Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NO JUST: Onko tämä nyt sitä kuuluisaa suomalaista muotoilua? HUHHUH.

Vierailija
30.03.2016 |

Kaunis ajatus, että vaatteet ovat ekologisia, mutta näillä hinnoilla ja näillä värityksillä? Mitä mieltä te muut olette? Onko nämä teistä makeita tai tyylikkäitä. Onko näissä jotain uutta ideaa tai sopisivatko ne vientiin? Olenko tullut hulluksi, kun väitän nähneeni tämän kaiken jo.

Nimimerkki. Tuleva muotisuunnittelia, joka etsii uusia tuulia ja näkökulmia vientiyrityksen psta

http://www.tuunietloru.fi/fi/

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en käyttäisi noista mitään (paitsi niitä lapasia), mutta eiköhän niillekin löydy jokin kohderyhmä, kuten esimerkiksi nelikymppiset toimistotädit.

Vierailija
2/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinän väristä ihmisille, jotka haluavat upota seinään ja kököttää seinäruusuina. Osasta tykkäsin, osa on tylsää ja osa on jo niin nähty jokaisilla käsityömessuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en käyttäisi noista mitään (paitsi niitä lapasia), mutta eiköhän niillekin löydy jokin kohderyhmä, kuten esimerkiksi nelikymppiset toimistotädit.

Ainiin ja ei ole mielestäni makeita tai tyylikkäitä eivätkä sovellu vientiin. Mitäänsanomattomia.

Vierailija
4/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ tykkään. Ihania. Suomalaisia. Ei ehkä vientiin. Ei ainakaan venäjälle.

Vierailija
5/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nelikymppinen toimistotäti, mutta minun makuuni nuo on liian hippimäisiä jotenkin, tuo säkkimäinen muoto ja roikot materiaalit. Minä tykkään tässä iässä jämäkämmistä kankaista ja selkeämmistä muodoista vaatteissa. 

Vierailija
6/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ajatella ostavansa? ap

Vierailija
7/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen typerä avaus.

Vierailija
8/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ajatella ostavansa? ap

Ei.

Vierailija
9/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi yks clutch-mallinen laukku. Kiitti vinkistä, voisinpa ostaakin.

Vierailija
10/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nelikymppinen toimistotäti, mutta minun makuuni nuo on liian hippimäisiä jotenkin, tuo säkkimäinen muoto ja roikot materiaalit. Minä tykkään tässä iässä jämäkämmistä kankaista ja selkeämmistä muodoista vaatteissa. 

Selkeämmistä? Noihan oli niin simppeleitä, kun vaan voi olla!

Vierailija
11/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkki? kuka pukeutuu tuollaiseen säkkiin??

Vierailija
12/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. En tykkää tuon tyyppisistä vaatteista.

Vierailija
13/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pyöreä toimistotäti. Jos peitän vyötäröni ja pukeudun lödöön mekkoon, näytän taistelunorsulta! Ääks. Väritkin on tylsimpiä mitä löytyy. Toi pitsin käyttäminen on so lääst siison. Luulin sen menneen muodista 3 vuotta sitten. Designista yleensä tykkään. Näistä en.

Vierailija
14/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa noista laukuista/kukkaroista on kivoja, mutta niissä ei ole mitään uutta ja innovatiivista. En maksaisi ainakaan noin paljoa.

Vierailija
15/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva muotisuunnittelia

En ostaisi mitään sellaiselta "ammattilaiselta", joka ei osaa edes kirjoittaa omaa ammattinimikettänsä oikein.

Vierailija
16/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleva muotisuunnittelia

En ostaisi mitään sellaiselta "ammattilaiselta", joka ei osaa edes kirjoittaa omaa ammattinimikettänsä oikein.

En minä mitään ole tässä vaiheessa myymässäkään, joten pusihali. Yritän auttaa suomalaista vientiteollisuutta. Se on sinunkin etusi. ap

Vierailija
17/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja, mutta vähän tylsiä. Designissa olisi hyvä olla ideaa.

Vierailija
18/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ap opiskelet? ja mitä?

Vierailija
19/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen muotoilu nyt yleensäkin on maailmanlaajuisesti ihailtua vain Suomessa.

Vierailija
20/71 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen muotoilu nyt yleensäkin on maailmanlaajuisesti ihailtua vain Suomessa.

Tämähän ei pidä ollenkaan paikkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän