Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normiyhdyntä kestää 5,4 minuuttia. Kommentteja?

Vierailija
06.04.2016 |

Kaukana maailmalla on tutkittu kuinka pitkään porukka "on silleen". Miltä kuulostaa noi allamainitut ajat?

"Yhdyntä voi yliopiston tutkimusten mukaan kestää mitä tahansa 33 sekunnin ja 44 minuutin väliltä, mutta yleisimmin se vie 5,4 minuuttia."

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001152413.html?utm_ca…

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yhdynnöillekin normi? Mikä taho sen on määrännyt?

Mä sanoisin, että toivottavaa olisi, että se mies kestäisi niin pitkään, että nainenkin saa. Eikä olisi mikään minuuttimuna.

Vierailija
22/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, voi hoitaa homman kahvitauolla ja kerkeää vielä hörppästä kupin kahvia ja palkka juoksee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella harvoin meillä noin vähän aikaa kestää yhdyntä. Tunti lähempänä.

Sama meillä. Ja siihen ei ole laskettu esileikkejä. Mutta harvalla kai se on on yhtäjaksoista tuo viisikään minuuttia? Uskoisin, että suurin osa vaihtelee asentoja, harrastaa suuseksiä asentojen vaihdon yhteydessä jne. 

5 minuuttia on järjettömän lyhyt aika.

Vierailija
24/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin olen koskaan harrastanut alle 10 min yhdyntää. Sitä en sano, että yhtäjaksoisesti pystyn työntämään minuutti tolkulla riippuu toki asennosta, kiiman tilasta ja naisen kosteudesta. Jos haluaa tulla nopeasti niin huseeraa "huulilla" missä nainen on tiukimillaan. Nainen päällä on hyvä asento, koska asento ei hirveästi tunnu missään ellen mä o se joka tekee työt. Ja kyllähän toi seksi kaikkineen on se puolen tunnin sessio minimissään. Söpöstelyt, suuseksit, yhtymiset ja jälkilöylyt kaikki ne vie aikansa.

Onko ihan normaalia et saa erektion kun kommentoi tätä aihetta?

T: Viime kerrasta 10 kuukautta...

Vierailija
25/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtioneuvoston yhdyntälautakunnassahan näitä asioita linjataan.

26/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Ja siihen ei ole laskettu esileikkejä. Mutta harvalla kai se on on yhtäjaksoista tuo viisikään minuuttia? Uskoisin, että suurin osa vaihtelee asentoja, harrastaa suuseksiä asentojen vaihdon yhteydessä jne. 

Ei minulle ainakaan, paikat loppuisi nopeasti jos pitkään rynkyttäisi yhtäjaksoisesti.

Vierailija
27/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Tuossa ajassa en kyllä ehtisi saada orkkua. Meillä sellaset puoli tuntia -tunti. Hiljaa hyvää tulee!

Vierailija
28/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kestää niin kauan kuin minä haluan. Aina 30min vähintään, joskus jopa 1,5h.

Vierailija
29/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan passeli. Olen herkkä saamaan orkkuja, joten pitkät sessiot ovat toisinaan jo kivuliaita.

Vierailija
30/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin olen koskaan harrastanut alle 10 min yhdyntää. Sitä en sano, että yhtäjaksoisesti pystyn työntämään minuutti tolkulla riippuu toki asennosta, kiiman tilasta ja naisen kosteudesta. Jos haluaa tulla nopeasti niin huseeraa "huulilla" missä nainen on tiukimillaan. Nainen päällä on hyvä asento, koska asento ei hirveästi tunnu missään ellen mä o se joka tekee työt. Ja kyllähän toi seksi kaikkineen on se puolen tunnin sessio minimissään. Söpöstelyt, suuseksit, yhtymiset ja jälkilöylyt kaikki ne vie aikansa.

Onko ihan normaalia et saa erektion kun kommentoi tätä aihetta?

T: Viime kerrasta 10 kuukautta...

Ihana kommentti, voi kun ei tulisi enää pitempää taukoa sulle...

Vierailija
31/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että toivottavaa olisi, että se mies kestäisi niin pitkään, että nainenkin saa. Eikä olisi mikään minuuttimuna.

Eli nainen saa määrätä miehen laukeamisesta mutta mies ei naisen? Onko tämä sitä feministien tasa-arvoa?

Vierailija
32/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliyhdyntä kestää kohdallani o sekuntia. Jään siis vahvasti keskiarvon alle.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
33/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ainakaan, paikat loppuisi nopeasti jos pitkään rynkyttäisi yhtäjaksoisesti.

No sitten olet kuiva kuin korppu. Ei ne paikat lopu jos on riittävän märkä, eikä se yhtäjaksoinen rynkytys edes ole hyvää seksiä! Tempoa täytyy muunnella, kiusoitella, työnnön syvyyttä vaihdella.jne. Asentoja vaihdella. Ei ihme että usealla on kuollut seksielämä jos teillä on noin tylsää sängyssä yhdessä!

34/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten olet kuiva kuin korppu. Ei ne paikat lopu jos on riittävän märkä, eikä se yhtäjaksoinen rynkytys edes ole hyvää seksiä! Tempoa täytyy muunnella, kiusoitella, työnnön syvyyttä vaihdella.jne. Asentoja vaihdella. Ei ihme että usealla on kuollut seksielämä jos teillä on noin tylsää sängyssä yhdessä!

Juurihan tuolla sanoin, että harvoin meilläkään on 5min yhtäjaksoista, vaan vaihdellaan asentoja ja tehdään muutakin siinä välissä. Yleensä seksi kestää varmaan 1-3h. Ja ei, minulla ei kestä paikat yhtäjaksoista rynkytystä (josta kummatkin pitää), koska mies on isosti varusteltu. Ei auta märkyys ja lubetkaan.

Vierailija
35/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastuu on miehellä? Miksi ei koskaan sanota, että olisi toivottavaa, että nainen laukeaisi samassa ajassa kuin mies? 

36/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastuu on miehellä? Miksi ei koskaan sanota, että olisi toivottavaa, että nainen laukeaisi samassa ajassa kuin mies? 

Koska seksi on yhteistä ja yleensä se mies laukeaa nopeammin - joskus liiankin nopeasti. Miksei voisi olla toivottavaa, että kummatkin saavat?

Vierailija
37/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako 33 sekunnin takia edes erektiota pystyttää?

Tai pillua kostuttaa?

Vierailija
38/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 10-15 minuuttia on sopiva aika yhdynnälle. Siinä ehtii pari kolme asentoa ja minäkin ehdin tulla. Mulla on ollut hyvä seksikumppani aiemmin, joten olen tottunut 15-30 min esileikkiin jossa minä tulen pari kolme kertaa ja siihen päälle yhdyntä, jossa tulen toisinaan. Tämä mies olisi kyllä tullut nopeamminkin, mutta hän itse halusi aina pitkittää yhdyntää ja hidastaa tahtia laukeamisensa lähestyessä. Varttia pidempi yhdyntä ei taas tuntuisi minusta mukavalta, paikat ärtyy.

Vierailija
39/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä kolme vuotta, ja yhden käden sormilla voi lasken noin lyhyen kuin viisi minuuttia.

Minähän nyt nautin hommasta vaikka tuntikausia, kunto ei vain riitä. Kellosta en ole katsonut.

Vierailija
40/78 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset mitään orkkuja saa, se on miesten hommaa. Seksin tehtävä on lisääntyminen, ei nautinto. Mitä nopeammin koko inhottava toimitus on ohi, sen parempi.

t. Mies 33 v.