Normiyhdyntä kestää 5,4 minuuttia. Kommentteja?
Kaukana maailmalla on tutkittu kuinka pitkään porukka "on silleen". Miltä kuulostaa noi allamainitut ajat?
"Yhdyntä voi yliopiston tutkimusten mukaan kestää mitä tahansa 33 sekunnin ja 44 minuutin väliltä, mutta yleisimmin se vie 5,4 minuuttia."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001152413.html?utm_ca…
Kommentit (78)
Noh, ei liene ihme jos keskivertonainen ei saa orgasmia yhdynnässä.
ja ei kun sekuntikello sängyn viereen aikaa mittaamaan. Alle tunnin sessioita ei lasketa.
Meillä tuo on pikaiset :D tai jopa extra pikaiset. Mies on kyllä laukeamassa aina melkein heti, mutta rauhotellaan tahtia ja hölläillään, melkein aina menee sen 20-35 min. Tuommoinen 5 min on sitten kun ei olla harrastettu seksiä useampaan päivään. Silloin mies on niin herkillä ettei kestä kauempaa vaikka kuinka yritettäisiin hidastella.
Onko tämä siis sisään ulos jne vaihe? 44 minuutin jyystö olis helvetti.
Hyvä aika minusta. Ja kuulostaa on oikea tapa kirjoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan sopivalta, mutta tietenkin jos nainen tulee yhdynnässä, niin 6 minuuttia voi olla hänelle liian lyhyt aika. Onneksi kuitenkin seksi voi olla muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Itse rakastan avovaimoni nuolemista ja sitä teenkin niin kauan, että hän laukeaa, sillä hän ei tule yhdynnässä vaikka kuinka kauan jyystäisimme.
No kyllä minä tulen ennen miestäni ja alle 6 minuutissa. Jos yleistäen sanoit tuon..
Vierailija kirjoitti:
Noh, ei liene ihme jos keskivertonainen ei saa orgasmia yhdynnässä.
No ei kai keskivertonaiset näin kyvyttömiä ole?
Kerkeän saada tuossa ajassa. Itsekin olen ihmetellyt mutta olen todella herkkä laukeamaan naiseksi. Saan paremmin yhdynnässä kun nuolemisessa enkä tiedä miksi. Tyytyväinen silti! :)
Todella harvoin meillä noin vähän aikaa kestää yhdyntä. Tunti lähempänä.
Lasketaanko tuohon yhtyntäaikaan mukaan esileikki?
Riittää mainiosti orkkuun myös naiselle jos on kunnon "lämmittelyt" pohjalla.
Ei meille vanhana parina mene kuin n. 10 min koko hommaan eli esileikki+yhdyntä ja molemmat saa orkut.
Vierailija kirjoitti:
Todella harvoin meillä noin vähän aikaa kestää yhdyntä. Tunti lähempänä.
Sama meillä. Ja siihen ei ole laskettu esileikkejä. Mutta harvalla kai se on on yhtäjaksoista tuo viisikään minuuttia? Uskoisin, että suurin osa vaihtelee asentoja, harrastaa suuseksiä asentojen vaihdon yhteydessä jne.
Kyllä tulee usein alla 33 sekunnissa! En millään malta työntää niin hitaasti, että kaksi työntöä kestäisi yli 33 sekuntia.
Kestäisikin edes tuon. Tällä hetkellä, vauva-aikana, hommaillaan niin harvoin että mies tulee pikana. Sama kuin painaisi ovikelloa, ja soittaja luikkisi pakoon juuri kun avaat ovea...
Onko yhdynnöillekin normi? Mikä taho sen on määrännyt?
Vierailija kirjoitti:
Kaukana maailmalla on tutkittu kuinka pitkään porukka "on silleen". Miltä kuulostaa noi allamainitut ajat?
"Yhdyntä voi yliopiston tutkimusten mukaan kestää mitä tahansa 33 sekunnin ja 44 minuutin väliltä, mutta yleisimmin se vie 5,4 minuuttia."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001152413.html?utm_ca…
Taitaa olla puolet lapinlisää.
Kannattaako 33 sekunnin takia edes erektiota pystyttää?
Omasta vinkkelistä tuo tuntuu pitkältä ajalta. Meillä mies kestää harvoin 10 työntöä pitempään. Ja niidenkin välissä on pidettävä taukoa. Itse on ihan polttavissaan, että pane nyt ja toinen himmailee ja yrittää varmaan ajatella jotain kansantanhuja ettei tulis.
Kun saiskin noin pitkään. Yleensä 1-2 minuuttia, en ehdi enää koskaan mukaan. Varsinkaan kun tietää, että mies laukeaa ihan just, niin ei edes kiihotu pätkääkään. Ei kannata, koska mies kumminkin saa saman tien.
Kuulostaa ihan sopivalta, mutta tietenkin jos nainen tulee yhdynnässä, niin 6 minuuttia voi olla hänelle liian lyhyt aika. Onneksi kuitenkin seksi voi olla muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Itse rakastan avovaimoni nuolemista ja sitä teenkin niin kauan, että hän laukeaa, sillä hän ei tule yhdynnässä vaikka kuinka kauan jyystäisimme.