Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olisit opiskellut"

Vierailija
26.05.2025 |

Että mua ärsyttää,  kun sanotaan noin. T. Valis 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua EI ärsyttäis? Kerropa joskus😇

Vierailija
2/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua EI ärsyttäis? Kerropa joskus😇

Monikin asia ei ärsytä. Esim. Puutarha asiat, ulkoilu, grillaus, auringonpaiste, linnunlaulu yms.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joidenkin on helppo huudella kun eivät oikeasti tunne jotain ihmistä ja kuvittelevat "tietävänsä".

Kyllä mullekin on joskus sanottu asiasta, jota muut eivät ymmärrä...

Vierailija
4/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin asia ei ärsytä. Esim. Puutarha asiat, ulkoilu, grillaus, auringonpaiste, linnunlaulu yms.ap

Luonto on kyllä ihana asia. Just kävin pienellä kävelyllä ja ihastelin kukkia ja nautin tästä kesän/ luonnon runsaudesta🌸

Ja linnutkin lauloivat!

Vierailija
5/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten elämässä kadun opiskeluun käytettyä aikaa. Täysin hyödytöntä oli. 

Vierailija
6/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun kaikki ovat opiskelleet, sanotaan: olisit opiskellut vielä lisää!

jne äärettömyyksiin

Vierailija
7/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonto on kyllä ihana asia. Just kävin pienellä kävelyllä ja ihastelin kukkia ja nautin tästä kesän/ luonnon runsaudesta🌸

Ja linnutkin lauloivat!

Mulla on kirjosieppopariskunta tuossa linnunpöntössä. Sitä on kiva seurata.ap

Vierailija
8/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan käynyt vaikkapa kansalaisopistossa? Siellähän on jos mitä kurssia.

Vierailija
9/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan käynyt vaikkapa kansalaisopistossa? Siellähän on jos mitä kurssia.

Olen. Siellä opettelin soittamaan viulua. Sitten kävin aika monella tietokonekurssillakin.ap

Vierailija
10/10 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa opiskella. Se on kuin tekisi loton. Sen jälkeen voikin olla tyytyväisesti työttömänä jos ei saa sellaisia töitä jotka kannattaisi. Aina kannattaa yrittää. Olen saanut elämäni aikana neljä hyvää lyhyttä pätkää jossa palkka on ollut sellainen miksi opiskelinkin. Sillä sain ensimmäiset huonekalut ostettua ja kaikkea kivaa.

Jotkut on onnekkaita elämässään mutta minä olen tehnyt 50v elämäni aikana 6 v töitä jotka kannatti.

Oma sänky on kiva ja kirjahylly yms. Kyllä opiskelu voi osittain kannattaa nykyään jos käy onni.

Oma veli on hyvin onnekas. Hän sai hyvän työn jo nuorena ja hänellä on oma koti maksettuna.

Kannattaa kokeilla onnea. Opiskelu on kuin ässäarpa. Jos et pelaa et voi voittaa ja aina on pieniä voittoja jaossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan