Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri viikon vieraana, en saa käytyä kakkosella... Mitä teen?!

Vierailija
31.03.2016 |

Kaveri ollut nyt 2 päivää luonani... Käyn normaalisti päivittäin kakkoshädällä. Nyt ei mitään tule kakkoshädällä käynnistä kun kaveri on paikalla... En vaan pysty, vaikka tiedän ettei saisi nolostella ulostamista.

Kaveri on koko ajan sisällä, välillä käydään yhdessä ulkona tai ruokakaupassa. Asun yksin aika tilavassa yksiössä ja vessasta kuuluu kunnolla (todella selvästi) kaikki vessan äänet olohuoneeseen ja keittiöön. Mitä ihmettä voin tehdä? :O Normaalisti käyn kakkoshädällä kun olen yksin.

Tänään ehdotin tekosyyn varjolla yhdessä kaupassa käymistä, jossa on wc. Vatsa toimi saman tien siellä! Mikä helpotus! Kotona en voi nyt käydä kakkoshädällä edes yöllä, kun en ole varma, jos herkästi ääniin heräävä kaveri onkin hereillä. Olen yrittänyt jo monta kertaa pakottaa kroppank kakkoshädälle istumalla pitkään vessassa ja vuoraamalla pöntön paperilla, mutta vatsa ei millään suostu toimimaan kun kaveri on oven toisella puolella! Tv:n äänetkään eivät saaneet minua rentoutumaan niin, että olisin saanut vatsaa toimimaan. :( Järjellä ajateltuna ei vessasta kuuluvissa äänissä ole mitään kovin noloa, mutta kroppani on täysin eri mieltä...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talossasi saunaa jossa olisi vessa ?

Vierailija
2/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai pyykkitupaa. Auttaisko musiikki? Pyydä kaveria hakemaan kaupasta jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, pasko housuun sitte

Vierailija
4/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina sitä että meen viemään roskat ja samalla pikapaskalle taloyhtiön vessaan

Toki voit myös tuoda asian esiin kaverille, ehkä hänkään ei uskalla?

Vierailija
5/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on murheet :(

Vierailija
6/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja psyykkisistä ongelmista kärsivälle, itsemurhaa pohtivalleko sanot vastaavasti, että "tee sitten niin"?

Psyykkinen ongelma tuo on, johan aloittaja kuvaili, että haluaisi käydä vessassa, mutta kakka ei vain millään tule.

Vierailija
7/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja psyykkisistä ongelmista kärsivälle, itsemurhaa pohtivalleko sanot vastaavasti, että "tee sitten niin"?

Psyykkinen ongelma tuo on, johan aloittaja kuvaili, että haluaisi käydä vessassa, mutta kakka ei vain millään tule.

Luonnollisesi

Vierailija
8/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuletko kaverisi kakkoshädän ja mitä ajattelet kun jos kuulet. Aivan, eli luonnollista.

Vierailija
9/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin asukkaiden omat huoneistot, tämä on rivitaloasunto. :(

Vierailija
10/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret on murheet :(

Nimenomaan. ISO KAKKA!

Vierailija
11/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin asukkaiden omat huoneistot, tämä on rivitaloasunto. :(

Mietin itsekin, jos pyytäisin kaveria hakemaan jotain kaupasta, mutta kauppa on tuossa ihan vieressä, enkä voi varmaan joka päivä keksiä tekosyytä, miksi kaverin pitäisi minun pyynnöstäni hakea jotain yksin kaupasta. :(

Vierailija
12/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaverillesi, että haluaisit käydä vessassa rauhassa, ettet voi rentoutua kun hän on paikalla.

Anna roskapussi ja sano että tekee pienen kävelylenkin.

Vierailija
13/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ystävääsi vaikka käymään parvekkeella. Kerro hänelle jännityksestäsi, erittäin todennäköisesti hän ymmärtää.

Vierailija
14/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta, mulla on myös jännäkakka. Tai sitten vastavuoroisesti yllätyskakka, joka tulee äkkiarvaamatta ja vessaan on päästävä HETI, paikasta riippumatta koska painepaska on viittä vaille purkautumassa.

Mulla yleensä auttaa (lapsellista ehkä, mutta on tehtävä mitä on tehtävä) kakkahuumorin viljely, vähän kuin vitsillä kertoa tuosta ongelmasta. En toki kelle tahansa vieraalle, mutta itse en ainakaan viikoksi majoittaisi ketään ei-kovin-läheistä, joten voisin hyvinkin vitsailla jännäkakasta ja purkaa ongelmaa. Sitten vaan kaverille "sori, mä laitan tv:tä vähän kovemmalle kun menen nyt kakalle", tuskin se kaveri silloin paljoa kiinnittää asiaan huomiota, enemmänkin ehkä itse touhuilee jotain samalla jotta ei kiinnittäisi huomiota.

Vierailija
15/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette vaikka käymään ulkona, sano kaverillesi että menee edeltä pihalle, käyt vielä nopsaan vessassa tjtn.

Vierailija
16/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä taida muita vaihtoehtoja olla kuin se, että paskot housuun. Mikäli kuitenkin haluat säästää itsesi housujen pesulta, niin helpommalla pääset kun hommaat isoja vaippoja itsellesi!

Vierailija
17/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä ole sellaisia asioita, jotka otetaan suoraan puheeksi toisen ihmisen kanssa. Itse ainakaan en ottaisi. Ulostamisäänet eivät myöskään ole ok, niin luonnollista kuin se onkin.

Kyllä jatkaisin tekosyiden linjalla, jos olisin ap. Sanoisin, että haluan käydä yksin kävelyllä ja kävisin siinä kaupassa, jossa on se julkinen wc, niin paskalla joka päivä.

Vierailija
18/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa jo joku ehdotti sitä musiikkia,tai tv kovemmalle.

On muuten yllättävän yleinen ongelma tuo,et tosiaankaa ole ainut☺

Vierailija
19/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy voiko kaverisi viedä roskat ulos, tai käydä esimerkiksi nopeasti kaupassa hakemassa jotain, koska itselläsi on pää kipeä?

Vierailija
20/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte syömässä ja meet siellä vessaan. Tai pitää tehdä kirjastoreissu ja väännät siellä ne pökäleet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä