Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normiyhdyntä kestää 5,4 minuuttia. Kommentteja?

Vierailija
06.04.2016 |

Kaukana maailmalla on tutkittu kuinka pitkään porukka "on silleen". Miltä kuulostaa noi allamainitut ajat?

"Yhdyntä voi yliopiston tutkimusten mukaan kestää mitä tahansa 33 sekunnin ja 44 minuutin väliltä, mutta yleisimmin se vie 5,4 minuuttia."

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001152413.html?utm_ca…

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ongelma oli nopea tuleminen: hävetti monta kertaa kun parin työnnön jälkeen jo tähdet tuikki ja banjo soi. Nyt nelikymppisenä työntelyvaihe voi kestää hyvinkin tuon 45 minuuttia ja useinhan se on sellaista naisen orkun hakemista. Kuuntelen naista ja yritän löytää kulman, työnnön syvyyden, pituuden jne jossa nainen tulee. Itse saan sitten kun haluan ei oikeastaan koskaan tule vahingossa. Kai meitä vanhempia miehiä tämän takia kehutaan osaaviksi rakastajiksi.

Vierailija
42/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo ison pullon viinaa enne aktia, niin ei meinaa tulla millään. Viimeisimmän tyttöystävän kanssa tulin vain kerran. Ja kyllä sai kunnolla rynkyttää ja otti kyllä voimille. Huh huh. Ekan tyttöystävän kanssa nuorempana taas tuli aika nopeasti, vaikka olin silloinkin ihan kännissä. Ikinä en ole ollut naisen kanssa selvinpäin. Olis kyllä kiva joskus päästä kokeilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,4 sekuntia meillä...

Vierailija
44/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on varmaan 5-15 minuuttia ja oikein passeli molemmille :D Itse en välttämättä pystyis enää pidempään, orgasmi kun alkaa melkein heti kun mies tulee sisään ja loppuu kun mies saa :D joskus tajuki meinannu mennä, kun mies saa niin sekasin panemalla, välillä on pakko rauhoitella ja vaihtaa asentoa hitaammin, että ehtii toipua :D

N35

Vierailija
45/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, ei liene ihme jos keskivertonainen ei saa orgasmia yhdynnässä.

Tuossa ajassa saa helposti neljästi.

Vierailija
46/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5,4 sekuntia meillä...

Samoin meillä. Nelikymppinen mies ja 20 vuotta yhdessä, ja kesto on tuo. Siinä sitten pitäisi opetella minunkin laukeamaan. Mission impossible!

Vierailija
47/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä ongelma oli nopea tuleminen: hävetti monta kertaa kun parin työnnön jälkeen jo tähdet tuikki ja banjo soi. Nyt nelikymppisenä työntelyvaihe voi kestää hyvinkin tuon 45 minuuttia ja useinhan se on sellaista naisen orkun hakemista. Kuuntelen naista ja yritän löytää kulman, työnnön syvyyden, pituuden jne jossa nainen tulee. Itse saan sitten kun haluan ei oikeastaan koskaan tule vahingossa. Kai meitä vanhempia miehiä tämän takia kehutaan osaaviksi rakastajiksi.

No noinhan se menee jos haluaa. Mutta kun naista ei kiinnosta tehdä mitääm minun nautinnon eteen niin en minäkään hänen.

t.m45

Vierailija
48/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan sopivalta, mutta tietenkin jos nainen tulee yhdynnässä, niin 6 minuuttia voi olla hänelle liian lyhyt aika. Onneksi kuitenkin seksi voi olla muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Itse rakastan avovaimoni nuolemista ja sitä teenkin niin kauan, että hän laukeaa, sillä hän ei tule yhdynnässä vaikka kuinka kauan jyystäisimme.

Ja minnehän sen sun naisen pitäis "tulla" yhdynnässä?

Mieheltä tulee spermaa, mutta ei naisen orgasmi ole mikään tuleminen.

Vierailija
49/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noinhan se menee jos haluaa. Mutta kun naista ei kiinnosta tehdä mitääm minun nautinnon eteen niin en minäkään hänen.

t.m45

Vierailija
50/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yhdynnöillekin normi? Mikä taho sen on määrännyt?

Mä sanoisin, että toivottavaa olisi, että se mies kestäisi niin pitkään, että nainenkin saa. Eikä olisi mikään minuuttimuna.

Miksi vastuu on miehellä? Miksi ei koskaan sanota, että olisi toivottavaa, että nainen laukeaisi samassa ajassa kuin mies? 

Koska seksi on yhteistä ja yleensä se mies laukeaa nopeammin - joskus liiankin nopeasti. Miksei voisi olla toivottavaa, että kummatkin saavat?

Tarkoitat varmaan että nainen laukeaa liian hitaasti. Ihme miestensyyllistäjä.

Vierailija
51/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5,4 sekuntia meillä...

Samoin meillä. Nelikymppinen mies ja 20 vuotta yhdessä, ja kesto on tuo. Siinä sitten pitäisi opetella minunkin laukeamaan. Mission impossible!

Voisi huonomminkin mennä eli puheiden kanssa aika 5,4 s

Vierailija
52/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan naurettavan lyhyeltä ajalta. Pikaiset voi toki joskus huitaista ja mukavaa on sekin, mutta kyllä normisessiossa yhdyntäkin kestää paljon pidempään.

No, kuka mistäkin tykkää. Itse en tyytyisi tuollaiseen koska nautin yhdynnästä.

Vierailija
53/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestäisikin edes tuon. Tällä hetkellä, vauva-aikana, hommaillaan  niin harvoin että mies tulee pikana. Sama kuin painaisi ovikelloa, ja soittaja luikkisi pakoon juuri kun avaat ovea...

Kannattaa varmaan mennä itse tiselle puolelle soittamaan kelloa.

Vierailija
54/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on itse vastuussa omista orgasmeistaa.

Vierailija
55/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rynkytetään helposti yli puoli tuntia aina. Joskus toivoisin että olisikin tuo 5min..

Vierailija
56/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö te kuinka pitkään seksi kestää? Meillä menee kummallakin ajantaju täysin. Kerran yllätyttiin kun jalkapallopelin tauko ei tiittänyt pikasiin vaikka kuviteltiin että siihen menee pari minuuttia.

Oman kokemuksen perusteella en luota vähääkään ihmisten arvioihin seksin kestosta.

Vierailija
57/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.m45

Ehkä teillä on kommunikaatio-ongelma?  

Vierailija
58/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö te kuinka pitkään seksi kestää? Meillä menee kummallakin ajantaju täysin. Kerran yllätyttiin kun jalkapallopelin tauko ei tiittänyt pikasiin vaikka kuviteltiin että siihen menee pari minuuttia.

Oman kokemuksen perusteella en luota vähääkään ihmisten arvioihin seksin kestosta.

Vierailija
59/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jättäisi tyytymättömäksi, nautin yhdynnästä varmasti eniten

Vierailija
60/78 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisen "kuuntelu" on seksissä tärkeää. Jos alkaa kyselemään tuntuuko tämä ja tämä kivalta tunnelma menee ja orgasmi jää saavuttamatta. Harva nuori mies sen osaa mutta ilmeisesti kaikki eivät sitä kuuntelua opi ikinä. Riittävä kestävyys välttämätön ja riittävä työkalu hyvä apu, mutta ei välttämätön.