Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis?

Vierailija
16.03.2023 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykyisin ruma mutta nuorena kaunis vastata?

Vierailija
2/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvältä tuntuu joka aamu kun herään. Ilman meikkiä yhtä kaunis kuin meikin kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kaunis. Sain jatkuvaa kommentointia ulkonäöstäni, minulle huudeltiin kadulla, autoista tööttäiltiin jne. Oli ahdistavaa, sillä olin myös tosi ujo. Nyt olen 55-vuorias ja on ihanaa olla taviksen näköinen.

Vierailija
4/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä aukeaa enemmän tilaisuuksia, mutta toisaalta samalla ei voi tietää, mitkä on toisen todelliset motiivit.

Mistäpä minä tiedän, en kuulu ko ryhmään. Olen parhaimmillani muiden mielestä vähän hömelö ja harmiton, pahimmassa tapauksessa tyhmä ja näkymätön epäolento.

Vierailija
5/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena kaunis. Sain jatkuvaa kommentointia ulkonäöstäni, minulle huudeltiin kadulla, autoista tööttäiltiin jne. Oli ahdistavaa, sillä olin myös tosi ujo. Nyt olen 55-vuorias ja on ihanaa olla taviksen näköinen.

Juuri näin.

Vierailija
6/13 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ikuista ..

Helppo sanoa itsestään 2 kymppisenä kauniiksi

Miltä luulet näyttäväsi 6 kymppisenä?

Jos elät niin kauan?!

Vierailija
7/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

-ap

Vierailija
8/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa kommentointia ulkonäöstä, ennakkoluuloja että olet pinnallinen ja itserakas ihminen. Mielummin olisin huomaamaton. T. Introvertti

Vierailija
9/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävältä ja helpolta. Tämä on niin itsestäänselvä asia, en ole edes tullut ajatelleeksi.

Vierailija
10/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilta ja ihanalta koska on juuri niin ihana!!!

Vierailija
11/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että viiskymppisenä alkaisi helpottaa ja saisi olla rauhassa mutta nyt sekä nelikymppiset että kuuskymppiset pörräävät.

Vierailija
12/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta mutta toisaalta pitäisi aina olla superasiallinen että otetaan todesta. Jotenkin se että on kaunis ja vielä vitsailee ja nauraa, niin sitä on sitten sellainen ikuinen tyttönen muille. Teen itse insinöörin töitä ja minulta saatetaan kysyä ymmärränkö vaikka mikä joku perusosa on. 🙄

Vierailija
13/13 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on kaunis kasvoiltaan, sellaisella herttaisella tavalla. On myös lyhyt ja siro, kaikille ystävällinen ja avulias.

Kaikki miehet haluaa seurustella hänen kanssaan ja naiset kadehtii, hänen on vaikea saada ystäviä.

Ei ole helppoa noin joskaan ei rumanakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi