Voisitko olla miehen kanssa jonka paino alkaa 6:lla?
Eli alle 70kg miehen kanssa?
Vaikka et olisi pinnallinen, herättäisikö se jotain ajatuksia?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo tosi laiha sitten olisi, ellei sitten älyttömän lyhyt. Ehkä voisinkin olla, jos on muuten mukava ja hyvä, ainahan massaa saa lisää, jos on terveydelle haitallisesti alipainoinen.
Ei kaikille tartu massa.
Eikä alle 70kg ole "tosi laiha".
En, miehen painon kuuluu alkaa ykkösellä.
Mä olen naimisissa sellaisen kanssa. Pituutta joku 175cm, eli ei mikään iso mies. Kyllä se mut silti kantaa ympäri taloa (olen muutaman kilon häntä kevyempi) ja tekee raskaat työt ihan ongelmitta.
Tuskinpa se minua niin paljoa haittaisi, jos mies olisi esim. n. 170-senttinen; eikä häntä vastavuoroisesti haittaisi, että itse painan saman verran tai toisinaan jopa enemmän. Mutta yleensä pidän vähän muhkeammista miehistä (siis rehellisesti sanottuna jo lihavista). N175cm
Sellanen löytyy viereltä taivalta tallaamassa. Ei kyllä ole pitkäkään, ei alipainoinen, mutta kuitenkin hoikka. Kyllähän se vähän pistää silloin tällöin silmään, mutta minkäs teet. Rakastan silti enkä vaihtaisi pois.
Painoni alkaa kuudella. Lihas- ja juoksukuntoni on parempi 95 prosentilla miehillä. Ylipaino ei ole ylivoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo tosi laiha sitten olisi, ellei sitten älyttömän lyhyt. Ehkä voisinkin olla, jos on muuten mukava ja hyvä, ainahan massaa saa lisää, jos on terveydelle haitallisesti alipainoinen.
Ei kaikille tartu massa.
No on se tosi laiha, jos pituutta löytyy vaikka yli 175cm. Itse kyllä tykkään kuitenkin massakkaammista miehistä ja omani onkin vähän vajaa 180 senttisenä noin 85kiloinen, suurin osa lihasta, mutta myös vähän ylimääräistä, juuri sellainen kuin minun makuuni miehen kuuluukin olla. Itse taas olen noin 30kg kevyempi.
Mun paino alkaa 5:lla tai 6:lla riipu vähän päivästä ja vuorokauden ajasta. Miehellä ehkä kuintekin vähän enemmän saman pituisia ollaan.
Mun mies on onneks sinänsä miehen näkönen, vaikka onkin pieni. Hartiat huomattavan leveät lantioon suhteutettuna ja ryhti on todella hyvä. Yli 10 vuotta sitä on tullut katseltua, ja nyt en enää ees osaa kuvitella olevani "normaalikokoisen" miehen kanssa, niin tuohon on tottunut. Luonnehan se kai on millä oikeasti on väliä, kunhan ei aamuisin herätessä ihan säikähdä vieressä makaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikille tartu massa.
No on se tosi laiha, jos pituutta löytyy vaikka yli 175cm. Itse kyllä tykkään kuitenkin massakkaammista miehistä ja omani onkin vähän vajaa 180 senttisenä noin 85kiloinen, suurin osa lihasta, mutta myös vähän ylimääräistä, juuri sellainen kuin minun makuuni miehen kuuluukin olla. Itse taas olen noin 30kg kevyempi.
Mun mies on 67-68kg ja vain hieman keskipituutta lyhyempi. Yhtään luuta ei näy ja lihastakin on, urheilullinen. Tosin hartiat ja perseet ei ole leveät.
Juu, sellainen on. Alle 170 cm joten sopii painoonsa hyvin. Ei sen paino herätä mitään sen kummempia tuntemuksia :D Kivaa, kun kumppani on samankokoinen kuin itse. Ei paino miestä pahenna!
En oikein usko. Mies maku sattuu vain olemaan niin täysin erilainen, että tuskinpa koskaan osaisin katsoa edes sillä silmällä. Tosin, jos nyt sattuisi löytymään oikea helmi, niin äkkiäkös sen salille raahais ja alkais syöttämään. :D
Mitä merkitystä painolla on? Meidän isäntä painaa nyt noin 158 paunaa, joskus ollut 5% kevyempi tai painavampi. Jotkut naiset ovat mieltyneet tietynlaisiin ulkoisiin asioihin. Joku haluaa pitkän, toinen pätkän. Joku pyöreän, toinen heinäseipään.
noup kirjoitti:
En oikein usko. Mies maku sattuu vain olemaan niin täysin erilainen, että tuskinpa koskaan osaisin katsoa edes sillä silmällä. Tosin, jos nyt sattuisi löytymään oikea helmi, niin äkkiäkös sen salille raahais ja alkais syöttämään. :D
Vastaavasti jos mies löytää helmen naisen muutaman ylikilon kera niin äkkiäkös sen salille ja dietille laittaa?
Ulkoinen olemus on katoavaista vain, joten ei sille kannata liikaa painoarvoa laittaa :P
Mutta jos mieltymyksistä puhutaan, niin omaa silmääni viehättävät enemmän sellaiset hintelämmänpuoleiset miehet. Rotevat urokset ovat jotenkin luotaantyöntävän oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei massaa saa vaikka tekisi mitä. Mies on 177/65 ja lapsellakin näyttää olevan isänsä geenit.
Minun mies on 175cm ja painaa nyt n. 72kg. Vähän on rasvaa mahassa ja sitä nyt kesää kohden kuulemma haluaa pois, joten varmasti painaa kesällä vähän alle 70kg.
Ei todellakaan ole mikään kukkakeppi vaan sopivan lihaksikas, harrastaa kamppailulajia 3- 4 kertaa viikossa ja käy salilla parikertaa viikossa ja juoksee 2-3 kertaa viikossa.
Olen 172/69 ja läskiä on vielä monta kiloa pudotettavana.
Tämä mies on 178/75 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/08/02/article-2182527-1435EE9E00000…