Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri viikon vieraana, en saa käytyä kakkosella... Mitä teen?!

Vierailija
31.03.2016 |

Kaveri ollut nyt 2 päivää luonani... Käyn normaalisti päivittäin kakkoshädällä. Nyt ei mitään tule kakkoshädällä käynnistä kun kaveri on paikalla... En vaan pysty, vaikka tiedän ettei saisi nolostella ulostamista.

Kaveri on koko ajan sisällä, välillä käydään yhdessä ulkona tai ruokakaupassa. Asun yksin aika tilavassa yksiössä ja vessasta kuuluu kunnolla (todella selvästi) kaikki vessan äänet olohuoneeseen ja keittiöön. Mitä ihmettä voin tehdä? :O Normaalisti käyn kakkoshädällä kun olen yksin.

Tänään ehdotin tekosyyn varjolla yhdessä kaupassa käymistä, jossa on wc. Vatsa toimi saman tien siellä! Mikä helpotus! Kotona en voi nyt käydä kakkoshädällä edes yöllä, kun en ole varma, jos herkästi ääniin heräävä kaveri onkin hereillä. Olen yrittänyt jo monta kertaa pakottaa kroppank kakkoshädälle istumalla pitkään vessassa ja vuoraamalla pöntön paperilla, mutta vatsa ei millään suostu toimimaan kun kaveri on oven toisella puolella! Tv:n äänetkään eivät saaneet minua rentoutumaan niin, että olisin saanut vatsaa toimimaan. :( Järjellä ajateltuna ei vessasta kuuluvissa äänissä ole mitään kovin noloa, mutta kroppani on täysin eri mieltä...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta, että jonkun murheet on tuota tasoa...

Vierailija
22/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyt samalla kakalla kun käyt suihkussa, tai oikeesti et ole suihkussa niin kauaa vaan annat suihkun veden lorista kun oot pöntöllä niin ei kakkaamisäänet kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaverin kanssa samaa sukupuolta, onko teillä romanttisia tunteita toisiinne?

Vierailija
24/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks ei niin tuttu kaveri viikon kylässä niin kävin taloyhtiön saunan vessassa (ei kyllä tarvinu käyä ku paristi ku ei oltu kummiskaan koko aikaa kahestaan)

Vierailija
25/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, pasko housuun sitte

Tämä!

Jos ei aikuinen ihminen osaa paskalla käydä niin kärsikööt.

Vierailija
26/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypiskelkää niin saat paskan tulemaan ja estot katoaa.

Mikäli kaveri on hyvä ystävä niin mikset voi sanoa ettet saa jännityksen vuoksi paskaa tulemaa? Kaverin kanssa voi paskasta vitsailla.

Vierailija
27/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryypiskelkää niin saat paskan tulemaan ja estot katoaa.

Mikäli kaveri on hyvä ystävä niin mikset voi sanoa ettet saa jännityksen vuoksi paskaa tulemaa? Kaverin kanssa voi paskasta vitsailla.

Ei ole hyvä ystävä... Eikä ole mitään romanttisia tunteita häntä kohtaan, naisia ollaan molemmat. Parille hyvälle ystävälle olisi helppo sanoa, mutta tuolle kaverille en kyllä kehtaa, ei ole niin avoimet välit ja ei olla tunnettu pitkään. Olin palveluksen velkaa ja meillä on yksi yhteinen tuttu, joten lupasin majoittaa hänet hänen oman kodin remontin ajaksi.

Pitää kai yrittää järjestää kirjastoreissuja joiden aikana käyn vessassa tai vastaavaa.

Ap

Vierailija
28/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei voi olla totta, että jonkun murheet on tuota tasoa...

Tämä! Meillä joillain on ihan oikeitakin ongelmia.

Vierailija
29/29 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puolituttu kaveri. Kumpikaan ei töissä tai opiskele. Yhdessä käytte kaupassa ja kirjastossa. Eikö kummallakaan ole omaa elämää, muita kavereita. Mikä remontti kestää viikon, eikä tyyppi käy välillä tarkistamassa tilannetta, hakemassa posteja tms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi