Onko oikeasti ketään joka EI ole kokeillut kannabista?
Kommentit (140)
Olen erittäin mielelläni nolo ja aion sellaisena pysyäkin.
Jaha, kannabiksen ja kaikkien huumeiden vapauttajien viikottainen kannabisketju on aluillaan. Kaikki mukaan, tavoitteena 50 sivua jankkausta!
Täälläkin yksi. Enkä ole yhtään nolo.
Toivottavasti ei. Huomenna saan taas lisää budia, edellisestä pilvestä onkin jo aikaa.
Yks nolo ilmoittautuu. Kaverit on poltellut ja käväisin just Amsterdamissakin. Kannabis ei kiinnostanut edes teininä. Se haju jo etoo...
Juu löytyy. Ja voin kehua silläkin, etten ole koskaan kokeillut tupakkaakaan.
En ole kokeillut. Viestisi on kyllä nolo.
Mä taas en tiedä/tunne ketään kuka olisi kokeillut tai käyttäisi vakituisesti.
Itsekään en ole kannabikseen koskaan törmännyt missään. Eikä kyl kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu löytyy. Ja voin kehua silläkin, etten ole koskaan kokeillut tupakkaakaan.
Täältä löytyy toinen. Enkä kyllä koe että olisin jotain menettänyt. Alkoholia tulee joskus käytettyä, ja tulihan nuorena useammat käynnit vedettyä. Mutta ikinä ei ole mitään tehnyt mieli poltella ( enkä kyllä muutakaan huumetta kokeillut)
Minä en ole koskaan kokeillut, eikä mieheni tai sisareni. Eikä mitään tietoa tai kytköksiä mistä sitä edes saisi jos huvittaisi kokeilla, joten se siitä. Ollaan alle kolmekymppisiä kaupunkilaisia.
En tunne kuin pari ihmistä joiden epäilen joskus kokeilleen. Ei normaalit ihmiset edes tiedä mistä sitä saisi vaikka haluaisivatkin. Naurettavaa touhua sellainen pössyttely.
En ole koskaan kokeillut vaikka tarjottu on ja kehuttu niin kovin. Laiton aine, enkä laittomiin aineisiin koske.
Minäkään en ole kokeillut, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
Vain päänsä pilvellä pehmittänyt voi pitää nolona sitä, ettei ole kokeillut.
En ole kokeillut. Kiinnostaa yhtä paljon kuin... No en edes keksi, mutta ei siis yhtään. Taidan olla kaveriporukassani yksi harvoista.
No tottakai löytyy. Miksi se olisi noloa? Vai onko tämä kuten Martina Aitolehden lausunto Big Brotherissa, kun arvioi että puolella helsinkiläisnaisista on silikonirinnat?
Se nyt ei ole noloa, jos ei kokeillut, mutta ne kannanotot, joita saa vähän väliä lukea tietämättömiltä (niiltä, jotka eivät ole kokeilleet), kannabiksesta, ovat usein sanoinkuvaamattoman noloja.
On.