Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Ai niin, kaksi ilmoitusluontoista asiaa teille trollhunters and co!
A) se tyttöystävä on kuin onkin Benin. Ihana ystäväni oli jaksanut kytätä vastapäisessä kahvilassa ja nähnyt Benin hakevan naisen, joka ei ollut ollenkaan oman mieheni makuun. En sinänsä asiaa pelännyt, mutta kyllähän se hiukan oudolta tuntui.
B) olen taas raha-dropannut av:lla! Kerroin hinnan HalpaHallista ostamistani housuista. Provo mikä provo, pitää teidät mammat saattaa kateelliseksi vai miten se meni?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluun liittyen nuo tohtoriksi väittelyt on ihan hölynpölyä. Oikeasti, ei me nyt noin tyhmiä olla. Aika paljon pitää viettää aikaa yliopistolla=opiskella, ennenkuin voit haaveilla tohtorin hatusta, tai edes tutkijan tittelistä. Ei onnistu edes Amerikassa näillä sinun konsteilla.
Siis millä minun konsteillani? Eikä minulla ole mikään kiire. PhD on tavoite, mutta kuten jo huomattiin; I lack ambition! Ja kuten sanottu, se ei ole minulle se ykkösjuttu, vaan oppiminen on.
Olen kuusi vuotta opiskellut täysipäiväisesti yliopistolla. Luulisin tietäväni, kuinka siellä homma toimii.
Selvästikään et tiedä, nimenomaan sitä miten se homma toimii.
:D En tietenkään, koska tavoitteeni ei ole valmistua (mahdollisimman nopeasti), niin minun täytyy olla tietämätön.
HEL-NYC kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jonkun yllättävän ja pakottavan seikan vuoksi joutui opinnotkin jättämään vanhassa yliopistossa ja vaihtamaan uuteen. Syytä ei voi kertoa, koska siitä olisi liian suoraan vedettävissä kunnianloukkaussyyte. Tässä näin alkuun vähän...
Ja yhtä salaperäisestä syystä Jenkkimiehen ei tarvitse huolehtia oleskeluluvasta Suomessa. Ja miehen ulkomaalaiset työkaverit eivät tiedä Hel-Nycin etunimeä, mutta silti voisivat tunnistaa hänet, mikäli sattuisivat törmäämään hänen sormuksensa kuvaan suomalaisella Vauva-lehden keskustelupalstalla.
Ja kun joku muu laittoi, että bisnesmiehen kilpailijat voisivat helposti kaivaa salaisuuksia täältä, että olenpa minä hölmö, niin te kaikki yläpeukutitte... Ensinnäkin uskoakseni jo googlekin osaa hakea kuvan sen kaikista lähteistä. Ja miehen potentaalisilla kilpailijoilla voi hyvinkin olla se ainoa kuva minusta, joka on julkaistu, ja jossa sormukseni näkyy hyvin. 1+1=. En ota tyhmiä ja tarpeettomia riskejä.
Miehen status Suomessa ei ole mikään salaperäinen syy, se on vain asia, josta mies ei halua keskusteltavan oikeassakaan elämässä. Kuten myös statuksensa Venäjällä, jossa on paljon työnsä puolesta.
En usko, että etunimeäni tiedetään miehen alaisten keskuudessa, mies ei ole sellainen johtaja, jonka vaimon kuulumisia kyseltäisi. Hän ei puhu henkilökohtaisista asioistaan työpaikallaan, ikinä.
Uuuu, eli mies onkin finanssialalla työskentelevä diplomaatti?
Ei sentään. Sitä minäkin pitäisin jo hiukan erikoisena... Hän ei vain halua siteistään muihin maihin keskusteltavan. Toisaalta ihan ymmärrettävästi.
Annahan kun arvaan. Myös miehellä on kaksoiskansalaisuus, USA:n ja Suomen. Venäjälle hänellä on kestoviisumi Suomen passilla. Meneeköhän liian rohkeaksi epäillä, että miehellä voisi olla toisen vanhempansa puolelta kolmaskin passi...?
Näinhän sen täytyy olla. Miehen äiti oli yhdysvaltalainen ja isällä oli Suomen ja Venäjän kaksoiskansalaisuus?
Minä lähinnä ajattelin, että Suomen kansalaisuus olisi tullut vaimon siivellä. Kestoviisumin (vuoden?) Venäjälle taas saa aika helposti.
Helnykki sanonut miehellä olevan tummempaa pintaa ja pappa Mela on ollut valkoinen. Eli äidin pitäisi olla joku muu. Aika harva n.60-vuotias suomalainen on tummaihoinen.
Kumpikaan miehen vanhemmista ei ollut suomalainen.
Miten tähänkin tai pituuteeni voi antaa miinuspeukkuja? :D
Kerron miksi: mitään kertomaasi ns yksityiskohtaa ei voi uskoa. Ttrrrrrrooolllllliiii.
Vierailija kirjoitti:
Opiskeluun liittyen nuo tohtoriksi väittelyt on ihan hölynpölyä. Oikeasti, ei me nyt noin tyhmiä olla. Aika paljon pitää viettää aikaa yliopistolla=opiskella, ennenkuin voit haaveilla tohtorin hatusta, tai edes tutkijan tittelistä. Ei onnistu edes Amerikassa näillä sinun konsteilla.
Jos tässäkin asiassa luotetaan taas shekkivihkoon, niinkuin lasten koulutuksessa.
HEL-NYC kirjoitti:
A) se tyttöystävä on kuin onkin Benin. Ihana ystäväni oli jaksanut kytätä vastapäisessä kahvilassa ja nähnyt Benin hakevan naisen, joka ei ollut ollenkaan oman mieheni makuun. En sinänsä asiaa pelännyt, mutta kyllähän se hiukan oudolta tuntui.
B) olen taas raha-dropannut av:lla! Kerroin hinnan HalpaHallista ostamistani housuista. Provo mikä provo, pitää teidät mammat saattaa kateelliseksi vai miten se meni?
Tuohon a- kohtaan sellainen vinkki, että jos mies pettää se nainen on luultavasti juurikin täysin erityyppinen kuin vaimo. Itsehän puhut testosteronin voimasta jne, eikös vaihtelunhalu ole eräs yleisesti tunnustettu piirre.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset huvittaa trollia sivukaupalla. Veikkaan että on sama tyyppi kuin Ssss-nicin takana.
Joku aiemmin kysyi, että miksi jaksan jauhaa tätä listaa mukana? Juuri tämän vuoksi.
Minua on epäilty: mieheksi, Minttu Vettenteräksi, Axl Smithiksi, Blomiksi, SSSS:ksi, Muruksi, Stellaksi, PV-mieheksi, unohtuikohan nyt joku?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisättäköön näihin HEL-NYCin elämän uskomattomiin käänteisiin se, että hänen miljonäärimiehensä mela on niin iso, että se pullistelee lepotilassakin housujen läpi. Sitä kuulemma usein ääneen kommentoidaan New Yorkin seurapiireissä! :D Ai niin, ja mies on toimitusjohtaja jossain isossa kansainvälisessä firmassa, mutta pystyy tosta noin vain suit sukkelaan tekemään töitä kotikoneelta aina silloin, kun ovat perheineen Helsingissä.
Tuskin niinkään seurapiireissä... Eikä ole edelleenkään kyse siitä, että se on niiin iso, vaan siitä että lepokoko on melkein sama kuin se toinen koko.
Mutta mikä siinä tuntuu ihmeelliseltä, että mies kykenee jättämään hommiaan toisen perustajajäsenen harteille tai delegoimaan hommia muuten? Tähän käsitteeseen törmään jatkuvalla syötöllä, ja en ymmärrä mihin nämä ihmiset perustavat käsityksensä! Mies kykenee osallistumaan kotikoneeltaan kaikkeen muuhun, paitsi isompiin kokouksiin, jotka voi hoitaa virkaatekevä tyyppi, oletteko sellaisesta kuulleet?
Sen verran minäkin tiedän tiedän jenkkien työelämästä että siellä aika pian pomokin menettää uskottavuutensa kun ei ole paikalla vähintään 12h päivässä, kuten alaisensa ja varsinkin NYCisssä. Mutta tietenkin kun mies OMISTAA firman, voi lähteä helposti downshiftaamaan jonnekin Suomeen viikkokausiksi, josta bisneskumppanit eivät ole koskaan kuulleetkaan.
Mieheni omistaa lähes koko firman, pienen osan omistaa partnerinsa. Partnerinsa on enemmän se people person, se joka hoitaa suhteet ja PR:n. Miehen saa kuitenkin puhelimella kiinni 24/7 ja toimistossa on toimiva delegaatio, niin se ei ole niin iso ongelma kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan. Toki se vaati isojakin muutoksia, että jäimme Suomeen toistaiseksi, ei se yksinkertainen asia ollut. Mutta sellainen, joka onnistui.
Varsinkin, kun mies on tiiviisti kiinni diileissä kaikkien kanssa ja he ymmärtääkseni näkevät hänen työskentelevän joka päivä saman verran kuin toimistossa. Ei ole kyse mistään lomasta miehellenikään, eivätkä hänen alaisensa kuvittele niin.
Miehesi omistaa lähes koko firman, mutta hän pystyy tuosta noin lähtemään viikkokausiksi toiselle puolelle maapalloa bondaamaan lastensa kanssa? Eihän miehesi millään pysty täällä työskentelevän saman verran kuin toimistossa, kun huolehtii lapsistakin samalla, kun sinä hoidat isoisääsi, tai roikut 10h vauvapalstalla. Ei se yrittäjyys taida ihan noin toimia. Varsinkaan USAssa, finanssialalla. Ei, vaikka olisi kuinka hyvä partneri.
En tiedä kuinka paljon mies tästä takkiin ottaa, mutta sanallakaan ei ole valittanut.
Et ole ikinä esim. silent partnereista kuullut? Tuohon omistamiseen liittyen, siis. Omistaminenhan ei miehelläkään ongelmia tuota, miehen ei olisi ollut pakko työskennellä enää moneen vuoteen. Ongelmia tuottaa se, että mies on CEO. Onneksi toimistossa on kunnon delegointi ja hyvä partneri.
Käsittääkseni se työntekijöiden moraali on se ongelma, mutta luulen että sekin on kunnossa. Eikä työntekijät tiedä, missä mies on. Luulisin, että huhu menee että mies on rehabissa :D Virallinen tiedote oli toki family emergency, mutta huhut on aina se luotettavampi tietolähde.
"Varsinkin, kun mies on tiiviisti kiinni diileissä kaikkien kanssa ja he ymmärtääkseni näkevät hänen työskentelevän joka päivä saman verran kuin toimistossa. Ei ole kyse mistään lomasta miehellenikään, eivätkä hänen alaisensa kuvittele niin."
Kirjoitit itse näin ihan muutamia minuutteja sitten.
Niin? On rehabeja, joissa saa käyttää tietokonetta. Satun tietämään tämän faktaksi, koska eräällä lähipiirissäni on alkoholiongelma.
Saa varmasti, mutta että pysyisi tiiviisti kiinni diileissä ja että työskentelisi joka päivä saman verran kuin toimistossa, eli n. 8 am - 8 pm?
Ihmettelen myös, miksi sinusta on huvittava ajatus, että miehesi alaiset luulisivat hänen olevan kuntoutuksessa? Tuskin on kovin pidetty ja kunnioitettu esimies, jos tuollaiset huhut ovat mielestäsi todennäköisiä.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis millä minun konsteillani? Eikä minulla ole mikään kiire. PhD on tavoite, mutta kuten jo huomattiin; I lack ambition! Ja kuten sanottu, se ei ole minulle se ykkösjuttu, vaan oppiminen on.
Olen kuusi vuotta opiskellut täysipäiväisesti yliopistolla. Luulisin tietäväni, kuinka siellä homma toimii.
:D En tietenkään, koska tavoitteeni ei ole valmistua (mahdollisimman nopeasti), niin minun täytyy olla tietämätön.
Voihan hymiö. Unohdit jo näppärästi sen kohdan jossa 10 min. sitten et ollenkaan tiennyt mitä jatko-opintohin vaaditaan, vaan väitit että joudut suorittamaan samat kurssit joka tapauksessa. Hymiö. Motiivisi ovat vain jutun jatkamisessa, joten turha tätä vastaan on kenekään taistella.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Tuohon a- kohtaan sellainen vinkki, että jos mies pettää se nainen on luultavasti juurikin täysin erityyppinen kuin vaimo. Itsehän puhut testosteronin voimasta jne, eikös vaihtelunhalu ole eräs yleisesti tunnustettu piirre.
Ei niin paljon, että mies ottaisi tyypin joka on täysin erilainen kuin hänen naisihanteensa. Siinä missä "Ben" tykkää laihoista naisista, jotka voisivat milloin tahansa astella catwalkille, mieheni pitää kurveista, ei siis ylipainosta, vaan ihan oikeista kurveista, rinnoista ja takapuolesta. Tyyliin Sofia Vergara, Kim Kardashian, Amber Rose. Samaa mallia oli sekin nainen, joka kanssa hänellä oli seksisuhde. Ja olettaisin sen Helsingin löydönkin olleen.
HEL-NYC kirjoitti:
Miten tuo kohta A) todistaa, että miehelläsi ei ole tyttöystävää? Mielestäni ystäväsi havainto kertoo ainoastaan siitä, että Benillä on tyttöystävä, joka ei vastaa miehesi naismakua. Se ei silti lainkaan poissulje sitä mahdollisuutta, että myös miehelläsi olisi tyttöystävä.
Hei helnycci, tavattaisiinko NY:ssä vaikkapa kahvilla? Mua kiinnostaa ihan oikeasti, millainen ihminen on tällaisen "hahmon" takana.
HEL-NYC kirjoitti:
Multa meni tämä ihan ohi. Tänäänkö kävit ostamassa?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan hymiö. Unohdit jo näppärästi sen kohdan jossa 10 min. sitten et ollenkaan tiennyt mitä jatko-opintohin vaaditaan, vaan väitit että joudut suorittamaan samat kurssit joka tapauksessa. Hymiö. Motiivisi ovat vain jutun jatkamisessa, joten turha tätä vastaan on kenekään taistella.
Kerrotko missä niin kirjoitan? Sen sijaan minä voin näyttää sinulle kohdan, jossa kerron, että se aika menee kuitenkin niiden kurssien opiskelussa. Moneen otteeseen sanoin, että itse haluan ne kaikki käydä, vaikka tiedän, ettei tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Ei, viimeksi kun olin Pohjanmaalla. Ostin HalpaHallista mukavia collegehousuja kolmin kappalein. Ja alle 10e kappale!
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Miten tuo kohta A) todistaa, että miehelläsi ei ole tyttöystävää? Mielestäni ystäväsi havainto kertoo ainoastaan siitä, että Benillä on tyttöystävä, joka ei vastaa miehesi naismakua. Se ei silti lainkaan poissulje sitä mahdollisuutta, että myös miehelläsi olisi tyttöystävä.
Meinaatko, että siellä samassa asunnossa asuisi molempien tyttöystävät yhdessä? No rehellisesti, tämä ei ollut tullut mieleeni, mutta en kuitenkaan usko.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jonkun yllättävän ja pakottavan seikan vuoksi joutui opinnotkin jättämään vanhassa yliopistossa ja vaihtamaan uuteen. Syytä ei voi kertoa, koska siitä olisi liian suoraan vedettävissä kunnianloukkaussyyte. Tässä näin alkuun vähän...
Ja yhtä salaperäisestä syystä Jenkkimiehen ei tarvitse huolehtia oleskeluluvasta Suomessa. Ja miehen ulkomaalaiset työkaverit eivät tiedä Hel-Nycin etunimeä, mutta silti voisivat tunnistaa hänet, mikäli sattuisivat törmäämään hänen sormuksensa kuvaan suomalaisella Vauva-lehden keskustelupalstalla.
Ja kun joku muu laittoi, että bisnesmiehen kilpailijat voisivat helposti kaivaa salaisuuksia täältä, että olenpa minä hölmö, niin te kaikki yläpeukutitte... Ensinnäkin uskoakseni jo googlekin osaa hakea kuvan sen kaikista lähteistä. Ja miehen potentaalisilla kilpailijoilla voi hyvinkin olla se ainoa kuva minusta, joka on julkaistu, ja jossa sormukseni näkyy hyvin. 1+1=. En ota tyhmiä ja tarpeettomia riskejä.
Miehen status Suomessa ei ole mikään salaperäinen syy, se on vain asia, josta mies ei halua keskusteltavan oikeassakaan elämässä. Kuten myös statuksensa Venäjällä, jossa on paljon työnsä puolesta.
En usko, että etunimeäni tiedetään miehen alaisten keskuudessa, mies ei ole sellainen johtaja, jonka vaimon kuulumisia kyseltäisi. Hän ei puhu henkilökohtaisista asioistaan työpaikallaan, ikinä.
En ihan ymmärrä, miksi miehesi kilpailijat etsisivät Googlen kuvahausta sitä lehden kansikuvaa, jossa sormuksesi näkyy? Toisekseen, en ymmärrä, miten Googlen kuvahaku onnistuisi yhdistämään jonkun lehden kansikuvan sinun itse ottamaasi kuvaan, jonka olet ladannut johonkin netin kuvapalveluun? Kuvahaku kun etsii samankaltaisia kuvia niiden datan, eikä niissä esiintyvien esineiden perusteella.
Olin luullut, että se etsii nimenomaan niiden esineiden perusteella, että vaikka olisi muuttanut jotain kuvassa, se kuitenkin löytäisi. Oma tietotaitoni on kaukana it:stä, joten minä en rehellisesti tiedä.
Eihän hakuohjelma näe sitä kuvassa olevaa esinettä.
Eikö? No siis mitä se sitten näkee? Ne metatiedotko (?) mitä kuvassa on, ne millä se on otettu ja missä yms?
Tämän perusteella sanon että passikuva on feikki. Kuka tietää kuvan metatiedoista, jollei ole asiaan perehtytynyt. Teit sen fotoshopilla ja otit uuden kuvan, jotta ne pahat metatiedot häviäisivät. Aijaa- palvelin tosin olisi hävittänyt suurimman osan puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä, miksi miehesi kilpailijat etsisivät Googlen kuvahausta sitä lehden kansikuvaa, jossa sormuksesi näkyy? Toisekseen, en ymmärrä, miten Googlen kuvahaku onnistuisi yhdistämään jonkun lehden kansikuvan sinun itse ottamaasi kuvaan, jonka olet ladannut johonkin netin kuvapalveluun? Kuvahaku kun etsii samankaltaisia kuvia niiden datan, eikä niissä esiintyvien esineiden perusteella.
Olin luullut, että se etsii nimenomaan niiden esineiden perusteella, että vaikka olisi muuttanut jotain kuvassa, se kuitenkin löytäisi. Oma tietotaitoni on kaukana it:stä, joten minä en rehellisesti tiedä.
Eihän hakuohjelma näe sitä kuvassa olevaa esinettä.
Eikö? No siis mitä se sitten näkee? Ne metatiedotko (?) mitä kuvassa on, ne millä se on otettu ja missä yms?
Tämän perusteella sanon että passikuva on feikki. Kuka tietää kuvan metatiedoista, jollei ole asiaan perehtytynyt. Teit sen fotoshopilla ja otit uuden kuvan, jotta ne pahat metatiedot häviäisivät. Aijaa- palvelin tosin olisi hävittänyt suurimman osan puolestasi.
:D Varsinkin, kun metatiedoista oli puhetta siinä sormuskuva-keskustelussa... Mutta kyllä, selkeästihän tämä kotiäiti muuntui photoshop-velhoksi, ja vielä niin hyväksi, ettei kukaan kyennyt sanomaan miksi se olisi feikki... Nice try, though.
Täti on hullu. Eikun siis setä.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Ei, viimeksi kun olin Pohjanmaalla. Ostin HalpaHallista mukavia collegehousuja kolmin kappalein. Ja alle 10e kappale!
Eikö Kärkkäiseltä olisi löytynyt vielä halvemmalla?
Ja se on ihan jees, että pomo on hoidossa oleva alkoholisti ja tekee edelleen saman määrän töitä kuin ennenkin ja vieläpä ilman ongelmia.