Onko oikeasti ketään joka EI ole kokeillut kannabista?
Kommentit (140)
Elät vain yhden elämän ellet uskosaa. On helppoa elää pelkuri ja kääntää selkänsä elämän nautinnollista ja etenkin moralisoida niitä jotka haluavat kokea omalla vapaalla jotain muutakin mitä kuninkaat sanelevat. Muista kunnioittaa Yksilönvapauksien äläkä tuomitse muita.
Mee takaisin sinne ylilaudalle. Tuu takaisin vaikka sitten kun oot kypsynyt vähän. Juominen ja pilvenpoltto oli "coolia" joskus yläasteella jos silloinkaan.
Itse olen kokeillut ei vain toiminut mulla koskaan, en saanut siitä minkään laista fillistä, tupakkakin toimii enemmän.
Ja olen kokeillut useamman kerran, ei se aina ole sekunda laatua voinut olla.
En ymmärrä jatkuvaa kannabiksen hehkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kokeillut ei vain toiminut mulla koskaan, en saanut siitä minkään laista fillistä, tupakkakin toimii enemmän.
Ja olen kokeillut useamman kerran, ei se aina ole sekunda laatua voinut olla.
En ymmärrä jatkuvaa kannabiksen hehkutusta.
Jos käytöstä tai kasvattelusta ei vainota eikä rangaistaisi niin varmastiloppuisi hehkutus ja jankkailu. Kieltolaki rikkoo ihmisoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mee takaisin sinne ylilaudalle. Tuu takaisin vaikka sitten kun oot kypsynyt vähän. Juominen ja pilvenpoltto oli "coolia" joskus yläasteella jos silloinkaan.
Mitä se sinulta on pois jos jonkun ihmisen mielestä se on coolia? Onhan jonkun ihmisen mielestä anaaliseksikin coolia. Ei sen pitäisi sinuahäiritä mitenkään. Ihmisillä on erilaisia mielitekoja.
Vierailija kirjoitti:
Täälä kans yks nolo jo ei ole kokeillut edes tavallista tupakkaa!! 😊😀 viinaakin vain kerran lantrattuna. Hyi hitto
Sä saatat tulevaisuudessa vielä kokeilla. Ei voi tietää.
Ei ole koskaan tullut edes mieleen kokeilla.
Ainoa merkittävä huume (nykytiedon mukaan) jota olen käyttänyt on ilokaasu kolmessa synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa merkittävä huume (nykytiedon mukaan) jota olen käyttänyt on ilokaasu kolmessa synnytyksessä.
Et ole siis ikinä käyttänyt alkoholiakaan?
En ole ikinä edes kokeillut mitään päihteitä. Lupaan kyllä sitten satavuotiaana katua, että yhyy kun oon ollut nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataan ammatteja ja yrityksiä jotka hyötyvät Kieltolaista....
Ainakin lääkebisnes, alkoholibisnes, paperibisnes ja vaatebisnes ovat kaikki bisneksenaloja jotka eivät halua hampusta laillista. Kukin eri syistä, mutta se ei ole olennaista, sillä hampun kieltolaki on kaikille hyödyllinen.
Entäs nämä ihmiset jotka vihaavat kannabiksen käyttäjiä samalla tavalla kuin natsit juutalaisia? Mitä vihaaminen ja koti kasvattajien Ilmianto hyödyttää?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä edes kokeillut mitään päihteitä. Lupaan kyllä sitten satavuotiaana katua, että yhyy kun oon ollut nolo.
Olet hurskastelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole siis ikinä käyttänyt alkoholiakaan?
En
En ole kokeillut, enkä aiokaan kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listataan ammatteja ja yrityksiä jotka hyötyvät Kieltolaista....
Ainakin lääkebisnes, alkoholibisnes, paperibisnes ja vaatebisnes ovat kaikki bisneksenaloja jotka eivät halua hampusta laillista. Kukin eri syistä, mutta se ei ole olennaista, sillä hampun kieltolaki on kaikille hyödyllinen.
Entäs nämä ihmiset jotka vihaavat kannabiksen käyttäjiä samalla tavalla kuin natsit juutalaisia? Mitä vihaaminen ja koti kasvattajien Ilmianto hyödyttää?
Lienevät jotain kapeakatseisia moraalinvartijoita. Niitähän riittää joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulta on pois jos jonkun ihmisen mielestä se on coolia? Onhan jonkun ihmisen mielestä anaaliseksikin coolia. Ei sen pitäisi sinuahäiritä mitenkään. Ihmisillä on erilaisia mielitekoja.
Minua häiritsee jos muilla on kivaa tai nautinnollista. On tyydyttävää saada Ilmiantaa lakia rikkova ja aiheuttaa samalla harmia.
Laajemmassa tuttavapiirissä 2 kaveria, jotka eivät ollenkaan polta pilveä. Hekin toki kokeilleet. Humanisti, vas, hippipiireissä yms. kaikki varmasti ainakin kokeilleet. Kokeilemattomat taitavat löytyä konservatiiveista. En taida tuntea ketään joka ei olisi kokeillut jotain laitonta ainetta. Kaikki tuttavani taas, jotka ovat valmistuneet tohtoreiksi yliopistolta, ovat jo teineinä pilven ohella käyttäneet psykedeelejä kuten LSD:tä.
Minä, ja ylpeä siitä. Kaverini, joissa kasvattajia (ihan "koko kaupungille" kasvattavat, eivät itselleen) , ovat ylpeitä etten ole kokeillut. Ikinä eivät ole tyrkyttäneet. He ovatkin kokeilleet sitten niitä kaikkia muitakin mutta todenneet pilven olevan vain ok. Elämä olisi hankalaa viidellä eri puhelimella ja on jakajia yms. Opiskelen oikeustiedettä...en halua pilata tulevaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee jos muilla on kivaa tai nautinnollista. On tyydyttävää saada Ilmiantaa lakia rikkova ja aiheuttaa samalla harmia.
Eli käytännössä nautit muiden tuskasta? Anaaliraiskaajalta kuulostaa.
Täälä kans yks nolo jo ei ole kokeillut edes tavallista tupakkaa!! 😊😀 viinaakin vain kerran lantrattuna. Hyi hitto