Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeasti ketään joka EI ole kokeillut kannabista?

Vierailija
05.04.2016 |

Noloa jos löytyy.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos laillistettaisiin Suomessa niin käyttäjäkunta ei lisääntyisi. Kieltolaki perustellaan että kokeilu lisääntyy.

Jos huumet laillistettaisiin, luultavasti käyttöön tulisi väliaikainen piikki, jossa aineiden käyttö väliaikaisesti nousisi.

Mutta mitä sitten? Se piikki olisi pois etanolin käytöstä ja etanoli on todistetusti vaarallisempi huume kuin suurin osa laittomista huumeista.

Se onkin outoa että kun kaikessa muussa on valinnan varaa niin päihteistä vain yksi haitallisimmista on laillista. Rahasta se on kiinni kuten kaikki muukin tässä mailmassa. Terveydellä tai muilla syillä koitetaan vain perustella asiaa.

Vierailija
82/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et noin 5 miljoonaa suomalaista ei ole kokeillut. Katsot maailmaa omaa kaveripiiriäsi mallintaen.

Maikkarin uutisessa puhuttiin noin 900 000 kokeilleesta. Siihen päälle ne jotka ei myönnä kokeilleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. Enkä,ole kokeillut edes työpaikalla humaltumista. Eli olenko nyt todella nolo?

Vierailija
84/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan et noin 5 miljoonaa suomalaista ei ole kokeillut. Katsot maailmaa omaa kaveripiiriäsi mallintaen.

Maikkarin uutisessa puhuttiin noin 900 000 kokeilleesta. Siihen päälle ne jotka ei myönnä kokeilleensa.

Ja siitä pois ne, jotka eivät myönnä, etteivät ole kokeilleet.

Missähän maikkari on selvittänyt tuon, kun minulle ei ole tullut kyselyä? Olisiko tuo selvitetty anonyyminä nettikyselynä?

Vierailija
85/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän maikkari on selvittänyt tuon, kun minulle ei ole tullut kyselyä? Olisiko tuo selvitetty anonyyminä nettikyselynä?

Kysynnän perusteella tuo on määriteltävissä.

Vierailija
86/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaveri oli hankkinut kannaa. No, poltettiin sitä. Kaveri sanoi, ettei vaikuta yhtään. Ei minustakaan tuntunut miltään. Sille oli varmaan myyty heinää tai jotain. Ainoa kokeiluni.

Vierailija
87/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen kohdalla kysyntä on suurempi kuin tarjonta. Siksi hinnatkin on pilvissä.

Vierailija
88/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa jos löytyy.

Tosi Noloja KAIKKI, jotka ON kokeillu kannabista. Surkeita luusereita, jotka ei selviä elämästä selvinpäin.

En ole poltellu mitään; en pilvee, en tupakkaa tai mitään muutakaan. Olen siitä ylpeä!!

Vierailija
89/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi kokeilematon nolo. Ei haittaa.

Vierailija
90/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole polttanut, vaikka sitä kavereilla on. En ole myöskään tupakkaan koskaan koskenut, vaikka sitäkin saa joka paikassa ja alkoholiinkaan en ole koskenut. OHO! niin nolo.

Vierailija
91/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa jos löytyy.

Ei. Jokainen maapallon asukas on kokeillut sitä. Jokainen.

Vierailija
92/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kokeillut mutta vain idiootit ovat jääneet käyttäjiksi.

Vierailija
93/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen kohdalla kysyntä on suurempi kuin tarjonta. Siksi hinnatkin on pilvissä.

No ainakin silkkitiellä on aina myytävänä kukkaa. Ei ole ikinä tullut vastaan tilannetta, jossa kaikki kukka olisi loppu.

Vierailija
94/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä kokeillut, vaikka mahdollisuuksia kyllä olisi ollut useitakin. En tykkää päihtyneestä olotilasta ylipäätään, ja minua myös pelottaisi psykoosin/skitsofrenian puhkeaminen, koska lähisuvussani on paljon skitsofreniaa.

Alkoholin käyttö aiheuttaa psykoosia ja skitsofreniaa 200 kerraa todennäköisemmin kuin kannabiksen käyttö. Kannabiksen käyttäjillä pyskoosiriski on 0.01%, alkoholin käyttäjillä 2%.

Toki sekin on kiistanalaista, aiheuttaako huumeet (alkoholi tai muut) lainkaan psykoosia ja skitsofreniaa. Tuoreimmat tutkimukset väittävät, etteivät aineet aiheuta psykoosia sinällänsä, vaan alttaius psykoosille on ihmisessä itsesään ja psykoosi puhkeaa joka tapauksessa, jos se puhkeaa. Huumeet voivat siis ainoastaan nopeuttaa psykoosin puhkeamista, mutta eivät suoranaisesti aiheuta sitä.

Minä en käytä juuri ollenkaan myöskään alkoholia. Ja vaikka pilven ja skitsofrenian puhkeamisen yhteydestä kiistellään, en ehdoin tahdoin halua nopeuttaa mahdollisen skitsofrenian puhkeamista, kun alttiutta on ihan tarpeeksi ilman huumeitakin. Vaikka alttius skitsofrenialle on, ei se välttämättä laukea jos onnistuu välttämään laukaisevat tekijät. Tuskin tässä nyt mitään väärää on, että näin toimin ja jätän pilvet polttamatta?

95/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut edes tupakkaa ja ensimmäinen alkoholikokeilu oli 26-vuotiaana.

Vierailija
96/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei se minun mielestä ole noloa jos en halua sekoittaa päätäni millään huumeella. En myöskään juo alkoholia.

Vierailija
97/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikänä kokeillut, eikä kiinnostusta ole ikänä ollutkaan. Nimimerkki isoveli käyttänyt 15vuotta aineita/huumeita.

Vierailija
98/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut enkä tule kokeilemaankaan.  En edes tiedä, missä sitä voisi hajun tähden pössytellä, en tiedä mistä sitä saa ja skitsoksi en halua.  Olen siis ilman.

Vierailija
99/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katupölyssä/pakokaasuissa on ihan riittävästi nokea sun muita karsinogeenejä mulle.

Vierailija
100/140 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei ole käyttänyt kannabista.

Itse olet nolo, kun olet sortunut sitä käyttämään 😝