Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?
Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?
Kommentit (1863)
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä stoorissa on niin paljon seikkoja, jotka osoittavat että juttu on täysin jonkun tyllistyneen kotimamman mielikuvituksen tuotetta. Get a life :)
Isoin moka stoorissasi on se, että menestyvä jenkkimiehesi pystyy noin vain lähtemään ajaksi x Suomeen ja hoitamaan bisneksiä täältä käsin puhelimella ja sähköpostilla. Wrong! Tuolla tasolla, mitä kerrot miehesi olevan ei todellakaan hoideta bisneksiä näin! Ei edes suomalaiset menestyjät hoida asioita pelkästään kotoa käsin, vaan ovat koko ajan liikkeessä. Ja jos miehesi hommat voi hoitaa "partneri", ei miehesi osuus firmassa ole todellakaan tärkeä. Jos hän on joku pikkutekijä ja esim. 2% osakkuudella jossain firmassa, niin silloin ehkä onnistuu asioiden hoitaminen Jenkkeihin Suomesta käsin, mutta muuten ei! Olisi pikkaisen kannattanut selvittää tätä kohtaa stoorista. Ehkä joillekin businesselämästä tietämättömille menee läpi, muttei todellakaan niille jotka tietävät miten hommat hoituvat OIKEASSA elämässä. Tapaamisia, palavereja, verkostoitumista - joita ei todellakaan voi hoitaa Skypen, puhelimen ja sähköostin välityksellä. Poissaolijat tippuvat kelkasta heti.
You are so busted!
No eivät näköjään putoa. Ja tosiasia on, että mieheni voisi jättäytyä sivuun firmasta halutessaan ja se pyörisi omillaan. Mies ei kuitenkaan halua, koska nauttii työstään.
Fakta on, että sinä et voi tietää kuinka hallinnolliset asiat on jaettu mieheni firmassa.
Joo, varmaan uskonkin ;)
Ja miten muuten miehesi voi olal näin pitkiä aikoja Suomessa? Tiesit varmaan, että jenkit voivat olla max 90 päivää Suomessa 6kk aikana.. Ei et tiennyt vai. Hups..
Busted (again!)
Ei tuo meillä ole koskaan eteen tullut. Monestakin syystä.
Niikuin esimerkiksi mistä syystä? Miehelläsi onkin Suomen passi ja hänen nimensä on Markku Virtanen? ;)
Vieläkin kiinnostaa miten Suomen valtion maassaolorajoitukset eivät koske miestäsi???
Siihen on mielestäni hyvinkin looginen syy, johon en miehen pyynnöstä palstalla paneudu. Markku Virtanen ei miehen nimi ole, on USAssa syntynyt USA:n kansalainen. Mutta sehän ei estä muuta.
Siis mitä ihmettä? En ole tuo kysyjä, ja olisin ymmärtänyt jos olisit sanonut että miehellä on perheperusteinen oleskelulupa (residence permit), muttei siihen mitään mysteerejä, miehen pyytämää salailua ja vihjailuja muusta hlökoht taustasta tarvita.
Mies ei halua että asiasta keskustellaan. En minä siitä silloin keskustele. Ei mies pyytänyt mitään salailemaan.
Vahinko että ehdit jo mennä keksimään miehellekin kaksoiskansalaisuuden, kun selvisi että helpommallakin olisit päässyt.
En minä sanonut, että mies on kaksoiskansalainen. Annoin vaihtoehdon. Miehellä on asiat, joista hän ei halua keskusteltavan muiden kanssa. Hänen statuksensa USAn ulkopuolella on yksi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Olitko yhteydessä miehesi kanssa sinä päivänä, kun hän palkkasi lastenhoitajan? Palkkasiko hän tämän heti aamusta? Mitä miehesi sanoi lasten tekevän sinä päivänä? Etkö halunnut puhua puhelimessa lastesi kanssa sinä päivänä?
Puhuimme lasten kanssa pitkin päivää FaceTimella niin kuin yleensäkin. Mies ei maininnut mitään ennen kuin seuraavana aamuna kun vaikutti kummalliselta siellä videopuhelun taustalla.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
quote]
Miksi luulet, että minua kiinnostaa uskotko vai et? Olen antanut mielestäni riittävät todisteet, niiden varjossa uskokaa tai älkää. Se ei minua hetkauta suuntaan tai toiseen.
Tietenkin sinua kiinnostaa ja kovasti. Muuten et jatkaisi noita ääliömäisiä selittelyjäsi. Jatka toki, seuraamme uteliaina tulevia tarinan uusia käänteitä.
Ei se minua sinänsä kiinnosta, mutta on vaikea olla vastaamatta kummalliseen kysymykseen. Mutta luulisi että aikuisella ihmisellä olisi parempaakin tekemistä, kuin seurata "ääliömäisiä" kirjoituksia? Ja jos kerran siitä niin kovasti nautit, niin ethän silloin niitä tuolla tavoin esiintoisi, vaan löisit vaan bensaa liekkeihin. Mikä taas kertoo aika selvästi sen, että elämäsi on niin tyhjää, että sinun täytyy kommentoida mielestäsi provoketjua tunteaksesi paremmuutta ja ylemmyyttä. Olen pahoillani, toivottavasti löydät elämääsi aitoa iloa jostain.
Minä olen tyhjää elämä viettävä hyeena. Saan aitoa iloa näistä sinun ääliömäisistä postauksistasi. Niin kauan seuraan, kun jaksat satuilla.
Vierailija kirjoitti:
Mites tänään on mennyt? Oletteko siis edelleen eri paikoissa miehen kanssa? Mies hoitanut lapsia, kuntoillut ja tehnyt bisnestä ja sinä täällä vatvonut henk. Koht seksikuttuja koko päivän.
Olemme samassa paikassa; Helsingissä molemmat. Mies on kuntoillut ja tehnyt bisnestä ja syönyt laittamaani ruokaa. Minä olen huolehtinut lapsista ja tehnyt ruokaa.
Antaisitko sen lastenhoitopalveluja tarjoavan firman nimi, tulee tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mites tänään on mennyt? Oletteko siis edelleen eri paikoissa miehen kanssa? Mies hoitanut lapsia, kuntoillut ja tehnyt bisnestä ja sinä täällä vatvonut henk. Koht seksikuttuja koko päivän.
Piti olla siis "seksijuttuja". Kun sanoit että mies ei halua keskustella siitä oleskeluluvasta niin kysyitkö hänen mielipidettään tässä av:lle kirjoittelun lomassa vai onko yleisesti teillä joku kielletty aihe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti olla siis "seksijuttuja". Kun sanoit että mies ei halua keskustella siitä oleskeluluvasta niin kysyitkö hänen mielipidettään tässä av:lle kirjoittelun lomassa vai onko yleisesti teillä joku kielletty aihe?
Mies ei ylipäätään halua, että tietyistä asioista keskustellaan muiden kanssa. Yksi niistä on tuo status ulkomailla. Olen kysynyt hänen mielipidettään kirjoitteluuni ja hän on sanonut, että ihan vapaasti. Oletan kuitenkin että nuo tietyt spesifiset asiat ovat keskustelun ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni käytti Hoivanettiä, josta olemme ennenkin ottaneet hoitajia.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä!
Näkikö lapset hoitajaa ollenkaan, vai tuliko tämä vasta heidän nukkumaan menonsa jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Näkikö lapset hoitajaa ollenkaan, vai tuliko tämä vasta heidän nukkumaan menonsa jälkeen?
Tuli nukkumaanmenon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vielä Veikkaus helnykin taustasta: juuri palannut au pair New Yorkista, suuri pettymys, ettei löytynyt sitä unelmien rikasta miestä ja turhautuneena ja pettyneenä väsää väritettyä tarinaa käyttäen apuna au pair perheen elämää/kokemuksiaan, tainnut jopa ihastua perheen isään ja tämän melaan.
Tämä.
En ole jaksanut lukea kaikkia juonenkäänteitä, mutta eniten minuakin on härinnyt juuri tuo omituisen etäinen suhtauminen lapsiin. Juuri noin ajattelee n. 18-20 vuotias lapseton nainen, joka on seurannut vierestä puolihuolimattomasti toisten perhe-elämää.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität siis, että Hoivanet ottaa vastaan lahjuksia, kun kerran mies sai sitä kautta lapsenvahdin lupaamalla maksaa ekstraa? Käsittääkseni mitään ekstramaksuja ei tuolle firmalle tarvitse suorittaa, sillä he lisäävät itse laskun summaan hoitajien yötyökorvaukset, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä Veikkaus helnykin taustasta: juuri palannut au pair New Yorkista, suuri pettymys, ettei löytynyt sitä unelmien rikasta miestä ja turhautuneena ja pettyneenä väsää väritettyä tarinaa käyttäen apuna au pair perheen elämää/kokemuksiaan, tainnut jopa ihastua perheen isään ja tämän melaan.
Tämä.
En ole jaksanut lukea kaikkia juonenkäänteitä, mutta eniten minuakin on härinnyt juuri tuo omituisen etäinen suhtauminen lapsiin. Juuri noin ajattelee n. 18-20 vuotias lapseton nainen, joka on seurannut vierestä puolihuolimattomasti toisten perhe-elämää.
Hitsi, tämä oli minulta jäänyt huomaamatta :)
Kyllä ihan varmasti olisin ihastunut mieheeni, jos olisin ollut perheessä au pairina, jossa olisi tuollainen isä. Millä lailla minulla on mielestäsi etäinen suhtautuminen lapsiini? Maailmassa ei ole minulle mitään tärkeämpää, eikä rakkaampaa kuin lapseni ja mieheni.
Kirjoitanko toisen jalkapohjaan av ja otan kuvan nettiin? :D
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität siis, että Hoivanet ottaa vastaan lahjuksia, kun kerran mies sai sitä kautta lapsenvahdin lupaamalla maksaa ekstraa? Käsittääkseni mitään ekstramaksuja ei tuolle firmalle tarvitse suorittaa, sillä he lisäävät itse laskun summaan hoitajien yötyökorvaukset, yms.
Eivät olleet ottaneet ekstraa, vaan heillä on lyhyelläkin varoitusajalla tulevia hoitajia.
Huomasitteko muuten, että IL on poistanut sen kuvan, jonka naista joku täällä epäili Hel-Nyciksi.
Kuvan naisella oli tosin vaaleat hiukset, kulmakarvat ja ripset, kun taas Hellu kovasti korosti tummia hiuksiaan, tummia kulmakarvojaan ja ripsiään.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan viimeinen kerta kun mainitsen yhdenkään yrityksen nimen.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten, että IL on poistanut sen kuvan, jonka naista joku täällä epäili Hel-Nyciksi.
Kuvan naisella oli tosin vaaleat hiukset, kulmakarvat ja ripset, kun taas Hellu kovasti korosti tummia hiuksiaan, tummia kulmakarvojaan ja ripsiään.
Kyllä, minullahan on siis ystäviä myös Iltalehdessä, ihan samoin kuin av:n ylläpidossa :D
Miksihän se ekstran tarjoaminenkin piti tähän käsikseen edes laittaa.