Onko oikeasti ketään joka EI ole kokeillut kannabista?
Kommentit (140)
Olen kokeillut, mutta en tykkää ollenkaan. Pistää mun pääkopan jumiin. Puhe menee sössötykseksi ja niin edelleen. Eipä siis paljon huvita poltella.
En ole ikinä kokeillut. Ei mitään tietoa mistä sitä edes saisi. Minulta kyllä yritettiin ostaa huumeita nuorena kun joku oli levittänyt huhua että käytän mm. kannabista ja heroiinia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut. Haluaisin kyllä kokeilla, mutta en halua tehdä mitään laitonta. Muutama vuosi sitten kävin Amsterdamissa, ja siellähän kannabiskahviloita oli joka kulmassa, mutta kun olin matkalla 70 v. äitini kanssa, en viitsinyt ehdottaa hänelle.
Jotkut vanhukset on aika myönteisiä tuommoisille jutuille. Ovat jo päässeet siihen ikään että eivät enää niin välitä mistään moralisoinneista ja haluavat vaan nauttia elämästä.
Totta ja seksiä lukuunottamatta mikäs sen nautinnollisempaa kuin piipullinen muhevaa.
Mun lähipiirissä kukaan ei (enää) polta edes tupakkaa. Tupakanpoltto nykupäivänä on tosi noloa!
Kerran kokeillut. Ei vaikuttanut mitenkään.
Pötkylän imeminen on homojen hommaa. Ei kiitos.
En oo kokeillut kannabista, onko se pössyttelyä? En oo edes nähnyt. Enkä tiedä ketään mun ystävää joka olisi kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Teille jotka kuvittelette ettette ole koskaan edes nähnyt kenenkään käyttävän, niin se voi johtua ihan vaan siitä, ettei se näytä mitenkään ihmeelliseltä eikä sen vaikutusta juuri huomaa päällepäin. Ihan kuin polttaisi tupakkaa. Pikkupilvessä ei näytä mitenkään känniseltä tai muutenkaan ihmeelliseltä tai kompuroi kävellessään.
Kattokaa kun mummut näyttää miten se vaikuttaa:
Nuo kyllä vetää bongista, siitä tulee vähän tuhdimmat sauhut kuin sätkästä.
Ei tuo niin kauhean pelottavalta näytä että pitäisi laitonta olla.
Mummot on ihan parhaita. Tuota voi tosiaan suositella katsottavaksi.
Mistä sitä edes saa? En liiku missään hämärissä piireissä.
En ole koskaan kokeillut. Enkä ole koskaan kannabista nähnytkään.
En ole kokeillut. Joskus nuorempana kävi kyllä mielessä, että voisi kokeilla. Mutta ei sitten tullut sellaista tilaisuutta. Nyt perheenäitinä ei tippaakaan kiinnosta kokeilla. Alkoholiakaan en juo.
En ole kokeillut enkä ymmärrä miksi pitäisi kokeilla.
Olen ymmärtänyt että sillä on jonkinlainen päihdyttävä vaikutus. Uskon sen kokeilemattakin.
Pidän erittäin hyvänä Asiana että se on Suomessa kiellettyä, sillä se on oikeasti vaarallista ihmisen terveydelle ja sitä käyttäneen ihmisen pää menee todella sekaisin.
Enkä ole todellakaan kokeillut enkä tule ikinä kokeilemaan käräytän välittömästi kaikki mahdollisestikaan löytäväni viljelemät suoraan poliisille.
En ole kokeillut, vaikka viikottain tarjotaankin. Jotkut kaverit eivät hyväksy mun raittiuttani.
En ole kokeillut. Enkä tule kokeilemaankaan. En arvosta päihtymishakuista toimintaa (edes laillisella alkoholilla). Vaikea uskoa, että kukaan makunautinnon vuoksi niin vastenmieliseltä haisevaa tavaraa polttaisi.
En ole.
Tupakkaakin olen kokeillut vain yhden kerran. N47
En ole, enkä ymmärrä miksi pitäisi.
En myöskään polta tupakkaa, enkä käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Pidän erittäin hyvänä Asiana että se on Suomessa kiellettyä, sillä se on oikeasti vaarallista ihmisen terveydelle ja sitä käyttäneen ihmisen pää menee todella sekaisin.
Enkä ole todellakaan kokeillut enkä tule ikinä kokeilemaan käräytän välittömästi kaikki mahdollisestikaan löytäväni viljelemät suoraan poliisille.
Asennevamma, kun en minä niin ei muutkaan saa käyttää. Eihän niitä uusia kokeilijoita tule kuin 40 000 per vuosi suomessa. Vaikka vain osa alkaa käyttäjäksi niin yleistyy niin paljon että kohta on pakko sallia/laillistaa.
Kerran teininä ulkomailla kokeilin. Suomessa en ole ikinä edes törmännyt. Mutta en liikukaan enää teinien seassa.
En ole kokeillut koskaan.