Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

Vierailija
841/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko sen lastenhoitopalveluja tarjoavan firman nimi, tulee tarpeeseen.

Käsittääkseni käytti Hoivanettiä, josta olemme ennenkin ottaneet hoitajia.

Väität siis, että Hoivanet ottaa vastaan lahjuksia, kun kerran mies sai sitä kautta lapsenvahdin lupaamalla maksaa ekstraa? Käsittääkseni mitään ekstramaksuja ei tuolle firmalle tarvitse suorittaa, sillä he lisäävät itse laskun summaan hoitajien yötyökorvaukset, yms.

Eivät olleet ottaneet ekstraa, vaan heillä on lyhyelläkin varoitusajalla tulevia hoitajia.

Miksi sitten mainitsit aiemmassa viestissä, että mies onnistui saamaan hoitajan samaksi illaksi lupaamalla maksaa ekstraa, kun kerran tiedät itsekin, että ko. firmasta saa hoitajan lyhyelläkin varoitusajalla?

842/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko sen lastenhoitopalveluja tarjoavan firman nimi, tulee tarpeeseen.

Käsittääkseni käytti Hoivanettiä, josta olemme ennenkin ottaneet hoitajia.

Väität siis, että Hoivanet ottaa vastaan lahjuksia, kun kerran mies sai sitä kautta lapsenvahdin lupaamalla maksaa ekstraa? Käsittääkseni mitään ekstramaksuja ei tuolle firmalle tarvitse suorittaa, sillä he lisäävät itse laskun summaan hoitajien yötyökorvaukset, yms.

Eivät olleet ottaneet ekstraa, vaan heillä on lyhyelläkin varoitusajalla tulevia hoitajia.

Miksi sitten mainitsit aiemmassa viestissä, että mies onnistui saamaan hoitajan samaksi illaksi lupaamalla maksaa ekstraa, kun kerran tiedät itsekin, että ko. firmasta saa hoitajan lyhyelläkin varoitusajalla?

Koska lupasi maksaa ekstraa. Pointti oli, että mies oli valmis maksamaan siitä lastenhoidosta, sen mitä tarvitsi. Enkä ole varma käyttikö juuri tuota palvelua, en kysynyt. Tein oletuksen. Sieltä olen itse hoitajia tilannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
843/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän se ekstran tarjoaminenkin piti tähän käsikseen edes laittaa.

Varmaan siksi, ettei tämä ole mikään hiottu käsikirjoitus, vaan elämästä leikattu infopätkä. Kirjallisuudessa ja käsikirjoituksissa hiotaan joka sana, näin ei ole oikeassa elämässä.

Vierailija
844/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut nyt online jotain 3 tuntia ainakin. Mitä lapsesi tekevät?

845/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirtävät ja tekevät palapelejä pöydän ääressä. Minulla on kannettava tässä vieressä ja teen samalla miehelle ruokaa.

Vierailija
846/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piirtävät ja tekevät palapelejä pöydän ääressä. Minulla on kannettava tässä vieressä ja teen samalla miehelle ruokaa.

Todellako? Olisiko nyt aika ottaa se kuva lapsen jalan pohjasta? Voisit laittaa viereen ne passit sekä kirjoittaa viestin?

847/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako? Olisiko nyt aika ottaa se kuva lapsen jalan pohjasta? Voisit laittaa viereen ne passit sekä kirjoittaa viestin?

:D

Vierailija
848/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva lapsen jalasta passista! :D Muuten emme usko!

Tarina muuttuu nopeasti koska on keksitty. Puhuit ekstran maksamisesta ihan turhaan, ja se on juuri sellainen yksityskohta jota valehtelijat lisäävät. Toki kun se kyseenalaistettiin peruit sen. Samoin vihjailet mihen toisella kansallisuudella, ja perut heti kun sopivampi selitys löytyy. Siksi.

849/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina muuttuu nopeasti koska on keksitty. Puhuit ekstran maksamisesta ihan turhaan, ja se on juuri sellainen yksityskohta jota valehtelijat lisäävät. Toki kun se kyseenalaistettiin peruit sen. Samoin vihjailet mihen toisella kansallisuudella, ja perut heti kun sopivampi selitys löytyy. Siksi.

Siis mielestäsi tuo on tarinan muuttumista. Ok, nyt näen kantanne aivan eri tavalla. Minä taas näen sen lisäinformaationa. En minä perunut sitä, etteikö mies tarjonnut extraa. Sitä ei vain vastaanotettu. Ja miehellä voi tai voi olla olematta Suomen kansalaisuus. 

Vierailija
850/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mielestäsi tuo on tarinan muuttumista. Ok, nyt näen kantanne aivan eri tavalla. Minä taas näen sen lisäinformaationa. En minä perunut sitä, etteikö mies tarjonnut extraa. Sitä ei vain vastaanotettu. Ja miehellä voi tai voi olla olematta Suomen kansalaisuus. 

Niin, jos sinulta kysytään miten sait lapsenvahdin nopealla aikataululla yöksi? Vastaat tarjouduin maksamaan ekstraa. Miten itse ymmärrät tuon? Myöhemmin kuitenkin palvelu olikin olemassa ilman mitään listan ulkopuolisia ekstramaksuja. Noniin, meneepä taas ihmeen typeräksi jankkaukseksi omatkin juttuni, jatkakaa.

851/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos sinulta kysytään miten sait lapsenvahdin nopealla aikataululla yöksi? Vastaat tarjouduin maksamaan ekstraa. Miten itse ymmärrät tuon? Myöhemmin kuitenkin palvelu olikin olemassa ilman mitään listan ulkopuolisia ekstramaksuja. Noniin, meneepä taas ihmeen typeräksi jankkaukseksi omatkin juttuni, jatkakaa.

Siis pointti oli se, että kysyin mieheltä mistä sai hoitajan, mies vastasi täsmällisesti näillä sanoin (niin hyvin kuin nyt muistan siitä oman itkuni seasta) "I called the service and asked for a nanny for the night and told them I would pay extra; if needed."

Vierailija
852/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis pointti oli se, että kysyin mieheltä mistä sai hoitajan, mies vastasi täsmällisesti näillä sanoin (niin hyvin kuin nyt muistan siitä oman itkuni seasta) "I called the service and asked for a nanny for the night and told them I would pay extra; if needed."

Miksi miehesi olisi mennyt sinulle noin sanomaan? :D

853/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi olisi mennyt sinulle noin sanomaan? :D

No miksi ei? Minusta se kertoi hyvin sen hänen senhetkisen mielentilansa.

Vierailija
854/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten ihan totta, että Helnykki on perunut sanansa monessa kohtaa ja vaihtanut "parempaan" selitykseen.

Vierailija
855/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stoori on kuin muunneltu fifty shades of Grey. Traumatisoitunut seksiriippuvainen miljonääri, joka "löytää" rinnalleen naiviin opiskelijaneidon. Mies on muuten täydellinen, mutta ne lapsuuden traumat...

856/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten ihan totta, että Helnykki on perunut sanansa monessa kohtaa ja vaihtanut "parempaan" selitykseen.

Voi luoja, miten olisi antaa niitä todisteita? 

857/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stoori on kuin muunneltu fifty shades of Grey. Traumatisoitunut seksiriippuvainen miljonääri, joka "löytää" rinnalleen naiviin opiskelijaneidon. Mies on muuten täydellinen, mutta ne lapsuuden traumat...

Joo, olen kuullut livenäkin muutamaan kertaan. Kaikki miljonäärimiehet vaimoineen ovat, usko tai älä.

Vierailija
858/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä tässäkin ketjussa annettu, muttei mene sinulle perille.

859/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että minusta todisteen pitäisi olla vaikka ihan vedenpitävä, eikä mikään köykäinen rakennelma, joka koostuu jonkun väärästä mielikuvasta?

860/1863 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuisiko siitä, että minusta todisteen pitäisi olla vaikka ihan vedenpitävä, eikä mikään köykäinen rakennelma, joka koostuu jonkun väärästä mielikuvasta?

Osaatteko arvata miksi minut on saatu kiinni (vedenpitävästi) tasan yhdestä valheesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi