Ex-akka on lapsista vieraannuttaja ja narsisti
Kommentit (34)
Olipa siinä taas huolella tehty aloitus, jota on helppo kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Olipa siinä taas huolella tehty aloitus, jota on helppo kommentoida.
Muuta ei tarvii tietää, kun kuitenkin tiedätte
Miksi teit sellaisen kanssa lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vei koko käden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vei koko käden
90% ihmisistä on narsisteja. Siksi ap aina ongelmissa. Vievät koko käden, eikä koskaan saa mitään takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vei koko käden
90% ihmisistä on narsisteja. Siksi ap aina ongelmissa. Vievät koko käden, eikä koskaan saa mitään takaisin
Noin 1% väestöstä on narsisteja ja heistä 75% on miehiä. Ap itse siis on kaikista todennäköisin ja selkein narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vei koko käden
Noin 1% väestöstä on narsisteja ja heistä 75% on miehiä. Ap itse siis on kaikista todennäköisin ja selkein narsisti.
1% ei voi pitää paikkaansa. Kyllä itsekeskeisiä ihmisiä on 90%.
Okei no ymmärrän miksi otti eron sinusta ja suojelee lapsia, sinä olet väkivaltainen
Täällä AKKAHELVETISSÄ ei tuommoiseen uskota ja saa vain hirveää syyttelyä niskaan jos tuollaista FAKTAA täällä kertoo.
Jaa niin niistä lapsista joita hoitaen et viettänyt vapaaehtoisesti minuuttiakaan kun vielä asuitte yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa niin niistä lapsista joita hoitaen et viettänyt vapaaehtoisesti minuuttiakaan kun vielä asuitte yhdessä.
Ulkomailla vietiin joka päivä ulos.... ja oltiin 4-5 tuntia ulkona töiden jälkeen. Joka päivä.
Juoksit velvollisuuksia ja lapsiasi karkuun, ja höykytit ja uhkailit vaimoasi. Kun nainen vihdoin pelasti itsensä ja lapsensa, hän on sinusta "vieraannuttaja". Etsi uusi uhri, joka ei vielä tunne pahoja tapojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla vietiin joka päivä ulos.... ja oltiin 4-5 tuntia ulkona töiden jälkeen. Joka päivä.
Johan vitsin murjaisit!😂😥😂😭
Vierailija kirjoitti:
Juoksit velvollisuuksia ja lapsiasi karkuun, ja höykytit ja uhkailit vaimoasi. Kun nainen vihdoin pelasti itsensä ja lapsensa, hän on sinusta "vieraannuttaja". Etsi uusi uhri, joka ei vielä tunne pahoja tapojasi.
Höpöhöpö. Lapsille on tarjottu vain parasta, varsinkin ulkomailla kun oli tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan vitsin murjaisit!😂😥😂😭
Todellakin. Joka paikkaan viety ja leikkipaikat tutkittu.
Jos olette ex-akan kanssa tekemisissä niin tuskinpa antaa teille oikeaa tietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti vei koko käden
1% ei voi pitää paikkaansa. Kyllä itsekeskeisiä ihmisiä on 90%.
Itsekeskeisyys ei kyllä tee kenestäkään vielä narsistia. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olet tehnyt jotain miksi nainen haluaa sinut vieraannuttaa lapsista.
Olen väkivaltainen juoppo.
Ap
Olen pahoillani puolestasi, ap. Tyypillinen demari on ex-akkasi.
Mitäs olet tehnyt jotain miksi nainen haluaa sinut vieraannuttaa lapsista.