Voisitko olla miehen kanssa jonka paino alkaa 6:lla?
Eli alle 70kg miehen kanssa?
Vaikka et olisi pinnallinen, herättäisikö se jotain ajatuksia?
Kommentit (63)
Mun miehelläni on paino hitusen alle 70 silloin, kun ehtii liikkua. Sitten kun on kiireitä eikä ehdi kuntoilla, nousee yli 70 kiloon. Hän kokee selkeästi voivansa parhaiten alle 70-kiloisena, ja kyllä minustakin on mukavaa katsella ukon vatsalihaksia.
Mies on terve ja pitkäikäistä sukua, taustalla kamppailulajiharrastus, mutta treenatessaan aktiivisesti hän oli vielä kevyempi. Ei ne satakiloiset potkaise pään korkeudelle ja nopeasti.
Toki mukavaa, että joku tykkää pyöreämmistä miehistä. Ihan niin kuin on mukavaa, että joku tykkää naisista, joissa "on mistä ottaa kiinni". Näin löytyy jokaiselle sopiva.
Ehkä, jos kyse olisi esim. amputoidusta raajasta. Hintelät ei sytytä.
Exä oli 180/65, hyvin hoikka siis mutta ruuminrakenne sellainen että näytti hyvältä silti. Sellainen jäntevä. Eli voisin olla ja olen ollutkin, enkä minä mitään painoja kysele enkä osaa arvioida, itse sen jossain yhteydessä mainitsi.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläni on paino hitusen alle 70 silloin, kun ehtii liikkua. Sitten kun on kiireitä eikä ehdi kuntoilla, nousee yli 70 kiloon. Hän kokee selkeästi voivansa parhaiten alle 70-kiloisena, ja kyllä minustakin on mukavaa katsella ukon vatsalihaksia.
Mies on terve ja pitkäikäistä sukua, taustalla kamppailulajiharrastus, mutta treenatessaan aktiivisesti hän oli vielä kevyempi. Ei ne satakiloiset potkaise pään korkeudelle ja nopeasti.
Toki mukavaa, että joku tykkää pyöreämmistä miehistä. Ihan niin kuin on mukavaa, että joku tykkää naisista, joissa "on mistä ottaa kiinni". Näin löytyy jokaiselle sopiva.
Oletko koskaan kuullut raskaan sarjan kamppailijoista? Ne potkii ja lyö, ja painaa paljon. Lihaksissa voi olla paljon massaa.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua naisille jotka todistelevat pulkannaru 60kg miestensä lihaksikkuutta. Jokaisella ihmisellä on lihakset. Ne teidän mikkihiirten lihakset voi näyttää isoilta kun rasvaa ei ole. Se ei silti heistä tee lihaksikkaita.
Huutonaurua sinulle, kun olet tuplasti painavampi, mutta tuplasti heikompi kuin tämä 56-kiloinen maailmanmestari http://sportivnypress.com/documents/images/omfinal2.jpg
http://mybodygalleryformen.com/photos-30848-body-shape.htm?StartAt=1#.V…
Tällaisesta minä tykkään💋 Ei voisi alle 70-kiloinen mies näyttää tuolta.
Mun mies on 190cm ja painaa 64 kiloa, eli siis älytön tikku. :P silti ihana
Miksi joku haluaisi jonkun kuvottavan lihaspullistuskimpaleen? Yäks!
En voisi. Tiedän etten ihastuisi niin hoikkaan ihmiseen koska minun miesmakuni ulkonäön perusteella on sellainen vahva, iso ja turvallinen habitus. Oikeastaan jos mies painaa alle 85kg ja on sopivan mittainen (ei alle 180cm) niin hän on liian rimpula.
Olen tapaillut jo kauan ja pian otan miehekseni, jotta miksi ei. On komea, tykkään kropasta, jaksaa tehdä raskasta fyysistä työtä, enkä ennen tätä ole edes ajatellut asiaa :) Ihan normi-mies ollut minusta, ainut vaan että aika paljon mukavampi ja fiksumpi kuin aiemmin tapailemani. Ja iso kalu myös, joten nyt täytyy miettiä etten anna tämän sumentaa arvostelukykyäni.. Mutta ihastuin kyllä ihan luonteeseen aikanaan, sen verran kauan tapailtiin ennen muuta, eikä paino ollut koskaan edes mieleen tullut asia. Ja! Poikani paino alkaa todennäköisesti 5lla vaikka pituutta 180 ja olisi kyllä vientiä naismarkkinoilla enempi kuin uskoiskaan. Joten hän on se, joka on oman uskonikin saanut kääntymään siihen, että mahtavalla luonteella paikataan aika paljon valtavirran ihanteita. Tai mitä nää nyt ikinä tällä palstalla onkaan..
Poikaystävä on 180 ja painaa pari kiloa alle 60kg. Laiha, mutta tosi rakas. Ei vaan kerää massaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Selvästi fiksumpi kuin sinä.
Eksäni oli vähän rotevampi tapaus, ei mikään lihava, mutta sellainen aika pätäkkä. Meni hieman aikaa totutella, kun seuraava (lyhytaikainen) miestuttavuus oli todella pitkä ja laiha. Nykyinen on sitten lyhyehkö, ehkä jotain 170cm, ja laiha. Molemmat tapaukset vähäruokaisia, ja tämä on ahdistavaa. Ei syödä aamupalaa saati tehdä ruokaa kotona. Eletään leivällä ja mehulla päivästä toiseen. Töissä ehkä syödään. Nykyinen on tosin ravintolakokki, eli kyseessä ilmeisesti suutarin lapsella ei kenkiä- syndrooma.
Voisin ja olenkin ;) eikä oo ikään luuviulu!
Vierailija kirjoitti:
No kunhan paino ei olisi kolminumeroinen luku... ;)
Voisitko olla miehen kanssa jonka ikä alkaa 6:lla?
Tottakai. Avomieheni on reilu 190cm ja painaa vain 65kg, saishan tuo kyllä kerätä massaa lisää ainakin sen kymmenen kiloa, mutta ei mitenkään sairaan näköinen kuitenkaan ole. Mies on vaan luonnostaan tosi laiha eikä painoa tunnu tarttuvan, mutta ehkä iän myötä sitten. Itse painan sen 75kg ja olen vajaat 180 senttiä, voitais kyllä miehen kanssa vaihtaa painoja :D
Mun kaverin mies on n.185cm pitkä ja painaa 65kg. En vois sellasen kanssa olla, siis tietenkin jos ihastuisin/rakastuisin niin toki mutta en välttämättä kiinnittäis huomiota niin laihaan.
Itse olen tapaillut myös miestä joka painoi 65kg mutta hän oli vain 170cm pitkä. Ja lihaksiakin oli.
Ei oikein innostaisi, oma mies on 197cm ja painaa 108kg. Maailman ihanin lihaksikas ja urheiluhullu nallekarhu. Kiltti, ystävällinen, leppoisa ja mukavakin vielä <3
Tässä taas salimake, jonka ego perustuu ensisijaisesti lihasten kokoon, toissijaisesti niiden voimaan ja siinä se koko egon sisältö sitten onkin.