Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti ketään joka EI ole kokeillut kannabista?

Vierailija
05.04.2016 |

Noloa jos löytyy.

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kokeillut.

Vierailija
62/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kokeillut, enkä tupakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes nähnyt. Liikut oudoissa piireissä.

Vierailija
64/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran teininä ulkomailla kokeilin. Suomessa en ole ikinä edes törmännyt. Mutta en liikukaan enää teinien seassa.

Aika usein sitä näkee ikäisteni +40 seurassa. Eikä sitä pidetä mitenkään ihmeellisenä.

Vierailija
65/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä ja mun mies. Ei kyllä nolota yhtään.

Vierailija
66/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos laillistettaisiin Suomessa niin käyttäjäkunta ei lisääntyisi. Kieltolaki perustellaan että kokeilu lisääntyy.

Vierailija
67/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos laillistettaisiin Suomessa niin käyttäjäkunta ei lisääntyisi. Kieltolaki perustellaan että kokeilu lisääntyy.

Ei löydy perusteita. Aina keksitään valheita.

Vierailija
68/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. Vähänkö noloa polttaa jotain pilveä. En mä ainakaan viitsi.

Vierailija
69/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on. Vähänkö noloa polttaa jotain pilveä. En mä ainakaan viitsi.

Nolompaa se monen käytös on kännissä. Pilvessä ei ördaa kuin sika.

Vierailija
70/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä kokeillut, vaikka mahdollisuuksia kyllä olisi ollut useitakin. En tykkää päihtyneestä olotilasta ylipäätään, ja minua myös pelottaisi psykoosin/skitsofrenian puhkeaminen, koska lähisuvussani on paljon skitsofreniaa.

Vierailija
71/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut.

Vierailija
72/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! En uskaltaisi kokeilla. En halua riskiä siitä riippuvuudesta. Ei ole halua.

Yhtään se asia ei kyllä nolata. Olen oikein tyytyväinen asiaan.

Se on ollut minulle jotenkin hyvin selvää, etten kokeile, vaikka monenlaista on nuorena sählättyä tullut. Viinaa meni. Sekin olisi voinut jäädä vähemmälle.

No, nyt en viinaakaan enää halua. Se riitti. Onneksi en jäänyt koko iäksi siihen päihteeseen.

Vierailija
73/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä! En uskaltaisi kokeilla. En halua riskiä siitä riippuvuudesta. Ei ole halua.

Yhtään se asia ei kyllä nolata. Olen oikein tyytyväinen asiaan.

Se on ollut minulle jotenkin hyvin selvää, etten kokeile, vaikka monenlaista on nuorena sählättyä tullut. Viinaa meni. Sekin olisi voinut jäädä vähemmälle.

No, nyt en viinaakaan enää halua. Se riitti. Onneksi en jäänyt koko iäksi siihen päihteeseen.

Viinan voisin vaihtaa kannabikseen. Savuista ei koskaan tule niin pahaa krapulaa.

Vierailija
74/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en tiedä/tunne ketään kuka olisi kokeillut tai käyttäisi vakituisesti.

Itsekään en ole kannabikseen koskaan törmännyt missään. Eikä kyl kiinnostakaan.

Tämä^

Vierailija
75/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suomalaisista lähes miljoona on kokeillut jotain laitonta niin moni tuntee kokeilleen muttei tiedä kokeilusta.

Vierailija
76/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kokeilla, vaikka 66 vuoden ikään en ole tällaisia kannabishörhöjä oikeastaan tavannut. Kerran teininä tarjottiin, mutta ei kiinnostanut.

Vierailija
77/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huumet laillistettaisiin, luultavasti käyttöön tulisi väliaikainen piikki, jossa aineiden käyttö väliaikaisesti nousisi.

Mutta mitä sitten? Se piikki olisi pois etanolin käytöstä ja etanoli on todistetusti vaarallisempi huume kuin suurin osa laittomista huumeista.

Vierailija
78/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä kokeillut, vaikka mahdollisuuksia kyllä olisi ollut useitakin. En tykkää päihtyneestä olotilasta ylipäätään, ja minua myös pelottaisi psykoosin/skitsofrenian puhkeaminen, koska lähisuvussani on paljon skitsofreniaa.

Alkoholin käyttö aiheuttaa psykoosia ja skitsofreniaa 200 kerraa todennäköisemmin kuin kannabiksen käyttö. Kannabiksen käyttäjillä pyskoosiriski on 0.01%, alkoholin käyttäjillä 2%.

Toki sekin on kiistanalaista, aiheuttaako huumeet (alkoholi tai muut) lainkaan psykoosia ja skitsofreniaa. Tuoreimmat tutkimukset väittävät, etteivät aineet aiheuta psykoosia sinällänsä, vaan alttaius psykoosille on ihmisessä itsesään ja psykoosi puhkeaa joka tapauksessa, jos se puhkeaa. Huumeet voivat siis ainoastaan nopeuttaa psykoosin puhkeamista, mutta eivät suoranaisesti aiheuta sitä.

Vierailija
79/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni käytti teini-ikäisestä lähtien kannabista epäsäännöllisen säännöllisesti. Käyttö lisääntyi siviilipalveluksen jälkeen. Joutui ongelmiin ulkomailla, kun kannabispsykoosi laukesi. Omaiset saivat Suomeen ja hän joutui mielisairaalaan suljetulle osastolle. Paranoidi skitsofrenia jonka laukaisi kannabiksen käyttö.

Muutaman vuoden päälle parikymppisenä sitten soitti minulle, kun oli "lomalla" vanhempien luona viikonlopun. Oli pahasti sekaisin puhelimessa. Pari tuntia puhelumme jälkeen tappoi itsensä.

Muistan sen puhelun lopun elämääni. Sekä tietysti kaikki ne ajatukset siitä, olisivatko asiat nyt toisin, jos olisimme silloin esim. tavanneet.

Kyseinen henkilö oli yksi älykkäimistä ja lahjakkaimista ihmisistä joita olen koskaan tuntenut. Mutta näinhän se aina on, parhaat lähtevät ensimmäisenä ja jäljelle jäävät tänne pyörimään mitäänsanomattomat keskinkertaisuudet.

Vierailija
80/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan et noin 5 miljoonaa suomalaista ei ole kokeillut. Katsot maailmaa omaa kaveripiiriäsi mallintaen.