Mies, miksi itket sitä että "joudut" maksamaan treffeillä?
Sanot esim. kassalla maksettaessa, että kumpikin maksaa omansa. Yksinkertaista ja sovellettavissa eri maksutilanteisiin.
Oman kokemukseni mukaan miehet toimivat treffeillä, joten mikä teidän muiden miesten ongelma asiasta on?
Kommentit (142)
Jos mies ei tarjoudu maksamaan mun kolmen euron kahvikupposta niin sori vaan, ei jatkoon. Antaa niin juntin ja tyhjätaskuisen kuvan miehestä. Ja ei, en todellakaan ole mikään rahan kuppaaja. Ja jos päädytään istumaan pidempään kahvilla/lasillisilla niin minä kyllä tarjoudun hakemaan seuraavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on naimisissa englantilaismiehen kanssa. Juteltiin tässä jokin aika sitten heidän ensitreffeistään. Asuivat silloin opiskelukaupungissaan Englannissa. Olivat menneet syömään intialaiseen ravintolaan. No, näitä juttuja täällä lukeneena kysäisin vävyltäni, että maksoitko sinä teidän illallisen? Hän katsoi minua epäillen, että oliko ymmärtänyt oikein, vähän niinkuin täh? ja vastasi, että tottakai, kuin itsestään selvyytenä.
Nyt ovat olleet yhdessä liki parikymmentä vuotta ja edelleen mies availee ovia, kantaa aina painavat kassit, ottaa käsipuolesta kiinni, jos on liukas keli, saa selvästi iloa itselleen antaessaan vaimolleen tai lapsilleen jonkun lahjan jne. Heti näkee, että tuollainen toiminta tuottaa hänelle aitoa iloa miehenä.
Asuvat nykyään Suomessa, mutta eivät ole tuolta osin suomalaiset tavat tarttuneet.
Kyllä Suomessakin 20 vuotta sitten naisille tarjottiin, ja 30 vuotta sitten vaimon raiskaaminen ei ollut edes laitonta. Niin muuttuu mailma, Eskoni.
Kuinka edes sinä, katkera niljake, pystyt yhdistämään nämä kaksi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tarjoudu maksamaan mun kolmen euron kahvikupposta niin sori vaan, ei jatkoon. Antaa niin juntin ja tyhjätaskuisen kuvan miehestä. Ja ei, en todellakaan ole mikään rahan kuppaaja. Ja jos päädytään istumaan pidempään kahvilla/lasillisilla niin minä kyllä tarjoudun hakemaan seuraavat.
Teoriani siitä, että miehet maksavat treffeillä vain kiinnostaville/kauniille naisille sen kuin vahvistuu. Miehille on tärkeää, että sen tasoinen nainen haluaa nähdä uudelleen ja tästä syystä miehet mielellään maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua ikinä enää tavata tätä naista voi toimia noin.
Eli sinusta miehen maksamattomuus on tapa, jolla mies kertoo ettei haluakaan nähdä toista kertaa enää?
Jos on, av:n miehet tapailevat kovatasoisia ja kauneimpia naisia, joille on paljon kysyntää.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta itse ainakin käsitän sen tarjoamattomuuden aina kiinnostuksen puutteena. Jos mies ei ole valmis tarjoamaan minulle jotain euron maksavaa kahvia, niin oletan kyllä heti, että hän ei ole kiinnostunut minusta.
Samanlailla miehet ajattelee. Jos nainen ei tarjoa ensimmäisillä treffeillä niin se ei ole miehestä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on paljon juntimpaa olettaa miehen maksavan vain sukupuolensa perusteella. Tyhjätasku tarkoittaa ihmistä, jolla ei ole rahaa tuhlattavaksi, ei ihmistä, joka ei suostu noudattamaan sukupuolirooleja vain silloin, kun se naista hyödyttää.
Ja niin, et TIETENKÄÄN ole mikään rahan kuppaaja, mutta muuten vaan et halua olla miehen kanssa, joka jo ensi näkemältä on sellainen, että sillä ei ole mitään kupattavaa (tyhjätasku). :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on naimisissa englantilaismiehen kanssa. Juteltiin tässä jokin aika sitten heidän ensitreffeistään. Asuivat silloin opiskelukaupungissaan Englannissa. Olivat menneet syömään intialaiseen ravintolaan. No, näitä juttuja täällä lukeneena kysäisin vävyltäni, että maksoitko sinä teidän illallisen? Hän katsoi minua epäillen, että oliko ymmärtänyt oikein, vähän niinkuin täh? ja vastasi, että tottakai, kuin itsestään selvyytenä.
Nyt ovat olleet yhdessä liki parikymmentä vuotta ja edelleen mies availee ovia, kantaa aina painavat kassit, ottaa käsipuolesta kiinni, jos on liukas keli, saa selvästi iloa itselleen antaessaan vaimolleen tai lapsilleen jonkun lahjan jne. Heti näkee, että tuollainen toiminta tuottaa hänelle aitoa iloa miehenä.
Asuvat nykyään Suomessa, mutta eivät ole tuolta osin suomalaiset tavat tarttuneet.
Kyllä Suomessakin 20 vuotta sitten naisille tarjottiin, ja 30 vuotta sitten vaimon raiskaaminen ei ollut edes laitonta. Niin muuttuu mailma, Eskoni.
En minä niitä yhdistänyt millään muulla tavalla kuin että molemmissa tapauksissa tavat ovat muuttuneet. Jos ajattelisit enemmän järjellä ja vähemmän tunteella, olisit itsekin tajunnut tämän.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita kaiken maailman cuckhold suhteita. Muta nyt puhutaankin terveistä tasa-arvoisista suhteista.
Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei rupea toisen palvelijaksi ja maksumieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kohteliasta että mies ainakin tarjoutuu maksamaan ekoilla treffeillä. Ekoilla treffeillä ei yleensä edes mennä mihinkään kalliiseen ravintolaan, vaan vaikka kahville, terassille tms. Lisäksi vielä itse olen sanonut että voin kyllä itsekin maksaa osuuteni, plussaa miehelle jos maksaa silti. Toisilla treffeillä varaudun tarjoamaan puolestani miehelle, jos hän on tarjonnut ekoilla treffeillä.
Kyllä minusta se vaikuttaa kiinnostuksen puutteelta, jos mies ei ekoilla treffeillä ole valmis maksamaan muutaman euron kokista/kahvia/tms. Tai sitten on tosi pihi, mikä ei myöskään innosta. Tähän taas joku tulee vinoilemaan että "ai miehen pitää tuhlata kaikki rahansa että nainen tykkää". No ei, vaan kultainen keskitie: ei tarvitse olla pihi eikä törsäri, siinä välimaastossa on paljon eri vaihtoehtoja.
Tajuatko edes miten sairas toi tekstisi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta miehen maksamattomuus on tapa, jolla mies kertoo ettei haluakaan nähdä toista kertaa enää?
Jos on, av:n miehet tapailevat kovatasoisia ja kauneimpia naisia, joille on paljon kysyntää.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta itse ainakin käsitän sen tarjoamattomuuden aina kiinnostuksen puutteena. Jos mies ei ole valmis tarjoamaan minulle jotain euron maksavaa kahvia, niin oletan kyllä heti, että hän ei ole kiinnostunut minusta.
Samanlailla miehet ajattelee. Jos nainen ei tarjoa ensimmäisillä treffeillä niin se ei ole miehestä kiinnostunut.
No ei kyllä todellakaan ajattele :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoriani siitä, että miehet maksavat treffeillä vain kiinnostaville/kauniille naisille sen kuin vahvistuu. Miehille on tärkeää, että sen tasoinen nainen haluaa nähdä uudelleen ja tästä syystä miehet mielellään maksavat.
Siinä nämä miehet ostavat maksullisen naisen. Ei siitä travitse olla kateellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidillinen neuvo sinulle: Yritä sinä vain olla aito, kiinnostava mies, jos tiedät, mitä se tarkoittaa. Yritä edes olla iloinen siitä, että olet syntynyt mieheksi. Heitä katkeruus nurkkaan. Nyt tuntuu pahasti siltä, jutuistasi päätellen, että sinun kohdalla on hyvät aineet menneet täysin hukkaan. Eikä se todellakaan ole naisten syy.
Mulle tulisi kiusallinen olo jos mulle tarjottaisiin se kahvi tmv ekoilla treffeillä, ihan kuin jäisin kiitollisuuden velkaan. Jos se mies ei sitten enää kiinnostaisikaan, niin miten tylyltä tuntuisi toinen dumpata kun se silleen tarjosi sen juotavankin jne. Ehei, itse kustannan oman osuuteni ekoilla treffeillä, on sitten kyse siitä kahvikupposesta tai leffasta tai milloin mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä niitä yhdistänyt millään muulla tavalla kuin että molemmissa tapauksissa tavat ovat muuttuneet. Jos ajattelisit enemmän järjellä ja vähemmän tunteella, olisit itsekin tajunnut tämän.
Jos ajattelisit itse enemmän ylä- kuin alapäälläsi, niin olisit löytänyt kyllä muunkin, kuin raiskauksen, esimerkiksi aikojen muuttumisesta. 0_o
Vierailija kirjoitti:
Meiltä ei edes ravintolassa koskaan kysytä miten maksetaan. Lasku tuodaan aina pelkästään miehelle. Ja mieshän sen iloisesti maksaakin, turhia ruikuttelematta. Tarjosi muuten jo ekana iltana ja sama meno jatkuu näin 20 vuotta myöhemmin. Tarjoilijat varmaan vetävät sormuksista johtopäätöksiä, eivätkä kysy siksi.
Eivät vaan siitä että olet nainen, lokki. Ammattilaiset myös tunnistavat olemuksesta millainen lokki vetää kilarit helpoiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan ajattele :D
Kyllä muuten ajattelee. Miehet halveksivat myös naisia jotka odottavat miehen maksavan treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidillinen neuvo sinulle: Yritä sinä vain olla aito, kiinnostava mies, jos tiedät, mitä se tarkoittaa. Yritä edes olla iloinen siitä, että olet syntynyt mieheksi. Heitä katkeruus nurkkaan. Nyt tuntuu pahasti siltä, jutuistasi päätellen, että sinun kohdalla on hyvät aineet menneet täysin hukkaan. Eikä se todellakaan ole naisten syy.
Olen nainen. Aloitin ketjun ja kirjoitin ensimmäisiltä sivuilta kommentit 9, 10 ja 13.
Ylipäänsäkin aloitin ketjun siksi, koska ottaa päähän se, että miehet itkevät av:lla naisille tarjoamisesta YLEISESTI vaikka on paljastunut, että miehethän maksavatkin vain kaikista kauneimmille naisille. Mikä on tietysti sallittua, mutta on se silti outoa, että miesten omien valintojen perusteella syytetään tässä kuviossa vain naisia ahneiksi.
Minulle tämä maksamisesta valittaminen on aika hämmentävää.
Olen tottunut siihen että miehet tarjoavat vaikka eivät edes yrittäisi lähempää tuttavuutta. Tulevat vaan tarjoamaan ja poistuvat paikalta. Ja sitten on niitä jotka tarjoava koko naisporukalle.
Heidän motiivinsa ei ole minulle vielä valjennut. En kuitenkaan valita 😊
Mutta siis mitä heille sitten pitäisi tehdä etten vaikuttaisi riistäjältä? Sanoa että pidä juomas, emmä halua sitä?
Treffeilläkin miehet itse tarjoutuvat maksamaan vaikka olisin valmis maksamaan oman osuuteni. Pitäiskö siitä maksamisesta kehittää joku ihme taistelu ja vaatia tiukasti että saa maksaa.
Mitä? En ole koskaan itkenyt että joutuisin maksamaan. Sen sijaan kaikki naiset tuntuu nykyään haluavan maksaa itse. Tästä olen joskus joutunut jankuttamaankin että kyllä minä maksan. Mutta Ei, minä minä itse maksan.
Vierailija kirjoitti:
Sama periaate. Jos se kolmen euron kahvi tai jopa kuuden euron viinilasillinen on kynnyskysymys, niin ei jatkoon. Jos sitten viihdytään niin hyvin, että otetaan toisetkin lasilliset, niin tarjoan ilman muuta vuorostani. kyse ei siis ole rahasta vaan periaatteesta.
Tapaillessa ja seurustellessa sitten jaetaan ilman muuta kulut puoliksi tai ainakin oikeudenmukaisesti (esim. jos toinen tarjoaa leffaliput niin toinen leffan jälkeen iltapalat jne), mutta jos miehellä ei ole varaa muutaman euron ensitreffitarjoamiseen, niin joko hänellä on niin paljon treffejä ettei lompakko kestä tai sitten hän on niin pihi, että pitää ulkona syömistä ja juomista muutenkin liian kalliina emmekä me silloin sovi yhteen.
Vain jos kyseessä on kaunis nainen.