Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Knorr lihaliemi kuutiot muuttuneet?

Vierailija
01.04.2016 |

Onko kukaan muu huomannut reseptin muuttumista? Olen käyttänyt ruoanlaitossa niitä vuosikaudet ja nyt harmittaa kun niin hyvä mauste pilattu!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on aika sinunkin siirtyä edes hiukan parempiin aineisiin. Osta vaikka pullollinen Fond du Chefiä, niin onhan se ihan muuta kuin nuo kamalat suola- ja glutamaattipommit.

Vierailija
2/28 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen käytä niitä kuutioita. Turhaa suolaa ja aromeita, jotka koukuttavat ja kohta et enää arvosta perusmaustettua hyvää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on aika sinunkin siirtyä edes hiukan parempiin aineisiin. Osta vaikka pullollinen Fond du Chefiä, niin onhan se ihan muuta kuin nuo kamalat suola- ja glutamaattipommit.

fond du chef:

Vesi, suola, naudanrasva, hiivauute, kasvikset 2,3 % (porkkana, purjosipuli), sokeri, aromi (mm. MAITO), naudanlihauute 1,7 %, palmurasva, sakeuttamisaineet (ksantaanikumi, johanneksenleipäpuujauhe), karamellisoitu sokeri, persilja, maltodekstriini, hedelmä- ja kasvismehutiiviste (omena, sipuli, porkkana), rypälesokeri, mausteuute, mausteet (mm. valkosipuli).

Hiivauute on vain eri sana natriumglutamaatille, samoin aromi-nimikkeen alla voi olla mitä tahansa. Palmurasva on tosi haitallista elimistölle. Listalta löytyy myös mausteuute, hmmm.

Vierailija
4/28 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yhden lihaliemikuution pudottaa keiton sekaan, niin tuskinpa se vaaraksi on. Tämä oli hyvän makuinen tuote ennen. Nyt pilalla.

Vierailija
5/28 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt yhden lihaliemikuution pudottaa keiton sekaan, niin tuskinpa se vaaraksi on. Tämä oli hyvän makuinen tuote ennen. Nyt pilalla.

Itsekin käytin ennen paljon liemikuutioita vähän joka ruokaan riisin keitosta lähtien. Hullun hommaa kun ajattelee että kuutiot ja fondit on vaan suolaa, rasvaa ja lisä-aineita ja arominvahventeita täynnä. Mutta näille keittiön katastrofikokeille ehkä passeli tuote?

Vierailija
6/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Minä olen huomannut. Liemikuutiot eivät sula enää samalla tavalla ja juuri söin sellaisen sulamattoman klöntin kastikkeen seassa..hyi hitto miten pahaa...taitaa mennä lihaliemi vaihtoon.. Vuosia käyttänyt knorria ja parhaaksi todennut..harmi kun joku urpo menee hyvän pilaamaan!

Vierailija
7/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis kuvitellut omiani! Ihmettelin, että ovatko jotenkin pilaantuneet kun eivät sula ja maistuvat pahalta. Onneksi Lidlistä saa hyviä ja halpoja kuutioita :)

Vierailija
8/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käytin ennen paljon liemikuutioita vähän joka ruokaan riisin keitosta lähtien. Hullun hommaa kun ajattelee että kuutiot ja fondit on vaan suolaa, rasvaa ja lisä-aineita ja arominvahventeita täynnä. Mutta näille keittiön katastrofikokeille ehkä passeli tuote?

Wau! Onnittelut siitä, että sinusta tuli meitä muita parempi ihminen.

Vierailija
9/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Minä olen huomannut. Liemikuutiot eivät sula enää samalla tavalla ja juuri söin sellaisen sulamattoman klöntin kastikkeen seassa..hyi hitto miten pahaa...taitaa mennä lihaliemi vaihtoon.. Vuosia käyttänyt knorria ja parhaaksi todennut..harmi kun joku urpo menee hyvän pilaamaan!

Knorr myös? Tämän sulamattomuuden olen huomannut jo kauan pirkassa.

Itse käytän vähän, mutta nykyisin olen ruvennut käyttämään kanaliemikuutioita silloin kun käytän, jotenkin on ruvennut tympimään ne lihaliemet. Joskus yritin selvitä aina ilman, suolalla ja pippurilla koska se oli mielestäni jotenkin hienompaa niin. Mutta koska fondeihin ei ole varaa, saati keitellä itse liemiä, ja noita suolaa ja aromivahventeita voin käyttää muutenkin, niin mikäs siinä, nakkelen taas kuutioita silloin kun siltä tuntuu. Mutta silti joskus tuntuu muka laiskalta eines-wt:ltä.

Vierailija
10/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaliemikuutiot on täysin ravinnoksi kelpaamatonta sontaa.

Vierailija
11/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Lidlin liemikuutiot olivat ennen hyviä. Musertuivat helposti hajoten jauhomaisesti. Nykyään ovat sulamattomia klönttejä.

Vierailija
12/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle pätemään.

Vierailija
13/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, koska en niitä käytä. Totta on kuitenkin, että harmittavan moni tuote on vuosien saatossa huonontunut valmistuksen siirtyessä eri paikkaan. Ekana tulee mieleen juustonaksut.

Vierailija
14/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa Reformin luomukuutioita! Ovat ihanan pehmeitä, murenevat helposti ja maku on tosi hyvä.

Vierailija
15/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle pätemään.

En päde, arvostan hyvää ruokaa.

Vierailija
16/28 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle pätemään.

En päde, arvostan hyvää ruokaa.

Miksi sitten hakeudut ketjuun, jossa puhutaan liemikuutioista. :D

Vierailija
17/28 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess!! Mahtaa etten ole ainoa. Menin kauppaan kysymään myyjältä että onko mitään tietoa mitä on tapahtunut vai onko mulla ollu vanhentunut erä. (Outo maku ja ei sula ruokaan kunnolla vaan jää klönttejä.) Hän ei osannut vastata joten jätin asian siihen mutta knorrin lihaliemikuutioita en ole enää ostanut.. :(

Vierailija
18/28 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, mutta suosittelen kokeilemaan kasvislientä! Meillä käytössä fond du Chef kuutiot ja neste, kumpaa nyt satun ostamaan ja on hyvää! Voisi ehkä korvata tuon knorrin tuotteen?

Vierailija
19/28 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina sitä liha-juureslientä, on pehmeämmän ja vähän makeamman makuinen. Ei ehkä ihan niin teollisen makuinen.

Vierailija
20/28 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut muutoksen. Lihaliemikuutiot eivät enää ole kuutioita vaan muunlaisia suorakulmaisia särmiöitä.