Voisitko olla miehen kanssa jonka paino alkaa 6:lla?
Eli alle 70kg miehen kanssa?
Vaikka et olisi pinnallinen, herättäisikö se jotain ajatuksia?
Kommentit (63)
Mun exäni paino alkoi kutosella, eikä se ollut syy meidän eroomme. Ei hän kyllä pituudellakaan ollut pilattu, oli muutaman sentin minua lyhyempi. Sekään ei ollut syy eroomme... ;D
Voisin.
T. Nykyinen painaa hitusen alle 60 kg
Täälläkin taloudessa mies n. 175 cm ja paino 65-70 kg. On urheilullinen, tekee fyysistä työtä ja lihasta löytyy, joten en ole sitä painoa ainakaan itse kokenut ongelmaksi. Hyvä vain, kun on terve ja hyvässä kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo tosi laiha sitten olisi, ellei sitten älyttömän lyhyt. Ehkä voisinkin olla, jos on muuten mukava ja hyvä, ainahan massaa saa lisää, jos on terveydelle haitallisesti alipainoinen.
Kaikille ei massaa saa vaikka tekisi mitä. Mies on 177/65 ja lapsellakin näyttää olevan isänsä geenit.
Voi kuule kyllä ihan jokaisen saa lihomaan, kun syö tarpeeksi paljon ja lihasta saa kasvatettua myös, kun lähtee salille ja taas syö tarpeeksi paljon siihen nähden.
Usko vaan, että ei saa ainakaan ilman TUSKAA. Minun miehenä tekee pahaa syödä tarvetta enemmän ja jos haluaisin kilojen tarttuvan, pitäisi minun köyttää itseäni sohvaan jotta en kuluta energiaa hääräilemällä, harrastelemalla, siivoilemalla tms.
Naisilla on monesti käsitys, että mies lihoo ja saa lihasta helposti. Jos teille kertyy rasvaa helposti niin ei se tarkoita, että kaikille kertyy. Varsinkaan miehille
Mies on 175cm ja painaa 68kg. On kai samanpainoinen kuin Stubb, mutta 10cm lyhyempi.
Keskimäärin naiset pitävät vähärasvaisista miehistä, joten aika monet normaalipainoiset naiset varmaan voisivat. Pituus - 110 on terveellinen paino treenaamattomalle miehelle. Yleensä naisella on toiveena olla miestään kevyempi, niin tässä ylipainon luvatussa maassa asia ei ole niin yksinkertainen, että hoikka mies kelpaisi aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tuo tosi laiha sitten olisi, ellei sitten älyttömän lyhyt. Ehkä voisinkin olla, jos on muuten mukava ja hyvä, ainahan massaa saa lisää, jos on terveydelle haitallisesti alipainoinen.
Kaikille ei massaa saa vaikka tekisi mitä. Mies on 177/65 ja lapsellakin näyttää olevan isänsä geenit.
Voi kuule kyllä ihan jokaisen saa lihomaan, kun syö tarpeeksi paljon ja lihasta saa kasvatettua myös, kun lähtee salille ja taas syö tarpeeksi paljon siihen nähden.
Usko vaan, että ei saa ainakaan ilman TUSKAA. Minun miehenä tekee pahaa syödä tarvetta enemmän ja jos haluaisin kilojen tarttuvan, pitäisi minun köyttää itseäni sohvaan jotta en kuluta energiaa hääräilemällä, harrastelemalla, siivoilemalla tms.
Naisilla on monesti käsitys, että mies lihoo ja saa lihasta helposti. Jos teille kertyy rasvaa helposti niin ei se tarkoita, että kaikille kertyy. Varsinkaan miehille
Tämä nyt menee taas jo epäterveellisen puolelle, mutta jos syö paljon roskaruokaa ja herkkuja niin kyllä alkaa miehellekin paino kertyä. Ihan perusterveellisellä ruualla se taas on ehkä vähän hankalempaa ja kyllähän jokaisen keho varmasti itse osaa juurikin ruokahaluasäätelemällä pysyä siinä painossa, missä sille on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En, miehen painon kuuluu alkaa ykkösellä.
Käviskö 12kg?
Huutonaurua naisille jotka todistelevat pulkannaru 60kg miestensä lihaksikkuutta. Jokaisella ihmisellä on lihakset. Ne teidän mikkihiirten lihakset voi näyttää isoilta kun rasvaa ei ole. Se ei silti heistä tee lihaksikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt menee taas jo epäterveellisen puolelle, mutta jos syö paljon roskaruokaa ja herkkuja niin kyllä alkaa miehellekin paino kertyä. Ihan perusterveellisellä ruualla se taas on ehkä vähän hankalempaa ja kyllähän jokaisen keho varmasti itse osaa juurikin ruokahaluasäätelemällä pysyä siinä painossa, missä sille on hyvä.
Ei kerry. Jos syön epätervellistä (= rasvaa ja proteiinia sisältää) ruokaa niin nälän tunne pysyy pitkään poissa. Voin syödä esimerkiksi rullakebabin kokonaan päivällä ja sen energian (1500 kcal?) takia seuraava nälkä tulee illalla jolloin voin syödä pari leipää ja hedelmän. Siitä kohti yötä.
Vaikka pituus olisi 180, niin painolla 69kg, BMI on 21,3. Huono on väittää, että olisi "tosi laiha" tai alipainoinen.
Voisin olla, oma paino alkaa nelosella.
Mun mies on tietääkseni 183/67. On kyllä laiha, mutta kaikki mitä siinä kropassa on on lihasta. Ihanan näköinen, ja sopii mulle kun itsekin olen hoikka.
Tosi tärkeä tuo korjaus "eli alle 70 kg." 600-kiloisia ihmisiähän on tunnetusti elossa.
Mun miehen paino alkaa kutosella ja on kyllä tosi hoikka mies. Seurustelun alkupuolella oli jopa alipainoinen, painoi jotain 58kg (pituus reilut 180cm), mutta on kerryttänyt lisää massaa kun ollaan kokkailtu yhdessä kaikkia herkkuja. :D
Tapailuvaiheessa vähän kauhistelin miehen hoikkuutta, mutta nyt en jaksa enää välittää niin kauan kuin mies on terve ja itse tyytyväinen kroppaansa. Hänkään ei kommentoi minun kroppaani muuten kuin kehumalla joten miksi minäkään arvostelisin hänen kehoaan negatiivisesti. Meidän suhteessa muut asiat on tärkeämpiä kuin toisen paino.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pituus olisi 180, niin painolla 69kg, BMI on 21,3. Huono on väittää, että olisi "tosi laiha" tai alipainoinen.
Näinpä. Suomalaisista puolet on ylipainoisia, joten tämä asia vääristyy. Jossain Japanissa olisi todella eriskummallista väittää 180/85 miestä normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
noup kirjoitti:
En oikein usko. Mies maku sattuu vain olemaan niin täysin erilainen, että tuskinpa koskaan osaisin katsoa edes sillä silmällä. Tosin, jos nyt sattuisi löytymään oikea helmi, niin äkkiäkös sen salille raahais ja alkais syöttämään. :D
Vastaavasti jos mies löytää helmen naisen muutaman ylikilon kera niin äkkiäkös sen salille ja dietille laittaa?
Niinhän ne miehet yleensä tekeekin.
Voisin olla ja olenkin. Oma paino alkaa 5llä.
Ja kysymykseen vastatakseni: kyllä miehelläni saisi olla kokoa. Koska pidän 180-senttisistä miehistä, olisi kutosella alkava paino liian rimpula. Lyhyemmällä tyypillä se olisi ihan ok, mutta minä taas en syty sen lyhyemmistä.