonyymeista olen tunnistavinani, mutta onko rekisteröityneenä?

Vierailija
1818/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat muita hahmoja?

Joistakin anonyymeista olen tunnistavinani, mutta onko rekisteröityneenä?

Kihis, Tintti, lääkärialoitukset? Ehkä näitä trollaajia enemmän, mutta ainakin av:n taso on kuin paskainen tampooni roskiksessa -aloitus.

Vierailija
1819/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sontaa te jaksatte jauhaa täällä. T. Sivustaseuraaja

Vierailija
1820/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sontaa te jaksatte jauhaa täällä. T. Sivustaseuraaja

Ihme sontaa oletkin oikein urakalla suoltanut, pakko vähän perääntyä, ettei huvia lopeteta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän