Knorr lihaliemi kuutiot muuttuneet?
Onko kukaan muu huomannut reseptin muuttumista? Olen käyttänyt ruoanlaitossa niitä vuosikaudet ja nyt harmittaa kun niin hyvä mauste pilattu!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa Reformin luomukuutioita! Ovat ihanan pehmeitä, murenevat helposti ja maku on tosi hyvä.
Samoin olen siirtynyt kokonaan Reformin jauhemaisiin liemi valmisteisiin vaikka on vähän kalliimpaa niin tulee kunnon ruokaa.
https://www.reformi.fi/tuotteet/?t=liemivalmisteet
Tämä on aivan paras ja suosikkini vuosikausia ollut ja sopii mihinkä vain, vaikka sämpylöihinkin.
Reformi Luomu Kasvisliemijauhe
Reformi Luomu Kasvisliemijauhe on korkealuokkainen luomutuote. Jauhetta on helppo annostella ja se liukenee nopeasti kuumaan veteen herkulliseksi liemeksi. Reformi Luomu Kasvisliemijauhe sopii keittoihin, kastikkeisiin, pataruokiin sekä riisin ja pastan keitinveteen. Jauhetta voi käyttää myös mausteena ja erilaisissa marinadeissa. Valmiin liemen suolapitoisuus 1,2 % (voimakassuolainen).
Vegaaninen. Gluteeniton. Maidoton. Laktoositon. Lisäaineeton. Ei sisällä palmuöljyä, eikä lisättyä natriumglutamaattia tai hiivaa.
Käyttöohje: lisää 4 tl (n. 12,5 g) 5 dl:aan kiehuvaa vettä.
Säilytys: kuivassa ja viileässä.
Pakkauskoko: 120 g
TARKAT TUOTETIEDOT
Ainesosat: suola, tärkkelys* (peruna*, maissi*), maltodekstriini*, raakaruokosokeri*, hydrolysoitu rypsiproteiini*, glukoosisiirappi*, porkkana*, purjosipuli*, auringonkukkaöljy*, sipuli*, palsternakka*, persilja*, kurkuma*, muskotti*. Kasviksia 3,7%. *Luomu
Saattaa sisältää jäämiä kananmunasta, soijasta, maidosta, selleristä, sinapista ja sulfiitista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa Reformin luomukuutioita! Ovat ihanan pehmeitä, murenevat helposti ja maku on tosi hyvä.
Samoin olen siirtynyt kokonaan Reformin jauhemaisiin liemi valmisteisiin vaikka on vähän kalliimpaa niin tulee kunnon ruokaa.
https://www.reformi.fi/tuotteet/?t=liemivalmisteet
Tämä on aivan paras ja suosikkini vuosikausia ollut ja sopii mihinkä vain, vaikka sämpylöihinkin.
Reformi Luomu Kasvisliemijauhe
Reformi Luomu Kasvisliemijauhe on korkealuokkainen luomutuote. Jauhetta on helppo annostella ja se liukenee nopeasti kuumaan veteen herkulliseksi liemeksi. Reformi Luomu Kasvisliemijauhe sopii keittoihin, kastikkeisiin, pataruokiin sekä riisin ja pastan keitinveteen. Jauhetta voi käyttää myös mausteena ja erilaisissa marinadeissa. Valmiin liemen suolapitoisuus 1,2 % (voimakassuolainen).
Vegaaninen. Gluteeniton. Maidoton. Laktoositon. Lisäaineeton. Ei sisällä palmuöljyä, eikä lisättyä natriumglutamaattia tai hiivaa.
Käyttöohje: lisää 4 tl (n. 12,5 g) 5 dl:aan kiehuvaa vettä.
Säilytys: kuivassa ja viileässä.
Pakkauskoko: 120 g
TARKAT TUOTETIEDOT
Ainesosat: suola, tärkkelys* (peruna*, maissi*), maltodekstriini*, raakaruokosokeri*, hydrolysoitu rypsiproteiini*, glukoosisiirappi*, porkkana*, purjosipuli*, auringonkukkaöljy*, sipuli*, palsternakka*, persilja*, kurkuma*, muskotti*. Kasviksia 3,7%. *Luomu
Saattaa sisältää jäämiä kananmunasta, soijasta, maidosta, selleristä, sinapista ja sulfiitista.
Maggilla on ihan valmista lihalientäkin, ei tarvitse mitään jauheita liotella.
Olen kans huomannut. Ihan pilalla on koko tuote
Krigssponsorns produkt. Lämna oköpt.
Ostan nuudeleita vain maustepussin takia koska käytän vain sitä. Nuudelit nakkelen roskiin kun eihän ne ruokaa ole.
Mulla ei ollu vesitonkkaa ni nappasin Teboilin roskiksesta pari 5lutran tonkkkaa. Täytin ne vetelä ja mut vähä hais paha ku ois pitani pestä ekakx. Mut joon kuitekmi siitä ja nyt vahgä huimaa.
WIKIPEDIA palmurasva öljy
Palmuöljystä valmistettuja rasvaseoksia käytetään myös esimerkiksi saippuoissa, kynttilöissä, kosmetiikassa[2] ja monissa suomalaisten suosimissa kekseissä, leivonnaisissa sekä eineksissä[
Eipä ole ihme, jos on klönttinä kastikkeissa hyi
söisinkö palan saippuaa... no en
itse käytän pippureita kuivattuja tilliä persiljaa sipulia laakerinlehteä jne jne Tuoreita maustekasveja kun saatavilla
suolan lisään aina viimeisenä
kuutioissa maksaa suolasta hirveän hinnan, ja niiden nimi pitäisi olla palmurasvapala suolakuutio e621pala melkeinsokeripala
äitini käytti vain suolaa pippureja persiljaa tilliä sipuleita
ja oli tosi hyvä kokki!!