Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
1821/1863 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sontaa te jaksatte jauhaa täällä. T. Sivustaseuraaja

Ihme sontaa oletkin oikein urakalla suoltanut, pakko vähän perääntyä, ettei huvia lopeteta?

Ok...

Vierailija
1822/1863 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että HEL-NYC:n henkilöllisyys olisi paljastunut? Kertokaa lisää! Terkuin, kauan aikaa palstalta poissa ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1863 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

122 sivua ja yli 1800 kommenttia hel-nycin perhe-elämästä. Huh huh. Ai hitto tää oli läppä tyyppi. Hyvä, että jäi feikki kiinni. 😂

Vierailija
1824/1863 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtelainen satumamma, joka bongattiin keravalaisella bensiksellä kirjoittelemassa. Sittemmin hävinnyt palstalta, ainakin tällä nikillään. Näin ainakin kerrotaan.

Vierailija
1825/1863 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö tää bongaaja sanomaan sille mitään, vai otti pelkästään sen kuvan?

Vierailija
1826/1863 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muutaman sivun ja käy kyllä kateeksi. Rahaa kymmeniä miljoonia ja 10 orgasmia putkeen.

Vierailija
1827/1863 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1828/1863 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei potkita kuollutta hevosta. Helnyc on kuopattu. Se siitä. Hajaantukaa.

Vierailija
1829/1863 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
1830/1863 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei potkita kuollutta hevosta. Helnyc on kuopattu. Se siitä. Hajaantukaa.

Höh. Minä aina tykkäsin helunasta, hauskoja juttuja ja vielä hauskempia selityksiä. Minkä ihmeen takia piti käräyttää, kaikkihan sen tiesi feikiksi muutenkin. Mutta jos paljastuskuva tosiaan on olemassa, voisiko sen linkata palstalle?

Vierailija
1831/1863 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli viihdyttävä ketju. Sattui aikaan, kun olin pari kuukautta kotona ja ehti seuraamaan. Aina, kun kaupungilla tulee vastaan Porche Cayanne tsekkaan, josko ois heluna ratissa. :D

Vierailija
1832/1863 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1833/1863 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi väitit että jos menisit amerikkalaiselle keskustelufoorumille, sinut tunnistettaisiin välittömästi. Kerroit että isoisäsi asuu pikkukylässä, jossa naiset tälläytyvät kauppaan, ja teillä on käytössänne päivystävä anestesiologi. Kerroit myös että olet muuttanut nimesi, eikä Suomessa uutta nimeäsi tiedä kuin läheisin perheesi, koska olet täällä vaarassa, mutta haluat asettua tänne pysyvästi. Mieluitein muuttaa syvälle maaseudulle, ja koska sinulla on aselupa tunnet olevasi turvassa.

Ihanko oikeasti nämä kaikki jutut pitäisi ottaa tosissaan?

Ai hyvä jumala sentään. Näköjään huumorini ei välity kovin hyvin unilääkkeissä. 

Ensinnäkin, minulle on ihan sama otatko minut tosissasi vai et. Nikin näet tekstin yläosassa, jotta osaat skipata yli, jos ei tekstini kiinnosta. 

Ja toisekseen, en ole nähnyt kenenkään siellä pikkukylässä oikeasti tälläytyvän kauppaan, vaikka hyvännäköinen sinkkulääkäri onkin :) Itse ehkä sinkkuna olisinkin saattanut. Anestesiologi on saatavilla puhelimenpäässä lääkärillemme. Tuskin tulee siis henkilökohtaisesti paikan päälle ihmettelemään. 

Olen muuttanut nimeni, en oikeasti tiedä olenko missään vaarassa näin pitkän ajan jälkeen, mutta en ota riskejä. Maaseudulle muuttaisin monestakin syystä. Minulla on aseenkantolupa, mutta en osaa ampua kunnolla, eikä meillä ole aseita kotona. Koen ne vaarallisemmaksi kuin turvalliseksi.

En usko, koska muuttelet sanomaasi taas todella kovalla kädellä. Entinen ketjuhan on siis poistettu. Poistun, jatkakaa.

No sääli kun poistut, koska olisin halunnut tietää mitä muuttelin? 

Sanoit esim. että olisit halunnuta geriatrin (saattohoitoon?) mutta saitte tavislääkärin, mutta onneksi kuitenkin saatte anestesiologin tarvittaessa. Tämä on siis melkein suora lainaus. Tämän puhelinjutun keksit vasta, kun sinulle kerrottiin että hoitava lääkäri tekee kipulääkityspäätökset, ja saattaa korkeintaan konsultoida anestesiologia puhelimitse. Puuh. Nyt oikeasti poistun, näitä esimerkkejä olisi valtavasti. En ole tarpeeksi investoitunut tähän asiaan, uskokoon ken tahtoo.

Niin, onneksi saadaan anestesiologi tarvittaessa (tekemään päätöksiä!). Mikä tässä nyt on ongelmana? En halua, että tavislääkäri tekee esim. morfiinipäätökset, vaan haluan ne päätökset anestesiologilta. Se, tuleeko anestesiologi henkilökohtaisesti sängyn vierelle tuijottamaan potilasta, vai saa tiedot puhelimitse tai vaikka sähköpostitse, on minulle yksi hiton hailee. Olet oikeassa, lisäsin tuon puhelinkohdan selvennykseksi sen jälkeen, kun joku oli ilmeisesti kuvitellut, että anestesiologi ajaisi paikan päälle antamaan lääkemääräyksiä.

Olen jo yhden isovanhemman "saattohoitanut", tosin sairaalassa ja nähnyt kuinka hommat pyörivät. 

Se sinun hoitava lääkärisi tekee aina hoitopäätökset, ja kantaa niistä vastuun. Hän saa toki konsultoida viisaampiaan miten paljon haluaa. Näin tämä homma Suomessa toimii.

Ja kun maksaa, niin saa pyytää ekstraa. Niin se toimii Suomessakin.

Voihan sen noinkin ajatella. Julkiselta puolelta saa välttämättömän. Yksityiseltä puolelta hankittuna ei suoranaisesti pyydetä ekstraa, vaan valitaan ne palvelut mitä halutaan käyttää ja maksetaan sen mukaan.

Julkiselta puolelta emme olisi saaneet lääkäriä käymään kerran päivässä isoisän luona. Ei toivoakaan. Kun isoisä sairastui nyt viimeisen kerran, niin kuskasimme häntä kolmen kunnan eri terveyskeskuksiin ja sairaalaan, kukaan ei oikein tiennyt mitä toinen tekee. Onneksi saimme yksityisen lääkärin järjestymään (asuu vielä ko. paikkakunnalla) Lisäksi sovimme, että meillä on anestesiologin palvelut käytössämme jos ja kun niitä tarvitaan. 

Ette näköjään tekään tienneet, mitä teitte... Arvaa, missä meni pieleen?

No kerrohan, missä meni pieleen? Soitimme terveyskeskukseen. Sieltä käskettiin mennä paikan päälle. Lääkäri kävi 2h päästä, kertoi etteivät voi auttaa ja lähettivät toiseen, hieman isompaan terveyskeskukseen. Siellä sama homma, mutta vähän nopeammin. Sieltä tosin isoisä lähti ambulanssilla, minä ajoin perässä. Mielelläni kuulisin missä meni pieleen.

Terveyskeskuksesta ei mennä toiseen terveyskeskukseen vaan keskussairaalaan tai yliopistolliseen.

Vierailija
1834/1863 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi väitit että jos menisit amerikkalaiselle keskustelufoorumille, sinut tunnistettaisiin välittömästi. Kerroit että isoisäsi asuu pikkukylässä, jossa naiset tälläytyvät kauppaan, ja teillä on käytössänne päivystävä anestesiologi. Kerroit myös että olet muuttanut nimesi, eikä Suomessa uutta nimeäsi tiedä kuin läheisin perheesi, koska olet täällä vaarassa, mutta haluat asettua tänne pysyvästi. Mieluitein muuttaa syvälle maaseudulle, ja koska sinulla on aselupa tunnet olevasi turvassa.

Ihanko oikeasti nämä kaikki jutut pitäisi ottaa tosissaan?

Ai hyvä jumala sentään. Näköjään huumorini ei välity kovin hyvin unilääkkeissä. 

Ensinnäkin, minulle on ihan sama otatko minut tosissasi vai et. Nikin näet tekstin yläosassa, jotta osaat skipata yli, jos ei tekstini kiinnosta. 

Ja toisekseen, en ole nähnyt kenenkään siellä pikkukylässä oikeasti tälläytyvän kauppaan, vaikka hyvännäköinen sinkkulääkäri onkin :) Itse ehkä sinkkuna olisinkin saattanut. Anestesiologi on saatavilla puhelimenpäässä lääkärillemme. Tuskin tulee siis henkilökohtaisesti paikan päälle ihmettelemään. 

Olen muuttanut nimeni, en oikeasti tiedä olenko missään vaarassa näin pitkän ajan jälkeen, mutta en ota riskejä. Maaseudulle muuttaisin monestakin syystä. Minulla on aseenkantolupa, mutta en osaa ampua kunnolla, eikä meillä ole aseita kotona. Koen ne vaarallisemmaksi kuin turvalliseksi.

En usko, koska muuttelet sanomaasi taas todella kovalla kädellä. Entinen ketjuhan on siis poistettu. Poistun, jatkakaa.

No sääli kun poistut, koska olisin halunnut tietää mitä muuttelin? 

Sanoit esim. että olisit halunnuta geriatrin (saattohoitoon?) mutta saitte tavislääkärin, mutta onneksi kuitenkin saatte anestesiologin tarvittaessa. Tämä on siis melkein suora lainaus. Tämän puhelinjutun keksit vasta, kun sinulle kerrottiin että hoitava lääkäri tekee kipulääkityspäätökset, ja saattaa korkeintaan konsultoida anestesiologia puhelimitse. Puuh. Nyt oikeasti poistun, näitä esimerkkejä olisi valtavasti. En ole tarpeeksi investoitunut tähän asiaan, uskokoon ken tahtoo.

Niin, onneksi saadaan anestesiologi tarvittaessa (tekemään päätöksiä!). Mikä tässä nyt on ongelmana? En halua, että tavislääkäri tekee esim. morfiinipäätökset, vaan haluan ne päätökset anestesiologilta. Se, tuleeko anestesiologi henkilökohtaisesti sängyn vierelle tuijottamaan potilasta, vai saa tiedot puhelimitse tai vaikka sähköpostitse, on minulle yksi hiton hailee. Olet oikeassa, lisäsin tuon puhelinkohdan selvennykseksi sen jälkeen, kun joku oli ilmeisesti kuvitellut, että anestesiologi ajaisi paikan päälle antamaan lääkemääräyksiä.

Olen jo yhden isovanhemman "saattohoitanut", tosin sairaalassa ja nähnyt kuinka hommat pyörivät. 

Se sinun hoitava lääkärisi tekee aina hoitopäätökset, ja kantaa niistä vastuun. Hän saa toki konsultoida viisaampiaan miten paljon haluaa. Näin tämä homma Suomessa toimii.

Ja kun maksaa, niin saa pyytää ekstraa. Niin se toimii Suomessakin.

Voihan sen noinkin ajatella. Julkiselta puolelta saa välttämättömän. Yksityiseltä puolelta hankittuna ei suoranaisesti pyydetä ekstraa, vaan valitaan ne palvelut mitä halutaan käyttää ja maksetaan sen mukaan.

Julkiselta puolelta emme olisi saaneet lääkäriä käymään kerran päivässä isoisän luona. Ei toivoakaan. Kun isoisä sairastui nyt viimeisen kerran, niin kuskasimme häntä kolmen kunnan eri terveyskeskuksiin ja sairaalaan, kukaan ei oikein tiennyt mitä toinen tekee. Onneksi saimme yksityisen lääkärin järjestymään (asuu vielä ko. paikkakunnalla) Lisäksi sovimme, että meillä on anestesiologin palvelut käytössämme jos ja kun niitä tarvitaan. 

Ette näköjään tekään tienneet, mitä teitte... Arvaa, missä meni pieleen?

No kerrohan, missä meni pieleen? Soitimme terveyskeskukseen. Sieltä käskettiin mennä paikan päälle. Lääkäri kävi 2h päästä, kertoi etteivät voi auttaa ja lähettivät toiseen, hieman isompaan terveyskeskukseen. Siellä sama homma, mutta vähän nopeammin. Sieltä tosin isoisä lähti ambulanssilla, minä ajoin perässä. Mielelläni kuulisin missä meni pieleen.

Terveyskeskuksesta ei mennä toiseen terveyskeskukseen vaan keskussairaalaan tai yliopistolliseen.

Vierailija
1835/1863 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta vuotta jaksoi vedättää :o mitähän mahtaa nyt kuulua?

Vierailija
1836/1863 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1837/1863 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja - oli kuka hyvänsä - oli kyllä sellainen palsta-addikti, että on täällä varmaan vieläkin. Heluna, jos olet kuulolla, keksi joku uusi hahmo!

Vierailija
1838/1863 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö näitä juttuja satuillaan sieltä Keravan huoltoaseman baarista, vanhalla tabletilla? :DDD

Vierailija
1839/1863 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kellään muulla mieleen ULKOELLI näistä jutuista?

Tai se GLOORIA satutäti?

Vai olivatko sama hlö?

Molemmat oli Elleissä aikoinaan pätemässä ja viisastelemassa, korostivat hienoa ulkomaan elämää, miehiään, merkkituotteita, täydellisiä lapsia, kuvailivat sisustuksiaan vessapaperitelineistä lähtien. Näpäyttelivät lähiösakkia aika kipakasti :D

Vierailija
1840/1863 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se vielä hengissä, vai kuoliko tulipalossa, kuten täällä arvuuteltiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän