Onko oikeasti ketään joka EI ole kokeillut kannabista?
Kommentit (140)
Täällä myös yksi. Oon sitten vaikka nolo lopun ikääni. :)
En ole kokeillut, ei ole koskaan tarjottu tms. En edes tiedä ketään joka on kokeillut. Ehkä pyörin eri piireissä kuin ap.
Ap, kuvitteletko että tuo noloa saisi aikuisen ihmisen kuvittelemaan että on noloa ettei ole kokeillut. Vähän kuin oltaisiin teineinä nurkan takana tupakalla ja nolot ei uskalla polttaa.
No minulla oli jo teininä hyvä itsetunto, joten en polttanut tupakkaa koska minusta se oli typerää. Sama koskee kannabista.
Kyllä tuolta maaseuduilta löytyy, vaikka se pääkaupunkiseudulla onkin äärimmäisen harvinaista ei uskovaisten keskuudessa.
Niissä piireissä missä minä olen kasvanut ja liikkunut ei käytetä päihteitä missään muodossa. Ilmoittaudun siis noloksi.
No on, eikä siinä ole mitään noloa :D
Oon kyllä itse kokeillut, mutta eipä ollut mitenkään niin maailmaa mullistava kokemus että tekis mieli kokeilla uudelleen.
En ole kokeillut, enkä tunne ketään joka käyttää/tietäisi mistä ostaa. Olen kyllä joskus tuntenut kannabista käyttäviä, mutta en niin läheisesti, että edes tietäisin miltä se savu haisee.
Kokeilin vasta viime vuonna. Tilaisuuksia olisi ollut jo ties kuinka monta ja monen vuoden ajan, mutta ei mitään erityistä hinkua. Uteliaisuudesta koitin ja no, mitäpä nyt pitäisi sanoa. Jee? Ei kiinnosta käyttää kyseistä paskaa sen enempää.
No tota helvetissä on sellaisia jotka ei ole kokeilleet. Ei kaikki ole mitään vittun urpoja joiden elämän tarkoitus on puoltaa pilvee
Täällä myös yksi "nolo", vaikka olen sentään käynyt aikuisella iällä ilman lapsia Amsterdamissa.
Voisin listata kaveripiiristäni vaikka miten monta muutakin "noloa". Viinan ja tupakan kanssa kyllä sählättiin teineinä ja osin myös aikuisena, eli mistään aatteellisesta tai uskonnollisesta päihteistä kieltäytymisestä ei siis ole kyse. Kannabista ja myös kovempia aineita oli myös helposti saatavilla jo teinivuosinamme eli siitäkään ei ole kyse.
Olis kiva kuulla teidän muiden "nolojen" ikiä. Minä ja kaveripiirini olemme syntyneet pääosin 70-luvulla (painottuen loppupuoliskolle) ja 80-luvun alussa.
Tuntuu että meitä nuorempien keskuudessa kannabiksen käyttö tai kokeilut ovat huomattavasti yleisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Niissä piireissä missä minä olen kasvanut ja liikkunut ei käytetä päihteitä missään muodossa. Ilmoittaudun siis noloksi.
Mä aina välttelin sellaisia piirejä, kunnes sattumalta päädyin tuntemaan läheisestikin monia päihteidenkäyttäjiä. Annan heidän vetää rauhassa mitä haluavat, en itse siltikään aio kokeilla kaiken maailman mömmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi "nolo", vaikka olen sentään käynyt aikuisella iällä ilman lapsia Amsterdamissa.
Voisin listata kaveripiiristäni vaikka miten monta muutakin "noloa". Viinan ja tupakan kanssa kyllä sählättiin teineinä ja osin myös aikuisena, eli mistään aatteellisesta tai uskonnollisesta päihteistä kieltäytymisestä ei siis ole kyse. Kannabista ja myös kovempia aineita oli myös helposti saatavilla jo teinivuosinamme eli siitäkään ei ole kyse.Olis kiva kuulla teidän muiden "nolojen" ikiä. Minä ja kaveripiirini olemme syntyneet pääosin 70-luvulla (painottuen loppupuoliskolle) ja 80-luvun alussa.
Tuntuu että meitä nuorempien keskuudessa kannabiksen käyttö tai kokeilut ovat huomattavasti yleisempiä.
Minä olen 70 alkupuolelta ja tunnen useita sekä vanhempia että nuorempia kokeilleita ja käyttäjiä. Itseni määrittelen satunnaiskäyttäjäksi, edellisestä kerrasta ehkä pari kuukautta.
Huutonaurua jos ei ole. Mammat elää vielä 50-luvulla.
Tuolla yhdessä peukutusketjussa "olen kokeillut kannabista" oli yläpeukuttanut n. 60 henkilöä ja alapeukuttanut n. 50 henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua jos ei ole. Mammat elää vielä 50-luvulla.
Oli niitä käyttäjiä silloinkin. Aikoinaan kun apteekista sai intianhampun nimellä sitä käytettiin parempaan sunnuntai pullaan. Tutustu vähän historiaan.
Teille jotka kuvittelette ettette ole koskaan edes nähnyt kenenkään käyttävän, niin se voi johtua ihan vaan siitä, ettei se näytä mitenkään ihmeelliseltä eikä sen vaikutusta juuri huomaa päällepäin. Ihan kuin polttaisi tupakkaa. Pikkupilvessä ei näytä mitenkään känniseltä tai muutenkaan ihmeelliseltä tai kompuroi kävellessään.
Kattokaa kun mummut näyttää miten se vaikuttaa:
Nuo kyllä vetää bongista, siitä tulee vähän tuhdimmat sauhut kuin sätkästä.
Ei tuo niin kauhean pelottavalta näytä että pitäisi laitonta olla.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut. Haluaisin kyllä kokeilla, mutta en halua tehdä mitään laitonta. Muutama vuosi sitten kävin Amsterdamissa, ja siellähän kannabiskahviloita oli joka kulmassa, mutta kun olin matkalla 70 v. äitini kanssa, en viitsinyt ehdottaa hänelle.
Jotkut vanhukset on aika myönteisiä tuommoisille jutuille. Ovat jo päässeet siihen ikään että eivät enää niin välitä mistään moralisoinneista ja haluavat vaan nauttia elämästä.
En ole koskaan kokeillut. Haluaisin kyllä kokeilla, mutta en halua tehdä mitään laitonta. Muutama vuosi sitten kävin Amsterdamissa, ja siellähän kannabiskahviloita oli joka kulmassa, mutta kun olin matkalla 70 v. äitini kanssa, en viitsinyt ehdottaa hänelle.