Voisitko olla miehen kanssa jonka paino alkaa 6:lla?
Eli alle 70kg miehen kanssa?
Vaikka et olisi pinnallinen, herättäisikö se jotain ajatuksia?
Kommentit (63)
Mun miehen paino alkaa vitosella. Olisin iloinen jos hänen painonsa vielä joskus alkaisi kutosella, mutta niin kauan kun hän on terve ja itse tyytyväinen, en välitä. Välillä vain tuntuu siltä, että hänen jaksamisensa kannalta olisi hyvä hankkia lihaksia.
Itse en välitä ulkonäöstä hirveästi, kunhan ei liho hirveän ylipainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo tosi laiha sitten olisi, ellei sitten älyttömän lyhyt. Ehkä voisinkin olla, jos on muuten mukava ja hyvä, ainahan massaa saa lisää, jos on terveydelle haitallisesti alipainoinen.
Kaikille ei massaa saa vaikka tekisi mitä. Mies on 177/65 ja lapsellakin näyttää olevan isänsä geenit.
Voi kuule kyllä ihan jokaisen saa lihomaan, kun syö tarpeeksi paljon ja lihasta saa kasvatettua myös, kun lähtee salille ja taas syö tarpeeksi paljon siihen nähden.
No tuo mies on pelkkää lihasta ja kyllä se syö...pupeltaa leipää parin tunnin välein ja ruoka-aikana terveellistä (proteiinit + kasvikset, rasvaa unohtamatta) siihen päälle. Ei käy salilla, mutta muuten on liikkeellä ja tekee kaikenlaista (siivoaa jos ei ole remppaa tai polttopuiden hakkaamista). 16 vuotta ollaan syöty samaa safkaa ja mun tulos ilman jatkuvia leipävälipaloja on +10kg :)
Mun mies on 182 ja painaa semmonen 68-70, on joo hoikka, mut on silti ihan miehekkään näkönen kroppa....tekee fyysisesti raskasta työtä ja jaksaa sitä hyvin. On ketterä ja jaksaa myös pyöritellä mua lakanoiden välissä ;) ei oo koskaan harrastanu mitään liikuntaa, muuten kun työn muodossa. Semmosta räjähtävää voimaa ei välttis oo niin paljon kuin lihaskimpuilla, mut jaksaa äärettömän pitkiä aikoja fyysistä rasitusta. Just sopiva :)