Onko oikeasti ketään joka EI ole kokeillut kannabista?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et noin 5 miljoonaa suomalaista ei ole kokeillut. Katsot maailmaa omaa kaveripiiriäsi mallintaen.
Maikkarin uutisessa puhuttiin noin 900 000 kokeilleesta. Siihen päälle ne jotka ei myönnä kokeilleensa.
En ole kokeillut. Enkä,ole kokeillut edes työpaikalla humaltumista. Eli olenko nyt todella nolo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et noin 5 miljoonaa suomalaista ei ole kokeillut. Katsot maailmaa omaa kaveripiiriäsi mallintaen.
Maikkarin uutisessa puhuttiin noin 900 000 kokeilleesta. Siihen päälle ne jotka ei myönnä kokeilleensa.
Ja siitä pois ne, jotka eivät myönnä, etteivät ole kokeilleet.
Missähän maikkari on selvittänyt tuon, kun minulle ei ole tullut kyselyä? Olisiko tuo selvitetty anonyyminä nettikyselynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän maikkari on selvittänyt tuon, kun minulle ei ole tullut kyselyä? Olisiko tuo selvitetty anonyyminä nettikyselynä?
Kysynnän perusteella tuo on määriteltävissä.
Kerran kaveri oli hankkinut kannaa. No, poltettiin sitä. Kaveri sanoi, ettei vaikuta yhtään. Ei minustakaan tuntunut miltään. Sille oli varmaan myyty heinää tai jotain. Ainoa kokeiluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen kohdalla kysyntä on suurempi kuin tarjonta. Siksi hinnatkin on pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Noloa jos löytyy.
Tosi Noloja KAIKKI, jotka ON kokeillu kannabista. Surkeita luusereita, jotka ei selviä elämästä selvinpäin.
En ole poltellu mitään; en pilvee, en tupakkaa tai mitään muutakaan. Olen siitä ylpeä!!
Olen yksi kokeilematon nolo. Ei haittaa.
Mä en ole polttanut, vaikka sitä kavereilla on. En ole myöskään tupakkaan koskaan koskenut, vaikka sitäkin saa joka paikassa ja alkoholiinkaan en ole koskenut. OHO! niin nolo.
Vierailija kirjoitti:
Noloa jos löytyy.
Ei. Jokainen maapallon asukas on kokeillut sitä. Jokainen.
Moni on kokeillut mutta vain idiootit ovat jääneet käyttäjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen kohdalla kysyntä on suurempi kuin tarjonta. Siksi hinnatkin on pilvissä.
No ainakin silkkitiellä on aina myytävänä kukkaa. Ei ole ikinä tullut vastaan tilannetta, jossa kaikki kukka olisi loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä kokeillut, vaikka mahdollisuuksia kyllä olisi ollut useitakin. En tykkää päihtyneestä olotilasta ylipäätään, ja minua myös pelottaisi psykoosin/skitsofrenian puhkeaminen, koska lähisuvussani on paljon skitsofreniaa.
Alkoholin käyttö aiheuttaa psykoosia ja skitsofreniaa 200 kerraa todennäköisemmin kuin kannabiksen käyttö. Kannabiksen käyttäjillä pyskoosiriski on 0.01%, alkoholin käyttäjillä 2%.
Toki sekin on kiistanalaista, aiheuttaako huumeet (alkoholi tai muut) lainkaan psykoosia ja skitsofreniaa. Tuoreimmat tutkimukset väittävät, etteivät aineet aiheuta psykoosia sinällänsä, vaan alttaius psykoosille on ihmisessä itsesään ja psykoosi puhkeaa joka tapauksessa, jos se puhkeaa. Huumeet voivat siis ainoastaan nopeuttaa psykoosin puhkeamista, mutta eivät suoranaisesti aiheuta sitä.
Minä en käytä juuri ollenkaan myöskään alkoholia. Ja vaikka pilven ja skitsofrenian puhkeamisen yhteydestä kiistellään, en ehdoin tahdoin halua nopeuttaa mahdollisen skitsofrenian puhkeamista, kun alttiutta on ihan tarpeeksi ilman huumeitakin. Vaikka alttius skitsofrenialle on, ei se välttämättä laukea jos onnistuu välttämään laukaisevat tekijät. Tuskin tässä nyt mitään väärää on, että näin toimin ja jätän pilvet polttamatta?
En ole kokeillut edes tupakkaa ja ensimmäinen alkoholikokeilu oli 26-vuotiaana.
Minä. Ei se minun mielestä ole noloa jos en halua sekoittaa päätäni millään huumeella. En myöskään juo alkoholia.
Minä en ole ikänä kokeillut, eikä kiinnostusta ole ikänä ollutkaan. Nimimerkki isoveli käyttänyt 15vuotta aineita/huumeita.
En ole kokeillut enkä tule kokeilemaankaan. En edes tiedä, missä sitä voisi hajun tähden pössytellä, en tiedä mistä sitä saa ja skitsoksi en halua. Olen siis ilman.
Katupölyssä/pakokaasuissa on ihan riittävästi nokea sun muita karsinogeenejä mulle.
Suurin osa ei ole käyttänyt kannabista.
Itse olet nolo, kun olet sortunut sitä käyttämään 😝
Se onkin outoa että kun kaikessa muussa on valinnan varaa niin päihteistä vain yksi haitallisimmista on laillista. Rahasta se on kiinni kuten kaikki muukin tässä mailmassa. Terveydellä tai muilla syillä koitetaan vain perustella asiaa.